Antakaas nyt sitä kritiikiä tälle jo poistetulle profiilitekstilleni. En osaa itse miettiä mikä siinä on vikana. Mutta se ei kiinnosta oikeanlaisia ihmisiä.
Kerro miksi sinä et vastaisi tai kirjoittaisi tälle profiilille. Tai minkälaisen kuvan se antaa kirjoittajasta. Mitä kenties puuttuu jne.
Mikä profiilissa vikana?
77
131
Vastaukset
- vinkit-kehiin
Ja se unohtunut profiiliteksti tulee tässä :)
MINUSTA
Pidän ruuasta, viinistä, hyvästä leffasta tai sarjasta, nämä kaikki rajoitetuissa muodoissa nautittuina. Kirjankin joskus voit löytää edestäni. Kapakoissa en käy. Olen varsinainen kotihiiri, koti on turvapaikka kovaa maailmaa vastaan ja siellä pitää olla viihtyisää, välillä korvapuustit tuoksuu ja villasukkien puikkojen kilinä kuuluu.
Hulluttelen ,nauran, innostun ja kyllästynkin....elämä pitää elää ja kokea, välillä toki vakavana keskustelen arvoista ja maailmankuvasta, mielenkiinnon kohteista ja mielipiteistä.
Tosikkomaisuus ei kuvaa luonnettani eikä tätimäisyys olemustani.
Kiltteys on aliarvostettua. Samoin positiivisuus. Jokaisesta päivästä voi tehdä hyvän vaikkei se niin aina alkaisikaan.
Harrastuksista tärkein on liikunta eri muodoissa. Tavoitteena pitää itsestään huolta, elämä on mukavampaa kun jaksaa innostua ja tehdä uusia asioita.
Omat lapseni jo isoja.
Koskaan ei saa luopua odottamasta sitä hullaannuttavaa loppuelämän rakkautta...
ETSIN
Elämänmyönteistä, mukavaa ja hauskaa....
Ehdottomasti tupakoimatonta.
Liikuntaharrastuksia saa olla ja rento ote itsestä huolehtimiseen. Tarkoittanee sohvan, roskaruuan ja alkoholin sopivaa annostusta suhteessa terveellisiin tapoihin.
Pidät elämästäsi, mutta jotakin puuttuu...
Heräät aamulla päivän odotuksiin pirteänä ja positiivisena?
Osaat nauttia myös yksinolosta.
Haluat löytää ihmisen jonka kanssa voit harrastaa monia asioita yhdessä.
Ideaalitapauksessa olet yhtä hurahtanut pyöräilyyn kuin minäkin. Pakkoa ei ole kunhan ymmärtää ja hyväksyy "hulluuteni". Mottona voi olla " elä ja anna toisten elää".
Itse olen ehdottoman vapaa ja odotan sitä myös toiselta.
Vain yhtä sitä "oikeaa" vastausta odotan. Ethän ole muuttunut kyyniseksi tai katkeraksi menneistä vaan elät tätä päivää.Teksitissäsi ei ole mitään vikaa, vaan ainoat ongelmat on todennäköisesti ikäsi, lapsesi sekä profiilikuvasi. Sanot, että et ole tätimäinen, mutta mies katsoo, et tätihän se siinä.
- vinkit-kehiin
CamelBoots kirjoitti:
Teksitissäsi ei ole mitään vikaa, vaan ainoat ongelmat on todennäköisesti ikäsi, lapsesi sekä profiilikuvasi. Sanot, että et ole tätimäinen, mutta mies katsoo, et tätihän se siinä.
Kiitos !
Miksi lapseni ovat ongelma kun jo isoja?
Profiilikuvaani en usko tätimäiseksi. Minulla on ikäisiäni ystäviä ja tiedän kyllä kuka on tätimäinen ja kuka ei. Ja saan huomiota livessä, valitettavan usein liian nuorilta.
Mutta ikäni uskon olevan nettideitillä se "vika". Kun etsin liikunnallista miestä niin nämä taas kokevat olevan niin hyväkuntoisia ja nuorekkaita että eivät kelpuuta minua vaan haluavat nuoremman. Tässä on varmaan ongelman "ydin".
Minä kun taas olen liikunnallinen ja pidän huolta itsestäni, kunnostani ja terveydestäni, en vastaavasti halua miestä joka ei näin tee.
Minulla on kokemusta seurustelusuhteesta jossa mies ei ollut hakemani tyyppinen. Ongelmia tuli koko ajan. Sekä ajankäytön ja ruokailun suhteen, myös treenikavereistani saatettiin olla mustasukkaisia.
Tuo etsin osasto saattaa tosiaan pelästyttää monia? Mutta olen sitä mieltä että pitää itse osata olla elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen (suurimman osan ajasta) vasta sitten voi siinä parisuhteessakin olla tyytyväinen. Ei kukaan tule ja tee sinusta onnellista vaan onnellisuus pitää jokaisen löytää itsestään.
Minä ole tosiaan sellainen lapsellinen koheltaja ja menevä...pyörä alle ja metsään taiteilemaan juurakoiden sekaan. Taatusti hymy naamassa. vinkit-kehiin kirjoitti:
Kiitos !
Profiilikuvaani en usko tätimäiseksi. Minulla on ikäisiäni ystäviä ja tiedän kyllä kuka on tätimäinen ja kuka ei. Ja saan huomiota livessä, valitettavan usein liian nuorilta.
Mutta ikäni uskon olevan nettideitillä se "vika". Kun etsin liikunnallista miestä niin nämä taas kokevat olevan niin hyväkuntoisia ja nuorekkaita että eivät kelpuuta minua vaan haluavat nuoremman. Tässä on varmaan ongelman "ydin".
Minä kun taas olen liikunnallinen ja pidän huolta itsestäni, kunnostani ja terveydestäni, en vastaavasti halua miestä joka ei näin tee.
Minulla on kokemusta seurustelusuhteesta jossa mies ei ollut hakemani tyyppinen. Ongelmia tuli koko ajan. Sekä ajankäytön ja ruokailun suhteen, myös treenikavereistani saatettiin olla mustasukkaisia.
Tuo etsin osasto saattaa tosiaan pelästyttää monia? Mutta olen sitä mieltä että pitää itse osata olla elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen (suurimman osan ajasta) vasta sitten voi siinä parisuhteessakin olla tyytyväinen. Ei kukaan tule ja tee sinusta onnellista vaan onnellisuus pitää jokaisen löytää itsestään.
Minä ole tosiaan sellainen lapsellinen koheltaja ja menevä...pyörä alle ja metsään taiteilemaan juurakoiden sekaan. Taatusti hymy naamassa.No niin, hyvä kun ongelma selvisi...Ikähän se.
Fakta vaan on, et sporttinen mies hakee vähintään 10v itseään nuorempaa naista, joten on oltava realisti ja kenties tyydyttävä itseään vanhempaan mieheen, taikka olla ilman. Ehkäpä jälkimmäinen vaihtoehto on se parempi loppupeleissä.- vinkit-kehiin
CamelBoots kirjoitti:
No niin, hyvä kun ongelma selvisi...Ikähän se.
Fakta vaan on, et sporttinen mies hakee vähintään 10v itseään nuorempaa naista, joten on oltava realisti ja kenties tyydyttävä itseään vanhempaan mieheen, taikka olla ilman. Ehkäpä jälkimmäinen vaihtoehto on se parempi loppupeleissä.Siis tämä on ainoastaan deitin ongelma, ei muuten. Mielummin sitten tyydyn siihen nuorempaan :)
vinkit-kehiin kirjoitti:
Siis tämä on ainoastaan deitin ongelma, ei muuten. Mielummin sitten tyydyn siihen nuorempaan :)
Joo, mutta se voi olla, et se jää pelkäksi panoksi. Miehet harvemmin vakavissaan itseään vanhempaa vaihdevuosia lähestyvää naista kelpuuttaa elämänkumppaniksi. 50v naisen olemus kun suorastaan rusinoituu ihan silminnähden hyvin nopeasti.
vinkit-kehiin kirjoitti:
Kiitos !
Minä ole tosiaan sellainen lapsellinen koheltaja ja menevä...pyörä alle ja metsään taiteilemaan juurakoiden sekaan. Taatusti hymy naamassa.Tuli tässä mieleen että seuraavan kerran jos deittiprofiilia teet;
Tuo liikunta harrastuksena sinulle kun näyttää olevan SE juttu, niin kannattaa varmaan tätä tuoda enemmän esille ja selkeästi kertoa että toivot myös miehenkin harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Toivot että hänet mahdollisesti saisi mukaan pyörä lenkeille yms...
Olin lukevinani että nyt olit yrittänyt tätä pehmitellä, jottei sinusta tulisi mitään "himourheilija" mielikuvaa. Mutta ainakin täällä kertomasi pohjalta aktiivinen liikunnan harjoittaminen on SE tärkeä juttu mitä toisesta haet.
"Pakkoa ei ole kunhan ymmärtää ja hyväksyy "hulluuteni". Mottona voi olla " elä ja anna toisten elää". "
Tämä osio on sellainen mikä, ainakin minulle, tuo sen mielikuvan että myös ne vähemmän liikkuvat ovat varteenotettavia ehdokkaita.
Tein myös seuraavan vähän ristiriitaisen huomion.
Sanoit täällä seuraavaa "Koska liikuntaharrastukseni on päivittäistä en tämän jälkeen halua muuta kuin olla kotona, tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua. "
Ja profiili tekstissäsi mainitisit "[...]elämä pitää elää ja kokea[...]" sekä "[...]elämä on mukavampaa kun jaksaa innostua ja tehdä uusia asioita."
Tämä on osaltaan se minkä takia ylempänä sanoin että liikunta kun on juttusi, niin ehkä sitä kuitenkin kannattaisi tuoda esiin enemmän. Ellet sitten tosissaan halua kokeilla/kokea muutakin kuin liikuntaa, jolloin tätä kannattaisi tuoda paremmin esille.- vinkit-kehiin
CamelBoots kirjoitti:
Joo, mutta se voi olla, et se jää pelkäksi panoksi. Miehet harvemmin vakavissaan itseään vanhempaa vaihdevuosia lähestyvää naista kelpuuttaa elämänkumppaniksi. 50v naisen olemus kun suorastaan rusinoituu ihan silminnähden hyvin nopeasti.
Rusinoituu taatusti jos ei pidä itsestään huolta. Ihminen pystyy pitämään pitkään itsensä hyvässä kunnossa jos haluaa.
Mutta onneksi on paljon ihmisiä jotaka arvoatavat toisessa muitakin asioita kun ulkonäköä. Hyvä kunto ja terveys ovat paljon oleellisempia asioita.
Voi kuule, kyllä paljon pareja muodostuu yli 50- vuotiaiden keskuudessakin. Tiedän tosi paljon. Nykyään uskalletaan erota epätyydyttävästä liitosta ja leskiäkin ilmaantuu. Ei parisuhteita synny vain nuorempien keskuudessa.
Juuri hiljattain erosin paljon minua nuoremmasta miehestä joka olisi tahtonut kanssani naimisiin. - vinkit-kehiin
pete_pjn kirjoitti:
Tuli tässä mieleen että seuraavan kerran jos deittiprofiilia teet;
Tuo liikunta harrastuksena sinulle kun näyttää olevan SE juttu, niin kannattaa varmaan tätä tuoda enemmän esille ja selkeästi kertoa että toivot myös miehenkin harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Toivot että hänet mahdollisesti saisi mukaan pyörä lenkeille yms...
Olin lukevinani että nyt olit yrittänyt tätä pehmitellä, jottei sinusta tulisi mitään "himourheilija" mielikuvaa. Mutta ainakin täällä kertomasi pohjalta aktiivinen liikunnan harjoittaminen on SE tärkeä juttu mitä toisesta haet.
"Pakkoa ei ole kunhan ymmärtää ja hyväksyy "hulluuteni". Mottona voi olla " elä ja anna toisten elää". "
Tämä osio on sellainen mikä, ainakin minulle, tuo sen mielikuvan että myös ne vähemmän liikkuvat ovat varteenotettavia ehdokkaita.
Tein myös seuraavan vähän ristiriitaisen huomion.
Sanoit täällä seuraavaa "Koska liikuntaharrastukseni on päivittäistä en tämän jälkeen halua muuta kuin olla kotona, tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua. "
Ja profiili tekstissäsi mainitisit "[...]elämä pitää elää ja kokea[...]" sekä "[...]elämä on mukavampaa kun jaksaa innostua ja tehdä uusia asioita."
Tämä on osaltaan se minkä takia ylempänä sanoin että liikunta kun on juttusi, niin ehkä sitä kuitenkin kannattaisi tuoda esiin enemmän. Ellet sitten tosissaan halua kokeilla/kokea muutakin kuin liikuntaa, jolloin tätä kannattaisi tuoda paremmin esille.Olet oikeassa...haluan kyllä miehen harrastavan liikuntaa mutta ei tarvitse yhtä paljon sitä tehdä kuin minä.
Tuo "hulluuteni" tuli esille pyöräilykohdassa. Se on oikeasti asia minkä toisen tarvitsee hyväksyä. Voin lähteä ajamaan toiseen kaupunkiin tai viikon pyöräretkelle. En tarvitse tähän sitä kaveria joka lähtee mukaan mutta saa tulla jos kiinnostaa.
Koen elämää pitkälti liikunnan ja sen antamien elämysten kautta. Voin laajentaa omaa harrastustani ja kokeilla täysin uusia lajeja.
Muuta kuin liikuntaa voi kokea viikonloppuisin ja lomilla. Mutta tässä kohtaa tulee se pieni kotihiiri...minua ei joka viikonloppu saa lähtemään vaikka musiikkia kuuntelemaan, välillä pitää saada löhötä siellä sohvannurkassa hömppäsarjaa katsoen punkun ja tacojen keskellä. vinkit-kehiin kirjoitti:
Rusinoituu taatusti jos ei pidä itsestään huolta. Ihminen pystyy pitämään pitkään itsensä hyvässä kunnossa jos haluaa.
Mutta onneksi on paljon ihmisiä jotaka arvoatavat toisessa muitakin asioita kun ulkonäköä. Hyvä kunto ja terveys ovat paljon oleellisempia asioita.
Voi kuule, kyllä paljon pareja muodostuu yli 50- vuotiaiden keskuudessakin. Tiedän tosi paljon. Nykyään uskalletaan erota epätyydyttävästä liitosta ja leskiäkin ilmaantuu. Ei parisuhteita synny vain nuorempien keskuudessa.
Juuri hiljattain erosin paljon minua nuoremmasta miehestä joka olisi tahtonut kanssani naimisiin.Tottakait 50v ja sitä vanhemmatkin pariutuu, mutta yleisesti ottaen itseään vanhempien miesten kanssa, jolloin ongelmaa ei ole.
Oikeasti sporttiset miehet nyt on kanssa melko harvinaisuuksia tuossa iässä, niin kuin naisetkin. Joten haet mitä ilmeisemmin marginaali ryhmää ja oletat oman tasosi olevan jotain satumaista koska pyöräilet. Valitettavasti kun ne vuodet vaan ei koskaan lakkaa tekemästä tehtäväänsä kun puhe on naisista, vaikka reenais vieläkin enemmän. Jos oikeasti olisit kuvastasi pääteleen sitä kuuminta hottia, niin et sinä täällä ihmettelisi asiaa. Tapaa vaan monet tykätä niin kovin siitä omasta peilikuvastaan, mutta toiset näkee sitten siinä jotain muuta.
Voin todellakin vakuuttaa alleviivata ja taata, että tuossa profiilitekstissäsi se ongelma ei ole. Ei miehiä todellakaan kiinnosta mikään pilkunviilaus, eli käytännössä ihan sama mitä siellä profiilissa lukee, jos ulkonäkö on kohillaan.- vinkit-kehiin
CamelBoots kirjoitti:
Tottakait 50v ja sitä vanhemmatkin pariutuu, mutta yleisesti ottaen itseään vanhempien miesten kanssa, jolloin ongelmaa ei ole.
Oikeasti sporttiset miehet nyt on kanssa melko harvinaisuuksia tuossa iässä, niin kuin naisetkin. Joten haet mitä ilmeisemmin marginaali ryhmää ja oletat oman tasosi olevan jotain satumaista koska pyöräilet. Valitettavasti kun ne vuodet vaan ei koskaan lakkaa tekemästä tehtäväänsä kun puhe on naisista, vaikka reenais vieläkin enemmän. Jos oikeasti olisit kuvastasi pääteleen sitä kuuminta hottia, niin et sinä täällä ihmettelisi asiaa. Tapaa vaan monet tykätä niin kovin siitä omasta peilikuvastaan, mutta toiset näkee sitten siinä jotain muuta.
Voin todellakin vakuuttaa alleviivata ja taata, että tuossa profiilitekstissäsi se ongelma ei ole. Ei miehiä todellakaan kiinnosta mikään pilkunviilaus, eli käytännössä ihan sama mitä siellä profiilissa lukee, jos ulkonäkö on kohillaan.Luulen etteivät näitä miehiä ole tuolla nettideitillä koska niin harvinaisia.
Itsestäni en tosiaankaan luule mitään satumaista, ihan normimimmi joka harrastaa liikuntaa. Pyöräilyn mainitsen erikseen juuri sen vaativan ajankäytön takia.
En mitenkään tuo ulkoisia asioita itsessäni esille tai toisessa mutta täällä se jtk liitetään minuun. Ainoastaan nyt olen maininnut ylipainoisista mutta sekin tulee esille muussa liitännässä kuin ulkomuodossa.
Onnekseni vientiä riittää, vaikka en kaipaa sitä kuin yhdeltä mieheltä. Tähän asti en ole kiinnittänyt niihin huomiota kun olen seurustellut. Ensi kesänä voinkin katsoa asioita uusin silmin ;))
Tämä olisi helpottanut, jos olisi toiminut, tutustumista, ettei tuhlaa aikaansa vääränlaisiin ihmisiin. Minulle kun se ajatusmaailma on myös tärkeä asia, arvojen kohtaaminen. vinkit-kehiin kirjoitti:
Luulen etteivät näitä miehiä ole tuolla nettideitillä koska niin harvinaisia.
Itsestäni en tosiaankaan luule mitään satumaista, ihan normimimmi joka harrastaa liikuntaa. Pyöräilyn mainitsen erikseen juuri sen vaativan ajankäytön takia.
En mitenkään tuo ulkoisia asioita itsessäni esille tai toisessa mutta täällä se jtk liitetään minuun. Ainoastaan nyt olen maininnut ylipainoisista mutta sekin tulee esille muussa liitännässä kuin ulkomuodossa.
Onnekseni vientiä riittää, vaikka en kaipaa sitä kuin yhdeltä mieheltä. Tähän asti en ole kiinnittänyt niihin huomiota kun olen seurustellut. Ensi kesänä voinkin katsoa asioita uusin silmin ;))
Tämä olisi helpottanut, jos olisi toiminut, tutustumista, ettei tuhlaa aikaansa vääränlaisiin ihmisiin. Minulle kun se ajatusmaailma on myös tärkeä asia, arvojen kohtaaminen.Voin antaa sulle myöskin rehellisen arvion ja arvosanan ulkonäöstäsi jos haluat, eli sitten laitat meiliini joko profiilitunnuksesi, taikka suoraan kuvasi/linkin siihen.
Autan mielelläni ihmisiä saamaan vastauksia heidän ongelmissaan.- vinkit-kehiin
CamelBoots kirjoitti:
Voin antaa sulle myöskin rehellisen arvion ja arvosanan ulkonäöstäsi jos haluat, eli sitten laitat meiliini joko profiilitunnuksesi, taikka suoraan kuvasi/linkin siihen.
Autan mielelläni ihmisiä saamaan vastauksia heidän ongelmissaan.Se on tällä hetkellä ei aktiivisena eli ei pysty näkemään eikä edes täällä vaan maksullisessa nettideitissä. Facesta näkis mutta sen verran hullua vihatekstejä, valitettavasti, täältä saa lukea, ettei tohdi laittaa.
- ainaunelmoidasaa
CamelBoots kirjoitti:
Miks ihmeessä niiden nuorempien sporttisten naisten ois pakko kelpuuttaa jotain rusinoituneita, "nuorekkuus"harhassa haihattelevia nirsoilija-ukkoja, kun omanikäsiäkin, jollei nuorempiakin on tarjolla :D Luuleekohan ne kurpppaantuneet äijäraasut että yli 10v nuoremmat on niiden kanssa ihan tosissaan?? Selän takana näille ikäkriisiä poteville, "nuorekkuuttaan" pönkittäville papparaisille yleisesti naureskellaan.
"yleisesti ottaen itseään vanhempien miesten kanssa, jolloin ongelmaa ei ole."
Vai onkohan nyt vaan niin että sinä toivoisiti sen olevan näin?
Kaikillehan riittäis seuraa jos miehillekin kelpais omanikäset eikä alkas olla epärealistisia ikärasisteja siinä 40 ja ryhtyis havitteleen jotain mitä useimpien on mahdottomuus saada, ja mistä sitten katkerina täällä jäkättää kun "naiset (ne 10-20v nuoremmat!) ei vastaa".
Jos miehet luopuis ikänirsoilustaan, mitään ikäongelmia ei oiskaan.
"Valitettavasti kun ne vuodet vaan ei koskaan lakkaa tekemästä tehtäväänsä kun puhe on naisista, "
"50v naisen olemus kun suorastaan rusinoituu ihan silminnähden hyvin nopeasti."
Ja sieltä samanikäsen miehen peilistä sitten kattelee ikuisesti se 20v adonis :D ainakin niissä omissa vanhuuden heikentämissä silmissä.. - 2plus11
ainaunelmoidasaa kirjoitti:
Miks ihmeessä niiden nuorempien sporttisten naisten ois pakko kelpuuttaa jotain rusinoituneita, "nuorekkuus"harhassa haihattelevia nirsoilija-ukkoja, kun omanikäsiäkin, jollei nuorempiakin on tarjolla :D Luuleekohan ne kurpppaantuneet äijäraasut että yli 10v nuoremmat on niiden kanssa ihan tosissaan?? Selän takana näille ikäkriisiä poteville, "nuorekkuuttaan" pönkittäville papparaisille yleisesti naureskellaan.
"yleisesti ottaen itseään vanhempien miesten kanssa, jolloin ongelmaa ei ole."
Vai onkohan nyt vaan niin että sinä toivoisiti sen olevan näin?
Kaikillehan riittäis seuraa jos miehillekin kelpais omanikäset eikä alkas olla epärealistisia ikärasisteja siinä 40 ja ryhtyis havitteleen jotain mitä useimpien on mahdottomuus saada, ja mistä sitten katkerina täällä jäkättää kun "naiset (ne 10-20v nuoremmat!) ei vastaa".
Jos miehet luopuis ikänirsoilustaan, mitään ikäongelmia ei oiskaan.
"Valitettavasti kun ne vuodet vaan ei koskaan lakkaa tekemästä tehtäväänsä kun puhe on naisista, "
"50v naisen olemus kun suorastaan rusinoituu ihan silminnähden hyvin nopeasti."
Ja sieltä samanikäsen miehen peilistä sitten kattelee ikuisesti se 20v adonis :D ainakin niissä omissa vanhuuden heikentämissä silmissä..Mistä vitusta sä raavit nää "miehet hakee vaan nuorempiaan" teesit?? Itse olen ikäisiäni ja jopa vanhempia naisia hakenut jo parikymmentä vuotta. Näen vanhemman naisen viisaampana ja luotettavana kun nämä itseään täynnä olevat kymmenen vuotta nuoremmat idiootit. Ei katos kelpaa edes vanhemmille kun omaa ruman ulkonäön joten voit hyvin unohtaa noi "haette vaan nuorempaa" provosi ja paneutua tosiasioihin.
- mistäköhän
2plus11 kirjoitti:
Mistä vitusta sä raavit nää "miehet hakee vaan nuorempiaan" teesit?? Itse olen ikäisiäni ja jopa vanhempia naisia hakenut jo parikymmentä vuotta. Näen vanhemman naisen viisaampana ja luotettavana kun nämä itseään täynnä olevat kymmenen vuotta nuoremmat idiootit. Ei katos kelpaa edes vanhemmille kun omaa ruman ulkonäön joten voit hyvin unohtaa noi "haette vaan nuorempaa" provosi ja paneutua tosiasioihin.
Jospa luet ketjua ja varsinkin ton "CamelBoots"in tuotoksia ennenkun meuhkaat enempää....
"Ei katos kelpaa edes vanhemmille kun omaa ruman ulkonäön"
Hohhoijaa :D no ei varmaan niille kauneimmille vanhemmillekaan. Omaa tasoo kyllä saisit mutta olet nirso.. - 8plus3
mistäköhän kirjoitti:
Jospa luet ketjua ja varsinkin ton "CamelBoots"in tuotoksia ennenkun meuhkaat enempää....
"Ei katos kelpaa edes vanhemmille kun omaa ruman ulkonäön"
Hohhoijaa :D no ei varmaan niille kauneimmille vanhemmillekaan. Omaa tasoo kyllä saisit mutta olet nirso..Ja camelbuutsi sitten kertoo koko sukupuolen mielipiteen!? Toi sun nirsous väite ei edelleenkään mene läpi. Miten voi olla nirso jos ei saa mitään kontaktia koskaan naisiin? Ymmärrä nyt perkele mitä sulle kirjoitetaan! Ainiin ethän voi ymmärtää kun olet kaiken saanut nainen niin näistä asioista ei tarvitse murhetta kantaa.
- hehhhehee
8plus3 kirjoitti:
Ja camelbuutsi sitten kertoo koko sukupuolen mielipiteen!? Toi sun nirsous väite ei edelleenkään mene läpi. Miten voi olla nirso jos ei saa mitään kontaktia koskaan naisiin? Ymmärrä nyt perkele mitä sulle kirjoitetaan! Ainiin ethän voi ymmärtää kun olet kaiken saanut nainen niin näistä asioista ei tarvitse murhetta kantaa.
"ikuinensinkku-rumamies40v" (ja mitä kaikkia niitä oli) se siellä taas katkerana rähjää? :D Naisiahan täällä väitetään joka välissä nirsoiks ja saa aina seuraa ("on kaiken saanu" :D), ei saa muka koskaan pakkeja, on vaan jännämiesten perässä jne. Ei siis yhtään yleistävää :)
"jos ei saa mitään kontaktia koskaan naisiin"
Kukahan tätäkään uskois ettei joku sais KEHENKÄÄN kontaktia? Vai ei saa vaan niihin halutuimpiin ja ainoisiin kelpaaviin 10-naisiin ketä suurin osa muistakin miehistä havittelee..? - oijoijoi_
"No tapasi kirjoittaa kyllä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa että neste on virrannut päähän oikein tulvimalla."
Tulikos katkeran rääväturpasen mulkvistin vilkastua sinne peiliin XD varo ny ettei otsasuonet ratkee ja tuu sydäriä tossa raivossa. Missähän se vika muuten vois olla että kukaan ei kiinnostu susta :D ei liene enää mitään epäselvää, toi naisvihamielinen sekopäisyytes tunkee kyllä esille ennemmin tai myöhemmin eikä taida viehättää edes niitä "jännämiesten" hakijoita...
Näin pikaisesti tuon tekstin perusteella ja sen että "ei kiinnosta oikeanlaisia ihmisiä", niin tuosta profiilista ei saa oikein otetta millaista miesta ja millaiseen suhteeseen haluaisit.
Mitä miehen kanssa haluaisit tehdä suhteessa?
Sanoit että olet "kotihiiri", mutta kuitenkin pyöräily on lempi hommaasi. Tästä saa ristiriitaisen kuvan. Mitä yhteistä tekemistä sitä keksisi? Oletko innokas mökkeilemään, käymään erilaisissa tapahtumissa kaupungilla, enemmän oman tontin ylläpitäjä, matkustaja, yms..
Menevät ja toiminnalliset henkilöt saattavat ohittavaa sinut tuon "kotihiiri" osion takia.
Tekstin pohjalta olettaisin ikäluokaksesi jotain 45-60v, joten en oikein itse 32 vuotiaana osaa samaistua olettamani kohdeikäryhmään.
Muuten, poislukien osiot jotka antavat kuvan iäkkäämmästä henkilöstä, tuo tekstisi olisi sellainen johon saattaisin hyvinkin vastata.- vinkit-kehiin
Kiitos pete.
Okei...eli ristiriitaisuutta löytyy. Olen tosiaan kova harrastamaan liikuntaa eri muodoissa ja haluaisin sen toisenkin olevan. Tämä ei ilmeisesti käy selväksi kun en ole halunnut sitä korostaa. Ehkä ajattelin ettei minusta tule liian liikunta- ja terveysfriikkityyppiä :)
Koska liikuntaharrastukseni on päivittäistä en tämän jälkeen halua muuta kuin olla kotona, tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua.
Pyöräily on erikseen mainittuna koska se vie kesäisin suurimman osan vapaa-ajastani ja tämän ehkä mieluiten jakaisin sen toisen kanssa.
Pitää siis tarkentaa ja kohdentaa hakua enemmän tietyntyyppiseen mieheen. - qwrqwwqrqwr
vinkit-kehiin kirjoitti:
Kiitos pete.
Okei...eli ristiriitaisuutta löytyy. Olen tosiaan kova harrastamaan liikuntaa eri muodoissa ja haluaisin sen toisenkin olevan. Tämä ei ilmeisesti käy selväksi kun en ole halunnut sitä korostaa. Ehkä ajattelin ettei minusta tule liian liikunta- ja terveysfriikkityyppiä :)
Koska liikuntaharrastukseni on päivittäistä en tämän jälkeen halua muuta kuin olla kotona, tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua.
Pyöräily on erikseen mainittuna koska se vie kesäisin suurimman osan vapaa-ajastani ja tämän ehkä mieluiten jakaisin sen toisen kanssa.
Pitää siis tarkentaa ja kohdentaa hakua enemmän tietyntyyppiseen mieheen.Minkä ikäinen olet?
- vinkit-kehiin
qwrqwwqrqwr kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Halusin olla tuomatta ikääni esille. Harkiten, koska täällä tunnutaan keskittyvän vain naisen ikään. Nyt halusin sen jättää pois.
- fawfawfawfawfwa
vinkit-kehiin kirjoitti:
Halusin olla tuomatta ikääni esille. Harkiten, koska täällä tunnutaan keskittyvän vain naisen ikään. Nyt halusin sen jättää pois.
Naisen markkina-arvo koostuu ulkonäöstä, iästä ja luonteesta.
Haluatko kuulla mistä oikeasti kiikastaa vai haluatko valehdella itsellesi? Täällä keskitytään naisen ikään koska miehille naisen ikä on tärkeä asia. fawfawfawfawfwa kirjoitti:
Naisen markkina-arvo koostuu ulkonäöstä, iästä ja luonteesta.
Haluatko kuulla mistä oikeasti kiikastaa vai haluatko valehdella itsellesi? Täällä keskitytään naisen ikään koska miehille naisen ikä on tärkeä asia.Omalla kohdallani ikä on merkitsevä tekijä vain siksi, että haluaisin lapsia, joten naisen olisi oltava sellaisessa iässä jossa myös hän haluaisi lapsia.
Mitä ulkonäköön tulee, niin tämä on sillä lailla tärkeä että toisen pitäisi olla miellyttävä katsella pidempääkin. Mutta tuohon "miellyttävä katsella" tasoon yltää esim s24treffit puolella reippaasti yli puolet profiileista. Tosin taas mitä paremman näköinen nainen on kyseessä, niin tuo kauneus saattaa olla aloiteintoa heikentävä tekijä, sillä takaraivossa on pieni ääni kuiskimassa "hänelle tulee varmasti aivan perkeleesti aloitteita. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla tästä naisesta."
Näistä kaikista luonne/ajatusmaailma/arvot/mieltymykset on kuitenkin se mikä on ratkaisevassa tekijässä tuleeko jutusta mitään.- sarsarasrasrra
pete_pjn kirjoitti:
Omalla kohdallani ikä on merkitsevä tekijä vain siksi, että haluaisin lapsia, joten naisen olisi oltava sellaisessa iässä jossa myös hän haluaisi lapsia.
Mitä ulkonäköön tulee, niin tämä on sillä lailla tärkeä että toisen pitäisi olla miellyttävä katsella pidempääkin. Mutta tuohon "miellyttävä katsella" tasoon yltää esim s24treffit puolella reippaasti yli puolet profiileista. Tosin taas mitä paremman näköinen nainen on kyseessä, niin tuo kauneus saattaa olla aloiteintoa heikentävä tekijä, sillä takaraivossa on pieni ääni kuiskimassa "hänelle tulee varmasti aivan perkeleesti aloitteita. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla tästä naisesta."
Näistä kaikista luonne/ajatusmaailma/arvot/mieltymykset on kuitenkin se mikä on ratkaisevassa tekijässä tuleeko jutusta mitään.Joo. Tuo on aika pirullinen tasapainottelutehtävä miehelle että jos haluat naisen jota voit oikeasti pitää kauniina niin voit olla aivan varma että saat pakit nopeasti mutta toisaalta jos haluat pitkän parisuhteen jossa nainen ei jätä niin joudut ottamaan iältään ja ulkonäöltään epäviehättävän naisen.
- DeiteilläJoVuodesta2000
En vastaa naisille enään ollenkaan koska ikinä sieltä ei saa vastauksia takaisin ja huom en lähettele koskaan mitään vonkaus saati muita iljettävyyksiä naisille vaan osaan käytöstavat. Tuolla on ja oli paljon mielenkiintoisia profiileja joille joskus kirjoittelin kun huomasin että myös omat mielenkiintoni ovat samoissa asioissa ja jos vielä näin että sovin naisten haku kriteereihinkin. Mutta kyllä lannisti itsetunnon lopullisesti kun koskaan et saanut naisilta muita vastauksia kuin pikainen käynti kattavassa ja tuoreita kuvia omaavassa profiilissani ja vaikeneminen. Tätä kun jatkui vuosia niin passivoiduin täysin. En mielestäni näe profiilissasi vikaa ja voisin ihan hyvin sitä lähestyä mutta kun kokemuksesta tiedän että vastakaikua ei tule muuta kuin se että nainen käy äkkiä katsomassa kuvani ja toteaa että tuon näköiselle en vastaa niin siksi jättäisin myös sinulle viestin laittamatta.
- vinkit-kehiin
Harmi kun olet luovuttanut :( mutta ehkä netti ei ole sopiva paikka sinulle. Nyt siellä olleena ymmärrän täysin miksi se on niin vaikeaa.
Miten tuoda itsensä oikealla tavalla esille ja miten kertoa sopivalla tavalla mitä etsii?
Vaikka harrastan paljon liikuntaa en ole sitä halunnut korostaa koska toisen ei välttämättä tarvitse olla tässä asiassa samanlainen. Riittää kun nyt jtk itsensä hyväksi. Muutamien kanssa olen juttua saanut aikaiseksi mutta loppuneet miehen puolelta siihen kun kirjoittelu siirtynyt harrastuksiin, mitä ja kuinka paljon harrastan. - pientäviilausta
Monet naiset (ja myös miehet) ovat pilkun n***ijoita siinä mielessä, että tuijottavat kirjoitetun tekstin kielioppia. Eli laittele pilkut edes suunnilleen paikalleen profiiliin / viesteihisi. Jos siitä vaikka olisi apua. Tietenkin tämän on hankalaa jos on esim. lukihäiriö kyseessä, mutta semmoisiin asioihin tunnutaan tarttuvan aika usein nettideiteillä.
- viilaillaan
Moniin oikeasti turhalta tuntuviin asioihin kiinnitetään liikaa huomiota nettideiteissä. Kieliopillisesti oikein kirjoitettu teksti on tietysti paikallaan, ei pakollisuus, mutta ei siitä haittaakaan ole. Itse en aloitetta tee, jos toisella on paljon kirjoitusvirheitä, myönnän. Jotain toista ne eivät varmasti yhtälailla häiritse!
Toisen ei todellakaan tarvitse olla kiinnostunut jokaisesta samasta harrastuksesta ym. Enkä näe mitään kauheaa ristiriitaa siinä, että joku ns.kotihiiri tykkää paljon pyöräillä. Toisin kuin pete_pjn sanoi. Kirjoittamalla ja tutustumalla muuten varmasti selviää tarkemmin millainen ihminen profiilin takana piileksii. Kysyä aina voi tarkennusta mikäli yhtään kiinnostaa joku profiili. Ei aloittajan profiiliteksti mikään surkea ollut. Paljon hyvää siitä löysin. - DeiteilläJoVuodesta2000
pientäviilausta kirjoitti:
Monet naiset (ja myös miehet) ovat pilkun n***ijoita siinä mielessä, että tuijottavat kirjoitetun tekstin kielioppia. Eli laittele pilkut edes suunnilleen paikalleen profiiliin / viesteihisi. Jos siitä vaikka olisi apua. Tietenkin tämän on hankalaa jos on esim. lukihäiriö kyseessä, mutta semmoisiin asioihin tunnutaan tarttuvan aika usein nettideiteillä.
Osaan kyllä alistus ja rinnastuskonjuktiot ja tiedän mihin pilkut kuuluu laittaa. En näe kuitenkaan itse asiaa tärkeänä koska puhutun kielen ymmärtää ilman pilkkujakin. Jos ei ymmärrä niin sitten itse lukijalla on jotain ymmärtämisvaikeuksia. Ihan sama kun kysyttäisiin voiko ään päälle laittaa öön pilkut. Ja jos parisuhde on kieliopista kiinni niin siinä tapauksessa olen mielummin vaikka yksin. Elämässä on suurempiakin haasteita.
- pientäviilausta
DeiteilläJoVuodesta2000 kirjoitti:
Osaan kyllä alistus ja rinnastuskonjuktiot ja tiedän mihin pilkut kuuluu laittaa. En näe kuitenkaan itse asiaa tärkeänä koska puhutun kielen ymmärtää ilman pilkkujakin. Jos ei ymmärrä niin sitten itse lukijalla on jotain ymmärtämisvaikeuksia. Ihan sama kun kysyttäisiin voiko ään päälle laittaa öön pilkut. Ja jos parisuhde on kieliopista kiinni niin siinä tapauksessa olen mielummin vaikka yksin. Elämässä on suurempiakin haasteita.
Eipä se minua häritse, ja ymmärrän toki tuonkin pointin. Mutta miksi sahata oksaa entisestään?
- wwwwwwwwwwwwww
Kun olet tuota mieltä että kuvasi vuoksi sinulle ei vastata , ota se pois. Sitten niitä vastauksia alkaa satelemaan.
Ongelma ratkaistu. - 18plus11
wwwwwwwwwwwwww kirjoitti:
Kun olet tuota mieltä että kuvasi vuoksi sinulle ei vastata , ota se pois. Sitten niitä vastauksia alkaa satelemaan.
Ongelma ratkaistu.Niin ja viestittely loppuu kun tulee kuvan lähettämis aika. Sillä ei voiteta mitään muuta kun aikaa. Tulos ei parane.
- arviotatästä
Ihan mukavan tuntuinen profiiliteksti. Jos vaan sopisin ikähaarukkaan niin todennäköisesti vastaisin. Itse vastaisin siihen, koska vietän vapaa-aikaani saman kaltaisten harrastusten parissa ( en tosin noin aktiivisesti pyöräile), viihdyn kotona, pidän hyvästä ruuasta, enkä pingota koko ajan jollakin dietillä. Ja positiiviseksi itseään kuvaileva nainen herättää aina kiinnostuksen. Tuo lapsiasia tosin antaa ymmärtää,että kohderyhmä on kuitenkin siellä noin 40v ihmisissä, joten itse en sinne luonnollisestikkaan sovi, joten sen takia en vastaisi.
Tuo on vähän kinkkinen tilallenne, että profiilisi kiinnostaa vääränlaisia miehiä. Koska, tuo mitä haet osuu varmasti monen miehen omasta mielestä juuri heihin. He vaan eivät ole sitä mitä etsit vaikka periaatteessa kriteerit täyttäisivätkin. Mutta mistä he sen tietäisivät?
Ehkä tuossa kotihiiri aktiviteetit ja asioiden kokeminen kohdassa voi nähdä pienen sävyristiriidan, mutta eiköhän sekin olisi hahmotettavissa kun hetken tutustuu. Et kuvaillut, että millä tavalla vääriä henkilöitä sinulle on vastannut, mutta jos sellaisia, jotka eivät istu näkyvillä oleviin konkreettisiin kriteereihin, niin ei niistä pääse eroon profiilia muuttamalla. Kun eivät taida sitä edes lukea.
Suosittelen, että "piilotat" profiilikuvasi, eli jätät profiilikuvakentän tyhkäksi, mutta laitat itse profiiliin näkyviin muutaman kivan kuvan. Sen jälkeen alat itse aktiivisesti lähestymään sopivaksi näkemiäsi miehiä. Onnistumisprosentti todennäköisesti kasvaa. Tsemppiä etsintääsi. :) - 40v-sinkkumies
Naiset etsiii sellaista miestä jota ei voi saada tai on mahdotonta löytää eli täydellistä miestä vaikka täydellisiä miehiä ei ole olemassakaan. Naiset keskittyy kuitenkin miehen ulkonäköön ja sen perusteella valitsevat miehiä treffeille joten on turha laittaa mitään toiveita että mies tykkäisi pyöräillä tai olisi hymy aina naamalla. Luultavasti tule pettymään koska kun tapaat jonkun miehen koska se mies kertoi sulle ne liirum laarumit jotka halusit kuulla ja olikin sitten ihan toisenlainen.
- vinkit-kehiin
Onpas sinulla negatiivinen käsitys :(
Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, jokainen nyt sen tietää.
Mielestäni en ole laisinkaan keskittynyt ulkonäköasioihin?
Liirun laarumit on aivan sama, kyllä nainenkin osaa käytöksen perusteella tutustua toiseen.
En usko pettyväni, en ole aiemminkaan pettynyt. En ala suhteeseen jos en tunne tarpeeksi toista ja ole tarpeeksi viettänyt toisen kanssa aikaa ja tehnyt eri asioita, niiden kautta tutustuu toiseen.
- MrBolivar
Niin, nettideitissä vaikuttaa monimuukin asia kuin vain pärstäkuva ja profiiliteksti.Likipitäen aina profiili jää lukematta jollei pärstä miellytä.
Toisekseen, nettideitissä on noiden lisäksi kymmenen ja yksi erillaista vaikuttavaa (saatko vastauksia) kuten asutko isolla vai pienellä joka korreloi suoraan mitenkä paljon lähialueella on potentiaalisia miehiä.Tästä ei ole kuin murto-osa todennäköisesti kelpoa sakkia (etsii parisuhdetta tosissaan ).
Tekstin perusteella kuulostat vielä ihan fiksulta ihmiseltä joten sellaisen löytäminen netistä on... noh, osta arpa ja valmistaudu häviämään! :D
En silti sano etteikö arpaa kannattaisi joskus ostaa, ainahan voi kuitenkin teoreettisesti voittaa. - tekstipitkä
Minusta näytti että tekstisi on ehkä myös hieman pitkähkö. Monet miehet näyttävät pitävän lyhyehköistä mutta kuitenkin jonkin verran persoonasta kertovista profiileista. Itse olen kokeillut molempia ja koin että sain enemmän yhteydenottoja kun tekstini oli lyhyempi. Usein tuntuu että pitää laittaa paljon itsestä että oikea kohderyhmä ottaa yhteyttä. Mutta luulen että mikään ei sitä takaa koska miehiä on niin paljon markkinoilla ja monet kiinnostuvat varmasti tekstistäsi koska se on sellainen josta melkein jokainen voi löytää jotakin joka sopii kuvaamaan itseä. Minä esimerkiksi olen kotihiiri ja kiinnostunut leipomisesta., tosin olen nainen. Mutta ymmärtänet mitä tarkoitan. Jos laittaa liikaa erilaisia piirteitä itsestään niin silloin löytyy monelle muutama asia joka sopii ja se antaa toivoa yrittää vaikka ei kaikki sopisikaan. Eihän sitä koskaan tiedä jos ei ota riskiä. Siksi jos olisin sinä, tekisin tiivistetymmän tekstin. Mutta se sinun täytyy päättää itse. Hyvä on ehkä miettiä että millaisen miehen haluat, kuvaile itsellesi vaikka ihan kirjoittamalla paperille ne ominaisuudet joita haet. Toivottavasti löytyy se toivottu mies.
Itse taas pidän pidemmistä teksteistä juuri sen takia, että noista tulee henkilön pernsoonasta enemmän esille.
Tiivistetyissä ja lyhyissä teksteissä on se ongelma, että niitä on vaikea saada persoonallisiksi ja mielenkiintoisiksi, jotka poikkeaisivat muista profiileista. Yleensä lyhyte tekstit ovat tylsiä, mitäänsanomattomia ja pahimmassa tapauksessa samat pirtsakat hehkutukset on tullut luettua sadoista muista profiileista.
Pidempien tekstien etuna on myöskin se että tekstistä yleensä näkee onko asioihin syvennytty miettimään.- 11plus7
pete_pjn kirjoitti:
Itse taas pidän pidemmistä teksteistä juuri sen takia, että noista tulee henkilön pernsoonasta enemmän esille.
Tiivistetyissä ja lyhyissä teksteissä on se ongelma, että niitä on vaikea saada persoonallisiksi ja mielenkiintoisiksi, jotka poikkeaisivat muista profiileista. Yleensä lyhyte tekstit ovat tylsiä, mitäänsanomattomia ja pahimmassa tapauksessa samat pirtsakat hehkutukset on tullut luettua sadoista muista profiileista.
Pidempien tekstien etuna on myöskin se että tekstistä yleensä näkee onko asioihin syvennytty miettimään.Sama juttu mulla. Skippaan järjestään kaikki lyhyet naisten profiilit koska silloin tietää että nainen ratsastaa vaan kuvallaan ei persoonallaan. Haluan tietää naisesta alkuun muutakin kuin "ota selvää ja voit lähettää kuvasi osoitteeseen xxxxxxx" Aloittajan profiili on just sen mittainen että voisin kiinnostua. Pidempikin saisi olla.
- vinkit-kehiin
Kiitos vastauksista. Ei siis mitään pahempaa vikaa. Mutta aloiteviestejä ei silti montaa tullut.
Yllättävän monia tuli itseänsä kookkaaksi/tukevaksi kuvailevilta miehiltä. En tiedä miten enemmän korostaisi tuota että mies tosiaan saisi olla liikunnallinen, pitääkö se siis vaatimukseksi laittaa? Nyt olin sen yrittänyt piilottaa...ilmeisen onnistuneesti :)
Myös tuli viestiä miehiltä jotka sopivat johonkin kohtaan mutta ei kaikkiin esim. viesti: "mitä leffoja katson, hänkin katsoo" mutta ei harrastanut esim. liikuntaa lainkaan ja kilojakin oli melkoisesti.
Tai esim. pyöräilyä harrastavalta mieheltä joka tarkemmin kysyttynä oli lähikaupassa käyntiä.
Taisi olla minulta liian ympäripyöreää tekstiä. Yritän uudestaan myöhemmin korjatulla tekstillä.- M52v_
Millaista liikunnallisuutta ajetaan takaa? Me miehet olemme kiinnostuneita suoritusarvoista ja numeroista. Olisiko Ap:lle riittävän liikunnallista, jos lenkkeilee 3-4 kertaa viikossa alle 5min/km vauhtia ja cooperissa juoksee 2750m? Ikää tosin on jo 50 joten en kuulu kohderyhmään. Ja tuttavapiirissä on ennestään viisi-kuusikymppisiä maratonia juoksevia sinkkunaisia ;)
- vinkit-kehiin
M52v_ kirjoitti:
Millaista liikunnallisuutta ajetaan takaa? Me miehet olemme kiinnostuneita suoritusarvoista ja numeroista. Olisiko Ap:lle riittävän liikunnallista, jos lenkkeilee 3-4 kertaa viikossa alle 5min/km vauhtia ja cooperissa juoksee 2750m? Ikää tosin on jo 50 joten en kuulu kohderyhmään. Ja tuttavapiirissä on ennestään viisi-kuusikymppisiä maratonia juoksevia sinkkunaisia ;)
Ja se kohderyhmä mielestäsi oli mikä?
- 20plus16
Sama mulla. Olen ilmoittanut että haen hoikkaa, normaalia tai sporttista naista. Silti saan viestejä lähes sairaalloisen lihavilta naisilta. Ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. No ymmärrän olevani niin ruma vaikka lihava en olekaan että en kelpaa kauniille hoikille naisille mutta taas läskeille sen takia koska he eivät saa niitä komeita miehiä jotka vievät ne kauniit naiset. Olen mielummin yksin kun ottaisin naisen joka kelpuuttaa mut vain paremman puutteessa.
- vinkit-kehiin
20plus16 kirjoitti:
Sama mulla. Olen ilmoittanut että haen hoikkaa, normaalia tai sporttista naista. Silti saan viestejä lähes sairaalloisen lihavilta naisilta. Ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. No ymmärrän olevani niin ruma vaikka lihava en olekaan että en kelpaa kauniille hoikille naisille mutta taas läskeille sen takia koska he eivät saa niitä komeita miehiä jotka vievät ne kauniit naiset. Olen mielummin yksin kun ottaisin naisen joka kelpuuttaa mut vain paremman puutteessa.
Sori mutta en vastaisi sinulle :( syy että mielestäni liikaa painotat ulkoista olemusta.
Toisilla ihmisillä on jokin tarve vastata kiusaallaan vaikkei sovi kriteereihin. Minulle aloitusviestiä laittaa tupakkimiehetkin. - 13plus14
vinkit-kehiin kirjoitti:
Sori mutta en vastaisi sinulle :( syy että mielestäni liikaa painotat ulkoista olemusta.
Toisilla ihmisillä on jokin tarve vastata kiusaallaan vaikkei sovi kriteereihin. Minulle aloitusviestiä laittaa tupakkimiehetkin.Käys lukemassa vaikkapa ikähaitarin 27-40 naisten profiileja. Jokaikinen toitottaa jossainkohtaa miehen ulkonäköä joten olet kyllä todella feministisellä linjalla jos kehtaat alkaa miehelle sanomaan mitä hän ei saisi ihailla.
- vinkit-kehiin
13plus14 kirjoitti:
Käys lukemassa vaikkapa ikähaitarin 27-40 naisten profiileja. Jokaikinen toitottaa jossainkohtaa miehen ulkonäköä joten olet kyllä todella feministisellä linjalla jos kehtaat alkaa miehelle sanomaan mitä hän ei saisi ihailla.
Anteeksi, missä sanoin ettei mies saisi ihailla??? nyt teet aivan omia johtopäätöksiäsi minusta??? Itse en koskaan laittaisi hakukriteereihini ulkomuotoasioita, muut asiat ratkaisevat ja ennenkaikkea kokonaisuus.
Enkä ole koskaan käynyt lukemassa kenenkään toisen naisen profiilia. Ei minua kiinnosta mitä toiset hakee. Keskityn siihen mitä itse haen ja millä tavalla ilmaisin sen oikealla ihmiselle. vinkit-kehiin kirjoitti:
Anteeksi, missä sanoin ettei mies saisi ihailla??? nyt teet aivan omia johtopäätöksiäsi minusta??? Itse en koskaan laittaisi hakukriteereihini ulkomuotoasioita, muut asiat ratkaisevat ja ennenkaikkea kokonaisuus.
Enkä ole koskaan käynyt lukemassa kenenkään toisen naisen profiilia. Ei minua kiinnosta mitä toiset hakee. Keskityn siihen mitä itse haen ja millä tavalla ilmaisin sen oikealla ihmiselle.Toisten samaa sukupuolta olevien profiilien lukemisesta on mielestäni se hyöty, että osaa sitten omaa profiilitekstiään mahdollisesti mukokata sellaiseksi jossa erottuu muusta massasta edukseen. Valtaosa kun tuppaavat olemaan aikalailla samanlaisia tekstejä.
Tässä mielessä siun tekstisi erottuu kyllä positiivisesti muista.- vinkit-kehiin
pete_pjn kirjoitti:
Toisten samaa sukupuolta olevien profiilien lukemisesta on mielestäni se hyöty, että osaa sitten omaa profiilitekstiään mahdollisesti mukokata sellaiseksi jossa erottuu muusta massasta edukseen. Valtaosa kun tuppaavat olemaan aikalailla samanlaisia tekstejä.
Tässä mielessä siun tekstisi erottuu kyllä positiivisesti muista.Ehkä juuri sen takia etten tiedä mitä ne muut kirjoittavat :) olen todella yrittänyt kertoa minulle oleelliset asiat omin sanoin.
Mutta nyt ymmärrän että taitaa liian ympäripyöreetä olla mitä haen.
Paikkakunta, oma ikä sekä ikähaitari miehelle ja omat harrastukset näkyvät erikseen profiilissa tämän tekstiosion lisäksi. - vinkit-kehiin
M52v_ kirjoitti:
Tähän vielä palaisin. Miksi ajattelet ettet kuulu kohderyhmään? Kun nimenomaan kuulut ja kyllä se cooper minultakin sujuu erinomaisin tuloksin.
- Deucedeuce
Olisin kiinnostunut tapaamaan aloittajan annettujen tietojen perusteella, olen 41 v mies pk-seudulta. Amk-koulutus, kiva työ, mukavava luonne, pieniä paheita. Komeat kasvot mutta vain 178 cm varsi. Missä suunnalla aloittaja saalistaa?
- vinkit-kehiin
Hmm....kiitos, välimatkamme lienee about 170 km. Mutta et taida iältäsi olla sopiva minulle.
- Luna-41
Olisin voinut vastata sinulle tuon alun perusteella. Kerrot hauskasti ja positiivisesti itsestäsi.
Itse taas hieman karsastan sitä, esitetään pitkä lista toivomuksia siitä mitä toinen EI saa olla.
Tulee olo, etten ole noin täydellinen ihminen, että riittäisikö sinulle.
Kyllä kannustan myös lisäämään oleelliset asiat kuten lapset ja ikä näkyviin.
Antaa kuvan että olet sinut kanssasi. Kyllä niillä vaan on merkitystä.
Esim jos on lapsia, pitää valmistautua siihen, että tutustumiseen menee aikaa
Mutta minusta on tärkein että esittelet itsesi omin sanoin.
Kysymys sinulle: onko sinulle tärkeää että saat paljon vastauksia vai sopivia?- vinkit-kehiin
Eihän siellä ollut muuta kuin tupakoimattomuus mitä ei saa olla?
Ja olihan siellä maininta lapsista jotta jo isoja.
Ikä näkyy profiilissa, siellä näkyy muitakin tietoja kuin mitä profiilitekstissä
Enkös ole erikseen ilmoittanut "vain yhtä vastausta odottava" - Luna-41
Saa olla ihan kaikkea mitä sinusta tuntuu oikealta :-) Tällä tarkoitan, että etsit kumppania just itsellesi :-)
Ei ollut tarkoitus loukata, vaan kertoa mitä tämä minussa herättää. Ymmärsin että tämä oli kysymyksesi :-)
Eli vinkkinä: varsin "hyökkäävä" lähestyminen tähän palautteeseen. Näin tämä siis tuntui näin luettuna - valitettavasti nettideitissä ei jäädä kyselemään ;-)
En ole herkkähipiäinen enkä loukkaantunut... Mutta tutustuminen jäisi tähän - heti täysi vastahyökkäys, sen sijaan että olisit esim pyytänyt tarkennusta :-)
Oikeastaan se mikä tulee ETSIN alka, on odotuksia toisen suhteen. Aikasen hienoa ihmistä etsit! Ei tosiaan kasva joka oksalla! - vinkit-kehiin
Luna-41 kirjoitti:
Saa olla ihan kaikkea mitä sinusta tuntuu oikealta :-) Tällä tarkoitan, että etsit kumppania just itsellesi :-)
Ei ollut tarkoitus loukata, vaan kertoa mitä tämä minussa herättää. Ymmärsin että tämä oli kysymyksesi :-)
Eli vinkkinä: varsin "hyökkäävä" lähestyminen tähän palautteeseen. Näin tämä siis tuntui näin luettuna - valitettavasti nettideitissä ei jäädä kyselemään ;-)
En ole herkkähipiäinen enkä loukkaantunut... Mutta tutustuminen jäisi tähän - heti täysi vastahyökkäys, sen sijaan että olisit esim pyytänyt tarkennusta :-)
Oikeastaan se mikä tulee ETSIN alka, on odotuksia toisen suhteen. Aikasen hienoa ihmistä etsit! Ei tosiaan kasva joka oksalla!Ei tosiaan ollut tarkoitus hyökätä. Mutta palautteestasi tuli minulle sellainen olo ettet ole lukenut profiilitekstiäni kunnolla kun kyselet asioista jotka siellä kuitenkin mainitsin?
En itsekään ole herkkähipiäinen mutta myös omalta kohdaltani vastaus olisi jäänyt antamatta kun kysytään asioista joista mainittu erikseen.
Eikä siellä tosiaan ole pitkää listaa mitä toinen EI saa olla.
Ja mielestäni pitää ehdottomasti olla tietoa siitä mitä etsii, miten muuten kukaan tietää oletko sopiva ehdokas? Itse en laittaisi viestiä ihmisille jolla ei ole hakukriteereitä esillä.
Minusta omat odotukseni ovat sellaisia mitkä helposti positiivinen, elämänmyönteinen, itsestään välittävä ihminen täyttää ja nämä ovat ne tärkeimmät kriteerini. Ihan normaaleja minusta ei mitään erityisen hienoa tarvitse olla.
Kertoisitko mitkä niistä mielestäsi ovat "harvinaisia" odotuksia? - MikäOngelmana
vinkit-kehiin kirjoitti:
Ei tosiaan ollut tarkoitus hyökätä. Mutta palautteestasi tuli minulle sellainen olo ettet ole lukenut profiilitekstiäni kunnolla kun kyselet asioista jotka siellä kuitenkin mainitsin?
En itsekään ole herkkähipiäinen mutta myös omalta kohdaltani vastaus olisi jäänyt antamatta kun kysytään asioista joista mainittu erikseen.
Ja mielestäni pitää ehdottomasti olla tietoa siitä mitä etsii, miten muuten kukaan tietää oletko sopiva ehdokas? Itse en laittaisi viestiä ihmisille jolla ei ole hakukriteereitä esillä.
Minusta omat odotukseni ovat sellaisia mitkä helposti positiivinen, elämänmyönteinen, itsestään välittävä ihminen täyttää ja nämä ovat ne tärkeimmät kriteerini. Ihan normaaleja minusta ei mitään erityisen hienoa tarvitse olla.
Kertoisitko mitkä niistä mielestäsi ovat "harvinaisia" odotuksia?No vittuakos täällä sitten kyselet kun et halua lukea kuin sellaisia vastauksia mitä haluat. Suksi profiileines huthelvettiin sitten.
- vinkit-kehiin
MikäOngelmana kirjoitti:
No vittuakos täällä sitten kyselet kun et halua lukea kuin sellaisia vastauksia mitä haluat. Suksi profiileines huthelvettiin sitten.
Tarkoitin nimenomaan etten nettideitillä vastaisi jos kysytään asioita joita olen jo ilmoittanut. Se kertoo ettei kirjoittaja ole lukenut kunnolla profiiliani. Suuresti ihmettelisin miksi hän kirjoittaa minulle kun ei edes tiedä minkälaiselle kirjoittaa.
Täällä voi kuka tahansa antaa mitä palautteita vaan niin voin vastata. - Luna-41
vinkit-kehiin kirjoitti:
Ei tosiaan ollut tarkoitus hyökätä. Mutta palautteestasi tuli minulle sellainen olo ettet ole lukenut profiilitekstiäni kunnolla kun kyselet asioista jotka siellä kuitenkin mainitsin?
Kertoisitko mitkä niistä mielestäsi ovat "harvinaisia" odotuksia?kiitos vastakysymyksestä :-)
En tosiaan ole lukenut koko viestiketjua ajatuksella.
Luin tuon profiilisi läpi silleen kun olen aikanani lukenut niitä.
Kertookohan se , etten ole ymmärtänyt sitä pääjuonta, mitä haluat kertoa ... Jotain profiiliteksistäsi?
Esim lapsiin viittava kommentti oli yleinen ajatus- ei just sinulle tarkoitettu
Ensimmäinen kommentti pysyy voimassa: tämä on sinun esittelysi ja se on just hyvä niin kun olet sen kirjoittanut!
Onko tärkeä että saat paljon vastauksia vai sen yhden löytäminen?
Osa asioista on täysin makuasioita. Itse arvostan sitä, että kertoo itsestään ja omista arvoista.
Se että listaa asioita, joita odottaa toiselta ... Kertoo minusta enemmän siitä, että etsii onnea sen toisen kautta.
Koin nuo odotuksesi varsin haastaviksi. Olenko esim minä positiivinen ihminen ?
Toisten mielestä olen hyvän tuulinen ja ikuinen optimisti ja toisten valittaja.
Sama on huumori (nyt en muista oliko se nyt just sinun profiilissa). Kaikilla on huumorintajua, kyse on vaan miten ihmisten huumorintajut kohtaavat
Nämä asiat riippuu ihan siitä yhteisestä kemiasta. Selviää vaan tutustumalla
Hyvä toki kertoa jos on joku ehdoton juttu. Minulle allergian takia eläimet. Lisäksi tarvitsen kumppanin, joka on kiinnostunut monista asioista.
Minulle kävi niin, että ns live elämässä tuli kumppaniehdokas vastaan, joka ei mitenkään sovi mihinkään deittiptofiilin, mitä minulla on ollut.
On jotain muuta - mutta tuntuu sopivalta
Kerroin mitä ajatuksia se minussa herätti. Oletin että halusit just sen tietää.
Ihmettelen myös hieman tätä kovaa puolustuskntaasi. Jos et halua palautetta - ethän kysy sitten sitä :-)
Eihän sinun tarvitse noudattaa näitä vinkkejä :-)
Eikä sinun tarvitse pyytää anteeksi tai selitellä kommenttiasi - kerroin vaan miten reagoisin, jos saisin tuon tyylisen vastauksen.
Ajatus: kaikki eivät ikinä löydä sitä elämän kumppania - netteideitti on tapa tutustua ihmisiin, ei automaattinen kumppaninlöytämispaikka
Toivotan paljon onnea kumppaninhaussa !
Esittelysi perusteella olet hieno ihminen - vinkit-kehiin
Luna-41 kirjoitti:
kiitos vastakysymyksestä :-)
En tosiaan ole lukenut koko viestiketjua ajatuksella.
Luin tuon profiilisi läpi silleen kun olen aikanani lukenut niitä.
Kertookohan se , etten ole ymmärtänyt sitä pääjuonta, mitä haluat kertoa ... Jotain profiiliteksistäsi?
Esim lapsiin viittava kommentti oli yleinen ajatus- ei just sinulle tarkoitettu
Ensimmäinen kommentti pysyy voimassa: tämä on sinun esittelysi ja se on just hyvä niin kun olet sen kirjoittanut!
Onko tärkeä että saat paljon vastauksia vai sen yhden löytäminen?
Osa asioista on täysin makuasioita. Itse arvostan sitä, että kertoo itsestään ja omista arvoista.
Se että listaa asioita, joita odottaa toiselta ... Kertoo minusta enemmän siitä, että etsii onnea sen toisen kautta.
Koin nuo odotuksesi varsin haastaviksi. Olenko esim minä positiivinen ihminen ?
Toisten mielestä olen hyvän tuulinen ja ikuinen optimisti ja toisten valittaja.
Sama on huumori (nyt en muista oliko se nyt just sinun profiilissa). Kaikilla on huumorintajua, kyse on vaan miten ihmisten huumorintajut kohtaavat
Nämä asiat riippuu ihan siitä yhteisestä kemiasta. Selviää vaan tutustumalla
Hyvä toki kertoa jos on joku ehdoton juttu. Minulle allergian takia eläimet. Lisäksi tarvitsen kumppanin, joka on kiinnostunut monista asioista.
Minulle kävi niin, että ns live elämässä tuli kumppaniehdokas vastaan, joka ei mitenkään sovi mihinkään deittiptofiilin, mitä minulla on ollut.
On jotain muuta - mutta tuntuu sopivalta
Kerroin mitä ajatuksia se minussa herätti. Oletin että halusit just sen tietää.
Ihmettelen myös hieman tätä kovaa puolustuskntaasi. Jos et halua palautetta - ethän kysy sitten sitä :-)
Eihän sinun tarvitse noudattaa näitä vinkkejä :-)
Eikä sinun tarvitse pyytää anteeksi tai selitellä kommenttiasi - kerroin vaan miten reagoisin, jos saisin tuon tyylisen vastauksen.
Ajatus: kaikki eivät ikinä löydä sitä elämän kumppania - netteideitti on tapa tutustua ihmisiin, ei automaattinen kumppaninlöytämispaikka
Toivotan paljon onnea kumppaninhaussa !
Esittelysi perusteella olet hieno ihminenKiitos, palautetta pyysin ja niitä sain. Ei ollut tarkoitus hyökätä...taitaa puolustuslinja helposti tulla päälle täällä palstalla.
"Se että listaa asioita, joita odottaa toiselta ... Kertoo minusta enemmän siitä, että etsii onnea sen toisen kautta." Hmm....mites sitä kertoo mitä etsii?
Odotukset varmasti tuntuvat monilta haastavilta, tämän olen kuullut muualtakin. Minulle ne ovat aika oleellisia asioita. Yleinen tyytyväisyys omaan elämäänsä.
- jouskarii
Hei! Saanko käyttää sun tekstiä oman profiilin luomiseen siinä passaa niin moni asia omaani.
paitsi yhtenä se että olen ihan jees näköinen kuntoileva 49 v mies.- vinkit-kehiin
Ei ole fiksua käyttää toisen tekstiä. Teksti pitää aina olla omaa vaikka asiat sopisivatkin. Nainen kyllä huomaa eron kirjotellessaan kanssasi ettei tyylit sovi, naiset ovat tarkkoja pienten asioiden suhteen joten en suosittele.
Vähänkin haiskahtaa jostain poimitulta niin se jää siihen. - jouskarii
Tarkoitin vaan että profiilisi oli fiksu ja asiallinen
- sivustakulkija
Teidän pitäis tavata :)
- vinkit-kehiin
jouskarii kirjoitti:
Tarkoitin vaan että profiilisi oli fiksu ja asiallinen
Kiitos, kohderyhmää se ole tavoittanut :))
Tein ensimmäisen profiilini hetken päähänpistosta ja se oli todella lyhyt sis. perusasioita itsestäni. Liikunta oli mainintana vain harrastuksissa, hakukriteereissä ei liki muuta ollut kuin ikä ja tupakoimattomuus ja positiivisuus. Poistin sen valtavan viestitulvan vuoksi jota en ehtinyt millään ajallisesti lukemaan. Nyt siis puhutaan sadoista viesteistä. Huomasin huonoksi menetelmäksi. Päätin tehdä uuden, tarkennetun profiilin mutta tämäkään ei toimi. Hassuinta on että ikä ei siinä ensimmäisessä profiilissani haitannut. - 18plus6
vinkit-kehiin kirjoitti:
Ei ole fiksua käyttää toisen tekstiä. Teksti pitää aina olla omaa vaikka asiat sopisivatkin. Nainen kyllä huomaa eron kirjotellessaan kanssasi ettei tyylit sovi, naiset ovat tarkkoja pienten asioiden suhteen joten en suosittele.
Vähänkin haiskahtaa jostain poimitulta niin se jää siihen.Nainen ei ole mikään mystinen eläin joka toimii tietyillä vaistoilla kuten jotkut eläinryhmät. Käyttäköön vain profiilinaan tuo mies. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota asiaan ja siitä voisin lyödä isonkin summan vetoa.
- vinkit-kehiin
18plus6 kirjoitti:
Nainen ei ole mikään mystinen eläin joka toimii tietyillä vaistoilla kuten jotkut eläinryhmät. Käyttäköön vain profiilinaan tuo mies. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota asiaan ja siitä voisin lyödä isonkin summan vetoa.
Kyllä minulle on tullut vastaan tapauksia jossa profiiliteksti ei ole sopinut yhteen kirjoitustekstin kanssa. Se tärkeä "fiilis" miksi kirjoitat jollekulle, onkin poissa viestittelystä. Olen jopa törmännyt täysin identtisiin profiiliteksteihin.
- VahvuusEiKiinnosta
Työpaikka ilmoitus ? vain palkkatarjous puuttuu. Asiallisuutta on liikaa, tunne ja eloisuus puuttuu.... elämän maku, kainalot, kalsarit ja lenkkisukat.
- vinkit-kehiin
Tuo itellekin tuli mieleen, asiallinen liikaakiin, liian "ranskalaisin viivoin" toteutettu. Pitäisi olla enemmän essee-muotoa. Tämä varmaan korjaantuu ajan kanssa jos niitä profiileita moniakin joutuu opettelemaan tekemään. Tuntui tosi oudolta yrittää täysin vieraille kertoa kuka ja mikä olen ja mitä etsin.
Ehkä pitää ensi kerralla juoda pari lasia punkkua...;))
- Mies47k-s
Minusta profiiliteksti on liian pitkä. Voisit lyhentää sitä ja kertoa ota lopuista selvää jos uskallat. Muuten se oli sellainen, jolle voisin vastata. Pitkänä tekstinä tulee mieleen, että tarkoitettu hyvin rajatulle ryhmälle. Kuinka paljon kuukaudessa oli kävijöitä? Montako asiallista viestiä sait?
En ossoo sanoa aloittajan puolesta minkälainen viesti määrä tällä jälkimmäisellä profiilitekstillä tuli, mutta kuten tuossa muutama postaus ylempänä hän kertoili tälläaista:
"Tein ensimmäisen profiilini hetken päähänpistosta ja se oli todella lyhyt sis. perusasioita itsestäni. Liikunta oli mainintana vain harrastuksissa, hakukriteereissä ei liki muuta ollut kuin ikä ja tupakoimattomuus ja positiivisuus. Poistin sen valtavan viestitulvan vuoksi jota en ehtinyt millään ajallisesti lukemaan. Nyt siis puhutaan sadoista viesteistä. Huomasin huonoksi menetelmäksi."
Eli lyhyemmällä tekstillä tuli aivan liikaa yhteydenottoja.- ExNettideittiNainen
Ottmatta sen enempää kantaa just tää tapaukseen.
Laitoin joskus kuvan s24 profiiliin. Sain varmaan sellaiset kymmenkunta viestiä päivässä. En tosiaan ehtinyt tutustua kaikkiin - varmasti tuli ohitettua myös sopiviakin vaihtoehtoja.
Kiinnitin huomiota siihen, että vähintään yli puolet miehistä laittoi viestiä pelkän kuvan perusteella. Eivät olleet edes lukenet profiilitekstiä.
Tein uuden profiilin. Poistin kuvan ja muokkasin tekstiä. Sen jälkeen sain max 1-2 viestiä viikossa. Kaikki sellaisia, joihin kannatti tutustua hieman tarkemmin.
Tämän jälkeen en enää laittanut kuvaa profiiliin.
Laatu korvaa määrän :-) - kuvallinenrumilus
ExNettideittiNainen kirjoitti:
Ottmatta sen enempää kantaa just tää tapaukseen.
Laitoin joskus kuvan s24 profiiliin. Sain varmaan sellaiset kymmenkunta viestiä päivässä. En tosiaan ehtinyt tutustua kaikkiin - varmasti tuli ohitettua myös sopiviakin vaihtoehtoja.
Kiinnitin huomiota siihen, että vähintään yli puolet miehistä laittoi viestiä pelkän kuvan perusteella. Eivät olleet edes lukenet profiilitekstiä.
Tein uuden profiilin. Poistin kuvan ja muokkasin tekstiä. Sen jälkeen sain max 1-2 viestiä viikossa. Kaikki sellaisia, joihin kannatti tutustua hieman tarkemmin.
Tämän jälkeen en enää laittanut kuvaa profiiliin.
Laatu korvaa määrän :-)Miehen on taas pakko laittaa kuva kun 200 prosenttisesti jos juttu luistaa ja nainen pyytää kuvaa myöhemmin loppuu jutustelu kun seinään. Pikkasen söi itsetuntoa kun tuo kaava jatkui vuosia. No sitten kun olet ollut kuvan kanssa ei enään kiinnostuneita olekaan.
- vinkit-kehiin
Olet täysin oikeassa, oli tarkoitettu hyvin rajatulle ryhmälle onnistuen erinomaisesti :),
Vierailijamäärä ei kerro minusta mitään koska itsekin saatoin klikata "uudet jäsenet" kohta kohdalta, tietämättä seuraavasta ehdokkaasta mitään, samaa tein "uusimmat online tilan kanssa" eli ei kerro kiinnostuneisuudesta mitään. En siis ollut täällä vaan toisessa paikassa. Mutta jtk 1100 kävijää oli kuukaudessa mutta sitten on lisäksi plussajäsenet, joiden vierailuista ei jää jälkiä.
Asiallisia viestejä....mitä ne käsittävät? Riittääkö pelkkä "moi" onko viesti asiallinen jos ei täytä hakukriteereitä?
Mutta määrällisesti, oli mitä tahansa viestejä, ei tullut kuin muutama kymmenen. Pari pidempää viestiketjua tuli, mutta nekin itse alkuun laitetuille.
- Li16
Tää ei nyt oikein liippaa tuota kysymystä. Mikä näissä miesten ja naistenkin profiileissa on järkeä, kun niissä on vaan tyyliin "Mies 64 v, Helsinki, sinkku tai eronnut" Ei mitään muuta hakukriteereitä tai mitä on hakemassa. Tämmösellä profiililla sitten "kurkitaan" toisia. Tämä osoittaa pitkälti että he ovat naimisissa, seurustelevat säännölliset tai ovat viikonloppupareja. Sitten kirjoitellaan kuin oltaisiin vapaita. Olisi varmaan järkevintä erota moisista suhteista. Reilu peli kumminkin puolin. Itse olen huomannut moisen monesta ja jopa sattunut kuulemaan samastakin henkilöstä useammalta.
- wwwwwwwwwww
Tiedän miehen joka oli omalla kuvallaan ja laajalla profiilitekstillä etsimässä seuraa tositarkoituksella, oli ammattikin laitettu. Perheenisä oli kyseessä. Eli ei aina kannata ennakkokäsityksille antaa valtaa. Vaimo ei käyttänyt nettiä lainkaan. Jäihän se kiinni ennenpitkään ja erokin tuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036