Ammatin vaikutus

Mietteitä

Onko teillä miehillä joilla matalan statuksen/palkan ammatti minkälaisia kokemuksia ammatin vaikutuksesta pariutumiseen?
Itse olen kokenut sellaista, että nainen juttelee kiinnostuneen oloisesti siihen asti kunnes kysyy että "mitä teet työksesi" johon vastaan ja keskustelu on loppunut siihen. Näin on tapahtunut useamman kerran joten ei voi enää pitää sattumana.

13

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.vaimoksi

      eikö ne naiset ole niitä ikäviä naisia joiden rakkaus on ostettavissa onnenonkijoita ei he sydämmellään rakasta ja eikö ole hyvä että tulee heti ilmi ei rikas tai köyhä halua sellaista naista yleensä ne naiset on kiertopalkintoja

    • duunariari

      En oo huomannu mitään negatiivista vaikutusta ns. norminaisiin, trendimimmit on sit iha eri juttu ja jotkut akateemiset muijat dissaa meikän vissiin periaatteenkin vuoksi.

      • se.tässä.on.ikävää

        tuo on totta mutta kun niitä normi naisia ei oo sinkkuina


    • DDDDDDDDDDD

      Minä en ole koskaan esittänyt tuota kysymystä miehelle.

      • Mietteitä

        Mitenkäs se on mahdollista? Omien kokemuksieni mukaan se on yksi harvoista asioista mitä naisen tekee mieli kysyä.
        Välillä treffeillä nainen voi olla vaisu mutta ainut kysymys mikä saa naisen silmät kiilumaan toivosta on kun hän kysyy koulutusta tai ammattia.
        Se fiilis kun näet naisen pään painuvan alaspäin ja kuulet naisen pettyneen tokaisun tyyliin "ahaa" tai "aijaa"..


      • DDDDDDDDDDDDDD
        Mietteitä kirjoitti:

        Mitenkäs se on mahdollista? Omien kokemuksieni mukaan se on yksi harvoista asioista mitä naisen tekee mieli kysyä.
        Välillä treffeillä nainen voi olla vaisu mutta ainut kysymys mikä saa naisen silmät kiilumaan toivosta on kun hän kysyy koulutusta tai ammattia.
        Se fiilis kun näet naisen pään painuvan alaspäin ja kuulet naisen pettyneen tokaisun tyyliin "ahaa" tai "aijaa"..

        Jostain syystä se itse ihminen ja hänen arvonsa ovat minulle tärkeimpiä asioita kuin se mitä tekee työksensä. Tai onko koulutusta. Koulutuksen puute tulee helposti esille keskusteluissa kylläkin. Mutta sillä ei ole väliä jos maailman- ja ihmiskuvamme on suhtkoht vastaavanlaiset.


      • Mietteitä kirjoitti:

        Mitenkäs se on mahdollista? Omien kokemuksieni mukaan se on yksi harvoista asioista mitä naisen tekee mieli kysyä.
        Välillä treffeillä nainen voi olla vaisu mutta ainut kysymys mikä saa naisen silmät kiilumaan toivosta on kun hän kysyy koulutusta tai ammattia.
        Se fiilis kun näet naisen pään painuvan alaspäin ja kuulet naisen pettyneen tokaisun tyyliin "ahaa" tai "aijaa"..

        Aika erikoista, koska en muista, että minulta olisi kukaan ensimmäisenä iltana moista kysellyt.


      • mietteitä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Aika erikoista, koska en muista, että minulta olisi kukaan ensimmäisenä iltana moista kysellyt.

        Kuulostaa hyvältä, ehkä ollaan tavattu ihan erilaisia naisia.


      • ikäviä.naisia

        mietteitä kyllä puhuu totta ja asiaa noin se kyllä menee kuin mietteitä sanoo niin on itsellenikin tapahtunut


      • mietteitä kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, ehkä ollaan tavattu ihan erilaisia naisia.

        Sama tuli mieleen. Minä muistelen, että olen enemmän itse jutun juurta keksiäkseni kysellyt, miten nainen päivänsä kuluttaa. Eikä sillä, ettäkö vastauksella olisi juuri vaikutusta ollut. On ollut kaikkea työttömästä tohtoriin ja johtajaan. Tosin sinkkuna ollessani tuntui, että joka toinen poka oli joko parturikampaaja tai lähihoitaja.


    • DarkFear-ei-kirj

      Noin kun sitä mulle aina nimenomaan tapahtuu. Heti kun nainen kuulee, että mä kun sitä pyyhinkin kakkapyllyjä 9€/päivä, niin kiinnostus loppuu siihen, vaikka mulla olisi tupee kaljun peittona. Siitä syystä mä kun sitä olenkin se neitsyt 38-vuotiaana.

    • tarralenkkari666

      Ei kannata deittailla kokoomuslaisia.

      • tarris.on.kiva

        tarris puhuu asiaa lento suukko lähti ja toinenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe