Tunnen suurta myötähäpeää kun luen viestejänne. Voi tyhmyyden tyhmyyttä! Oletteko te jostain puusta tipahtaneita vai mikä teitä vaivaa?
Myötähäpeää
28
284
Vastaukset
- saahmelainen
met saamelaiset olema tälläisiä vähän pöljiä, ei kannatha olla huolissaan pärjäämme kyllä
- aitosaame
Älä puhu yleistävästi saamelaisista,vaikka itse olet pöljä
- voimikäonnenpäivä
Oli onnenpäivä kun muutit sie alottaja täältä pois. Ei olis ovenpielet ennän riittänhet. Sulle pitäis joka toimisthon suurentaa ovireikää ja uusi tuli ostaa ettei hajoa ko istut. Olema paljon säästänehet ko muutit pois.
- Petenurmes
Osa on tipahtanut, osa on vielä puissa ja parhain osa vielä täysissä järjissään tukevasti maan pinnalla...
Kukaan ei taitanut tänään olla ämteekoon mielenilmauksessa pääkaupungissa.
Kuuluuko kukaan poromies mtk:hon?
Onhan siellä muutama iso karjatilakin - PIRUNSEITA
pOROMIEHET KUULUU KELANTUKIEN PIIRIIN JOKAINEN
- varmatieto
Älä puhu pötyä,poromiehet jotka ammatikseen hoitaa porojaan ei saa kelantukia.Joten älä taas lietso vihaa,onneksi näitä keskusteluja seurataan loppuu ihmisten haukkuminen.
- entinenkepulainen
Kuulinko mie oiken, ku sielä Senaatintorilla huuethin, että "vituttaa" monta kertaa, kuorossa. Kuulu tänne asti.
- Petenurmes
Et kai vaan ole kääntynyt kepulaisesta kommariksi?
Mutta huuteli ne ja yhessäkin plakaatissa oli: Mavi= -Masentaa, -Ahistaa, -Vituttaa, -Itkettää. Eihän näin saisi kirjoittaa, mutta minä kirjoitin vain sen, mitä luin ... :)
- vieteriveto
Vai niin. Kyllä sitä taas poromiehiä panetellaan. Ainoita oikeita työmiehiä. Mustalaisekki jää toiseksi.
- hehehehehehehehe
heehhhhhhheehhhhhe, kyllä mustulainen on tehhokkaampi työmies
- suvakkilehmä
Minä häpeän tosi syvästi käytöstäni.pyydän häpeillen anteeksi häpeällistä käytöstäni.
- suvakkipillumooses
samoin tunnen häpeää käytöstäni anteeksi
- hieskoivu
Eihän minun tarvi kuiteskaan hävetä.
- hethanyrittäjärehellinen
Poronhoito pyörii ainoastaan eu-tukien varassa, se tukimuoto pithää lopethaa
- vihreäporo
Häpiä sinäkin varalta rehellinen yrittäjä hetasta.valheesi takia.
- UULASONNI
olen porohoitaja ja häpeän kun saan EU-TUKEA HÄVYTTÖMÄN PALJON
- suhlemi
Saan tosi paljon pakolaistukea.pitääkö hävetä paljon minunkin?
- komissaariosaanalta
Shulemi suhlemi sinun pitää hävetä tosi tosi tosi paljon.
- Gnooffff
PAMPAMPAMPAMPAM......etuselintakaperin
No eipä ole parin vuoden poissaolon aikana mikään muuttunu, samat höpinät. Minä tulen parin vuojen päästä taas kattohmaan onko jotaki uutta keksitty.
Hiljainen se on kylätie, kävin pari viikkoa sitten Hetan elämää kattomassa viikon ajan ja oli kumma ko lauantai-iltanaki hetan keskusta oli aivan hiljainen, ei ees koirat, ees irto-sellaiset, ääntäkhään päästäneet, eikä kelkalakhan kukhan ajanu.
Yksi ihmetys kyllä tuli selväksi, nimittäin olipa hurja ero bensan hinnoissa, soli vajaa 20 senttiä litralta, oli jo niin iso ero että piti lähempänä kirkkoa tankata, vaikka muutoin yrittäjiä tukea haluanki.
So muutenkin Suomi24 jäänyt vähemmälle, täällä kun tulee surulliseksi näitä juttuja lukiessa. Minä käyn vielä kilpiksellä pilkillä ja sitten juhannuksena taas Hettaan. Tukekaa paikallisia yrityksiä älkääkä tilatko kaikkea netistä!Juhannukseen on enää reilut seitsemän viikkoa aikaa!
Niin mekkin tulemma Hettaan Juhannukseksi.- niin.se.vaan.on
Jo vain ompa se yhtä juhlaa jussina sitten kun tuutta.anteeksi en juhli sitä.pyydän nöyrästi anteeksi.
Eikö edes yöttömän yön Lapin Kesän kauneus pistä juhlatuulelle!!!
Jos sää suosii, niin enpä kaipaa hienompaa kesäpaikkaa kuin erämaiden ja tuntureiden Enontekiö!
Kaunis on meidän Kolin seutukin, mutta Tunturi-Lappi on niin erillainen.
- pierru-niila
Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkosest jarruraidat.
- hieskoivu
Pitäskö minun pyytää muös anteeksi kun en osaa hävetä tai siis kun mulla ei ole hävettävää.elän niin siististi ja nuhteettomasti ettei tarvi hävetä.mutta taas toisaalta pitäisikö minun tuntia itseäni kohtaan myötähäpeää koska ei mulla muuten ole hävettävää.ompas visainen pulma.se on tuo häpeä merkillinen asia joillakin on paljon hävettävää toisilla hieman vähemmän hävettävää ja sitten minun kaltaisten joilla ei ole lainkaan hävettävää.ei ne häpiä asiatkaan mene tasan.niinkuin onnen häpeätkään.
- Koulupuokas
Meillä oli kunnanjohtajana eräs nykyinen varakansanedustaja joka esimerkillään opetti meitä olemaan yötä päivää somessa. Ei siitä tule niin kaksista jälkeä ko kouluttamattomat rupeaa herrojen hommiin. Koeta ymmärtää.
- Vihtuajooko
Ei kannata hävetä toisten puolesta. Ei näitä juttuja pijä ottaa aina niin vakavasti. Järkevä ihminen osaa erotella ylilyönnit ja hymyillä itsekseen. Ei nämä ole sen kummempia ko muissakaan paikoissa missä voi nakata vain jonkun nimimerkin.
- ulledullepox
Alottajaki on itte aivan dilledilledille. Eikö Järvenpäässä ole tarpheksi myötähäpeätä kun sielä asut häh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261