Treffeillä tyttöpoika-sissyn kanssa

VienoMarja

Etsi
Toggle navigation Valikko



Aihealueet
Keskustelu24 Suhteet Parisuhde Tyttöpoikien asema julkisessa seurustelussa
Tyttöpoikien asema julkisessa seurustelussa
VienoMarja
11.3.2016 14:32
Hei kaikille! Mua ihmetyttää kun monia miehiä ujostuttaa hirveesti mennä mun kanssa pubiin tai leffaan tai diskoon avoimesti ja julkisesti. Mä tiedän ettei miehen oo helppoo mennä ekaa kertaa tytöksi pukeutuneen pojan kaa ulos, ja mun seuralainen kerran ihan selvästi studasi koko ajan, et jengi näkee, et se onkin tyttöpojan kaa!

Mua ei häiritse jos joku huomaa, et mä oonkin poika, päinvastoin, mä en haluis antaakaam kuvaa että mä olen biologinen tyttö, vaan tykkään olla ihan just se mikä olen eli tyttöpoika ja sissy! Mä nautin siitä kun kun näytän nätiltä ja naisellisen seksikkäältä mun mekossa ja korkkareissa, joissa useimmiten meen ulos seukkaamaan.

Mulla vaihtuu aika usein mies ja mä oon usein seukannu yö mukana maksustakin. Sen kyllä kerron etukäteen ja ei ole ollut vaikeaa saada siltä pohjalta miehiä, huom! vars UKKOmiehiä mukaan. Hurjan moni on ihan kuumana muhun, kun näkee, että mä oon poika ja aika huorahtavasti laittautunu (noin vanhassa normimielessä sanottuna).

Mut enhän mä halua aina mun tiukassa opintotilanteessa maksaa mun kämpän vuokraa, matkalippuja, laskuja, ruokaa, ym. peppurahalla, vaa elää niinkuin muutkin.

Eli en myöskään tunne kuin kourallisen mun kavereita, jotka on myös sissyjä ja tyttöpoikia, jotka haluu miestä ja jotka löytää fiksua kiinnostunutta seuraa, joka EI STUDAISI olla hengailemassa julkisesti heidän kanssaan (vaikkeivät olisikaan ukkomiehiä)!

Ja sit te mustasukkaiset NAISET! Miten loukkaavia ja arvostelevia solvauksia ja katseita olenkaan saanut, jos meen hakemaan mielenkiintoista miestä vaikka diskosss heiluun ja bailaamaan! Mä vien säälittä jokaiselta teidänlaiselta muijalta ukon ja näytän, miten mä saan siltä lentämään isommat lastit kuin kenenkään naisen kanssa ikinä, kun se nai ja saa mun kaa!

En haluaisi olla inhottava, mut luulen et nää ongelmat poistuis, jos tässä maassa hameeseen pukeutunut tyttöpoika sais paremman sosiaalisen statuksen ja julkisuutta enempi sosiaalisessa mediassa ja tiedotusvälineissä.

4

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lionred

      Valitettavasti ennakkoluulot tiukassa

    • Anonyymi

      Hyvä VienoMarja. Olen täysin samaa mieltä, että meidän yhteiskunnan pitäisi paremmin hyväksyä sinunkaltaisia sissyjä. Elämässä pitää olla nautintoja ja eihän kahden ihmisen väliset seksileikit ketään ulkopuolisia vahingoita, vaikka olisimme samaa sukupuolta. Yhteiskunnassa on niin paljon väkivaltaa, että kenenkään ei kannattaisi alkaa tuomitsemaan kahden ihmisen välistä kaunista suhdetta, mikä ei vagingoita ketään. Kirjoitan tätä, koska olen miehenä aina ollut kiinnostunut tuollaisista tyttöpojista ja haluaisin kannustaa heitä olemaan oma itsensä. Minäkin olen ukkomies, mutta se olisi mukavaa jos olisi salarakkaana seksikäs tyttöpoika.

    • Anonyymi

      Joo kyllä Suomessa on ennakkoluulot tiukassa ja monet ei ymmärrä teitä tyttöpoikia. Itse olen valitettavasti ukkomies, mutta olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut tyttöpojista, vaikka en ole koskaan päässyt tapaamaan ketään kasvoista kasvoihin. Olen ainoastaan muutaman kanssa keskustellut netin välityksellä. Minä kyllä annan VienoMarjalle kymmenen pistettä, kun hän uskaltaa olla sellainen kuin itse haluaa. Olen monesti miettinyt, mikä teissä tyttäpojissa oikein minua viehättää, ilmeisesti heissä on jotain jännittävämpää kuin heterosuhteessa. Onhan kahden samaa sukupuolta olevan seksisuhde vähän erilaista kuin normi mies/nainen suhde, mutta se voi olla ihan yhtä kaunista ja tyydyttävää. Kun lisäksi toinen haluaa olla täysin naisen roolissa ulkonäköä myöten, niin mikä sen mukavampaa. Jos en olisi varattu, voisin kyllä käydä ulkona poikatytön kanssa., sillä tässä iässä sitä uskaltaa tehdä kaikkea vähän rohkeammin.

    • Anonyymi

      Aivan ihanaa että olet löytyänyt itsesi, Ihailen sua ja sun rohkeutta. Olisnpa itsekin nuorempi ja voisin tehdä noin. Ja että olisin nuorempana löytänyt itseni.

      Nyt tyttöilen privaatisti ja pukeudun sexysti.... tapaan miehiä jotka todella tykkäävät olla kanssani koska olen paljon rohkeampi kuin naiset ja teen juttuja joita miehet haluaa... kainostelematta.

      Olisi kiva meilata sun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe