Eihän me mittään. Poliisilla tekaistut rikosrekisterit pojista.
Unohtaneet vain kertoa että osalla jäsenistä vielä käräjätkin käymättä rikoksistaan.
katupartiot vai katunarkkarit
19
57
Vastaukset
- valevalevalevale
Joo..:) Ja taas valtamedia ja poliisi valehtelee...!!!!
T: Desant of Putin - reinikainen.evp
Ei mitään vakavia rikoksia... Taitaa max. Rangaistus niistä olla vain 10 v. Ehdotonta. Mutta hyviä jätkiä ne on, suojelee lapsia ja naisia. Mitä nyt vahingossa joskus muijansakki hakanneita seassa, ei merkkaa mitään.
- Niinpäs_niin
Siinä aloittajalle rikoslistaa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista
- näimpä
No kai tiedätte ketä äänestitte? Vaalit meni jo.
Harva politikko sentäs huumekaupalla ihmiselämiä pilannut. Turha se on politikkoja omasta perseilyistä syyttää.
- trollitaasvauhdissa
Trolli taas aktiivisena, jospa ei ruokittais sitä :)
- Niinpäs_niin
Vituttaako? HÄ!
- ggkhg
Tämäpä trolli tietää mistä puhuu. Tietääkös oodinin alokkaat mitä teidän silmien edessä todella tapahtuu?
- trollittaasvauhdissa
Niinpäs_niin kirjoitti:
Vituttaako? HÄ!
Ehei v-tuta, enemmän käy sääliksi :)
- DesantsOfPutin
Ei ne mitään oo tehnyt. Jos ei lasketa mm. rattijuoppoilua moottoripyörällä, naisenhakkausta, pahoinpitelyjä ja lapsenahdistelua.
- Ahhahhahaha
LÄÄKKEET kirjoitti:
lääkkeet!
Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?
- Ota_sinäkin
Ahhahhahaha kirjoitti:
Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?
jo ne iltalääkkees ja laita nukkumaan.
- kaitiedätketätarkoitan
Ahhahhahaha kirjoitti:
Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?
Jotain Paskaa myy minkä ehtii.
- zaissearsch
Oodineista kertoo kaiken oleellisen se,että potukan perustaja on saanut tuomion pienen lapsen uhkailusta puikolla.
- muillakin.on.unelma
On se kova jätkä!
- PIKKUHAUKKA
Potukan perustaja uhkaillut puikolla????Oletko kenties matu kun suomi ei taivu???
- ghkfdd
On hän ainakin tietoinen asioista
- Fbkdkdk
ghkfdd kirjoitti:
On hän ainakin tietoinen asioista
Ootipoikien rikollinen tausta on kaikilla hyvin tiedossa. Ootipoikien mielestä rikoksia ei ole tapahtunut koska kukaan ole ainakaan vielä kuollut.
- valtavamedia
Fbkdkdk kirjoitti:
Ootipoikien rikollinen tausta on kaikilla hyvin tiedossa. Ootipoikien mielestä rikoksia ei ole tapahtunut koska kukaan ole ainakaan vielä kuollut.
Ei Odinit oo rikiollisia. Valtamedia valehtelee!!!! nyyh nyyh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673