katupartiot vai katunarkkarit

mietiketäpuukotatselkään

Eihän me mittään. Poliisilla tekaistut rikosrekisterit pojista.
Unohtaneet vain kertoa että osalla jäsenistä vielä käräjätkin käymättä rikoksistaan.

19

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valevalevalevale

      Joo..:) Ja taas valtamedia ja poliisi valehtelee...!!!!

      T: Desant of Putin

    • reinikainen.evp

      Ei mitään vakavia rikoksia... Taitaa max. Rangaistus niistä olla vain 10 v. Ehdotonta. Mutta hyviä jätkiä ne on, suojelee lapsia ja naisia. Mitä nyt vahingossa joskus muijansakki hakanneita seassa, ei merkkaa mitään.

    • Niinpäs_niin
      • näimpä

        No kai tiedätte ketä äänestitte? Vaalit meni jo.
        Harva politikko sentäs huumekaupalla ihmiselämiä pilannut. Turha se on politikkoja omasta perseilyistä syyttää.


    • trollitaasvauhdissa

      Trolli taas aktiivisena, jospa ei ruokittais sitä :)

      • Niinpäs_niin

        Vituttaako? HÄ!


      • ggkhg

        Tämäpä trolli tietää mistä puhuu. Tietääkös oodinin alokkaat mitä teidän silmien edessä todella tapahtuu?


      • trollittaasvauhdissa
        Niinpäs_niin kirjoitti:

        Vituttaako? HÄ!

        Ehei v-tuta, enemmän käy sääliksi :)


    • DesantsOfPutin

      Ei ne mitään oo tehnyt. Jos ei lasketa mm. rattijuoppoilua moottoripyörällä, naisenhakkausta, pahoinpitelyjä ja lapsenahdistelua.

      • lääkkeet!


      • Ahhahhahaha
        LÄÄKKEET kirjoitti:

        lääkkeet!

        Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?


      • Ota_sinäkin
        Ahhahhahaha kirjoitti:

        Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?

        jo ne iltalääkkees ja laita nukkumaan.


      • kaitiedätketätarkoitan
        Ahhahhahaha kirjoitti:

        Jaa? Sitä en tiennyt että ne välittää jotain lääkkeitäkin?

        Jotain Paskaa myy minkä ehtii.


    • zaissearsch

      Oodineista kertoo kaiken oleellisen se,että potukan perustaja on saanut tuomion pienen lapsen uhkailusta puikolla.

      • muillakin.on.unelma

        On se kova jätkä!


    • PIKKUHAUKKA

      Potukan perustaja uhkaillut puikolla????Oletko kenties matu kun suomi ei taivu???

      • ghkfdd

        On hän ainakin tietoinen asioista


      • Fbkdkdk
        ghkfdd kirjoitti:

        On hän ainakin tietoinen asioista

        Ootipoikien rikollinen tausta on kaikilla hyvin tiedossa. Ootipoikien mielestä rikoksia ei ole tapahtunut koska kukaan ole ainakaan vielä kuollut.


      • valtavamedia
        Fbkdkdk kirjoitti:

        Ootipoikien rikollinen tausta on kaikilla hyvin tiedossa. Ootipoikien mielestä rikoksia ei ole tapahtunut koska kukaan ole ainakaan vielä kuollut.

        Ei Odinit oo rikiollisia. Valtamedia valehtelee!!!! nyyh nyyh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe