Samat naiset kuukaudesta toiseen online

hehheheh

Suhde loppui ja tein uuden suoli24 tilin. Hämmästys oli suuri kun 90% kuvallisista ilmoituksista paikkakunnallani oli olemassa jo vuosi sitten. Joo mulla on hyvä naamamuisti.

Satoja viestejä kuukaudessa suuntaan ja toiseen... Noh harrastushan se nettikirjeenvaihtokin on.

64

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan.normihommaa

Mistä tiedät heidän olleen siellä koko ajan?? Joku voisi samaa luulla minusta mutta tosiasiassa olin vuosi sitten kuukauden, välillä pois ja nyt tulin uudestaan taas kuukaudeksi.
      Ja eikös ne miehetkin sitä kirjottelua harrasta vai kenenkös kanssa ne naiset kirjottelee?
      Ja jos sopivaa ei löydy niin mikä estää kauan sitä etsimästä? Monilla menee sinkkuna monta vuotta ennenkuin sopiva löytyy ja jotkut eivät löydä koskaan.
      Etsimistä ja tutustumistahan varten siellä ollaan joten kirjottelu kuuluu kuvioihin.

• wwwwwwwwww-

Itse olin vuosia pois treffipalstoilta. Kun palasin, paljon oli tutun näköisiä miehiä. (Etsin siis ikäistäni / korkeintaan 10v vanhempaa miestä.) Kun kerran pistin haluun myös pari vuotta nuoremmat, sieltä löytyi loputkin tutut naamat! (Siis jotka olivat ennen itseäni vanhempia..) !!!! Olen siis nelikymppinen..

• impulsiivistaelämätä

Niin kauhast siel miehii naisii on olevinaan jos ovat aitoja

• KakskytäVuottaJaSikana

Itse ihmettelin samaa. Eikä puhuta kuukausista vaan vuosista ne samat naiset norkoilee palstalla. Ei siinä saahan seuraa hakea mutta kun jokainen tietää että nainen saa kymmeniä viestejä viikossa niin minkä määrän se tekee vuodessa. Jos noista ei mieleistään löydä niin kyllä se on enemmän nirsoutta tai kuten sanoit vaan harrastus jonka tarkoitus on lähinnä itsetunnon kohottaminen. Jos palstalle tulee joku uusi nainen on hän yleensä viikon tai kaksi kunnes löytää hakemansa. Miehenä jos saat viestin tai kaksi vuodessa alkaa olemaan jo ihme. Näistäkin suurinosa ryssien spämmejä jotka jostain syystä osaa lähettää viestin käymättä edes profiilissa. "mina rakastaa sina" Siksi olen suomi24.kin roikkunut jo niiden alkuajoista lähtien joskus 2000 luvun alusta kun oikeilta naisilta et saa viestejä ja kukaan ei vastaa.

• ei.ole.helppoa

Kaikkea sitten uskot mitä täällä kirjoitetaan? Olin 2 kk nettideitillä, sain yht. noin 40 aloitusviestiä, näistä 30 kpl ei edes sopinut kriteereihini, jäljelle jääneistä puolet oli "keksitäänkö jtk kivaa" ehdotuksia, lopuista viidestä otin enemmän selvää mutta ei löydetty yhteistä säveltä. Itse laitoin aloituksen kaikille jotka kiinnostivat minua, näistä 5 vastas muutaman kerran ja kahden kanssa kirjottelin pudempään mutta nekin loppuivat.
        Ei siis ollut ainoatkaan treffiehdokasta edes. Miten ihmeessä luulet elämänkumppanin muka löytyvän viikossa kahdessa? Sattaa mennä vuosia tai ei löydä koskaan.

• ei.ole.helppoa

Ei montaa ehdokasta jäänyt peruskriteerien jälkeen. Sillä ei ole mitään merkitystä montako viestiä nainen saa.
        Kun itse rajaan alueen jolta haen, lisään siihen tupakoimattomuuden poissuljen pienet lapset ja kotieläimet, lisään normipainon ja liikunnallisuuden ja iän... hups...ei jää jäljelle montakaan. Sitten aletaan katsomaan sopiiko elämänasenne ja huumorintaju yhteen, voi olla ettei jäjelle jää yhtäkään ja tässä vaiheessa ei ole ollut edes nirsoutta.

• eienäänuori

Ihan sama juttu. Mäkin etsin savutonta miestä jolla ei ole eläimiä. Omalla paikkakunnalla ei ole kuin muutama ja kukaan niistä ei ole kiinnostunut tapaamaan minua vaikka ovat olleet siellä pitkään. En siis ole riittävän kiinnostava miesten mielestä . Paitsi seksiseuraksi. Mitään muita yht.ottoja en miesten taholta ole saanut kuin seksinvonkausta. Ikää on 48 ja profiilissa useita kuvia sekä kasvot että kroppa näkyvillä.

• 10plus12
        ei.ole.helppoa kirjoitti:

Kaikkea sitten uskot mitä täällä kirjoitetaan? Olin 2 kk nettideitillä, sain yht. noin 40 aloitusviestiä, näistä 30 kpl ei edes sopinut kriteereihini, jäljelle jääneistä puolet oli "keksitäänkö jtk kivaa" ehdotuksia, lopuista viidestä otin enemmän selvää mutta ei löydetty yhteistä säveltä. Itse laitoin aloituksen kaikille jotka kiinnostivat minua, näistä 5 vastas muutaman kerran ja kahden kanssa kirjottelin pudempään mutta nekin loppuivat.
        Ei siis ollut ainoatkaan treffiehdokasta edes. Miten ihmeessä luulet elämänkumppanin muka löytyvän viikossa kahdessa? Sattaa mennä vuosia tai ei löydä koskaan.

Silti helppoa olla nainen. Ja miksi mulle ei vastata koska en edes lähetä ilkeyksiä tai seksiviestejä vaan lähestyn henkilöitä joiden kriteereihin sopisin tai joilla on edes jotain yhteistä. Ei kerro mitään muuta kuin sen että olen liian ruma vaikka muut seikat sopisivatkin. Sitten naiset vaan vinkuu kun "ei tule muita kuin seksi ehdotuksia" Paskanvitut sanon minä. Niitäkin tulee varmaan joo mutta ei ne oikeastikaan naista hakevat miehet kelpaa jos ovat liian rumia. Naama norsunvitulla vaan selataan posteja että "miksi tuonkin näköinen on mulle kirjoitellu" Kun kuolen toivon todella että syntyisin seuraavassa elämässä naiseksi. Haluan minäkin sen perheen ja lapsia joskus mitkä ovat naisille itsestäänselvyyksiä. Tässä iässä olen tosin nekin haaveet saanu jo unohtaa.

• ei.ole.helppoa
        10plus12 kirjoitti:

Silti helppoa olla nainen. Ja miksi mulle ei vastata koska en edes lähetä ilkeyksiä tai seksiviestejä vaan lähestyn henkilöitä joiden kriteereihin sopisin tai joilla on edes jotain yhteistä. Ei kerro mitään muuta kuin sen että olen liian ruma vaikka muut seikat sopisivatkin. Sitten naiset vaan vinkuu kun "ei tule muita kuin seksi ehdotuksia" Paskanvitut sanon minä. Niitäkin tulee varmaan joo mutta ei ne oikeastikaan naista hakevat miehet kelpaa jos ovat liian rumia. Naama norsunvitulla vaan selataan posteja että "miksi tuonkin näköinen on mulle kirjoitellu" Kun kuolen toivon todella että syntyisin seuraavassa elämässä naiseksi. Haluan minäkin sen perheen ja lapsia joskus mitkä ovat naisille itsestäänselvyyksiä. Tässä iässä olen tosin nekin haaveet saanu jo unohtaa.

No itse en vastaisi sinulle kun laitat viestiä jos edes jtk yhteistä. Se ei riitä minulle vaan pitää pitää täyttää ne muutamat laittamani kriteerit ja sen lisäksi olla yhteisiä asioita.
        Ja koita nyt ymmärtää että sille samalla naiselle voi olla kirjoittanut iso joukko muita jotka vaikuttavat kiinnostavimmilta kuin sinä. Ei se tarkoita sinussa olevan jtk vikaa.
        Netissä korostuu itseilmaisu- ja kirjoitustaito. Nämä tyypit pärjäävät jotka osaavat mielenkiintoisia, kivoja , selkeitä viestejä laittaa. Kerran en edes jaksanut lukea saamaani viestiä, oli niin vaikeaselkoista kieltä meikäläiselle.

• ei.ole.helppoa kirjoitti:

No itse en vastaisi sinulle kun laitat viestiä jos edes jtk yhteistä. Se ei riitä minulle vaan pitää pitää täyttää ne muutamat laittamani kriteerit ja sen lisäksi olla yhteisiä asioita.
        Ja koita nyt ymmärtää että sille samalla naiselle voi olla kirjoittanut iso joukko muita jotka vaikuttavat kiinnostavimmilta kuin sinä. Ei se tarkoita sinussa olevan jtk vikaa.
        Netissä korostuu itseilmaisu- ja kirjoitustaito. Nämä tyypit pärjäävät jotka osaavat mielenkiintoisia, kivoja , selkeitä viestejä laittaa. Kerran en edes jaksanut lukea saamaani viestiä, oli niin vaikeaselkoista kieltä meikäläiselle.

"mielenkiintoisia, kivoja [...] viestejä laittaa"

Tämä riippuu aivan vastaanottajasta millainen viesti on mielenkiintoinen ja kiva. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että itseilmaisu- ja kirjoitustaito on korostuneessa asemassa näin teksipohjaisessa viestinnässä.

• 10plus14
        pete_pjn kirjoitti:

"mielenkiintoisia, kivoja [...] viestejä laittaa"

Tämä riippuu aivan vastaanottajasta millainen viesti on mielenkiintoinen ja kiva. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että itseilmaisu- ja kirjoitustaito on korostuneessa asemassa näin teksipohjaisessa viestinnässä.

Naisille kuva on se juttu. Hittojakaan niitä kiinnosta onko viesti tai profiili millainen kun vastaus tehdään vaan miehen komeuden perusteella. On meinaan kokeiltu tekemällä samanlaiset profiilit joissa toisessa netistä valittu komean miehen kuva ja vastaava ruman nörttimiehen kuva. Kaskummaa se komistus oli se joka keräs viestit.

• wwwwwwwwwwwwww
        10plus14 kirjoitti:

Naisille kuva on se juttu. Hittojakaan niitä kiinnosta onko viesti tai profiili millainen kun vastaus tehdään vaan miehen komeuden perusteella. On meinaan kokeiltu tekemällä samanlaiset profiilit joissa toisessa netistä valittu komean miehen kuva ja vastaava ruman nörttimiehen kuva. Kaskummaa se komistus oli se joka keräs viestit.

Mikä ihme toi on? Kummalle ite vastaisit? rumalle vaiko kauniille?

• 6plus20
        wwwwwwwwwwwwww kirjoitti:

No älä sitten intä mitään muuta kun tiedät että ulkonäkö on naisille se tärkein valinta kriteeri ja peruste kenelle vastataan. Ei mikään kirjoitustaito tai vastaava.

• inttä
        6plus20 kirjoitti:

No älä sitten intä mitään muuta kun tiedät että ulkonäkö on naisille se tärkein valinta kriteeri ja peruste kenelle vastataan. Ei mikään kirjoitustaito tai vastaava.

Ja miehillekö ei ole?
        Eihän ne vaivaudu lukeen edes profiilia saati kunnioittaan naisen hakutoiveita jos kuva vaan miellyttää..

• eimonellekkaan
        inttä kirjoitti:

Ja miehillekö ei ole?
        Eihän ne vaivaudu lukeen edes profiilia saati kunnioittaan naisen hakutoiveita jos kuva vaan miellyttää..

No itseasiassa ei ole kaikille. Itselle on ainakin suotu sen verran toimiva ja laaja-alainen libido, että en tosiaan vaadi mitään missiä rinnalleni syttyäkseni hänestä, ja pitääkseni häntä nättinä. Enemmän vaikuttaa muut asiat. Mutta tämänkin naiset monesti kääntää negatiiviseksi asiaksi, kun sitten oletetaan, että kaikki käy, ja "tuokin sporttinen kundi on varmaan epätoivoinen, kun tällaiselle pullukalle kirjoittaa... Siinä on siis pakko olla jotain vikaa...!" Voihan nyt hemmetti teidän kanssanne akat... :D

Itse luin aina ns. kriteerit ennen kuin kirjoitin naiselle, mutta kokemus oli sama kuin edellisillä. Harva vastasi takaisin, vaikka olisi ollut niiden kriteerien mukainen, ja bongannut jotain muutakin yhteistä profiileista, mistä esim. kyselin lisää yms. Ja on mulla ns. tasoa mitä haen, mutta ulkonäkö ei ole siinä kovin merkitsevässä asemassa. Koska tykkään naisista niin laajalla ulkonäköskaalalla. Ja ok ei voi yleistää, mutta tiedän kyllä paljon tavismiehiä, jotka toimivat ihan samalla tavalla. Ei etsitä missejä, vaan sellaista josta itse tykätään, ja johon voidaan luottaa. Ja joka tykkää myös heistä takaisin, ja näyttää sen...

• naisten.maailma

Kuvattomana olen ollut liikenteessä kolmatta vuotta saaden ehkä noin 30 aloitusviestiä naisilta. Näistä 27 on ollut vale-profiilien "klikkaa mun seksideittisivua" tjms joten revipä siitä.

• vvvvvvvvvvvvvvwwwwwvv
        wwwwwwwwwwwwww kirjoitti:

Sille joka on sopivampi (harrastukset, elämäntavat ym.). Ulkonäöllä on väliä vain jos on sikaruma.

• DöktörBill

Nettinaisissa tuntuu olevan tasan kahdenlaisia tapauksia.

1. Epätoivoisen päällekäyviä pyyleviä naisia jotka menettää järkensä sinkkuna, biologinen kello tikittää ja pitäis mies saada vielä siitossonniksikin joten kuka tahansa ukko kelpaa kunhan kuitenkin noudattaa jossain määrin naisten hypergamiaa eikä ole tätä lihavampi. Jo yhteydenpidon alussa miehiin iskee yleensä pakokauhu naisen tuodessa esille vauvakuumeensa, sairaat mummonsa ja kaikki muut mahdolliset asiansa kysymättä mieheltä sanaakaan.

2. Hyvännäköisiä naisia, jotka itsetunnon pönkityksenä tai muuten vaan kivana ajanvietteenä kiusaa miehiä, antaa näiden ymmärtää olevansa erikoisia jotta saa itsekin kehuja. Tällaisten naisten kanssa miehet haluaa treffeille, mutta jos yrität niitä sopia, aina tulee jotain esteitä mummon sairastumisista Fifin kipeään tassuun joka vaatii hoitoa. Jos pettyneenä lopettaa naiselle viestittelyn, tämä hetken päästä alkaa huhuilemaan ja kaipaamaan taas huomiota, yrittäen jälleen koukuttaa miehen sairaaseen leikkiinsä.

Ainakaan muunlaisiin en ole itse vielä törmännyt, enkä ihmettele jos tällaiset treffeissä roikkuukin vuodesta toiseen.

• ei.ole.helppoa

Netissä nimenomaan on tämä törmäämisongelma. Miehet ottavat yhteyttä sellaisiin naisiin jotka eivät ole kiinnostuneita heistä ja sama toisinpäin.
        Meitä muunlaisiakin naisia siellä kuin kuvailemisiasi. En kuulu kumpaakaan ryhmään mutta en minäkään sieltä seuraa löydä.

• DöktörBill

Sinä taidat sitten kuulua niihin kuvattomiin väliinputoajiin, joiden kanssa on yhtä lailla tuskailemista se touhu sen epämiellyttävän ulkonäköarvoituksen tuoman höysteen kera. Yleensä näiltä ei saa kuitenkaan minkäänlaista vastakaikua, että pääsisi sitä kuvaa edes kyselemään. Joko oma lärvi ei sitten kelpaa heille, tai odottavat jotain atomit halkaisevaa tekstillistä avausta, vaikkei ne nyt mitään "moi"-tasoa ole olleetkaan.

• ei.ole.helppoa
        DöktörBill kirjoitti:

Sinä taidat sitten kuulua niihin kuvattomiin väliinputoajiin, joiden kanssa on yhtä lailla tuskailemista se touhu sen epämiellyttävän ulkonäköarvoituksen tuoman höysteen kera. Yleensä näiltä ei saa kuitenkaan minkäänlaista vastakaikua, että pääsisi sitä kuvaa edes kyselemään. Joko oma lärvi ei sitten kelpaa heille, tai odottavat jotain atomit halkaisevaa tekstillistä avausta, vaikkei ne nyt mitään "moi"-tasoa ole olleetkaan.

Kyllä minulla on profiilikuva näkyvillä ja albumissa lisää. Mutta sopivien ehdokkaiden määrä on todella pieni ja näistäkin täytyisi löytää se joka olisi minustakin kiinnostunut. Ei ole vielä onnistunut.
        Ja kyllä sillä aloitusviestillä on merkitystä. Kerran sain viestin jossa luki: koska kuva on otettu. Ei siis mitään muuta, ei kiinnostanut vastata.

• DöktörBill

Kyllä minulla on profiilikuva näkyvillä ja albumissa lisää. Mutta sopivien ehdokkaiden määrä on todella pieni ja näistäkin täytyisi löytää se joka olisi minustakin kiinnostunut. Ei ole vielä onnistunut.
        Ja kyllä sillä aloitusviestillä on merkitystä. Kerran sain viestin jossa luki: koska kuva on otettu. Ei siis mitään muuta, ei kiinnostanut vastata.

No siihen aloitustekstin värkkäämiseenkin pian kyllästyy, kun sen tyhjän saa pyytämättäkin. Ei väliä vaikka naisen profiilista koittaa kalastella jotain kysymyksiä ja jutunaiheita, tuntuu että sama lähettääkö sen pelkän moi:n vai panostaako johonkin yksilölliseen pitempään avaukseen.

Eipä siinä, aloin ymmärtämään tuota naisten ajatusmaailmaa nettideiteissä, kun vierailin eräällä ulkomaalaisella deittisivustolla. Huijausta tai ei, mutta kyllä se vaan jonkin verran hiveli itsetuntoa ja egoa kun kauniitkin naiset osoitti kiinnostusta ja lähetteli aloitusviestejä. Helposti tulee sellaiseksi valkkaavaksi nirppanokaksi.

Erään autokauppiaan sanoin, netin saisi räjäyttää ainakin tämän seuranhaun osalta kun koko touhu on mennyt aivan sairaaksi.

• ei.ole.helppoa
        DöktörBill kirjoitti:

No siihen aloitustekstin värkkäämiseenkin pian kyllästyy, kun sen tyhjän saa pyytämättäkin. Ei väliä vaikka naisen profiilista koittaa kalastella jotain kysymyksiä ja jutunaiheita, tuntuu että sama lähettääkö sen pelkän moi:n vai panostaako johonkin yksilölliseen pitempään avaukseen.

Eipä siinä, aloin ymmärtämään tuota naisten ajatusmaailmaa nettideiteissä, kun vierailin eräällä ulkomaalaisella deittisivustolla. Huijausta tai ei, mutta kyllä se vaan jonkin verran hiveli itsetuntoa ja egoa kun kauniitkin naiset osoitti kiinnostusta ja lähetteli aloitusviestejä. Helposti tulee sellaiseksi valkkaavaksi nirppanokaksi.

Erään autokauppiaan sanoin, netin saisi räjäyttää ainakin tämän seuranhaun osalta kun koko touhu on mennyt aivan sairaaksi.

Yritä nyt ymmärtää ettei voi tulla valkkaavaksi nirppanokaksi jos niitä sopivia ehdokkaita ei ole.

• kyselyikäinen

Yritä nyt ymmärtää ettei voi tulla valkkaavaksi nirppanokaksi jos niitä sopivia ehdokkaita ei ole.

Hypoteettinen tilanne: Kirjoitetut kriteerisi täyttävä mies hakemaltasi alueelta lähettää sinulle avausviestin, jossa puhelee muun muassa vähän lisää omista kiinnostuksen kohteistaan. Heittää jonkun huumorilla höystetyn kommelluksen omasta päivästään, ja kysyy sitten hieman lisää vaikka yhteisestä harrastuksestanne Y: jonka on bongannut profiilistasi. MUTTA. Hänen kuvansa ei herätä sinussa mitään mielenkiintoa.

Käsi sydämelle: Vastaisitko takaisin? Vai liitytkö siihen laajaan naisten joukkoon, joka vain toteaa, että turha antaa toiselle liikoja toiveita, kun ei kuitenkaan ole kipinää? Koska kuitenkin jo se seuraava kirjoittaja voi olla paljon mielenkiintoisempi, kun niitä viestejä kuitenkin tulee jatkuvasti?

• kyselyikäinen

Ja tähän vielä jatkona.

Statistiikaltaan sopiva, suppealla profiililla oleva, mutta paljon komeampi, ja esim. edellä mainittua miestä pidempi kaveri lähettää sinulle hetkä myöhemmin: "Moi, Mitäs sun viikonloppuun?" viestin.

Kumpi saa vastauksesi?

• ei.ole.helppoa
        kyselyikäinen kirjoitti:

Hypoteettinen tilanne: Kirjoitetut kriteerisi täyttävä mies hakemaltasi alueelta lähettää sinulle avausviestin, jossa puhelee muun muassa vähän lisää omista kiinnostuksen kohteistaan. Heittää jonkun huumorilla höystetyn kommelluksen omasta päivästään, ja kysyy sitten hieman lisää vaikka yhteisestä harrastuksestanne Y: jonka on bongannut profiilistasi. MUTTA. Hänen kuvansa ei herätä sinussa mitään mielenkiintoa.

Käsi sydämelle: Vastaisitko takaisin? Vai liitytkö siihen laajaan naisten joukkoon, joka vain toteaa, että turha antaa toiselle liikoja toiveita, kun ei kuitenkaan ole kipinää? Koska kuitenkin jo se seuraava kirjoittaja voi olla paljon mielenkiintoisempi, kun niitä viestejä kuitenkin tulee jatkuvasti?

Jos kuva ei herätä mitään mielenkiintoa niin en vastaa. Joku siinä toisen olemuksessa pitää kiinnostaa ja miellyttää. En odota mitään kipinää heti, ei minulla koskaan ole pelkän kuvan perusteella kipinää kenenkään kanssa. Kipinä syntyy yhdessä ulkoisen kiinnostavuuden sekä sisäisen kiinnostavuuden kanssa.
        En myöskään koskaan vastaa mihinkään "moi" juttuihin. Niille on erikseen chatti- ja livekeskustelupaikat. Nettideitillä tarkoitukseni ei ole livekeskustelu, siihen siirrytään myöhemmin jos muuten natsaa.

• molemmat.sais
        kyselyikäinen kirjoitti:

Ja tähän vielä jatkona.

Statistiikaltaan sopiva, suppealla profiililla oleva, mutta paljon komeampi, ja esim. edellä mainittua miestä pidempi kaveri lähettää sinulle hetkä myöhemmin: "Moi, Mitäs sun viikonloppuun?" viestin.

Kumpi saa vastauksesi?

Kumpikin saattaa olla sopiva ja kannattaa vastata koska usein miehillä on tapana kadota ku pieru saharaan muutaman viestin jälkeen. Vastaan kaikille edes enimmältä osaa sopiville, kun ei niitä alotuksia tosiaan liikoja tuu. Yli 35v "kurppa" saa olla ilonen jos tulee 1-2 asiallista ja kriteereihin suurinpiirtein sopivaa alotusta viikossa. Yleensä ei näitäkään.
        Kuva ei herätä välttämättä mitään mielenkiintoa, kunhan ei oo vastenmielinenkään. Usein moni on sitten livenä paremman näkönen kun kuvissa. Tällä ikää ei halua jättää ainuttakaan ehkä-sopivaa korttia kääntämättä. Näkemisessä ei mitään menetä.

• ei.ole.helppoa
        molemmat.sais kirjoitti:

Kumpikin saattaa olla sopiva ja kannattaa vastata koska usein miehillä on tapana kadota ku pieru saharaan muutaman viestin jälkeen. Vastaan kaikille edes enimmältä osaa sopiville, kun ei niitä alotuksia tosiaan liikoja tuu. Yli 35v "kurppa" saa olla ilonen jos tulee 1-2 asiallista ja kriteereihin suurinpiirtein sopivaa alotusta viikossa. Yleensä ei näitäkään.
        Kuva ei herätä välttämättä mitään mielenkiintoa, kunhan ei oo vastenmielinenkään. Usein moni on sitten livenä paremman näkönen kun kuvissa. Tällä ikää ei halua jättää ainuttakaan ehkä-sopivaa korttia kääntämättä. Näkemisessä ei mitään menetä.

Minä en kyllä vastaa jos ei tunnu siltä sekä kuvan että tekstin viestin perusteella. Ei minulla ole tarvetta kirjoitella kenen kanssa tahansa.
        Ei ole väliä paljonko viestejä tulee, minulle riittää se yksi ja ainut oikea viesti oikealta mieheltä.
        Vastauksen antaminen ei riipu minulla siitä saanko ainuttakaan aloitusviestiä esim. sillä viikolla, suurimman osan aikaa en kirjoittele kenenkään kanssa.

• kyselyikäinen

Minä en kyllä vastaa jos ei tunnu siltä sekä kuvan että tekstin viestin perusteella. Ei minulla ole tarvetta kirjoitella kenen kanssa tahansa.
        Ei ole väliä paljonko viestejä tulee, minulle riittää se yksi ja ainut oikea viesti oikealta mieheltä.
        Vastauksen antaminen ei riipu minulla siitä saanko ainuttakaan aloitusviestiä esim. sillä viikolla, suurimman osan aikaa en kirjoittele kenenkään kanssa.

Se mitä yritin tuossa kysymyksessä simuloida oli tilanne jossa kaikki muut ns. on kunnossa, mutta kuva ei sytytä. Jos ei nyt ihan yökötäkkään. Itse en luota kovin paljon treffipalstojen kuviin. Kun mimmit yleensä ovat noitia tuunaamaan itseään edustavammaksi kuin kuvat. Miehillä taitaa mennä päin vastoin. Eli ainoastaan livetreffeille suuntaaminen on oleellista. Mutta joo... Suosituilla Mimmeillä siihen ei ole aikaa, koska tarjonta on liian suurta.

• kyselyikäinen
        kyselyikäinen kirjoitti:

Se mitä yritin tuossa kysymyksessä simuloida oli tilanne jossa kaikki muut ns. on kunnossa, mutta kuva ei sytytä. Jos ei nyt ihan yökötäkkään. Itse en luota kovin paljon treffipalstojen kuviin. Kun mimmit yleensä ovat noitia tuunaamaan itseään edustavammaksi kuin kuvat. Miehillä taitaa mennä päin vastoin. Eli ainoastaan livetreffeille suuntaaminen on oleellista. Mutta joo... Suosituilla Mimmeillä siihen ei ole aikaa, koska tarjonta on liian suurta.

Siis kuvissa edustavammaksi kuin livenä. piti kirjoittaa naisten kohdalle.

• ei.ole.helppoa
        kyselyikäinen kirjoitti:

Oliskohan tässä jtk naisilla/miehillä eroa? Minua ei ole koskaan mikään kuva sytyttänyt. Usein sanotaan miesten olevan visuaalisempia, voiko se näkyä tässäkin kohtaa?
        Itselleni siitä kuvasta pitää välittyä se mitä miehessä haen.
        Eikä se treffeille meno aina mistään suosiosta ole kiinni, minulla riittäisi treffejä koko ajan jos haluaisin. Minulle treffeille meno on jo iso juttu, enkä kovin helposti niihin lähde. Toisille se taas on pikkujuttu ja voivat käydä samankin päivän aikana vaikka useamman kanssa jossain.

• vastausitsestäänselvyys

Jos jätät vastaamatta vain sen takia, ettei huvita, olet totaalisen sairas ja paha ihminen.

• myös.miehet.samoja

Minä olin poissa kolme vuotta. Samoja tuttuja naamoja tuli vastaan miehissäkin ja vieläpä samoilla kuvilla??? Kolmessa vuodessa ei oltu edes muututtu. Ja toisilla nimimerkki jossa oma ikä joka jo muutama vuosi mennyt.

• egwsgewrg

Kertoo jo kaiken henkilön ÄO:sta jos laittaa senhetkisen ikänsä nimimerkkiin, eikä esim. syntymävuotta.

• rsesss

Itse saan myös ihan älyttömästi yhteydenottoja, kuten kaikki muutkin naiset näyttävät saavan.. Jos seksiseuran vonkaajat, salaperäiset parin rivin kirjoittajat (eivät paljasta itsestään mitään), yli 15v vanhemmat / liian nuoret, satojen kilometrien päässä asuvat tai varatut miehet ei kiinnosta, eipä juuri mitään jää jäljelle.

• aegwge

No kenelle ihmeelle ne kunnon miehet lähettelee niitä pitkiä avausviestejään, jos kukaan nainen ei niitä tunnusta saavansa?

• ei.ole.helppoa
        aegwge kirjoitti:

No kenelle ihmeelle ne kunnon miehet lähettelee niitä pitkiä avausviestejään, jos kukaan nainen ei niitä tunnusta saavansa?

Kyllä minä olen saanut kunnollisilta miehiltä pitkiä avausviestejä. Mutta he eivät ole sopineet minun hakukriteereihini. Ei se pelkkä pitkä avausviesti riitä.

• 4plus8

Kyllä minä olen saanut kunnollisilta miehiltä pitkiä avausviestejä. Mutta he eivät ole sopineet minun hakukriteereihini. Ei se pelkkä pitkä avausviesti riitä.

Itse laittelin aikanaan juurikin naisten kirjoittamiin kriteereihin sopiville naisille pitkiä avaus viestejä. Asuin suht lähellä, samaa ikäluokkaa, pituus ja painotkin meni kriteereihin, saattoi olla samantyylisiä harrastuksia yms. Koskaan kukaan ei vastannut takas!! Mikään muu mystinen asia ei selitä tätä kun kerran sovin ilmoitettuihin kriteereihin kuin se että olen vaan liian ruma. Toisinsanoen en mene naisten naamakriteeristä läpi. Heittäkää jo vittuun noi selittelyt "kun ei sopinut kriteereihini" Niin NAAMARAJA ei riittänyt!!!

• ei-mystistä
        4plus8 kirjoitti:

Itse laittelin aikanaan juurikin naisten kirjoittamiin kriteereihin sopiville naisille pitkiä avaus viestejä. Asuin suht lähellä, samaa ikäluokkaa, pituus ja painotkin meni kriteereihin, saattoi olla samantyylisiä harrastuksia yms. Koskaan kukaan ei vastannut takas!! Mikään muu mystinen asia ei selitä tätä kun kerran sovin ilmoitettuihin kriteereihin kuin se että olen vaan liian ruma. Toisinsanoen en mene naisten naamakriteeristä läpi. Heittäkää jo vittuun noi selittelyt "kun ei sopinut kriteereihini" Niin NAAMARAJA ei riittänyt!!!

Oletkos ajatellut että voi nainen saada myös monta kymmentä hakukriteereihin sopivaa aloitusviestiä. Eli kyllä siihen vaikuttaa muukin kuin kuvasi.
        Ei minulla esim. ole mitään mahdollisuuksia ollut vastata kaikille, monta hyvää tyyppiä meni varmasti ohi. Ja kyse ei ollut heidän "rumuudestaan".

• älykäsnainenhaussa
        aegwge kirjoitti:

Kunnon mies ei massapostaa vaan valikoi ja ottaa yhteyttä vain sopiviin naisiin. Itse löydän yhteydenoton arvoisia vain muutamia vuodessa, vaikken ole edes nirso - päin vastoin, olen laskenut riman jo niin alas että hirvittää.

• yksinkertainenratkaisu
        ei-mystistä kirjoitti:

Oletkos ajatellut että voi nainen saada myös monta kymmentä hakukriteereihin sopivaa aloitusviestiä. Eli kyllä siihen vaikuttaa muukin kuin kuvasi.
        Ei minulla esim. ole mitään mahdollisuuksia ollut vastata kaikille, monta hyvää tyyppiä meni varmasti ohi. Ja kyse ei ollut heidän "rumuudestaan".

Älä selitä. Jos saa liikaa viestejä, pitää kertoa profiilissa tarkemmat vaatimukset.

• TuuliTuule

Näin se vaan menee :-)
      Toiset löytää kumppanin heti ... Toiset etsii vuosia... Ja sitten on niitä, jotka löytävät lyhyen rakkauden ja palaavat nettideittiin :-)

Olisikohan mitään, jos skippaat nämä tutut kasvot, jos olet sitä mieltä etteivät ole sinun juttusi?

• Voivehnäpulla

Ihmetyttää tällaiset Essi Epätoivoiset, jotka ovat roikkuneet siellä palstalla kymmenenkin vuotta. Jos siinä ajassa ei löydä kovasta yrityksestä huolimatta pysyvää parisuhdetta, kannattaako katsoa itseään peiliin. Vai ovatko yksinhuoltajat niin yksinäisiä, että aikuista (kaveri)seuraa ei löydy muualta kuin netistä.

• itseääntutkinutpaljonkin

No ihan aikuisena naisena vastaan että itselläni tilanne että kaikki ystävät/ kaverit elää täydessä symbioosissa miestensä kanssa eikä niillä ole aikaa tavata kavereita kuin satunnaisilla lounastapaamisilla. Harrastuksista en ole miestä löytänyt, eikä tuttavapiirssä ole vapaita miehiä. Mistä ihmeestä sen miehen sitten löydän? Menenkö ulos hankeen istumaan ja huutamaan että tulkaa tänne??

Peiliin on katseltu monen vuoden ajan eikä selitystä löydy sen paremmin sieltä kuin vuosien mittaisesta itsetutkiskelustakaan. Olen vaan sellainen nainen josta miehet eivät kiinnostu parisuhdemielessä, enkä voi tehdä sille mitään etten ole kiinnostava.

• Villegallee

Ystävyys saattaa katketa jos roikkuu ystävissään ja on kateellinen tämän onnesta sekä katkerana yrittää palauttaa ystävän ruotuun.

• itseääntutkinutpaljonkin

No ei mulla ystävyyssuhteet katkenneita ole, enkä ole kateellinen luonne. Perheelliset vaan on perheidensä ja miestensä kanssa viikonloput. Ei ne laukkaa baareissa ja tapahtumissa , kun ei ole enää tarvetta löytää kumppania. Pariskunnat ovat kotona keskenään ja juovat vähän viiniä ja laittavat hyvää ruokaa. Arki-illat niillä menee töistä palautumiseen, lasten harrastuksiin, kotitöihin. Tavallista arkista elämää.

Ihan oma-aloitteisesti ja paljonkin mun ystävät/ tuttavat muhun pitää yhteyttä ja haluavat tavata enemmän kuin itselläni kalenteri antaa periksi, MUTTA viikonloput yksin vuodesta toiseen alkaa olla todella masentavia : (

MItä ihmettä tarkoitat "ystävän ruotuun palauttamisella"? En ymmärrä..

• DDDDDDDDDD
        Voivehnäpulla kirjoitti:

Ihmetyttää tällaiset Essi Epätoivoiset, jotka ovat roikkuneet siellä palstalla kymmenenkin vuotta. Jos siinä ajassa ei löydä kovasta yrityksestä huolimatta pysyvää parisuhdetta, kannattaako katsoa itseään peiliin. Vai ovatko yksinhuoltajat niin yksinäisiä, että aikuista (kaveri)seuraa ei löydy muualta kuin netistä.

Aikoinaan kun omat laspet oli pieniä ei minulla ollut muuta mahdollisuutta tutustua uusiin ihmisiin kuin netti. Ja sekin ajallisesti rajoitettua.

• Hsyebxgxkxh

Sen ei pitäisi muodostua pääasialliseksi, saati ainoaksi tavaksi tutustua ihmisiin. Kuulostaa uskomattomalta, että jollain oikeasti olisi ollut kymmenen vuotta profiili netissä. Minusta tuollainen ihminen on jotenkin koukussa nettideittailuun ja luultavasti hyvin yksinäinen. Erityisesti jos käy treffeillä ihan kenen kanssa vaan, että olisi treffit pitäisi huolestua.

• Ilmainenlounas

Kuinka turvallisia noi sivustot on? Osa profiileistahan etsii pelkästään seksiseuraa.

• ei.ole.helppoa
        Ilmainenlounas kirjoitti:

Kuinka turvallisia noi sivustot on? Osa profiileistahan etsii pelkästään seksiseuraa.

Mitä tarkoitat turvallisuudella? Osa etsii pelkästään seksiseuraa kuten reaalielämässäkin.

• Ilmainenlounas

No mitä luulet?

• ei.ole.helppoa
        Ilmainenlounas kirjoitti:

No mitä luulet?

Siksi kysyin kun en tiedä mitä tarkoitat?

• Ilmainenlounas kirjoitti:

No mitä luulet?

Kysytkö onko nettideitit turvallisia teknisessä mielessä; "henkilötiedot paljastuvat", huijaus sivustoja jotka lypsävät rahat tilitä, yms..

Vai "kaikenlaisia huuhaa hihhuleita ja stalkkaajia liikenteessä"

Vai jotain muuta?

• Eijymmarra

En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta miksi siellä sivustoilla pitää roikkua vuositolkulla? Jos ei toimi niin ei toimi. Pitää keksiä jotain muuta.

• EiniintavoiteltuN
        Eijymmarra kirjoitti:

En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta miksi siellä sivustoilla pitää roikkua vuositolkulla? Jos ei toimi niin ei toimi. Pitää keksiä jotain muuta.

Ketä se haittaa vaikka joku roikkuisikin siellä vuosia? :)

Jonain päivänähän saattaa lopulta törmätä sopivaan ihmiseen.
        Välillä olen ollut parikin vuotta poissa ja palannut. Tiedän etten ole kaikkein ns.normaalein tapaus vaikka "taviksena" pidänkin itseäni.
        Enkä jaksa ravata baareissa ym tapahtumissa joka helkutin viikonloppu kumppania etsimässä.. Siksipä roikkuilen netissäkin, ei se profiili keltään vie tilaa pois.
        Mielummin yksin viihtyy kuin väenväkisin jonkun kanssa huvikseen alkaisi.. Olen jo omalta osaltani ollut parille se "hätävarasuhde" joka vaihdettu paremman kohdalle osuessa.. enää ei jaksa sellaista.
        Kaikilla ei tuuri käy.

• kkkkkkkklllll
        EiniintavoiteltuN kirjoitti:

Ketä se haittaa vaikka joku roikkuisikin siellä vuosia? :)

Jonain päivänähän saattaa lopulta törmätä sopivaan ihmiseen.
        Välillä olen ollut parikin vuotta poissa ja palannut. Tiedän etten ole kaikkein ns.normaalein tapaus vaikka "taviksena" pidänkin itseäni.
        Enkä jaksa ravata baareissa ym tapahtumissa joka helkutin viikonloppu kumppania etsimässä.. Siksipä roikkuilen netissäkin, ei se profiili keltään vie tilaa pois.
        Mielummin yksin viihtyy kuin väenväkisin jonkun kanssa huvikseen alkaisi.. Olen jo omalta osaltani ollut parille se "hätävarasuhde" joka vaihdettu paremman kohdalle osuessa.. enää ei jaksa sellaista.
        Kaikilla ei tuuri käy.

Kun se ei ole normaalia roikkua siellä vuosia. Mitä tarkoitat hätävarasuhteella?

• roikutaankunneslöytyy
        kkkkkkkklllll kirjoitti:

Kun se ei ole normaalia roikkua siellä vuosia. Mitä tarkoitat hätävarasuhteella?

Ei ole normaalia ei, mutta jos täytyy roikkua niin sitten roikutaan. Ei se ole oma valinta.

• roikutaankunneslöytyy
        Eijymmarra kirjoitti:

Ei profiilin pito tarkoita, etteikö voisi samalla etsiä myös muualta. Ja se ettei ole vielä löytynyt ei tarkoita, että itsessä tai palvelussa olisi vikaa, vaan voihan olla että sitä sopivaa ei vain ole vielä osunut kohdalle...

• sontaaaa

Jos kirjoittaa monen kappaleen viestejä, luulisi, ettei sanan "jotakin" kirjoittaminen olisi siihen kauhea lisäponnistus. Hirveätä.

• 13plus6

Voit uskoa että ne samat naiset on noissa deittipalveluissa vielä eläkeiässäkin.

Sitten kun ne kuolee yksinään, profiilit jäävät roikkumaan ikuisiksi ajoiksi... ja sitten miehet valittaa suomi24-palstoilla että naiset eivät vastaa, mutta kun naiset ovat jo kuolleet aikoja sitten

• kauan.yrittänyt.mies

Mitä sitten? Oma profiilini on jo monta vuotta vanha, ja jatkan kunnes löydän parisuhteen. Minkä takia tietyn aikarajan jälkeen pitäisi luovuttaa?

Omalla kohdallani vika ei ole, että olisin kelvoton tai nirso, vaan että olen liian erilainen kuin keskivertonaiset. Ei mitään yhteistä.

• SabbiUra

Joo, samat akathan tuolla näkyy pyörivän ainakin Pirkanmaan alueella vuodesta toiseen.

Mutta eipä se ole se suurin ongelma kyllä Suomi24 Treffeillä, vaan paska päivitys!

• näisevaamenee

nii tai näi.. muistakaa ELÄÄ! (kiikkustuolis si myöh)

• trollibensa

Ne saa sieltä helposti irtomunaa tarpeeseen - ei tartte vaivautua baareista hakemaan.

Samaan aikaan kun haku on päällä "tositarkoituksella" saa vielä kavereiden empatiat kun noin kiva ja kaunis nainen ei vaan löydä sitä kunnon miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe