parisuhteen aikana onko käynyt teillä?

iuuy

Että ajattelette omaa kuolemaa, kun suhteessa on mennyt huonosti?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällainennäkökulma

Ei ole, ajattelen mieluummin näin, että miksi jatkaa suhdetta, jossa voin henkisesti pahoin? Miksi jatkaa suhdetta, jossa en saa mitä haluaisin? Miksi jatkaa suhdetta, jossa toinen osapuoli tekee aivan muuta kuin puhaltaa yhteiseen hiileen?

• eronnut-ei.leski

Takana pitkä tulehtunut parisuhde. En juurikaan ajatellut omaa kuolemaani, mutta puolison menetystä kyllä. Kumma kyllä en juurikaan miettinyt aiemmin eroa, mutta mietin ja haaveilin millaista olisi yksin jos mies menehtyisi. Olisin vapaa kaikista kahleista jne. No nyt tempaisin ja lähdin, enkä ole katunut, vaikka takana neljännesvuosisata yhteistä elämää.

• maailmamurtuu

Melkein puolen vuoden välein oma kuolema on käynyt mielessä ja nyt 2kk aikana joka päivä. Mies osaa niin lahjakkaasti kääntää kaikki syyt niiskaani,koska hänellä ei kuulemma ole osaa ja arpaa mihinkään.
      Hänen tarvii saada kaikki ja se on hänelle helpompaa,että aina syytetään toisia.

Eroominen olsi hyvä sitä en kiellä.
      Taitaisi olla oma kuoleminen helpompi juttu kuin eroominen. Pääsis koko paskasta eikä tarvi itse virus epäsäälisessä tunnekuohussa. Onneksi ei ole lapsia, jotka kärsisi. Eikä lähinomaisia muutenkaan.
      Säälittävää on tietty sekin,että yksinäisyyttä pelkää, mutta myös pelkää olla suhteessa missä toinen on aina oikeessa joka asiassa ( mies on) mies on siinä kyllä oikeessa,että en tule kelpaamaan kenellekään tämän suhteen päättyessä ja pitää kuulemma olla tyytyväinen,että olen kelvannut hänelle ja hän on mun kanssa. Ehkä onkin oikeessa siinä asiassa. No, se onkin ainut asia.
      Kiva olla suhteessa,jossa ollaan toisen kanssa säälistä. Ei ihme.ettei itsetunto ole kohonnut koko suhteen aikana, vaikka se on aina ollut huono, mutta kokoajan se on alenunut ja saanut entistä enemmän miettiin omaa kuolemaa. Tietty tää tulee riidassa aina esiin kuinka tyytyväinen pitää olla, kun olen hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1879
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      364
      1646
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1247
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1081
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1032
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe