minkä maan ruokaan tai keittiöön

bon.apetit

olet ihastunut tai syöt mielelläsi ja mikä lemppari ruokasi tai ruuat ja mikä tai mitkä suosikki juomasi ruuan kanssa

18

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Mulla on viime aikoina ollut "sushi-addiktio" mut se taitaa olla nyt hiipumaan päin. Nyt tekee mieli ihan perinteistä makaroonilootaa..

• hyvää.ruokaa

samoin itse tykkään suomiruuasta kai kaikissa keittiöissä hyvääkin on mutta suomalaista ruokaa ei voita mikään ja ihan suomalainen arki ruoka itselläni vesi maito joskus olut olut on hyvää mutta yleensä autolla liikun niin ei pahemmin oluita juoda makarooniloota on hyvää ja itse tehtynä

• Italian ja Ranskan. Eli samoihin kuin miehissäkin.

• kaalikääryleitäeivoitami

Kiinalainen ja Italialainen ruoka on ollut vuosia suosikkeja, mutta perinteinen suomalainen ruoka on ykkönen. Lihat, kalat, laatikot, leivonnaiset, marjat, hedelmät, juurekset, sienet...

Palapaisti-sianliha-maksakastikkeet, kalaa kaikessa muodossa, makaroni-,maksa-,kaalilaatikot, ruisleipä, mustikat, mansikat, vadelmat, OMENAT, kaalit, punajuuret, porkkanat, tatit, vahverot, orakkaat, Rouskut ja paljon muita...

Peruskiinalainen ruoka, lasagne ja muut pastaruoat, pizza myös...

• mäkkisafkaa

Amerikkalaiseen. Lempparini on Mäkkärin euron juusto.

• Herkkusuu80

Italialainen ruoka on aina hyvää, samoin thaimaalainen.

• Vl3

Ital, esp, nepal, japsi, mexico, marokko.

• Ranskalais-saksalaiseen. Hampurilainen & ranskalaiset perunat.

• Kenen rahoilla ruokasi ostat?

• Laillisesti hankituilla rahoilla. Muu ei kuulu sinulle.

• Ikis__M

Tuo sinun hampurilainen varmaan on ihan amerikkalaista ruokaa joka muunnos jostain vähän sinnepäin olevasta saksalaisesta ruuasta ja ranskalaiset perunat taas tulee oikeasi belgiasta, oikea vastaus siis olisi usa-belgialaiseen tässä tapauksessa.

• outsider1 kirjoitti:

Laillisesti hankituilla rahoilla. Muu ei kuulu sinulle.

Laillisesti saaduilla sosiaalituilla. Eli toisten ostamaa ruokaa syöt. Olet varmasti ylpeä itsestäsi.

• super-atm kirjoitti:

Laillisesti saaduilla sosiaalituilla. Eli toisten ostamaa ruokaa syöt. Olet varmasti ylpeä itsestäsi.

Itke mulle joki.

• Onko.paha.olo
        super-atm kirjoitti:

Sulle tekis hyvää sappikohtaus.
        Loppuis muille vittuilu. Naista ei kyllä saatais hommattua kun ne ei suostu..

• outsider1 kirjoitti:

Itke mulle joki.

Itse sinä, kusipää.

• VivaMexico

Meksikolainen,nam. Enchiladat, guacamolen kera,limesiivuinen Corona juomana,onko mitään parempaa?

• tarralenkkari666

Minulle maistuu kaikki etnoruuat, suomalaiset pöperöt on liian junttimaista massaa tälle tytölle! Viimeksi eilen sain vasemmistonuorten illanistujaisissa maiskutella Gambialaista flesh-lollipoppia with cream, nami ;)

• pihtarihuora

suomalaista tietysti,venäläinen hyvänä kakkosena.lihakeitto on yksi parhaista ruuista,kunhan löytää naudan kylkeä tms.valitettavasti kaupoista ei oikein löydä muuta lihaa kuin jauhelihaa tai paistia ja filettä.teeppä niistä sitten tillilihaa tai occobuccoa.onneksi asun maalla ja voin ostaa suoraan tilalta sonnin puolikkaan joka syksy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2767
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      305
      2715
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      47
      2371
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      161
      1440
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1152
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1126
    7. 57
      822
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      803
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      719
    10. 55
      712
    Aihe