Naisten pinnallisuus

Pettynyt16

Kertokaa hyvät naiset, miten voitte päätellä pelkän valokuvan perusteella sopiiko mies teille. Mielestäni vasta livenä tapaamisen jälkeen voi päätellä, onko ainesta seurusteluun. Naisten pinnallisuus on todella surullista. Eikö nykynaisia kiinnosta lainkaan esimerkiksi henkiset arvot? Onko nykyelämä pelkkää Kauniita ja rohkeita ja Salattuja elämiä?

22

1448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimmo12

      Olen törmännyt samaan ongelmaan. Aikuiset naiset (yli 40 vuotiaat) käyttäytyvät kuin teini-ikäiset siideripissikset. Ketään ei kiinnosta kunnon perusmiehet vain pinnalliset kiiltokuvapojat.

    • tavismies37

      Samaa mieltä. Naiset katsoo naamavärkkiä ja päättävät että mies on huono tai hyvä. Ei mitään tutustumisia eikä treffejä , jos mie son rikollisennäköinen niin naien antaa heti pillua.

    • 16plus13

      Komppaan edellisiä. Kun olin kuvattomana treffeillä naiset kiinnostuivat hauskasta profiilistani ja juttu luisti. Kun lähetin kuvan niin nainen katosi 100% aina. Nyt kuvallisena kukaan ei kirjoittele ja vaikka kuinka lähestyisit naisia he käyvät katsomassa vaan kuvan ja vaikenevat. Joka naisen profiilissakin lukee "en vastaa jos ei ole kuvaa tai kuvan voit lähettää osoitteeseen xxxxx" Jos jonkun olen oppinut nettitreffeillä niin sen että itsetunto on lopullisesti mennyt ja sen että miehen pitää olla komea ennenkun naiset edes kirjoittaisivat jotain. Mielenkiintoista on se että olen muutaman kerran elämässä seurustellut niin kaikki naiset olen tavannut muualta kun netistä. Jostainsyystä nettiin pesiytyy se kaikista pinnallisin porukka. Nettitreffit ovat vain naisten ja komeiden miesten temmellyspaikka. Vähänkin taviksen näköistenkään miesten ei kannata mennä nettitreffeille ollenkaan.

    • Varmaan kohta kaksi vuotta olen tuosta samasta asiasta yrittänyt kirjoittaa. Nettideittailu toimii niille, jotka näyttävät hyviltä. Piste. Jos se ei kerran toimi, niin miksi pitää hakata päätä seinään? Ettekö ihan oikeasti usko vähemmälläkin?

      Eikä naiset (tai sen puoleen miehetkään) siitä kuvasta katso, sopiiko joku heille tai millainen luonne sillä on. Kuvasta näkee sen, että miellyttääkö ihminen omaa silmää. Jos ei miellytä niin on aivan turha lähteä treffeille, koska parisuhde (ja seksi) edellyttää sitä, että toista osapuolta pitää puoleensavetävän näköisenä. Se ei ole ystävyyssuhde, se on suhde jossa toista pitää pystyä haluamaan. Nettideittailussa ensimmäinen mielikuva muodostuu still-kuvasta, ja jos ihminen ei siinä ole edukseen, niin on ihan turhaa tuhlata netissä aikaansa. Livenä mielikuva muodostuu paljon useammista elementeistä, joten kannattaa käyttää vahvuuksiaan siellä.

      Mutta eihän tätä ole pakko uskoa, kyllä siellä netissä saa roikkua vaikka loppuikänsä. Vastaan nyt kuitenkin omallani ja uskoakseni muutaman muunkin naisen suulla vielä aloittajan koko viestiin, jotta on jotain mihin palata sitten kun muutaman kuukauden kuluttua taas alkaa turhauttaa:

      "Kertokaa hyvät naiset, miten voitte päätellä pelkän valokuvan perusteella sopiiko mies teille."
      Ei kuvan perusteella sitä päätelläkään. Kuvan perusteella päätellään, _kiinnostaako_ mies.

      "Mielestäni vasta livenä tapaamisen jälkeen voi päätellä, onko ainesta seurusteluun."
      Ei yhden tapaamisen perusteella vielä voi tietää johtaako tutustuminen seurusteluun, ja koska suosituimmat naiset saavat paljon viestejä, niin he eivät yksinkertaisesti voi alkaa tapailla kaikkia heille viestittäneitä miehiä. Mieti, jos nainen saa vaikka heti ensimmäisellä viikolla 50 viestiä (mikä ei kai ole edes paljon, jos kyseessä on kaunis nainen). Hänen pitäisi vastata jokaiselle, sen jälkeen puhua jokaisen kanssa puhelimessa, sen jälkeen jäljellä voisi olla vielä 30-40 sellaista, jotka pitäisi tavata ekan kerran... Vaikka hän kävisi kolmilla treffeillä päivässä, hänellä menisi pari viikkoa ennen kuin kaikki olisi treffattu ekan kerran, ja samaan aikaan hänelle kertyisi koko ajan uusia viestejä uusilta miehiltä, jotka myös pitäisi tavata. Ja jokaista, joka osoittautuisi treffeillä mukavaksi (ja kiltiksi ja kunnolliseksi), pitäisi alkaa tapailla, jotta näkisi kehittyykö suhteesta jotain... Se nyt vaan ei ole mahdollista. Olkaa realisteja: jos nainen saa todennäköisesti kymmeniä viestejä, hänen on pakko karsia niistä suurin osa jo kirjoitusvaiheessa.

      "Naisten pinnallisuus on todella surullista."
      Onneksi miehet kirjoittelevat nimenomaan lihaville, rumille naisille ja he ovat niitä, jotka hukkuvat kirjetulvaan. Eikun...

      "Eikö nykynaisia kiinnosta lainkaan esimerkiksi henkiset arvot?"
      Miksei kiinnostaisi? Eivät toive puoleensavetävyydestä ja henkiset arvot sulje millään tavalla toisiaan pois.

      "Onko nykyelämä pelkkää Kauniita ja rohkeita ja Salattuja elämiä?"
      Kumpaakaan en todellakaan katso, joten en tiedä mitä niissä tapahtuu. Nettideittailua ilmeisesti.

    • Nirsonainen

      Myönnän asian. Itse en katso niinkään naamaa, vaan pukeutumista ja tyyliä.

    • hymyä.silmissä

      Kuvasta voi päätellä monia asioita. Silmät ja katse kertoo paljon. Jos naama on muuten ns. komea, mutta silmät kuin kuolleella kalalla, niin sellaisesta en kiinnostu. Myös vihaiset, katkerat silmät kierrän kaukaa. Hymyilevät ja elämäniloiset silmät herättää kiinnostuksen.

    • pinnallisuusjoo

      Samaa voi kyllä sanoa miehistäkin. Miehet ne vasta pinnallisia ovatkin. Toki he mielellään käyttävät naisia hyväkseen, mutta oikeaan parisuhteeseen kelpaa vain heitä ulkoisesti miellyttävä nainen. Jos nainen ei täytä näitä miehen kriteereitä niin mies alkaa mainita näistä asioista naiselle suhteen edetessä kuten " ei haittaa vaikka takapuolesi olisi isompi ", ompa sinulla hassun näköiset kulmakarvat " jne. pikkumaisuudet mitä miestenkin suusta voi tulla. Myönnän, että erotuksena naisiin nähden mies kelpuuttaa naisen helpommin suhteeseen, mutta on kuitenkin tyytymätön ja myös näyttää sen ilkeillä huomautuksillaan.

      • 10plus4

        Miehillä ei ole varaa olla pinnallisia kun niillä kaikista komeammilla joita sinäkin jahtaat. Kyllä nainen on aina sata kertaa pinnallisempi valinnoissaan kun tavis mies.


      • tjaaa
        10plus4 kirjoitti:

        Miehillä ei ole varaa olla pinnallisia kun niillä kaikista komeammilla joita sinäkin jahtaat. Kyllä nainen on aina sata kertaa pinnallisempi valinnoissaan kun tavis mies.

        En todellakaan jahtaa niitä komeimpia....itseasiassa en edes jahtaa miehiä ja sisimpää olen aina enemmän katsonut ihmisessä. Jännä vaan sinällään, että ne eivät niin komeatkin miehet ovat sitten kuitenkin ulkonäöstä kommentoineet...miksi? Toki ovat minut valinneet tai olisivat ottaneet kun eivät niitä kaikista kauneimpia saa...joten siksi on ok olla ilkeä tavallisemmalle naiselle tämän ulkonäöstä, vaatia muutosta tms.?


    • Nettideittailu on raakaa puuhaa. Minullekaan ei moni kirjoita tai vastaa, ja arvelen sen johtuvan siitä, etten harrasta liikuntaa joka päivä ja olen pyöreä. Tai jos kirjoitetaan, niin ehdotellaan heti seksiä.

      Miesten kuvista katson yleensä silmiä ja hymyä. Jos hän näyttää sellaiselta, jota voisin pussata, niin kirjoitan ja tapaan mielelläni. Mutta jos ei, niin silloin tosiaan on parempi olla tuhlaamatta kummankaan aikaa.

    • Säpinää-Helsingistä

      Olen iso mies melkein kaks metriä ja lihaksikas kaljupäinen ja aina naiset on innoissaan ehdotellen mitä milloinkin en kuitenkaan ole mikään kiiltokuva poika. jota täällä kerrotaan naisten etsivän. olen aika karskin näköinen.

    • Ohjetakovailla

      Ruvetkaapas miehet sitten puhumaan syvällisiä. Tehän täällä vain haukutte naisia. Ja havaintoni esim. ostareilla miesten päät taipuvat kuin langattomat tutkat ja silmät pyörivät kuin hedelmäpeli, kun joku pimaus menee ohi. Siinäpä sitä syvällistä otetta kerrakseen.
      Eiköhän meissä ole kaikenkarvaisia otuksia: kuvitellaan itsestä vähän liikoja ja vähätellään muita. Oiskos kyse itsetunnosta: liikaa tai liian vähän. Kandee vaan olla sisukas. Jokuhan vois antaa epäonnisille vinkkejä, miten ok, ja mikä ei oo niin kliffaa.
      En ole ikinä nettitutustumisia yrittänyt ja pidän sellaisia ihmisiä todella rohkeina, jotka uskaltaa, et täsä mää ny olen ja ajattelen tämmösiä ja tommosia ja tält mää ny näytän ...... ai, ei vastauksia, kummottas mun pitäis toimia.

    • Ohjettakovailla2

      Niin ja passikuvaa parempaa kandeis kaivaa varastosta tai otattaa kuvaamosta. Se selfie ei välttämättä ole paras otos.

    • 164cmM

      Naiset katsovat kuvan sekä sen jälkeen miehen pituuden ja katoavat, mikäli mies ei täyttänyt kriteereitä.

    • Elämarise

      No höh, onhan niitä n. 150 senttisiä naisiakin. Laita haku sellaisille, kivoille naisille.

    • 15vnaimisissapitkästynyt

      On tässä kyllä perää. Ystäväni on 50 ja eronnut xxxl- kokoinen naisihminen, joka kyllä osaa meikata ja laittaa lisäkkeet ja kynnet jne. Hän on roikkunut suomi24 senssipalstalla vuoden verran, eikä kukaan eikä mikään kelpaa: liian vanha, liian ruma, liian lihava, liian lyhyt, liian nuoret lapset, liian kunnollinen ja asiallinen!?! Sivusta seuranneena en kyllä tiedä itkisikö vai nauraisko...

    • YksiLauseVoiPilataKAIKEN

      Mielestäni jo yhdestä lauseesta internetissä voi päätellä sopiiko kyseinen henkilö kumppaniksi.

    • gd54i

      Tuota...on se kuva ihan kiva nähdä, vaikka huonokin sellainen. Olen varmaan sitten pinnallinen kun en halua treffeille oikeasti rönttyisen ylilihavan miehen kanssa, joka profiilissaan kertoo olevansa normaali eikä harrasta liikuntaa. Ei oma naamanikaan kaikkia miellytä. Nyttemmin olen käynyt sokkotreffeilläkin, ja aika normityyppejä siellä on tullut vastaan. Puhelimessa puhuminen on auttanut siinä, että on voiinut jonkinlaisen kuvan ihmisestä muodostaa. Tosin sen numeron antamisessa on ollut huonotkin puolensa, ikäviä soittoja prepaid-numeroista.

      Naiset saavat paljon viestejä on täysi mahdottomuus tavata kaikkia, joten jollain perusteilla se valinta on tehtävä.

    • Joillekin ihmisille ulkonäöstä kiinnostuminen on se välttämätön ensiaskel, jota sitten parempi tutustuminen seuraa. Tämä pätee sekä miehiin että naisiin kuten myös sekä nettideittailuun että seuranhakuun muullakin.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Sekä miehet että naiset valittavat samasta asiasta, että vastakkainen sukupuoli katsoo liikaa ulkonäköä.

        Netissä tarjonta on yleensä suurempi, kuin muualla. Ja on paljon helpompi nähdä se tarjonta, kun voi helposti siirtyä seuraavaan, ja voi olla suht varma, että toinen ei ole varattu. On myös ehkä helpompi valita se paras, mitä saa, kun voi pitää useampaa vaihtoehtoa samaan aikaan. Tässä ehkä syitä, jotka vaikuttavat vaikutelmaan pinnallisuudesta.

        Itselleni miehen minua miellyttävä ulkonäkö on tärkeää, tapahtui kohtaaminen sitten netissä tai livenä. Deittipalvelusta pidin enemmän, sillä sillon sain itsekin enemmän vaikuttaa valintaan. Esimerkiksi baarissa en paljoa ehdi katsella, kun joku jo valitsee minut lyöttäytymällä seuraani.
        Netin kautta valitsin mielestäni hyvältä näyttävän miehen tavattavaksi, ja hän osoittautui luonteeltaan niin ihanaksi, että päädyimme yhteen.

        Harmillistahan se on, että luonnetta on niin vaikea saada netissä ilmaistuksi, että ulkonäkö on helpompi keino suodattaa valtavaa tarjonnan määrää. Mutta en ole kyllä koskaan nähnyt itseäni houkuttelevaa profiilitekstiä. Sellainen olisi, jos mies esikerkiksi kertoisi haluavansa antaa ja saada paljon hellyyttä, ja jotakin muuta, jota toivoisin parisuhteelta


    • asiallinenrentomieshausa

      no täällä sit varmaan yks nirso joka on vaa n pettynyt liian monta kertaa siihen mitä anotaan olevansa niin mielelläni sen kuvan katson on se niinkin ett jos ei toinen sytytä millään tavalla niin ei se juttu vaaan lähde jos rehellisiä ollaan ei ne miehet nuoria muijia kahtelis jos vanhemmat kelpais ja kyllä niitä ilmoja tulee sit kaiken maailman muilkuilt tuntuu että asialinjaiset miehet onkin jääny kottiin tv ääreen jos jutella haluat ni het ollaan piparia vailla ja jos asialinja jatkuu 4 lauseen verran niin on jo harvinaista kyllä se kohta kilahtaa poikki ....joko p....tais siis kiitos ei ja näkemiin miten se voi olla niin vaikeaa etttä vähän vaivaa näkemälä pääsee paljon pidemmälle ja saa enemmän jos asia linjallisia miehii löytyy nii viestiä kuvan kera sekä jotain skrivaa itsestään saap heittää tyyliin miksi juuri minä olisin sinulle sopiva .... t v tumma tulinen villi ja vaarallinen
      40 HEVOSNAINEN ronda333[miuku}gmail.com

    • Anonyymi

      Itse olen 34 ja aikaisemmin treenaillut paljo ja ihan ok näkönen.olen vaan huomannut että kaikki liittyy ulkonäköö ym.jopa kaveritkin otetaa sen perusteella!!en itse enään halua yrittää kun vaikka menis muuten vaa puhuu ni katotaa nenän vartta pitkin.se että olen liikungarajoitteinen ni se todellaki merkkaa ja naiset huomaa vaan sen.mut se on ikävää et jotkut naiset ovat tosi ilkeitä sanoissaa vaikka ite yrittää olla ystävällinen eikä ees yritä mitää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe