Käsien heiluttelu

Olen huomannut että naiset heiluttelevat kävellessään enemmän käsiä kuin miehet, mistähän tuo heilutteluero johtuu?

41

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset on ihan neitejä.

• wwwwwwwwwwwwwq

Yritetään saada kiertoa vyötäröön jotta pyssyy sutjakkaana :))

• 1plus13

Oletko huomannut että nainen myös astuu viereisellä jalallaan tavallaan ohi viereisestä eli jos rautalangasta perustellaan eli kun kävellään suoraan niin normaalistihan vasen jalka jää vasemmalle puolen ja oikea oikealle. Nainen astuu tavallaan viereisen jalan ohi kävellessään suoraan eli periaatteessa vähän ristiin. Lumesta on helppo tarkastella naisten jälkiä. En voi keksiä muuta perustelua kun sen että näin saadaan perseelle pyörivämpi liike jota ei suinkaan tehdä taas itseään vaan miehiä varten. Naisen olisi helpompi kävellä normaalisti mutta kun idea on nimenomaan perseen pyörittäminen niin siksi tekevät näin.

• Notuotajoo

Tämä kyllä johtuu lantion erilaisesta rakenteesta jonka vuoksi naiset yleensä voivat ristiä myös jalkansa helpommin.

Syynä tälle on ihan synnytys.

• sitäseon
        Notuotajoo kirjoitti:

Tämä kyllä johtuu lantion erilaisesta rakenteesta jonka vuoksi naiset yleensä voivat ristiä myös jalkansa helpommin.

Kyllä minäkin kallistun tuon perseen keikuttelun kannalle.

• Notuotajoo
        sitäseon kirjoitti:

Kyllä minäkin kallistun tuon perseen keikuttelun kannalle.

Se on ihan sama mihin sinä kallistut kun kyse on ihan tieteellisestä faktasta.

Toki se voi johtaa perseen keinutteluun joka sitten taas vetoaa sinuun koska olet uros.

• Justinsajuu
        Notuotajoo kirjoitti:

Jonkun synnytyksen takia nyt ei kävelytyyli muutu niinkun olis paskat housuissa. Ihmisen fysiologia on sukupuolilla lähes samanlaiset muutoinkin. Kyllä se on nuoruudessa opittu tapa joka on opetettu tyttölapsille. Käveleehän miesmäiset lepakotkin kuten miehet vaikka omaavat synnyttäjien lantion.

• vihatipunen

Jaa, enpä tiedä. Mutta mut on kerran yks mies pysäyttänyt kadulla ja kysynyt, että "pystytkö kävelemään heiluttamatta käsiäsi?" :DD No, ..ttu en kun ne heuluvat automaattisesti mukana.

• Entä pystytkö kävelemään heiluttamatta tissejäsi?

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Entä pystytkö kävelemään heiluttamatta tissejäsi?

Jos on oikein tukevat rintaliivit niin kyllä.

• Ihme äijä

• Ihme äijä

• Hyppö
        pujottelija kirjoitti:

Ihme äijä

On.

• Hyppö
        pujottelija kirjoitti:

Ihme äijä

Ja on.

• fyssa

Olet oikessa. Fysiologisesti oikeaan kävelytyyliin kuuluu käsien automaattinen mukana olo.

• vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

Ihme äijä

Nyt voisi kyllä melkein ajatella, että se olitkin sinä koska asiaa täällä ihmettelet. Mun mielestä on ihan luonnollista, että kädet heiluu mukana jos ne on rentona. Se on eri asia sitten jos kävelee kuin jäykkä paska. Mut pitääpä alkaa tarkkailla miesten kävelemistä. Sen verran kyllä olen kiinnittänyt erään tyypin (eräs näistä mun unelmamiehistä), että hänellä heiluu kädet rennosti kävellessä...Ehkä ei niin paljon kuin mulla?

• vihatipunen kirjoitti:

Nyt voisi kyllä melkein ajatella, että se olitkin sinä koska asiaa täällä ihmettelet. Mun mielestä on ihan luonnollista, että kädet heiluu mukana jos ne on rentona. Se on eri asia sitten jos kävelee kuin jäykkä paska. Mut pitääpä alkaa tarkkailla miesten kävelemistä. Sen verran kyllä olen kiinnittänyt erään tyypin (eräs näistä mun unelmamiehistä), että hänellä heiluu kädet rennosti kävellessä...Ehkä ei niin paljon kuin mulla?

En se minä ollut, en mää silloin edes ollut sielläpäin

• vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

En se minä ollut, en mää silloin edes ollut sielläpäin

Mistä sä tiedät missä mä silloin olin?

• vihatipunen kirjoitti:

Mistä sä tiedät missä mä silloin olin?

Missä sää sitten olit?

• vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

Missä sää sitten olit?

Mää olin entisessä kotikaupungissani..

• vihatipunen kirjoitti:

Mää olin entisessä kotikaupungissani..

No nii, minähän en ole käynyt siellä koskaan

• vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

No nii, minähän en ole käynyt siellä koskaan

Ethän sä voi tietää, oletko käynyt siellä kun et tiedä mikä se on...

• parempaakäyttöä

Me tosimiehet kähmitään palleja taskujen läpi koko ajan. Ei niitä muuten voi heilutella.

• heh :)

• ettänii

Ehkä naiset kävelee enemmän kuntoilumielessä?

• Hyvinkin mahdollista, kädethän heiluvat enemmän, kun yrittää kävellä tehokkaasti

• 20plus7

Salkkareiden marianna ei juuri heiluttele käsiään kun kävelee. Mikähän vika siinä on?

• Jos se onkin oikeasti mies, eikös siinä sarjassa tapahdu muutenkin yllättäviä asioita?

• Ikis__M

Minä taas olen enemmän huolissani pyllyn heilumisesta. 2000-luvun naiset kävelee kuin metsurit tai muuten löntystävät miten sattuu, hyvin harva kävelee naisellisesti niin kuin naisen kuuluisi kävellä. Tässä palstanaisille vinkkiä:

https://www.youtube.com/watch?v=Px69eKV5lWk

• Ammattimetsuri

Mitä häh?? Miten me metsurit muka kävellään? Ihan normisti mut ilman korkkareita.

• Ratwalk

Vaatehenkari kävelyä taviksena katuvilinässä? Tuolla tavalla taatusti erottuu joukosta :D.

• Ikis__M
        Ammattimetsuri kirjoitti:

Mitä häh?? Miten me metsurit muka kävellään? Ihan normisti mut ilman korkkareita.

Tuolla on kisa metsurikävelyyn, valitse sieltä sopivaa tyyliä:

https://www.youtube.com/watch?v=sIxRwrwPyUc

• Ikis__M
        Ratwalk kirjoitti:

Vaatehenkari kävelyä taviksena katuvilinässä? Tuolla tavalla taatusti erottuu joukosta :D.

Jos pylly edes vähän keinuu niin taatusti tosiaan nainen erottuu edukseen.

• flowersreally

Metsässähän se askel vasta keinuukin.

• Sanoisin kyllä että....perinteinen käsienheiluttelu tyyli sopii useimmille paremmin

• flowersreally

Harmonioista on kyse. Kun istuessa heiluttaa enemmän jalkoja, niin kävellessä pitää heiluttaa käsiä.

• Ai naiset heiluttelevat istuessaan jalkojaan?

• flowersreally
        pujottelija kirjoitti:

Ai naiset heiluttelevat istuessaan jalkojaan?

Se on ihan tieteellisesti todistettu juttu, jalatristissäheiluttelu on naisten heiniä.

• flowersreally kirjoitti:

Se on ihan tieteellisesti todistettu juttu, jalatristissäheiluttelu on naisten heiniä.

Ei kai sentään vilauttelua?

• flowersreally
        pujottelija kirjoitti:

Ei kai sentään vilauttelua?

En tiedä oliko mukana alatutkimus.

• tietäjä-
        flowersreally kirjoitti:

Juuri tuollaisia jalkojenheiluttelu vilauttelijoita naiset ovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe