Mikä on nykyinen sopiva käytäntö, jos esim. lääkäri tai vaikka fysioterapeutti haluaisi tutustua henkilökohtaisella tasolla asiakkaaseen.
Voiko hän, mies tai nainen tehdä vapaasti ensimmäisen aloitteen, vai tuleeko siitä moitteita joltain taholta? Vai onko kyse kunkin omista periaatteista?
Mielestäni voi pyytää asiakasta kahville, jos vain niin haluaa tehdä:)
voiko asiakastaan/potilasta pyytää kahville
11
2399
Vastaukset
- asdasdadww
Oletko itse tuossa tilanteessa se asiakas/potilas?
Mun mielestä parempi olisi paljon parempi jos asiakas itse kysyisi niin ei tule ongelmia. - hoitsuliini.nainen
Eettisten sääntöjen mukaan ei voi.
Eli et itse ole hoitaja vaan potilas/asiakas, muuten tietäisit tämän. - etikettivirheitäkö
Ok, pitäisikö silloin soittaa hänen henkilökohtaiseen numeroon, vai meneekö taas väärin, jos kutsun kirjoittaa työpaikan sähköpostiin?
- siitä.vain
Jos itse olisin kyseisten ammattien harjoittaja niin en kyllä pahastuisi jos joku naispotilas laittaisi kahvikutsun tekstarilla tai sähköpostilla..
- 6262
siitä.vain kirjoitti:
Jos itse olisin kyseisten ammattien harjoittaja niin en kyllä pahastuisi jos joku naispotilas laittaisi kahvikutsun tekstarilla tai sähköpostilla..
Ätmin fantasia.
Naispotilas ei saa lähettää kahvikutsua mieslääkärille, koska se olisi hypergamiaa.
- hope_not
Sori mutta ei saa. Terveys- ja sosiaalihuollon puolella on työntekijöille säännöt asiasta, pahimmillaan on potkut tiedossa. Vaikka ilmeisesti niitä lipsumisia joskus tapahtuu. En tiedä onko muissa ammateissa yhtä tiukat ohjeet? As.palvelija - asiakas?
- pinetreee
Saa seksin suunta menneä asiakas->hoitaja mutta ei hoitaja->asiakas !!
Seksin suunta on määrätty! - miespotilas
Voi pyytää. pyysin kerran yhtä hammaslääkäriä kahville ja se suostui. Asun tälläsen pikkupaikkakunnalla ja se hammaslääkäri on nykyään mun avovaimo
- asdujyrfvdx
Hieno juttu ja voimaannuttava viesti:) menikö 10 vai 20 vuotta ennenkuin sait napattua tuon kultakimpaleen itsellesi?
Mahdoton voi siis muuttua mahdolliseksi:)
- etikettivirheitäkötehnyt
Siis, onko niin, että jos haluaa tutustua hoitajaansa, pitää ensin vaihtaa toiseen hoitajaan ja sitten tehdä uusi kahvikutsu ja henkilökohtaiseen numeroon. Onnistuisiko näin paremmin?
Tietenkin pitäisi vielä selvittää tarkalleen henkilön siviilisääty, kun on niin kaikenlaisia kombinaatioita nykysuhteissa. Voi käyttää sormusta vaikkei ole tai on naimisissa, tai kihloissa vaikkei muuta kuin omalla päätöksellä, mutta enää vain nimellisesti, kun ei ole viitsinyt vaan eropapereita täydellä, kun toisaalta hyvät välit edelleen ns. exään...
Entä paras vaihtoehto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522235Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131608Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191489Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501396- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941141Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931045