Milloin "uusi" on hyväksyttävää?

vaihtaja

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta, jossa mies oli hyvin omistushaluinen, määräilevä ja alistava. Nyt ollaan jatkettu sovussa yhteistä omaisuutta hoitaen ja myyden. Tuntuu että mies elää edelleen parisuhteessa, eri osoitteessa vaan, keksii tikusta asiaa että minun pitäisi mennä käymään. Omaa osoitettani en ole antanut ja olen kieltänyt vierailut.
Nyt olen jo tavannut uuden miehen vaikka aikaa ei ole kulunut montaakaan kuukautta. Ex menetti totaalisesti malttinsa kun tajusi tämän, syyttää minua lutkaksi ym ja käy häiriköimässä asunnollani. Eli miten pitkä aika teidän mielestä pitäisi olla entisen ja uuden välissä? Että se on yleisesti hyväksyttävää.

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PastoriSiika

      Heti, kun ovi kolahtaa kiinni!

    • Illanjatkot

      Oletkohan edes toipunut edellisestä suhteestasi, jos suhteesi on kestänyt kauan? Ei kukaan halua elämäänsä ihmistä, jonka elämä on edelleen sotkussa edellisen suhteen jäljiltä, jolta se kirjoituksesi perusteella edelleenkin näyttää. Itse en edes ajattelisi seurustelusuhdetta vielä kehenkään, jos exä vielä kummittelee ja sotkee omaa elämää, vaan hankkiutuisin hänestä eroon vaikka sitten poliisin avustuksella, jos ei muuten usko. Tuskin se uusi tuttavuutesi kovin pitkään katselee eksäsi touhuja suhteesi, joten parempi varmaan kertoa jo hänelle, että sulla on eroprosessi edelleen kesken etkä tosiaan ole valmis uuteen ennen kuin entinen juttu on selvä.

    • vanhatätini

      Jos et ole antanut omaa osoitettasi exälle niin miten se voi häiriköidä asunnollasi ?
      Jos ero on vasta asumusero vaiheessa ei todellinen ero ole vielä voimassa. Sehän vahvistuu eroksi vasta 6kk kuluttua kun toinen vaihe paperi laitetaan käräjäoikeuteen. Täten ymmärrän täysin miehesi reaktion. Tosin sinulla on oikeus omaan elämään ja olet varmasti jättänyt selvittämättä edelliselle miehellesi että ette todellakaan palaa enää yhteen. Kannattais selvittää tilanne täysin rehellisesti vaikka se vaikeuttaisikin omaisuuden jakoa ja myyntiä.

      Exä voi ruveta ikäväksi myyntitilanteessa jos sinulla on kesken asumusero vaiheen jo uusi mies leivonnassa. Tuntee että petetään .
      Jos vähänkin mietit taloudellisesti realistisesti asiasi niin et sotke nyt eroon enempää miehiä ennenkuin on edellinen lainmukaisesti virallisesti ulkona.

    • vaihtaja

      Emme ollet naimisissa eli ei asumuseroa. Pienellä paikkakunnalla kyllä uuden osoitteen saa helpostikin selville kun vähän kyselee, eikä numeroni ole salainen.
      Kaikille osapuolille on selvitetty asiat.

    • Kieliku

      Se eksäsi voisi olla tuollainen, vaikka aikaa olisi kulunut enemmän. Itse olet saattanut tehdä eroa mielessäsi jo pidempään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe