Milloin "uusi" on hyväksyttävää?

vaihtaja

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta, jossa mies oli hyvin omistushaluinen, määräilevä ja alistava. Nyt ollaan jatkettu sovussa yhteistä omaisuutta hoitaen ja myyden. Tuntuu että mies elää edelleen parisuhteessa, eri osoitteessa vaan, keksii tikusta asiaa että minun pitäisi mennä käymään. Omaa osoitettani en ole antanut ja olen kieltänyt vierailut.
Nyt olen jo tavannut uuden miehen vaikka aikaa ei ole kulunut montaakaan kuukautta. Ex menetti totaalisesti malttinsa kun tajusi tämän, syyttää minua lutkaksi ym ja käy häiriköimässä asunnollani. Eli miten pitkä aika teidän mielestä pitäisi olla entisen ja uuden välissä? Että se on yleisesti hyväksyttävää.

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PastoriSiika

Heti, kun ovi kolahtaa kiinni!

• Illanjatkot

Oletkohan edes toipunut edellisestä suhteestasi, jos suhteesi on kestänyt kauan? Ei kukaan halua elämäänsä ihmistä, jonka elämä on edelleen sotkussa edellisen suhteen jäljiltä, jolta se kirjoituksesi perusteella edelleenkin näyttää. Itse en edes ajattelisi seurustelusuhdetta vielä kehenkään, jos exä vielä kummittelee ja sotkee omaa elämää, vaan hankkiutuisin hänestä eroon vaikka sitten poliisin avustuksella, jos ei muuten usko. Tuskin se uusi tuttavuutesi kovin pitkään katselee eksäsi touhuja suhteesi, joten parempi varmaan kertoa jo hänelle, että sulla on eroprosessi edelleen kesken etkä tosiaan ole valmis uuteen ennen kuin entinen juttu on selvä.

• vanhatätini

Jos et ole antanut omaa osoitettasi exälle niin miten se voi häiriköidä asunnollasi ?
      Jos ero on vasta asumusero vaiheessa ei todellinen ero ole vielä voimassa. Sehän vahvistuu eroksi vasta 6kk kuluttua kun toinen vaihe paperi laitetaan käräjäoikeuteen. Täten ymmärrän täysin miehesi reaktion. Tosin sinulla on oikeus omaan elämään ja olet varmasti jättänyt selvittämättä edelliselle miehellesi että ette todellakaan palaa enää yhteen. Kannattais selvittää tilanne täysin rehellisesti vaikka se vaikeuttaisikin omaisuuden jakoa ja myyntiä.

Exä voi ruveta ikäväksi myyntitilanteessa jos sinulla on kesken asumusero vaiheen jo uusi mies leivonnassa. Tuntee että petetään .
      Jos vähänkin mietit taloudellisesti realistisesti asiasi niin et sotke nyt eroon enempää miehiä ennenkuin on edellinen lainmukaisesti virallisesti ulkona.

• vaihtaja

Emme ollet naimisissa eli ei asumuseroa. Pienellä paikkakunnalla kyllä uuden osoitteen saa helpostikin selville kun vähän kyselee, eikä numeroni ole salainen.
      Kaikille osapuolille on selvitetty asiat.

• Kieliku

Se eksäsi voisi olla tuollainen, vaikka aikaa olisi kulunut enemmän. Itse olet saattanut tehdä eroa mielessäsi jo pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5151
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      129
      3757
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3194
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2257
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      450
      1964
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1648
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1365
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      64