Minkä näköisiin naisiin olet ollut ihastunut?

N39

Kun tällainen oli naisille, niin otetaan sama miehillekin.

Tasa-arvoa kato :D

Eli linkkailkaas palstapojat kuvia minkä näköisiin naisiin olette olleet ihastuneita...

28

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Haluaisin näyttää joko juuri Audyreltä tai sitten Sophia Lorenilta (siis sellaiselta kuin se nuorena näytti).


      • Ikis__M
        rumamaija kirjoitti:

        Haluaisin näyttää joko juuri Audyreltä tai sitten Sophia Lorenilta (siis sellaiselta kuin se nuorena näytti).

        Jos aiot onnistua kannattanee jättää suklaan mussutukset aika vähälle :D


      • meikälaisenkohdalla

        ei taida riittää pelkkä suklaan poisjättäminen, heh


      • Ikis__M kirjoitti:

        Jos aiot onnistua kannattanee jättää suklaan mussutukset aika vähälle :D

        Kasvojen rakenne on jo sen verran erilainen hoikkanakin, ettei paljoa auta vaikka näistä vähäisistäkin suklaanautinnoista kieltäytyisikin.


      • kiinnijäitheti

        HYPERGAMISTI!


      • tarralenkkari666

        Hienoa, että edes yksi mies on ollut ihastunut muihinkin kuin äärimmäisen kauniisiin naisiin.


      • ätmittelijä
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Hienoa, että edes yksi mies on ollut ihastunut muihinkin kuin äärimmäisen kauniisiin naisiin.

        Jos on HC-ATM ja neitsytsetä niin eipä siinä paljon valkkailla.


      • tarralenkkari666

        Kuka valkkailee ihastuksensa kohteet? :D


      • 12121212
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Kuka valkkailee ihastuksensa kohteet? :D

        Tutkimusten perusteella miehet osaavat valkata oman tasoisensa, kun taas naiset useammin haluavat sen saman miehen.

        Kyllä suurin osa miehistä oppii tasonsa, ja alkaa katselemaan oman tasoisiaan. Sitten joku niistä oman tasoisista sytyttää. Ihan järkeenkäypää, vaistot on viritetty pieniä heimoja varten, sieltäkin parin tusinnan naimaikäisen naisen joukosta miehet löysivät Sen Oikean.

        Sedän kannattaisi kyllä miettiä tasoaan uusiksi. Tuo "molemminpuolinen ihastus" on vallan nätti ja molemmat aloitteen tekijät luokkaa KTN. Kannattaa miettiä potentiaaliaan ennen kuin lähtee betaelättäjäksi ensimmäiselle naiselle joka äkkää tilaisuuden.


    • Luolamadonna

      Kahden suuren rakkauteni kuvaa on netistä mahdotonta löytää lähettämättä heistä heidän omakuvaa. Mitä järkeä olisi etsiä jokin viitteitä antava foto, ja sitten pelehtiä sen ympärillä verbaalisesti, koska se ei kuitenkaani kuvaisi sitä mihin se viittaa.

      Molemmat tyrmistyttävän kauniita skaalan ääripäistä, kuin sydämeni yö ja päivä

      Loppuja en edes muista.

      (Naurua)

      • Luolamadonna

        Kieltämättä toisinaan käy niin, että törmää tuntemattomaan kuvaan ja sydämessä romahtaa. Jokin luukku hetkeksi aukeaa ja kuuma veri hulahtaa ulos. Lyödään pari tyhjää lyöntiä. On näet niin, että toisinaan joku muistuttaa jotakuta toista. Mutta kun asiaa tutkii niin lumous katoaa.

        Se on se kuvakulna, mikä joskus natsaa. Ilme ja olemus siinä heti perässä. Hetken sitä luulee tuijottavansa menneisyyteen.

        (Hihitystä)


    • ELi noin suurinpiirtein pikaisen etsinnän jälkeen osviittaa antavia kuvia, ilman että henkilön omaa kuvaa linkkaa. Ruumiinrakenne oikein ja kasvot jotain samankaltaisuutta.

      Kahta ekaa ihastumista en muista, ko ovatten teini-iästä sieltä 14-16v.

      Tämä oli lukio aikoina. Oli itseäni pidempi muutaman sentin.
      http://thelatestpull.com/wp-content/uploads/2015/09/Sunstone-V3-reader-05-d7ecb.jpg

      AMK aikana samassa koulutus ohjelmassa ollut. Hän oli arviolta minun painoinen ja n.160cm pitkä. Kuvasta poiketen vähän lyhyemmät hiukset ja yleensä ei käyttänyt silmälaseja.
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Stepherrorwear114.jpg

      AMK aikana toinen ihastus. Pituutta n.178cm, painoa n.65kg. Suorat hiukset. Tässä on sama kuva kuin edellisessä. Tosin sillä erotuksella että tällä ihastuksella löytyi läväreitä tähän tyyliin.
      http://worldofbigbrother.com/BB/Fin/7/hms/Terhi3.jpg

      AMK ihastus. Tosin polkkatukalla. Ja ilman silmälaseja. Pirunmoinen kittaamaan viinaa. 178cm
      http://4.bp.blogspot.com/-DvJC-81_B2M/Ug4p0YuUaKI/AAAAAAAACBU/OuufE4kJHos/s1600/P1020535.JPG

      AMK ihastus. Ystävä. n.168cm.
      http://pre14.deviantart.net/d3a2/th/pre/f/2013/132/9/1/cosplay___sunstone_i_by_marineorthodox-d650oev.jpg

      • Ja siis tuossa vimosessa kuvassa tuo vasemmanluoleinen nainen.



      • tyypillistä

      • tyypillistä kirjoitti:

        Oliko vittu pakko äänestää se sekoilemaan eduskuntaan??!!

        Ei kyllä tullut Pelkosta äänestettyä.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Ja siis tuossa vimosessa kuvassa tuo vasemmanluoleinen nainen.

        Taisi olla sinulla ja ystävälläsi kivat harrastukset, ainakin naisen asun ja suupallon perusteella.


      • super-atm kirjoitti:

        Taisi olla sinulla ja ystävälläsi kivat harrastukset, ainakin naisen asun ja suupallon perusteella.

        :) Ei ole kyseisestä ystävästä tuo kuva. Ja valitettavasti jäi tuo kyseinen ihastus yksipuoleiseksi. Ihastumisen aikana hän seurusteli kämppikseni kanssa. Niin sitä pikkuhiljaa ihastus hiipi ko samassa taloudessa asuttiin vuoden ajan.

        Itse tosin olen viimeisen vuoden aikana kiinnostunut tuosta "harrastuksesta"


    • Eräkettu

      Ite oon ihastellu sellasia Adriana Liman kaltasia kaunottaria viimeaikoina...

    • gsdsdfsdfs

      Ihan tavallisia ei liian laitettuja. Jos näyttää sille että liikaa yrittää joka päivä, niin jostain syystä en kiinnostu.

      • Nnnaaiinennn

        Melkonen hammasrako. Tosin JUNOstakin se hammasrako tekee vaan persoonallisemman.
        Tykkäät siis vanhoista naisista?


      • helmiä.sioille
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

        Melkonen hammasrako. Tosin JUNOstakin se hammasrako tekee vaan persoonallisemman.
        Tykkäät siis vanhoista naisista?

        En ole itsekään enää siitä nuoremmasta päästä. Vanessa on aina ollut aika helvetin hot... Niinku Katekin...

        https://www.google.fi/search?q=kate beckinsale&rlz=1C1CHMO_fiFI514FI515&espv=2&biw=1093&bih=534&tbm=isch&imgil=uu9TW1OnSPDz4M:;PrEHjm5NnU3LPM;http://www.virabuz.com/celebrity/kate-beckinsale/&source=iu&pf=m&fir=uu9TW1OnSPDz4M:,PrEHjm5NnU3LPM,_&usg=__TwzfhlUZuCBXuS8WnnAoxRVTWZg=&ved=0ahUKEwikjpG2xL7LAhUjb5oKHZfvCMAQyjcIkQE&ei=8tHlVqTNBaPe6QSX36OADA#imgrc=uu9TW1OnSPDz4M:


      • helmiä.sioille
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

        Melkonen hammasrako. Tosin JUNOstakin se hammasrako tekee vaan persoonallisemman.
        Tykkäät siis vanhoista naisista?

        Hei, lätkäbimbo!

        Jos tähän naiseen ei rakastu niin silloin ei keneenkään... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=P50ZfVYODb0


      • helmiä.sioille
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Hei, lätkäbimbo!

        Jos tähän naiseen ei rakastu niin silloin ei keneenkään... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=P50ZfVYODb0

        Voisi kai sen mahdottoman rakkauden kohteen huonomminkin valita... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe