Missä kaikki on?

Hillari.Klinton

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäni_kaikkeni1111----

      .

      "Kumarran Espoon suuntaan kohti Soinin kotia 5 kertaa päivässä!!!!!!!!!!!"

      har!1!

      .

      • Seuraan_tärkeitä_tapahtu

        http://www.youtube.com/v/yegqBH3nB_w?version=3&autohide=1&start=1827

        https://www.youtube.com/watch?v=yegqBH3nB_w&feature=youtu.be&t=30m27s

        Soini hermostui suosikkikoomikon kohutwiitistä: "Vaarallista!"

        Lauantai 12.3.2016 klo 17.30

        "Andre Wickström toivoi Jeesuksen tappavan kaikki ulkoministerin kanssa rukousaamiaiselle kokoontuvat.

        Soini nosti erikseen esiin Iltalehden viikko sitten uutisoiman rukousaamiaisen, jossa ulkoministeri pitää rukouksen 120 euron lipun ostaneille osallistujille. Soini luki puoluevaltuustolle ääneen erään twiitin, joka liittyy kyseiseen tapahtumaan

        - Näin sanottiin julkisuudessa viime viikolla: "Maksua vastaan voit rukoilla Timo Soinin kanssa. Rukoilen, että Jeesus ilmestyy ja tappaa kaikki siellä olevat", Soini luki.

        Soini ei maininnut twiitin lähettäjää nimeltä, mutta kyseessä on muun muassa ajankohtaisesta Saturday Night Live -ohjelmastakin tuttu koomikko-näyttelijä André Wickström.

        Soini ei Wickströmin twiitille lämmennyt.

        - Aika erikoista. Huonotapaista. Vaarallista. Me emme tällaista kaipaa Suomeen, emme kenenkään kohdalla.


        - Mielestäni kenenkään ei tarvitse kokea tällaista, koska poliittinen väkivalta ja sillä uhkailu ei kuulu suomalaiseen yhteiskuntaan. Se ei kuulu mihinkään yhteiskuntaan. Se, joka ei sanoilla pärjää, se rupeaa väkivallalla uhkailemaan. Me emme hyväksy sitä."

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031221257162_uu.shtml

        .


    • Sain teknisen periaatepiirroksen juuri valmiiksi ja lähetin sen heti arvioitavaksi.
      Helsingissä on tylsää.

    • Rentoudutaan RoboCop leffan ääres.
      Öit

    • tosi..typy

      SNL:n vitsi "Spurgut väsää salaattia kännissä" oli hauska. Antti Reinin ammattitaitoa on ilo katsella, tuo skesissä oleva kaverispurgu on myös aivan huikee. :)
      http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33006191/saturday-night-live/588541/spurgut-vasaa-salaattia-kannissa

      • Miksi tämä linkki ei nyt toimi? No, jos ei onnistu, niin hakekaa itse. (en osaa enää linkittää oikein).

        http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33006191/saturday-night-live/588541/spurgut-vasaa-salaattia-kannissa


    • nettirunoilija
    • Mussutan namia ja luen sun kirjoitusta. Sitä ennen paijailin ipanat päikyille ja sitä ennen passasin pöperöt pöytään ja sitä ennen...ääh. :) Arkisia juttuja vaikka pyhä oliskin.

      • Tavallaan olen hieman kateellinen sulle.Silloin kun on nuori perhe (tai lapset pieniä) elämä on jotenkin johdonmukaisempaa ja räätöidympää. Kaikki on selkeätä, mitä tehdään ja milloin, kun lasten ehdoilla mennään.

        Sitten kun lapset eivät enää käy hyvästä tekosyystä, niin on vain yksi noppa aikuisten lautapelissä. Kaikki viskovat sua miten haluavat ja jokainen odottaa juuri tiettyä lukua.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tavallaan olen hieman kateellinen sulle.Silloin kun on nuori perhe (tai lapset pieniä) elämä on jotenkin johdonmukaisempaa ja räätöidympää. Kaikki on selkeätä, mitä tehdään ja milloin, kun lasten ehdoilla mennään.

        Sitten kun lapset eivät enää käy hyvästä tekosyystä, niin on vain yksi noppa aikuisten lautapelissä. Kaikki viskovat sua miten haluavat ja jokainen odottaa juuri tiettyä lukua.

        Onhan se johdonmukaisempaa, mutta joskus se arkikin on aika puuduttavaa juuri rutiinien takia. Useampia vuosia rutiinia, joskus tuntuu että kiertää yhtä tahkoa ja mitään muuta ei sitten näekään. :)

        Mutta juu, tietoisuus siitä ettei tämä ikuisesti kestä auttaa sekä jaksamaan niinä hetkinä, kun puuduttaa ja auttaa myös olemaan onnellinen että ylipäänsä saan kokea jotain näin ihanaa, kun voin kotona olla lasten kanssa. Nämä vuodet ei koskaan palaa ja aikuisina kaikki on erilaista.


      • sönkkö kirjoitti:

        Onhan se johdonmukaisempaa, mutta joskus se arkikin on aika puuduttavaa juuri rutiinien takia. Useampia vuosia rutiinia, joskus tuntuu että kiertää yhtä tahkoa ja mitään muuta ei sitten näekään. :)

        Mutta juu, tietoisuus siitä ettei tämä ikuisesti kestä auttaa sekä jaksamaan niinä hetkinä, kun puuduttaa ja auttaa myös olemaan onnellinen että ylipäänsä saan kokea jotain näin ihanaa, kun voin kotona olla lasten kanssa. Nämä vuodet ei koskaan palaa ja aikuisina kaikki on erilaista.

        Muistan hyvin vielä tuon. Ja se on totta, että se aika on vain kerran (hyvässä ja pahassa).

        Sellainen näkökulma tilanteeseesi että sinulla on lupa olla itsekäs. Lupa olla itsekäs juuri lasten kautta että "ei, tää juttu tehdään just näin eikä nyt sooloilla ollenkaan, koska lasten etu on että homma nyt vain menee näin". Saat vastuuvapatuksen joistain muista velvotteista :)

        Sitten myöhemmin yrität kimpoilla kaikkien mahdollisten aikuisten kesken, seassa ja välissä ja ihmettelet, missä helvetissä se oma elämä oikein on (milloin se sitten tulee, se oma elämä?). Tai sitten jos yrität ottaa sen haltuusi, niin kuulet olevasi itsekäs kusipää itsesi vuoksi (joka tietysti on tärkeää, jopa suotavaa) tai suosit jotain tiettyä ihmistä muiden kustannuksella. Aikuiset lapset, isovanhemmat ynnämuut ovat juuri tälläisiä. Sitten ei enää riitäkään, että hommaat kaikille samankokoisen suklaamunan, vaan täytyy ottaa huomioon kaikkien mieltymykset, omat perheet ja kunkin persoonallisuus suhteessa toisiin, että tasapuolisuus olisi edes näennäistä. Ei se kuitenkaan ikinä ole sellaista.


      • elisakettu kirjoitti:

        Muistan hyvin vielä tuon. Ja se on totta, että se aika on vain kerran (hyvässä ja pahassa).

        Sellainen näkökulma tilanteeseesi että sinulla on lupa olla itsekäs. Lupa olla itsekäs juuri lasten kautta että "ei, tää juttu tehdään just näin eikä nyt sooloilla ollenkaan, koska lasten etu on että homma nyt vain menee näin". Saat vastuuvapatuksen joistain muista velvotteista :)

        Sitten myöhemmin yrität kimpoilla kaikkien mahdollisten aikuisten kesken, seassa ja välissä ja ihmettelet, missä helvetissä se oma elämä oikein on (milloin se sitten tulee, se oma elämä?). Tai sitten jos yrität ottaa sen haltuusi, niin kuulet olevasi itsekäs kusipää itsesi vuoksi (joka tietysti on tärkeää, jopa suotavaa) tai suosit jotain tiettyä ihmistä muiden kustannuksella. Aikuiset lapset, isovanhemmat ynnämuut ovat juuri tälläisiä. Sitten ei enää riitäkään, että hommaat kaikille samankokoisen suklaamunan, vaan täytyy ottaa huomioon kaikkien mieltymykset, omat perheet ja kunkin persoonallisuus suhteessa toisiin, että tasapuolisuus olisi edes näennäistä. Ei se kuitenkaan ikinä ole sellaista.

        Tuota odotellessa alankin suunnittelemaan maanpakoa sinne Espanjaan. :)

        Mulla on onneksi aika pienet piirit, ainakin tällä hetkellä elämässäni joten ihan hirveästi niiden suunnalta ei onneksi tule mitään vaatimuksia tai purnauksia. kaikki tuntuu vielä olevan tyytyväisiä näillä millä mennään. :)

        Mutta enemmän mua mietityttää jo etukäteen se, että miten mä opin olemaan ei tarpeellinen? :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Tuota odotellessa alankin suunnittelemaan maanpakoa sinne Espanjaan. :)

        Mulla on onneksi aika pienet piirit, ainakin tällä hetkellä elämässäni joten ihan hirveästi niiden suunnalta ei onneksi tule mitään vaatimuksia tai purnauksia. kaikki tuntuu vielä olevan tyytyväisiä näillä millä mennään. :)

        Mutta enemmän mua mietityttää jo etukäteen se, että miten mä opin olemaan ei tarpeellinen? :)

        Et sinä siihen pysty (vastaa varmalla ja syvällä kokemuksen rintaäänellä). Nimittäin olemaan olematta tarpeellinen. Olet aina sitä, halusit sitä tai et. Ja joukkoosi keitä nyt kuuluukiin, on vasta murto-osa siitä jengistä, mitä se on kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Tulet olemaan tarpeellinen enemmälle kuin mitä edes kuvittelisit voivan kuulua sinun suojeluspiiriisi.

        Ja siitä valmistautumisesta. Et pysty siihenkään. Nimittäin kun se elämä ei ohjaudu juuri siten miten kuvittelemme sen ohjautuvan jonnekin tulevaisuuteen. Yllätyksiä tulee. Tulee uuusia ihmisiä, tapahtuu uusia asioita, tulee muutoksia. Halusit tai et. Kuljet vain virran mukana. Mutta matkasta kannattaa nauttia :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Et sinä siihen pysty (vastaa varmalla ja syvällä kokemuksen rintaäänellä). Nimittäin olemaan olematta tarpeellinen. Olet aina sitä, halusit sitä tai et. Ja joukkoosi keitä nyt kuuluukiin, on vasta murto-osa siitä jengistä, mitä se on kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Tulet olemaan tarpeellinen enemmälle kuin mitä edes kuvittelisit voivan kuulua sinun suojeluspiiriisi.

        Ja siitä valmistautumisesta. Et pysty siihenkään. Nimittäin kun se elämä ei ohjaudu juuri siten miten kuvittelemme sen ohjautuvan jonnekin tulevaisuuteen. Yllätyksiä tulee. Tulee uuusia ihmisiä, tapahtuu uusia asioita, tulee muutoksia. Halusit tai et. Kuljet vain virran mukana. Mutta matkasta kannattaa nauttia :)

        Kiitos näistä sanoista. Osaan vähän asennoitua. :)

        Mutta hyvä, jos sen ei tarvitse loppua. Sitten toivon vaan pitkää tervettä elämää, että saan olla avuksi mahdollisimman kauan. Kärsin jo vieroitusoireista kauppareissulla, saati jos lapset ovat joskus kaukana kaukana minusta. En halua edes ajatella...


      • sönkkö kirjoitti:

        Kiitos näistä sanoista. Osaan vähän asennoitua. :)

        Mutta hyvä, jos sen ei tarvitse loppua. Sitten toivon vaan pitkää tervettä elämää, että saan olla avuksi mahdollisimman kauan. Kärsin jo vieroitusoireista kauppareissulla, saati jos lapset ovat joskus kaukana kaukana minusta. En halua edes ajatella...

        Sulla on hieno ja välittävä asenne. Mutta poikasten on opittava elämään ja parhaiten ne oppivat opettelemalla. Neuvot ei yksin riitä.

        Varo kuitenkin uhrautumista ja myöhempää kyynistymistä. Enkä nyt puhu äitiydestä.

        Toinen juttu. Ei se luopuminen ole niin kamalaa kuin aluksi tuntuu. Asiat vain muuttuvat. Rooli muuttuu.

        Oikein hyvää pääsiäisen jatkoa :) Mun pitää mennä tekemään oma osani.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sulla on hieno ja välittävä asenne. Mutta poikasten on opittava elämään ja parhaiten ne oppivat opettelemalla. Neuvot ei yksin riitä.

        Varo kuitenkin uhrautumista ja myöhempää kyynistymistä. Enkä nyt puhu äitiydestä.

        Toinen juttu. Ei se luopuminen ole niin kamalaa kuin aluksi tuntuu. Asiat vain muuttuvat. Rooli muuttuu.

        Oikein hyvää pääsiäisen jatkoa :) Mun pitää mennä tekemään oma osani.

        Kiitos. Hyvää pääsiäisen jatkoa sinullekin. :)

        Mullakin toinen tuolla hihkuu hereillä, joten pöperöä taas pöytään ja leikkimään.


    • Kotona viettämässä vapaapäivää. Tosin siihen pitäisi sisällyttää hieman tiedusteluja, mikä kauppa on auki, laatia tarvike- ja aterialista, käydä siellä hemmetin kaupassa ja valmistaa jonkinlainen pääsiäismenyy suitsaitsukkelaan kuin kunnon kotirouva ainakin. Niin, ja siivota. Ainakin pyyhkiä pölyt ja pestä lattiat. Jossain vaiheessa pitäisi kai puunata itseäänkin, eli tuunata säärikarvat, valmistaa jalkakylpy ja lakata kynnet, tehdä kasvohoito ja värjätä hiukset.

      Mä olen varma, että osa ihmisistä ihan oikeasti viettää pääsiäispäivää ihan vain rentoutuakseen; katsovat leffaa, lipittävät viiniä ja vastailevat ajoissa ihmisten laittamiin face- sähköposti- ym viesteihin. Itselläni tuo taitaa odotuttaa toista vapaapäivää. Ei ole viiniä, mitä lipittää, leffoihin ei jouda keskittymään puhumattakaan että käyttäisin aikaa avautumalla intiimisti siitä, mitä minulle todellisuudessa kuuluu (kirjoittelen keskustelupalstalla enkä ole valmistamassa sitä saamarin pääsiäispäivän illallista).

      • menurunoilija

        Minun ruokalista:
        to: makkarasoppa
        pe: pyttipannu
        la: pyttipannu
        su: makkarasoppa
        ma: pizza (jos pizzeria on auki), muuten makkarasoppa tai huoltoasemaruoka


    • Jälkeen pääsiäisen kiireisen, sometan faces & tääl & lysnaan leffaa Con air.

    • vappunenä

      Vappu tulee!!! Enää vajaa 3 viikkoa aikaa valmistautua. Oletteko valmiita?

      • paska_wappu---

        .

        "PaskaWappu se on sunnuntaina p.kele"

        har!1

        .


      • vappunenä

        Voi sitä silti juhl... riehua!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe