Hyvä palstakansa, ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua.
Miten teillä vietetään tätä kauan odottua juhlapäivää?
Menettekö perinteisellä tyylillä, vai onko tarjolla yllätyksiä?
Olkaa hyvä, sana on vapaa.
" Steak and Blowjob Day
Celebrated on March 14th, Steak and Blowjob Day is a holiday for men, celebrated the month after Valentine's Day -- a holiday for women. "
(Urban Dictionary)
Tänään on suosittu Steak and Blowjob Day!
7
197
Vastaukset
- axeli.vekseli
onnittelut palstan vähäpojille
- Sönkkö_off
Alve, lääkelhetinen, modelli, hullu_ukko, monte, vili, ruuna ym eivät saa sen paremmin pihviä kuin suuhoitoakaan. Koska ovat ätmejä.
- wanha-anzzy
Sönkkö_off kirjoitti:
Alve, lääkelhetinen, modelli, hullu_ukko, monte, vili, ruuna ym eivät saa sen paremmin pihviä kuin suuhoitoakaan. Koska ovat ätmejä.
päinvastoin
vanhainkodissa tulee aina yökkö kysymymään
että saiskos iltahoito olla manuaalinen, käsihoitoa
tai peppunhaistelu Sönkkö_off kirjoitti:
Oon senverran poikkeuksellinen mies etten blowjobin päälle niin perustakaan.
Piihviä saan joka perjantai Ruskeasuon Teboililta ja työnantaja maksaa:)- taitaa_olla
hullu_ukko kirjoitti:
Oon senverran poikkeuksellinen mies etten blowjobin päälle niin perustakaan.
Piihviä saan joka perjantai Ruskeasuon Teboililta ja työnantaja maksaa:)Onkohan se niin, että pienimunaiset eivät oikein suihinottoa arvosta :(
taitaa_olla kirjoitti:
Onkohan se niin, että pienimunaiset eivät oikein suihinottoa arvosta :(
No siitä se sitten varmaan mullakin johtuu.
- sexirunoilija
Sönkkö_off kirjoitti:
Aina olen tavannut naisia, jotka eivät ole halunneet ottaa poskeen, piparia kyllä ovat tarjonneet.
Pihvi kannattaa paistaa itse, jos kotona syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481