naiset vaatii miehiltä hiuksia--parrattomuutta--= miehet vaatii naisilta karvattomuutta--neitsyyttä
kalju mies
15
<50
Vastaukset
En ole kyllä koskaan tavannut miestä, joka olisi vaatinut minulta neitsyyttä.
- Ei_mikään_ihme
No ei kai, kun kenelle tahansa on yhdellä vilkaisulla selvää, että tuolta elähtäneeltä horo-tädiltä sellaista on turha toivoa.
Ei_mikään_ihme kirjoitti:
No ei kai, kun kenelle tahansa on yhdellä vilkaisulla selvää, että tuolta elähtäneeltä horo-tädiltä sellaista on turha toivoa.
Niin no eipä nuo vaatineet sitä silloinkaan kun olin alle tai yli parikymppinen. En ylipäänsä muista yhdenkään naispuolisen ystäväni koskaan valittaneen, että "hitto, sitten se mies alkoi vaatia että minun pitäisi olla neitsyt!"
- KunnonNaisetJaNeToiset
Ei_mikään_ihme kirjoitti:
Hauskanpitoon riittää riemurasia, mielummin tiukka, käyttöasteella ei ole niin väliä. Mutta jos ollaan vakavalla mielellä liikenteessä, niin kyllä sitä neitsyyttä ja vähäkäyttöisyyttä aletaan vaatia, myös siellä kovan tason panomiespiireissä. Silloin hyvät erotellaan akanoista.
Oisi mennyt hyvä mies haaskuun, jos olisi alkanut jostain kaljuksi vedetystä päästä jänkäämään. Minä kun tykkään hiuksista, mutta niinpä vain kaljuna kelpas. Ei ollut partaa, vaikka parrasta tykkään ja ei tullut käännettyä selkää silti. Ei naamakaan heti ensi näkemältä ollut sellainen mihstä olin tottunut tykkäämään, mutta nykyään en saa silmiäni irti. Tykkään niin paljon kaikesta mitä miehessä näen.
On parta ja on hiuksiakin, vieläpä ihan itse halunnut kasvattaa, ilman halaistua vaateen sanaa.
Neitsyyttä ei olla kans koskaan vaadittu, eikä kyllä karvattomuuttakaan.- tarralenkkari666
En ole koskaan vaatinut miehiltä hiuksia tai parrattomuutta (jos jotain vaatisin, niin parrakkuutta). Eikä minultakaan ole koskaan vaadittu neitsyyttä tai karvattomuutta.
- Tyyda
Kyllähän sinä niitä parrakkaita näet vokeissa kun kuljet niissä persettäsi jakamassa.
- tarralenkkari666
Kiva tietää.
Itse en oikein ole kaljujen fani. Tiedän kuitenkin yhden kaljun sotilaan, jonka kanssa mulla oli todella hauska ilta kun kerran näimme livenä, joten hänellä se kalju ei haitannut kun oli muuten tosi upea ja samalla kuitenkin rehti tyyppi. Sotilaskaljut siis ok koska sotilaat on hauskoja ja kivoja.
- tarralenkkari666
Meinasin sanoa jotain saankaltaista mutta vähemmän kiltisti :D
PikkuLikka kirjoitti:
"Sotilaat on hauskoja ja kivoja" ? Hmm..Eriäviäkin mielipiteitä saattaa olla.
Riippuu sotilaasta, sotiminenhan tietysti asiana aina ikävä. Tämä oli siviilissä rauhallinen mutta huumorintajuinen kaveri. Häneltä sai kuulla monta mielenkiintoista tarinaa työstään. Työskenteli muukalaislegioonassa.
- tarralenkkari666
Hahaha!
Vaikken tykkää parrasta ja viiksistä, niin rakastuin kerran sellaiset omaavaan mieheen. Rakkaus tekee sokeaksi ja silloin kriteeritkin putoilee pois yksi kerrallaan.
- hjöklöhölhö
Enpähän ole puutteessa ollut silloinkaan, kun olen itse ajanut millin siiliksi. Ja olen sentään nainen, ja ihan edellisvuosisadan neitseitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612