Millä helvetillä saataisi

pulleaotusjahaisee

se yhden typerän itsensäkehuja-oy lorton lörpötykset loppumaan? Nainen on paksu ja mitätön, miksi antaa väärä kuva, vuodesta toiseen, viestistä toiseen.. huoh... kaamea on nainen, peräaukko ikävän näköinen ja myöskin hajuinen. Se loppu nyt!

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetusrunoilija

      Ota ero, älä tapa. Jälkimmäisestä saa saman kuin ihmisestä

      • kamalaonnainen

        Eron voisi ottaa jos seurustelisi hänen kanssaan (no niin, kukaan ei voi sitä tehdä, koska näsäviisas pullukka kyseessä) , mutta miten estät kyseisen itsensäkehujan-persjalkasen määm... öh, sen tyypin kirjoittamistta tänne, ja miten edes tappaa sellainen casion-soittaja? Kerro heti? Minäkin voin kertoa olevani bon jovi. Kuulostaako uskottavalta?


        Sanon vain tämän: viettäsin mielelläni parikin vuotta linnassa, mikäli sellainen otus, määmy entiseltä nimeltään, siis joku vitun oy ab blondinpersereikä nykyiseltä nimeltään, voisi olla kirjoittamatta tänne saman ajan mitä minä vietän linnassa. Sitten se kävisi kyllä minulle, nauttisin niistä hetkistä kun persmäämy saisi höpöttää kavereilleen, ja ainoastaan kavereilleen sitä mitä hän täällä kuvittelee olevansa, kun minä saisin olla linnassa tietoisena että ihramäämy ei enää tällä palstalla koskaan enää valehtele ensimmäistäkään sanaa, (se paksu itsekäs läski, itsensä kehuja, pallo)


      • opetusrunoilija
        kamalaonnainen kirjoitti:

        Eron voisi ottaa jos seurustelisi hänen kanssaan (no niin, kukaan ei voi sitä tehdä, koska näsäviisas pullukka kyseessä) , mutta miten estät kyseisen itsensäkehujan-persjalkasen määm... öh, sen tyypin kirjoittamistta tänne, ja miten edes tappaa sellainen casion-soittaja? Kerro heti? Minäkin voin kertoa olevani bon jovi. Kuulostaako uskottavalta?


        Sanon vain tämän: viettäsin mielelläni parikin vuotta linnassa, mikäli sellainen otus, määmy entiseltä nimeltään, siis joku vitun oy ab blondinpersereikä nykyiseltä nimeltään, voisi olla kirjoittamatta tänne saman ajan mitä minä vietän linnassa. Sitten se kävisi kyllä minulle, nauttisin niistä hetkistä kun persmäämy saisi höpöttää kavereilleen, ja ainoastaan kavereilleen sitä mitä hän täällä kuvittelee olevansa, kun minä saisin olla linnassa tietoisena että ihramäämy ei enää tällä palstalla koskaan enää valehtele ensimmäistäkään sanaa, (se paksu itsekäs läski, itsensä kehuja, pallo)

        Jos häntä ei saanut poistumaan varastamalla hänen puskanikkinsä, tuskin mitenkään ja miksi häätää pois yksi palstan valopilkuista?


      • kamalaonnainen kirjoitti:

        Eron voisi ottaa jos seurustelisi hänen kanssaan (no niin, kukaan ei voi sitä tehdä, koska näsäviisas pullukka kyseessä) , mutta miten estät kyseisen itsensäkehujan-persjalkasen määm... öh, sen tyypin kirjoittamistta tänne, ja miten edes tappaa sellainen casion-soittaja? Kerro heti? Minäkin voin kertoa olevani bon jovi. Kuulostaako uskottavalta?


        Sanon vain tämän: viettäsin mielelläni parikin vuotta linnassa, mikäli sellainen otus, määmy entiseltä nimeltään, siis joku vitun oy ab blondinpersereikä nykyiseltä nimeltään, voisi olla kirjoittamatta tänne saman ajan mitä minä vietän linnassa. Sitten se kävisi kyllä minulle, nauttisin niistä hetkistä kun persmäämy saisi höpöttää kavereilleen, ja ainoastaan kavereilleen sitä mitä hän täällä kuvittelee olevansa, kun minä saisin olla linnassa tietoisena että ihramäämy ei enää tällä palstalla koskaan enää valehtele ensimmäistäkään sanaa, (se paksu itsekäs läski, itsensä kehuja, pallo)

        kateellinen nainen se jatkaa otti nyt sitten määmyyn uhriksi. onko se sinun tarkoitus.


      • kamalaonnainen kirjoitti:

        Eron voisi ottaa jos seurustelisi hänen kanssaan (no niin, kukaan ei voi sitä tehdä, koska näsäviisas pullukka kyseessä) , mutta miten estät kyseisen itsensäkehujan-persjalkasen määm... öh, sen tyypin kirjoittamistta tänne, ja miten edes tappaa sellainen casion-soittaja? Kerro heti? Minäkin voin kertoa olevani bon jovi. Kuulostaako uskottavalta?


        Sanon vain tämän: viettäsin mielelläni parikin vuotta linnassa, mikäli sellainen otus, määmy entiseltä nimeltään, siis joku vitun oy ab blondinpersereikä nykyiseltä nimeltään, voisi olla kirjoittamatta tänne saman ajan mitä minä vietän linnassa. Sitten se kävisi kyllä minulle, nauttisin niistä hetkistä kun persmäämy saisi höpöttää kavereilleen, ja ainoastaan kavereilleen sitä mitä hän täällä kuvittelee olevansa, kun minä saisin olla linnassa tietoisena että ihramäämy ei enää tällä palstalla koskaan enää valehtele ensimmäistäkään sanaa, (se paksu itsekäs läski, itsensä kehuja, pallo)

        luuletko ettei nähdä verhon taakse.


    • Kyöstix

      Lähetä määmy matu karvakäsi Axlin terapiaan ;)

    • anzzyleaks

      Woi meitä..smör oss

      mämmy oli nuorena nätimpi ,

      Marelene Dethdick , vaikka noin 30v wanhempi

      https://en.wikipedia.org/wiki/Marlene_Dietrich


      Häntä kauniimpaa ei Suomifilmeissä ole muita, kuin

      Siiri Angervo

      ....hautaan menevää kaartia jo mämmymummomme

      • Säki olit nuorena komeempi


    • Vieteri_ukko

      Miten saataisiin määmy kirjoittamaan joka päivä palstalle?

      Palstan valopilkkua olisi kiva lukea joka päivä. Onko kellään ideaa millä porkkanalla se onnistuisi.

      • 2 isoa porkkanaa ja jokainen voi miettiä niille osoitetta.


      • Mikäli e ois muksui, voisin rahallist korvaust vastaan päivystää 2 tuntii/päivä, vaivasen 100 €/h (huom. asianajajat ottaa yli 200/h).
        Siihe sisöltyy 5 aloitusta, 30 palautet eri ketjuihi & specialina "This is my life" blogi.

        Malliesmes "Tää aamu tuntu iha normaalilt, kunnes astuin jääkaapin ees olevaan lammikkoon. Ehin manata rikkoutunutta astianpesumasinaa. Neste kuiteski oli appelsiinimehua. Se mua kummastutti, sillä purkki on jääkaapin dörtsis.
        Ku kävin herättämäs puolisoin, kävi ilmi, toine muksuist oli noutanu lasillisen ky. mehuu & laittanu lasin mun yöpöydälle. Kosteus siit kihos taas poskelle, oi ku ihana ylläri, huolimati lasi oli poimittu tiskikoneest..."

        Siin ohes voin hoivaa palstalt veks intohimoiset häiriköt, mikäli saa sellaset laitteet, joil onnaa.


        Kuiteski ny laiffi o nii hektist, ettei ehi.


      • vieteri_ukko

        Kaikki kolehtia keräämään.


      • nappirunoilija
        vieteri_ukko kirjoitti:

        Kaikki kolehtia keräämään.

        Minulta löytyy iso määrä nappeja ja kysymys "Onko syytä maksaa 6 000 €/kk, jotta on joka päivä palstalla?"


      • vieteri_ukko
        nappirunoilija kirjoitti:

        Minulta löytyy iso määrä nappeja ja kysymys "Onko syytä maksaa 6 000 €/kk, jotta on joka päivä palstalla?"

        Ei kun 3000 e/kk ja määmy on varmana pahassa rahapulassa eihä se muuten kehtaisi rahaa pyytää.


      • vieteri_ukko
        vieteri_ukko kirjoitti:

        Ei kun 3000 e/kk ja määmy on varmana pahassa rahapulassa eihä se muuten kehtaisi rahaa pyytää.

        perkele lukihäiriö olihan se 6000


      • vieteri_ukko kirjoitti:

        perkele lukihäiriö olihan se 6000

        Kyl mä kehtaan & kehtaan tukee niil rahoil huono-osaisii frendei & tuntemattomii


    • mansesta_pasahtaa

      Ei pertti ole läski, se on vaan painava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe