Luolamadonna heräilee

Luolamadonna

Nukuin kuin tukki yhdeksän tuntia. Kesken unen kuitenkin heräsin. Maailma oli muuten sammunut, mutta vain sen yövalot paloivat. Kelloradion punaiset silmät kertoivat minulle oleva aamuyö. Otin minibaarista vichyä kurlasin silmäni hapoille. Tämän jälkeen otin kantaa netin nais ihaan.

Nyt kello on kohta puoli seitsemän. Unissani olin maailman ainoa nainen, joka ajoi kohti jyrkännettä avoautolla mollamaijansa kanssa ja nauroi sydämensä kyllyydestä. Uni tietenkin oli kesken.

(Naurua)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      "Nais-Ihaa"?

      (Räkättävää naurua)

      • Luolamadonna

        Musta tuntuu, että tähän uneen on piilotettu jokin metatason viisaus. En vain rähmiltäni näe sitä.

        Ei nyt puunaamaan ja putiloimaan.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Musta tuntuu, että tähän uneen on piilotettu jokin metatason viisaus. En vain rähmiltäni näe sitä.

        Ei nyt puunaamaan ja putiloimaan.

        (Hihitystä)

        Naisvihan todellisuus ei mielestäni ole sukupuolten välinen, vaan sukupuolen sisäinen asia. Sukupuolet vääntävät keskenään asioista asiakeskeisesti ja sukupuolivapaasti. Taas sukupuolen sisäinen vääntö on henkilökohtaista ja liittyy pitkälti hierarkian ylläpitämiseen ja sen kyseenalaistamiseen.

        Oletusarvoisesti voidaan kuitenkin pohtia, mistä esim. minuun kohdistuva kanssasiskojen "akkojen höpinä" johtuu? Kokevatko he tulleensa petetyksi, jos tulen erinomaisesti toimeen poikaporukassa?

        Enkö pelaa sääntöjen mukaan?

        Tällaisia sitä pohtii, kun odottelee ajoporttia avautuvaksi. Taas joku miesten juttu jumittaa edessä.

        (Psykofyysistä naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Naisvihan todellisuus ei mielestäni ole sukupuolten välinen, vaan sukupuolen sisäinen asia. Sukupuolet vääntävät keskenään asioista asiakeskeisesti ja sukupuolivapaasti. Taas sukupuolen sisäinen vääntö on henkilökohtaista ja liittyy pitkälti hierarkian ylläpitämiseen ja sen kyseenalaistamiseen.

        Oletusarvoisesti voidaan kuitenkin pohtia, mistä esim. minuun kohdistuva kanssasiskojen "akkojen höpinä" johtuu? Kokevatko he tulleensa petetyksi, jos tulen erinomaisesti toimeen poikaporukassa?

        Enkö pelaa sääntöjen mukaan?

        Tällaisia sitä pohtii, kun odottelee ajoporttia avautuvaksi. Taas joku miesten juttu jumittaa edessä.

        (Psykofyysistä naurua)

        Minun täytyy kyllä myöntää, että ajoittain tuntemani naisviha perustuu täysin omaan riittämättömyyteeni matrikkelinaisena.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Minun täytyy kyllä myöntää, että ajoittain tuntemani naisviha perustuu täysin omaan riittämättömyyteeni matrikkelinaisena.

        (Reps)

        Lisäksi on todettava että stressi tarttuu yhtä hyvin työyhteisössä kuin flunssa.

        (Aivastelevaa naurua)


      • Luolamadonnq
        Luolamadonna kirjoitti:

        Lisäksi on todettava että stressi tarttuu yhtä hyvin työyhteisössä kuin flunssa.

        (Aivastelevaa naurua)

        Oman evolutiivisen loppunsa äärellä vuosimiljardien matka kohdallani on päättymässä.

        Huikea tunne, ajatteli oksenteleva lesbo pää vessanpöntössä.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonnq kirjoitti:

        Oman evolutiivisen loppunsa äärellä vuosimiljardien matka kohdallani on päättymässä.

        Huikea tunne, ajatteli oksenteleva lesbo pää vessanpöntössä.

        (Reps)

        Onneksi on nykyään niin että voi näplätä koneitaan, jos jotain kiireellisempää tulee kuin päivittäinen pöytäkeskustelu. Jos joku nyt näkisi mitä kirjoitan, suhteeni lukijaan saattaisi muuttua.

        Olen ajatellut paljon näitä iänikuisia kauneusajatuksia. Tilasin ribsejä ja lankkuperunoita. Heti tilattuani alkoi säksätys painonhallinnasta ja geeniblendereistä ja salipulinasta. Porkkanoita ja muita vihanneksia sinkoili sinne tänne, ja elettiin ultrakevyessä ajassa haarukat kilkattaen puolityhjillä lautasilla. Tämän vuoksi en juurikaan syö kuin jätkäporukassa. Nyt tässä näitä terveystanttoja on viisi.

        Minusta he ovat ikääntyviä naisia, jotka ovat eksyneet sekä toisiinsa, itseensä että miesten (-sä) odotuksiin ikuisesta elämästä muuttumattomassa maailmassa.

        Tunnen itseni käsittämättömäksi yhtälöksi. Kuka minä oikein olen, kyselen puhelimeltani. Sitten kerron heille, vaikka he jo tietävät sen, että mitä tahansa tähän platalle kipattiinkaan, niin se putoaa pönttöön. Niistän annoksesta vain oleellisimman, eli erilaisuuden tuottaman mielihyvän tunteen. Ja jos joku alkaa puhumaan minulle asioista joista hän ei ymmärrä mitään, niin lupaan siinä paikassa alkaa porkkanamehun puristelijaksi, hommata matalammat korkkarit ja alkaa kalkattamaan päättömästi antamatta suunvuoroa muille.

        Mutta sitä päivää ei tule.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Onneksi on nykyään niin että voi näplätä koneitaan, jos jotain kiireellisempää tulee kuin päivittäinen pöytäkeskustelu. Jos joku nyt näkisi mitä kirjoitan, suhteeni lukijaan saattaisi muuttua.

        Olen ajatellut paljon näitä iänikuisia kauneusajatuksia. Tilasin ribsejä ja lankkuperunoita. Heti tilattuani alkoi säksätys painonhallinnasta ja geeniblendereistä ja salipulinasta. Porkkanoita ja muita vihanneksia sinkoili sinne tänne, ja elettiin ultrakevyessä ajassa haarukat kilkattaen puolityhjillä lautasilla. Tämän vuoksi en juurikaan syö kuin jätkäporukassa. Nyt tässä näitä terveystanttoja on viisi.

        Minusta he ovat ikääntyviä naisia, jotka ovat eksyneet sekä toisiinsa, itseensä että miesten (-sä) odotuksiin ikuisesta elämästä muuttumattomassa maailmassa.

        Tunnen itseni käsittämättömäksi yhtälöksi. Kuka minä oikein olen, kyselen puhelimeltani. Sitten kerron heille, vaikka he jo tietävät sen, että mitä tahansa tähän platalle kipattiinkaan, niin se putoaa pönttöön. Niistän annoksesta vain oleellisimman, eli erilaisuuden tuottaman mielihyvän tunteen. Ja jos joku alkaa puhumaan minulle asioista joista hän ei ymmärrä mitään, niin lupaan siinä paikassa alkaa porkkanamehun puristelijaksi, hommata matalammat korkkarit ja alkaa kalkattamaan päättömästi antamatta suunvuoroa muille.

        Mutta sitä päivää ei tule.

        (Naurua)

        Voisihan tässä jotain kalkattaa lämpimikseen. Mutta kun duunit häiritsee.

        Teemapäiväksi voisi valita vapaan soveltamisen eettiset arvot markkinatalouden kvartaalikontekstissa.

        (Buuu)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Voisihan tässä jotain kalkattaa lämpimikseen. Mutta kun duunit häiritsee.

        Teemapäiväksi voisi valita vapaan soveltamisen eettiset arvot markkinatalouden kvartaalikontekstissa.

        (Buuu)

        Ensi vknloppuna on bileet. Ja sitä seuraavana.

        Mitähä n vittua mun kvartaalista likein tulee?

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ensi vknloppuna on bileet. Ja sitä seuraavana.

        Mitähä n vittua mun kvartaalista likein tulee?

        (Naurua)

        Herranjumala!

        Mä just tajusin, että mä oon bilettänyt 25 vuotta.

        (Persnaurut Martelalta)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Herranjumala!

        Mä just tajusin, että mä oon bilettänyt 25 vuotta.

        (Persnaurut Martelalta)

        Sehän on kvartaali vuosisata.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Sehän on kvartaali vuosisata.

        (Reps)

        Kävimme eilen katsomassa isolta ruudulta fudista. En muista ketkä pelasivat. Kesken matsin sain kuulla, että myös seuraavat kaksi vknloppua edellisten lisäksi ovat buukattu minun osalta kiinni.
        Herääkin kysymys, että voiko syntyä biletysstressiä liiallisedta hyppimisestä?

        Että tälleen.

        (Naurua)


    • pernapenis

      Oliko se uni elokuvasta....öö öööö öööööö joku Sally ja ????

      • orkkkkkhypenis

        Eiku thelma ja luisse se olu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe