Nukuin kuin tukki yhdeksän tuntia. Kesken unen kuitenkin heräsin. Maailma oli muuten sammunut, mutta vain sen yövalot paloivat. Kelloradion punaiset silmät kertoivat minulle oleva aamuyö. Otin minibaarista vichyä kurlasin silmäni hapoille. Tämän jälkeen otin kantaa netin nais ihaan.
Nyt kello on kohta puoli seitsemän. Unissani olin maailman ainoa nainen, joka ajoi kohti jyrkännettä avoautolla mollamaijansa kanssa ja nauroi sydämensä kyllyydestä. Uni tietenkin oli kesken.
(Naurua)
Luolamadonna heräilee
14
<50
Vastaukset
- Luolamadonna
"Nais-Ihaa"?
(Räkättävää naurua)- Luolamadonna
Musta tuntuu, että tähän uneen on piilotettu jokin metatason viisaus. En vain rähmiltäni näe sitä.
Ei nyt puunaamaan ja putiloimaan.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Musta tuntuu, että tähän uneen on piilotettu jokin metatason viisaus. En vain rähmiltäni näe sitä.
Ei nyt puunaamaan ja putiloimaan.
(Hihitystä)Naisvihan todellisuus ei mielestäni ole sukupuolten välinen, vaan sukupuolen sisäinen asia. Sukupuolet vääntävät keskenään asioista asiakeskeisesti ja sukupuolivapaasti. Taas sukupuolen sisäinen vääntö on henkilökohtaista ja liittyy pitkälti hierarkian ylläpitämiseen ja sen kyseenalaistamiseen.
Oletusarvoisesti voidaan kuitenkin pohtia, mistä esim. minuun kohdistuva kanssasiskojen "akkojen höpinä" johtuu? Kokevatko he tulleensa petetyksi, jos tulen erinomaisesti toimeen poikaporukassa?
Enkö pelaa sääntöjen mukaan?
Tällaisia sitä pohtii, kun odottelee ajoporttia avautuvaksi. Taas joku miesten juttu jumittaa edessä.
(Psykofyysistä naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Naisvihan todellisuus ei mielestäni ole sukupuolten välinen, vaan sukupuolen sisäinen asia. Sukupuolet vääntävät keskenään asioista asiakeskeisesti ja sukupuolivapaasti. Taas sukupuolen sisäinen vääntö on henkilökohtaista ja liittyy pitkälti hierarkian ylläpitämiseen ja sen kyseenalaistamiseen.
Oletusarvoisesti voidaan kuitenkin pohtia, mistä esim. minuun kohdistuva kanssasiskojen "akkojen höpinä" johtuu? Kokevatko he tulleensa petetyksi, jos tulen erinomaisesti toimeen poikaporukassa?
Enkö pelaa sääntöjen mukaan?
Tällaisia sitä pohtii, kun odottelee ajoporttia avautuvaksi. Taas joku miesten juttu jumittaa edessä.
(Psykofyysistä naurua)Minun täytyy kyllä myöntää, että ajoittain tuntemani naisviha perustuu täysin omaan riittämättömyyteeni matrikkelinaisena.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Minun täytyy kyllä myöntää, että ajoittain tuntemani naisviha perustuu täysin omaan riittämättömyyteeni matrikkelinaisena.
(Reps)Lisäksi on todettava että stressi tarttuu yhtä hyvin työyhteisössä kuin flunssa.
(Aivastelevaa naurua) - Luolamadonnq
Luolamadonna kirjoitti:
Lisäksi on todettava että stressi tarttuu yhtä hyvin työyhteisössä kuin flunssa.
(Aivastelevaa naurua)Oman evolutiivisen loppunsa äärellä vuosimiljardien matka kohdallani on päättymässä.
Huikea tunne, ajatteli oksenteleva lesbo pää vessanpöntössä.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonnq kirjoitti:
Oman evolutiivisen loppunsa äärellä vuosimiljardien matka kohdallani on päättymässä.
Huikea tunne, ajatteli oksenteleva lesbo pää vessanpöntössä.
(Reps)Onneksi on nykyään niin että voi näplätä koneitaan, jos jotain kiireellisempää tulee kuin päivittäinen pöytäkeskustelu. Jos joku nyt näkisi mitä kirjoitan, suhteeni lukijaan saattaisi muuttua.
Olen ajatellut paljon näitä iänikuisia kauneusajatuksia. Tilasin ribsejä ja lankkuperunoita. Heti tilattuani alkoi säksätys painonhallinnasta ja geeniblendereistä ja salipulinasta. Porkkanoita ja muita vihanneksia sinkoili sinne tänne, ja elettiin ultrakevyessä ajassa haarukat kilkattaen puolityhjillä lautasilla. Tämän vuoksi en juurikaan syö kuin jätkäporukassa. Nyt tässä näitä terveystanttoja on viisi.
Minusta he ovat ikääntyviä naisia, jotka ovat eksyneet sekä toisiinsa, itseensä että miesten (-sä) odotuksiin ikuisesta elämästä muuttumattomassa maailmassa.
Tunnen itseni käsittämättömäksi yhtälöksi. Kuka minä oikein olen, kyselen puhelimeltani. Sitten kerron heille, vaikka he jo tietävät sen, että mitä tahansa tähän platalle kipattiinkaan, niin se putoaa pönttöön. Niistän annoksesta vain oleellisimman, eli erilaisuuden tuottaman mielihyvän tunteen. Ja jos joku alkaa puhumaan minulle asioista joista hän ei ymmärrä mitään, niin lupaan siinä paikassa alkaa porkkanamehun puristelijaksi, hommata matalammat korkkarit ja alkaa kalkattamaan päättömästi antamatta suunvuoroa muille.
Mutta sitä päivää ei tule.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Onneksi on nykyään niin että voi näplätä koneitaan, jos jotain kiireellisempää tulee kuin päivittäinen pöytäkeskustelu. Jos joku nyt näkisi mitä kirjoitan, suhteeni lukijaan saattaisi muuttua.
Olen ajatellut paljon näitä iänikuisia kauneusajatuksia. Tilasin ribsejä ja lankkuperunoita. Heti tilattuani alkoi säksätys painonhallinnasta ja geeniblendereistä ja salipulinasta. Porkkanoita ja muita vihanneksia sinkoili sinne tänne, ja elettiin ultrakevyessä ajassa haarukat kilkattaen puolityhjillä lautasilla. Tämän vuoksi en juurikaan syö kuin jätkäporukassa. Nyt tässä näitä terveystanttoja on viisi.
Minusta he ovat ikääntyviä naisia, jotka ovat eksyneet sekä toisiinsa, itseensä että miesten (-sä) odotuksiin ikuisesta elämästä muuttumattomassa maailmassa.
Tunnen itseni käsittämättömäksi yhtälöksi. Kuka minä oikein olen, kyselen puhelimeltani. Sitten kerron heille, vaikka he jo tietävät sen, että mitä tahansa tähän platalle kipattiinkaan, niin se putoaa pönttöön. Niistän annoksesta vain oleellisimman, eli erilaisuuden tuottaman mielihyvän tunteen. Ja jos joku alkaa puhumaan minulle asioista joista hän ei ymmärrä mitään, niin lupaan siinä paikassa alkaa porkkanamehun puristelijaksi, hommata matalammat korkkarit ja alkaa kalkattamaan päättömästi antamatta suunvuoroa muille.
Mutta sitä päivää ei tule.
(Naurua)Voisihan tässä jotain kalkattaa lämpimikseen. Mutta kun duunit häiritsee.
Teemapäiväksi voisi valita vapaan soveltamisen eettiset arvot markkinatalouden kvartaalikontekstissa.
(Buuu) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Voisihan tässä jotain kalkattaa lämpimikseen. Mutta kun duunit häiritsee.
Teemapäiväksi voisi valita vapaan soveltamisen eettiset arvot markkinatalouden kvartaalikontekstissa.
(Buuu)Ensi vknloppuna on bileet. Ja sitä seuraavana.
Mitähä n vittua mun kvartaalista likein tulee?
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ensi vknloppuna on bileet. Ja sitä seuraavana.
Mitähä n vittua mun kvartaalista likein tulee?
(Naurua)Herranjumala!
Mä just tajusin, että mä oon bilettänyt 25 vuotta.
(Persnaurut Martelalta) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Herranjumala!
Mä just tajusin, että mä oon bilettänyt 25 vuotta.
(Persnaurut Martelalta)Sehän on kvartaali vuosisata.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Sehän on kvartaali vuosisata.
(Reps)Kävimme eilen katsomassa isolta ruudulta fudista. En muista ketkä pelasivat. Kesken matsin sain kuulla, että myös seuraavat kaksi vknloppua edellisten lisäksi ovat buukattu minun osalta kiinni.
Herääkin kysymys, että voiko syntyä biletysstressiä liiallisedta hyppimisestä?
Että tälleen.
(Naurua)
- pernapenis
Oliko se uni elokuvasta....öö öööö öööööö joku Sally ja ????
- orkkkkkhypenis
Eiku thelma ja luisse se olu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",365262Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1522492- 1502225
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551973Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171850"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591354Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921198Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää751005Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.320910Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa182889