Tapaus Axl Smith todisti taas oikeaksi yhden palstatotuuden, jota naiset täällä ovat aina yrittäneet kiistaa: naiset pyöriväy YTMien panoringeissä.
Panoringit ovat totta!
57
69
Vastaukset
- Gkcjfugu
Tietämättään.
- reikä.on.reikä
eikä hc-ytmi reijän ainoa panija
- 3758
Ei kaikki julkkumiehet ole panosonneja. Osaa mieskin olla vain yhden naisen kanssa vaikka seksisuhteessa.
- Reikäleipä_
Mistä lähtien kaikki julkkis -miehet on olleet jotain HC-Ytmejä? Minä en vaan tuota Axlia ole sellaisena koskaan pitänyt. Minusta se vaikutti aina nössöltä - juuri sellaiselta "kiltiltä ja kunnolliselta" ja olen aina pitänyt häntä homona - joten näistä syistä hämmästys onkin suuri, että _tuoko_ hyypiö on jotain tuollaista mennyt tekemään?! Eikö se olekaan ruskean reiän ritari?!
- Totuusnyt
Reikäleipä_ kirjoitti:
Mistä lähtien kaikki julkkis -miehet on olleet jotain HC-Ytmejä? Minä en vaan tuota Axlia ole sellaisena koskaan pitänyt. Minusta se vaikutti aina nössöltä - juuri sellaiselta "kiltiltä ja kunnolliselta" ja olen aina pitänyt häntä homona - joten näistä syistä hämmästys onkin suuri, että _tuoko_ hyypiö on jotain tuollaista mennyt tekemään?! Eikö se olekaan ruskean reiän ritari?!
Ei ole ei. Vai metroseksuaali.
Eihän Cheekkään oo täyshomo koska Cheyenne Järvinen on ollu sen kaa 7kk. - Keekki_ON_homo
Totuusnyt kirjoitti:
Ei ole ei. Vai metroseksuaali.
Eihän Cheekkään oo täyshomo koska Cheyenne Järvinen on ollu sen kaa 7kk.Tai sitten vaan väittää olevansa yhdessä (Cheek ja Chayenne), koska saavat julkisuutta.
- Näin.on
Keekki_ON_homo kirjoitti:
Tai sitten vaan väittää olevansa yhdessä (Cheek ja Chayenne), koska saavat julkisuutta.
Olen aina tiennyt Cheekin olevan heteromiehen ja mistään muusta ei ole todisteita kuin siitä.
Ja kyllä nämä kaksi tapailivat, uskon näin, mutta kuinka monta kertaa loppujen lopuksi kuitenkaan. Jätetty osapuoli useinkin liioittelee tapaamiskertojen määrää ja suhteen pituutta. - Keekkihomo
Näin.on kirjoitti:
Olen aina tiennyt Cheekin olevan heteromiehen ja mistään muusta ei ole todisteita kuin siitä.
Ja kyllä nämä kaksi tapailivat, uskon näin, mutta kuinka monta kertaa loppujen lopuksi kuitenkaan. Jätetty osapuoli useinkin liioittelee tapaamiskertojen määrää ja suhteen pituutta.Keekki viihtyy vaan homojen seurassa. Se ja naisettomuus pistäneet juorut liikkeelle
- Its_a_sin
Näin.on kirjoitti:
Ja kyllä nämä kaksi tapailivat, uskon näin, mutta kuinka monta kertaa loppujen lopuksi kuitenkaan. Jätetty osapuoli useinkin liioittelee tapaamiskertojen määrää ja suhteen pituutta.Mitäs tuollaisena uskovaisena ihmisenä olet mieltä siitä, että Cheek harrastaa esiaviollista seksiä? Eikö se ole syntiä?
- DonKyösti
Näin.on kirjoitti:
Ja kyllä nämä kaksi tapailivat, uskon näin, mutta kuinka monta kertaa loppujen lopuksi kuitenkaan. Jätetty osapuoli useinkin liioittelee tapaamiskertojen määrää ja suhteen pituutta.Ehkä Cheek haluaa mieluummin paneskella useita 16-21 fanityttöjä, kuin viettää vakisuhteessa aikaa saman naisen kanssa. Sen takia kaikki sitten luulee homoksi, kun ei ole seurustelusuhteessa naisen kanssa.
- Näin.se.vain.on
Ei kai kukaan tosissaan ole väittänyt ettei panorinkejä olisi. Eikä tarvitse olla julkkis sellaisia pyörittääkseen.
- Naiset_kiistää
Kyllä täällä naiset ovat useasti kiistäneet panorinkien olemassa olen
- Näin.se.vain.on
Ainahan panomiehiä on ollut ja tulee olemaan. Miehiä joilla on useita hoitoja yhtä aikaa. Pitää olla harvinaisen tyhmä nainen joka tämän kieltää.
- Heilleseonhelppoa
Näin.se.vain.on kirjoitti:
Ainahan panomiehiä on ollut ja tulee olemaan. Miehiä joilla on useita hoitoja yhtä aikaa. Pitää olla harvinaisen tyhmä nainen joka tämän kieltää.
Suurin osa ei tajua, että harva suosittu mies voi vastustaa kiusausta pyörittää naisten panorinkiä
- sadsadsadas
Naisten toiminta palstalla on vähän kuten Putinin toiminta Ukrainassa ym. Ei siellä ole meidän sotilaita, no ehkä siellä onkin meidän sotilaita mutta täysin vapaaehtoisia sellaisia.
Kyllä naiset jakaa reikää samoille komeille ytmeille.
- yx.saamaton.kans
Kadehtikaa, saamattomat: http://mvlehti.net/2016/03/17/maisa-torppa-axl-smithin-salakuvaamien-joukossa/
- Ex------------PUA
No mikä palstatotuus ei olisi totta?
- a-a-a-a-a-autisti
No vaikka se että sinä olet a-a-a-a-a-a-a-alfauros.
- Ex------------PUA
a-a-a-a-a-autisti kirjoitti:
No vaikka se että sinä olet a-a-a-a-a-a-a-alfauros.
Tyhmän huoran logiikkaa: väite mikä on todistettu ja jonka todistit jälleen itse, ei ole totta. :D
Jälleen ykis palstatotuus siis todistettu: kurpat ovat tolkuttoman tyhmiä.
(Ja katkeria siitä, että ovat tehneet minusta palstan alfan. Sinä puolestasi olet täälläkin kynnysmatto ja haaska jota ei kukaan huoli).
- Eräkettu
Kai nyt jokasella sinkku jätkällä on ne panoringit...
Ei tärppää yhen naisen kanssa niin siirrytään toiseen..
Se nainen jonka kanssa ei tärppää sinä päivänä, antaa toisena päivänä.. - Markkina-arvoitus
Suomessa ATM miesten tehtävänä on syödä paskaa ja kuolla pois.
YTM:t panoseikkailuidensa lisäksi hurmaa virastonaiset ostamaan julkiselle heidän yrityksensä tuotteita. Kauppaa syntyy, immarreltu nainen humpsuttaa yhteiset rahat pikkarit märkänä YTM:lle.
Äärikorkealla verotuksella pidetään huoli, että kova työmies ATM saa sillä vain tyhmän maineen. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.- Ikääntynyt.ATM
Totta kirjoitat. Omat vuosikymmenten kokemukseni ovat prikulleen samat.
- Totuudenkertojatar
Niin, Axl kuului niiden naisten panorinkiin. Kaikkihan sen tajuaa.
Muistaakseni palstatotuus on, että muutamat YTM:t _sitouttavat_ naisia panorinke(le)ihinsä. Ainakaan itse en ole vielä lukenut mistään, että naiset jotka panivat Axlia, olisivat olleet sitoutuneita häneen ja siis parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella.
Ätmien ulottumattomissa he sen sijaan ovat varmasti olleet ja ovat jatkossakin. Eli jos se yhtään lohduttaa, niin Axlin panemiset eivät ole mitenkään teiltä pois."...parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. ..."
Ovatko nämä naiset siis mielestäsi jo parisuhteessa vai oletatko heidän tuossa elämän vaiheessa etsivän parisuhdetta?scrg kirjoitti:
"...parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. ..."
Ovatko nämä naiset siis mielestäsi jo parisuhteessa vai oletatko heidän tuossa elämän vaiheessa etsivän parisuhdetta?He voivat "etsiä" parisuhdetta tarkoittaen, että on todella haku päällä, tai he voivat olla vapaita solmimaan parisuhteen, jos sopiva ihminen osuu kohdalle tarkoittaen, että ei ole mitään hinkua parisuhteeseen mutta ei sellaista poiskaan ole suljettu. En henkilökohtaisesti tunne piirejä, joissa Axl liikkuu, mutta uskallan väittää, että palstaätmien kannalta sillä ei todellakaan ole mitään väliä. Kyse tuskin on sellaisista naisista, jotka olisivat muuten valinneet sen baarin nurkassa yksin istuvan "kunnollisen miehen".
helka kirjoitti:
He voivat "etsiä" parisuhdetta tarkoittaen, että on todella haku päällä, tai he voivat olla vapaita solmimaan parisuhteen, jos sopiva ihminen osuu kohdalle tarkoittaen, että ei ole mitään hinkua parisuhteeseen mutta ei sellaista poiskaan ole suljettu. En henkilökohtaisesti tunne piirejä, joissa Axl liikkuu, mutta uskallan väittää, että palstaätmien kannalta sillä ei todellakaan ole mitään väliä. Kyse tuskin on sellaisista naisista, jotka olisivat muuten valinneet sen baarin nurkassa yksin istuvan "kunnollisen miehen".
Mutta kun eri joukot ei elä missään eristyksissä vaan ovat osa samaa systeemiä. Ehkä sillekin baarin nurkassa istujallekin voisi teoriassa olla pari, mutta käytännössä ei ole koska vastaava pariutumishaluinen nainen voi pariutua "paremmankin" pariutumisesta kiinnostuneen miehen kanssa. Naisille ongelma tulee eteen siinä vaiheessa kun Axl:in 50 naikkosta kenties haluaa pariutua ja "hyvät miehet" on loppu ja jäljellä on Axl ja 49 nurkassaistujaa, jotka ei ihan vastaa naisten odotuksia. Ainoa toivo on miehet, jotka jossain vaiheessa päivittävät naisen tuoreempaan versioon.
scrg kirjoitti:
Mutta kun eri joukot ei elä missään eristyksissä vaan ovat osa samaa systeemiä. Ehkä sillekin baarin nurkassa istujallekin voisi teoriassa olla pari, mutta käytännössä ei ole koska vastaava pariutumishaluinen nainen voi pariutua "paremmankin" pariutumisesta kiinnostuneen miehen kanssa. Naisille ongelma tulee eteen siinä vaiheessa kun Axl:in 50 naikkosta kenties haluaa pariutua ja "hyvät miehet" on loppu ja jäljellä on Axl ja 49 nurkassaistujaa, jotka ei ihan vastaa naisten odotuksia. Ainoa toivo on miehet, jotka jossain vaiheessa päivittävät naisen tuoreempaan versioon.
Miksi ne nurkassa istujat ovat hypergamisia? Sille nurkassa istujalle todellakin voisi teoriassa olla pari, mutta se pari ei todellakaan ole yksi niistä Axlin 50 naisesta.
Ja kuten juuri äsken toisessa ketjussa todettiin, yhä useammat nuoret naiset hakevat puolisonsa ulkomailta, eli ne 49 naista, jotka eivät saa Axlia voivat hakea puolisonsa ulkomailta elleivät jaksa odottaa niitä ytmejä, jotka päivittävät naisen tuoreempaan versioon.
Minusta on aika uskomatonta, jos tämän palstan peruspertit edes villeimmässä kuvitelmissaan kilpailevat samoista naisista kuin Axl Jotakin!helka kirjoitti:
Miksi ne nurkassa istujat ovat hypergamisia? Sille nurkassa istujalle todellakin voisi teoriassa olla pari, mutta se pari ei todellakaan ole yksi niistä Axlin 50 naisesta.
Ja kuten juuri äsken toisessa ketjussa todettiin, yhä useammat nuoret naiset hakevat puolisonsa ulkomailta, eli ne 49 naista, jotka eivät saa Axlia voivat hakea puolisonsa ulkomailta elleivät jaksa odottaa niitä ytmejä, jotka päivittävät naisen tuoreempaan versioon.
Minusta on aika uskomatonta, jos tämän palstan peruspertit edes villeimmässä kuvitelmissaan kilpailevat samoista naisista kuin Axl Jotakin!"Miksi ne nurkassa istujat ovat hypergamisia? "
Häh, millä tavalla?
"peruspertit edes villeimmässä kuvitelmissaan kilpailevat samoista naisista kuin Axl Jotakin! "
Jossain on tälläkin hetkellä ne miehet, joiden kanssa Axl:n naiset on 10 vuoden kuluttua parisuhteessa. Voihan ne olle vaikka ulkomailla, mutta kaikki niistä nyt joko viettää Axl:n elämää, on yksin tai sitten parisuhteessa jonkun kanssa, jonka kanssa he eivät ole enää 10 vuoden kuluttua.
Jos ulkomailla on jokin miesten varasto, niin ihmettelen miksi sitten on aika paljon niitä 30 naisia, jotka ei löydä "hyvää" miestä tai ovat mieluummin yksin kuin "huonossa suhteessa".Mikä oli markkina-arvosi kun päädyit vittumaisena ja ylipainoisena feministinä yksinhuoltajaksi?
Kuinka yksinkertainen ja säälittävä nykyinen miehesi on, joka suostuu tuollaista ulkoisesti ja sisäisesti vammaista naisen irvikuvaa tapailemaan?- Äädämi1111111
Nainen, jolla on vierasmaalaiset mällit pillussaan on taatusti parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. Sinne pillussa lilluvaan monikansalliseen kikkelikokkeliin en suostu kyrpääni dippaamaan.
- Ettiedämitään
Äädämi1111111 kirjoitti:
Nainen, jolla on vierasmaalaiset mällit pillussaan on taatusti parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. Sinne pillussa lilluvaan monikansalliseen kikkelikokkeliin en suostu kyrpääni dippaamaan.
Sinähän et tiedä ketkä sitä naista ovat ennen sinua panneet
- keittiö-panomies
Mitä jos kyse onkin vaan taidoista. Mitä enemmän "harjoittelua" sitä paremmat taidot ja sitä enemmän lisää harjoittelua.
- 0-mies
Panemista ei voi harjoitella, jos ei koskaan pääse panemaan
Ja siis kuten myös yllä todettu, aika monella naisellakin on panorinkinsä. Parhaimmillaan pari kumppania samana päivänä. Miehiä ei tunnu edes haittavan. Toisia kiihottaa. Mutta ei kai kellään säily pää ehjänä sellaisessa jos kauan jatkaa?
"aika monella naisellakin on panorinkinsä. "
Onko tuo oikeasti tavallista? Muillakin kuin maksullisilla? Koska jos noin on, niin joudun järjestelemään maailmankuvani uusiksi, mikä tunnetusti on rasittavaa.scrg kirjoitti:
"aika monella naisellakin on panorinkinsä. "
Onko tuo oikeasti tavallista? Muillakin kuin maksullisilla? Koska jos noin on, niin joudun järjestelemään maailmankuvani uusiksi, mikä tunnetusti on rasittavaa.Miten sinä määrität panoringin?
Paljonko miehiä pitää naisella olla vakkarina jotta kyse on ringistä?
Varmistan että puhutaan samasta asiasta ennen kuin avaudun :DNainen_28v kirjoitti:
Miten sinä määrität panoringin?
Paljonko miehiä pitää naisella olla vakkarina jotta kyse on ringistä?
Varmistan että puhutaan samasta asiasta ennen kuin avaudun :DMäärittelisin sen rajan sinne, että enemmän miehiä kuin näillä miehillä on naisia. Tai toisaalta niin, että miehiä on ihan vaihtelun vuoksi enemmän kuin tarpeeksi siihen, että seksin määrän tarpeet tulee tyydytetyksi.
scrg kirjoitti:
Määrittelisin sen rajan sinne, että enemmän miehiä kuin näillä miehillä on naisia. Tai toisaalta niin, että miehiä on ihan vaihtelun vuoksi enemmän kuin tarpeeksi siihen, että seksin määrän tarpeet tulee tyydytetyksi.
No eihän miesten naismäärää voi tietää jos ei pane pantaa jalkaan.
Jos tuo kakkosvaihtoehto on määritelmä niin villinä aikana ehkä minullakin oli jonkunlainen rinki? Muutama vakiokasvo jota näin aina välillä. Jonkun kanssa enemmän ja jonkun kanssa vähemmän. Parin kanssa juteltiin tunti kaupalla kaiken maailman asioista. Ei vaan enää kiinnosta sellainen. Hetken aikaa se saattaa olla ihan jees mutta kun oppii tuntemaan toisen hyvin ja välittää niin ei sellaisessa ole mitään järkeä, kun ei ole rakkautta tms. Ja miettii vaan että vittuako mä kulutan aikaani tämmöseen, voisin vaikka mennä himaan luuttuamaan vessan lattiaa.
Kyllä mulla on usealla läheisellä kaverilla ollut aika monta rautaa tulessa samaan aikaan ja miettiny monet kerrat että miten niiden päät kestää. Jatkuvasti treffeillä ja baarissa jonkun sylissä. (Valitettavasti itse en pysty moiseen.)Nainen_28v kirjoitti:
No eihän miesten naismäärää voi tietää jos ei pane pantaa jalkaan.
Jos tuo kakkosvaihtoehto on määritelmä niin villinä aikana ehkä minullakin oli jonkunlainen rinki? Muutama vakiokasvo jota näin aina välillä. Jonkun kanssa enemmän ja jonkun kanssa vähemmän. Parin kanssa juteltiin tunti kaupalla kaiken maailman asioista. Ei vaan enää kiinnosta sellainen. Hetken aikaa se saattaa olla ihan jees mutta kun oppii tuntemaan toisen hyvin ja välittää niin ei sellaisessa ole mitään järkeä, kun ei ole rakkautta tms. Ja miettii vaan että vittuako mä kulutan aikaani tämmöseen, voisin vaikka mennä himaan luuttuamaan vessan lattiaa.
Kyllä mulla on usealla läheisellä kaverilla ollut aika monta rautaa tulessa samaan aikaan ja miettiny monet kerrat että miten niiden päät kestää. Jatkuvasti treffeillä ja baarissa jonkun sylissä. (Valitettavasti itse en pysty moiseen.)No ajattelen sitä ringissä oloa rasitteena silloin, jos se estää elämässä ja suhteissa etenemisen muihin suuntiin, siksi että odottaa siltä rinkikumppanilta enemmän kuin se on valmis antamaan. Ehkä tosiaan 20 ikäluokka elää jonkinlaisessa promiskuiteetissa. Jos nyt sen verran palataan tuohon Axl-caseen, niin iltapäivälehden haastattelujen mukaan osa naisista ainakin näytti kuvitelleen olevansa jotain muuta kuin lenkki kymmenien naisten ketjussa.
scrg kirjoitti:
No ajattelen sitä ringissä oloa rasitteena silloin, jos se estää elämässä ja suhteissa etenemisen muihin suuntiin, siksi että odottaa siltä rinkikumppanilta enemmän kuin se on valmis antamaan. Ehkä tosiaan 20 ikäluokka elää jonkinlaisessa promiskuiteetissa. Jos nyt sen verran palataan tuohon Axl-caseen, niin iltapäivälehden haastattelujen mukaan osa naisista ainakin näytti kuvitelleen olevansa jotain muuta kuin lenkki kymmenien naisten ketjussa.
Kyllä nää mun kaverit keistä nyt puhutaan on enemmänkin ikäluokkaa 20-45v. sinkkunaisia. En ole ikärasisti kaverisuhteissakaan.
Oon täysin samaa mieltä, että liika sekoilu on sitten sitä ettei keskity mihinkään vaan säheltää vain joka suuntaan. Omalla kohdalla miehet edustaneet enemmän sitä (jotkut), ite yritän kyllä aina olla hetkessä sen ihmisen kanssa kenen kanssa olen. Ja muutenkin olen rauhallinen tyyppi. Ehkä tylsäkin :D
Kai sitä aina toivoo että ei ole missään suhteessa toiselle ihmiselle vain kiertopalkinto jos antaa jotain itsestään? Oli sitten kyse perheestä, kavereista tai ah seksisuhteista.
- Hpallis
So true. Itse en uskonut mutta pakkohan se nyt on uskoa. YTM pyörittää kymmenien naisten panorinkiä.
Panorinki kyllä selittää sen miksi enemmistön miehistä on niin vaikeaa nykyään jos ei mahdotonta saada naisseuraa. Jos tällaista ilmiötä ei olisi laajassa mitassa.
Nainen käy naimassa YTM kanssa kerran pari kuussa. Naiselle tämä suhde toimii eräänlaisena korvikkeena jossa nainen voi kuvitella että hänellä on syvempikin suhde olemassa ja ainoastaan naisen oma päättämättömyys estää suhteen syventymisen. Naiselle kyse ei ole seksistä vaan eräänlaista kuplasta.- ikuisesti_ilman_naista
Aivan, ja me huonommin menestyneet miehet jäämme kokonaan ilman naista. Hypergamia on selvästi totta, ja johtaa näihin "panorinkeihin". Olenkin aavistellut että jotenkin noin asioiden täytyy olla, koska naisille selvästi riittää seuraehdokkaita mutta seura ei vaan kelpaa ja moni mies jää vaille naista, mutta naiset tuntuvat olevan kovin tyytyväisiä elämäänsä kuitenkin yksinkin. Tosin olen epäillyt myös että jostain syystä kiinnostun aina ns. lepakoista.
ikuisesti_ilman_naista kirjoitti:
Aivan, ja me huonommin menestyneet miehet jäämme kokonaan ilman naista. Hypergamia on selvästi totta, ja johtaa näihin "panorinkeihin". Olenkin aavistellut että jotenkin noin asioiden täytyy olla, koska naisille selvästi riittää seuraehdokkaita mutta seura ei vaan kelpaa ja moni mies jää vaille naista, mutta naiset tuntuvat olevan kovin tyytyväisiä elämäänsä kuitenkin yksinkin. Tosin olen epäillyt myös että jostain syystä kiinnostun aina ns. lepakoista.
Olisi mielenkiintoista kuulla millainen seurustelusuhteeseen kelpaavan miehen pitäisi olla naiselle, joka jo on melkein seurustellut julkkiksen kanssa. Paha epäily, että sitä kaivattua kemiaa ei sen jälkeen helposti löydykään minkään ihan taviksen kanssa.
- ikuisesti_ilman_naista
Eihän tuo kuitenkaan mikään rikos ole. Mutta voisivat kuitenkin edes kiitollisuuden velasta aiemmille suomen rakentaneille sukupolville tehdä myös lapsia valintojensa kanssa, että suomi säilyisi kansakuntana olemassa. Vai onko tämä vain protesti sille että suomessa ei voi taloudellisten seikkojen vuoksi perustaa perhettä, niin sitten vedetään kourakaupalla ehkäisypillereitä ja nautitaan vain elämästä. Kuitenkin henkinen yhteys ihmisten välillä toisi enemmän nautintoa elämään.
- Armoton.totuus
scrg kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla millainen seurustelusuhteeseen kelpaavan miehen pitäisi olla naiselle, joka jo on melkein seurustellut julkkiksen kanssa. Paha epäily, että sitä kaivattua kemiaa ei sen jälkeen helposti löydykään minkään ihan taviksen kanssa.
Kun nainen on kerran saanut komeaa ytmiä ei sen jälkeen peruspertti sytytä. Suurin osa naisista sellaisiin joutuu kuitenkin tyytymään ja se vituttaa heitä suunnattomasti.
Miten niihin panorinkuloihin pääsee?
Vaikka nettitreffien kautta, jos on ujo, väsynyt, kiireinen ja kaihtaa baarikuvioita, kuten minä ja moni muu. XD
Edelleen kokeilematta se Tinder, minne on usutettu.
- ikuisesti_ilman_naista
Tämän on tavallaan tieteellinen sensaatio. Hypergamia-hypoteesi tuli todistetuksi.
Yhteiskunnan pitäisi reagoida tähän tieteelliseen havaintoon, jos yhteiskunta haluaa pitää kansalaisensa elin-voimaisina. Tämä merkitsee sitä että taloudellinen-, vallallinen- ja sosiostatuksellinen eriarvoisuus pitää poistaa yhteiskunnasta. Eli kaikki sosiaaliset ja taloudelliset hierarkiat on lopetettava ja kansalaisista tehtävä joka suhteessa tasa-arvoisia.
Tämähän on oikeiston suurin pelko, miksiköhän.- tarralenkkari666
Mistä tiedät, että ne naiset olivat hypergamisia? Mikä hc-ytm se sellainen on, joka joutuu panemaan tasoaan huonompia naisia?
- ikuisesti_ilman_naista
Hyvä kysymys, en mistään. Voihan kyseessä olla myös sukupuolinen sosioekonominen epätasapaino. Eli helsingissä on enemmän hyvintoimeentulevia naisia kuin miehiä.
Eli, onko silloin kyseessä perusgamia.
- teinirinki
Yllättävän monella teinitytöllä on pieni panorinki jossa tyttö ja pojat on koulukavereita ja pojat tapaavat tyttöä erikseen ja yhdessä. Joissakin tapauksissa myös huumeilla lienee osuutta asiassa.
- Hiiiuhh
Yksikään YTM ei tyydy vain yhteen toosaan
- lökäpöksyt
"Panoringit ovat totta!"
Ja entäs jos ovatkin?
Kuka täällä on toisen moraalin vartija, puhdas pulmunen? Aikuinen nainen päättää itse mitä kropallaan tekee. Emme tarvitse siihen miesten "suojelua" , rajoittamista, vahtimista, kontrollia jne.
On jokaisen aikuisen naisen vapaaehtoinen päätös, mihin ryhtyy. Kaikilla on täysin vapaa valinta. Jos sitten joutuu jonkun huijarin höynäytettäväksi, on aika katsoa peiliin.
Miehet vartioikoot omaa moraaliaan. Terve, itseäänkunnioittava mies ja nainen kyllä löytää vastaavanlaisen kumppanin, jos siitä on kiinni. Kateus ja mustasukkaisuus on turhaa energian tuhlausta. Käyttäkää sekin aika itsenne ja toisen arvostamiseen. Katsokaas,sitä saa mitä pyytää!- kurpparaivohälytys
Osui ja upposi? :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123210- 1143061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471987- 1081872
- 361865