Kaverittomuus.

Kokoaja

Minulla ei oikeastaan ole enää kavereita keiden kanssa viettää aikaa kun välit jäätyneet entisiin kavereihin, koska en ole pitänyt kovin yhteyttä. Tämä tapahtui oikeastaan vahingossa aikana jolloin mietin elämääni uusiksi omassa rauhassa. Olin ennen suoraan sanottuna säälittävä ja nyt olen saanut muutettua kuitenkin ajatusmaailmaani täysin toisenlaiseksi ja kehittynyt ihmisenä.

Mietin vain tuota kaverittomuutta kun se varmasti herättää kummaksuntaa niin kannattaako sanoa suoraan miksi nämä olen menettänyt ja voiko saada ymmärrystä jos en halua puhua siitä enempää vai herättääkö tuollainen tausta vain hämmennystä ja karkottaa pois?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fasfsaasfa

      Naiset tuntien niin luultavasti kaverittomuudesta ei kannata mainita koskaan.
      Naisten kanssa ei voi olla oma itsensä jos se oma itse on vähääkään viallinen.
      Parempi ainakin koittaa olla ensin parisuhteessa naisen kanssa mahd pitkään valehdellen menoista ja kavereista ja sitten myöhemmin vasta kertoa että kavereita ei oikeasti ole.

      • fasfsaasfa

        Itse tosiaan tein sen virheen että paljastin jo yhden kuukauden tapailun jälkeen että kavereita eikä menoja ei juuri ole luullen että nainen ymmärtää niin pakit taisi tulla jo samana iltana..


    • kaverirunoilija

      Kun ajatusmaailmasi on muuttunut, on todennäköistä, ettei entisten kavereiden kanssa löydy puhumista. Toki myös heidän ajatusmaailmansa muuttuu, mutta mihin suuntaan.

      Saattaa olla, että nainen pelkää sinun ripustautuvan häneen ja halua rajoittaa hänen menemisiään

      • Kokoaja

        On noiden kanssa joitain puhumisen aiheita, mutta ei se seura enää tunnu omalta ollenkaan. Vaikuttaisi, että hekin ovat muuttuneet, mutta mielestäni huonompaan suuntaan. Siihen suuntaan josta itse kovalla työllä käännyin pois.

        Viihdyn kyllä omassakin seurassa ja haluan omaa aikaa joten annan siten tilaa myös naiselle. Tosin saatan vaikuttaa aika tylsältä kun ei menoja ole ja varmaan olenkin.


    • Riippuu varmaan naisesta ja ihmisestä ylipäänsä miten suhtautuu kaverittomuus tietoon. Mä olen itsekin tässä vuosien varrella jäänyt kaverittomaksi. Yksi sellainen kaveri on jonka olen tuntenut kauan yli 20 vuotta, mutta hänenkin kanssaan yhteydenpito puolin ja toisin on vähäistä.

      Kuitenkin aina kun yhteyttä pidetään, se tuntuu luontevalle. Ja hyvänpäivän tuttavia on aika paljon, joita ohimennen moikkaa. Ajanviettokavereita ei ole ainuttakaan. Ja hyvin pärjään ilmankin. :)

      Miehelläni on muutama pitkäaikainen kaveri kotipuolessaan, mutta ei täällä kaukaa kotoaan. Hyvin hän kuitenkin ihmisien kanssa pärjää. En pidä mitenkään outona että joskus kaverit jää ja elämä vie mukanaan muualle. Jos sinä olet kuitenkin ihmisien kanssa toimeentuleva, vaikket olisikaan kesto aktiivinen seuramies tai nainen, niin saat sinä uusia kavereita niitä halutessasi.

      Mitään se kaverittomuus ei parisuhteessa haittaa, jos löytää kumppanin joka ei itsekään ole kaverien piirittämä ja aktiivinen seuraihminen. Pidätte toisillenne seuraa ja tutustutte ihmisiin sen mukaan mikä hyvälle tuntuu. :)

      • Kokoaja

        En kyllä tule kovin hyvin ihmisten kanssa toimeen muutenkaan. En osaa kiinnostua ihmisistä tarpeeksi paitsi naisesta josta olen kiinnostunut.


      • Kokoaja kirjoitti:

        En kyllä tule kovin hyvin ihmisten kanssa toimeen muutenkaan. En osaa kiinnostua ihmisistä tarpeeksi paitsi naisesta josta olen kiinnostunut.

        Sun täytyy siis löytää itsesi kaltainen nainen, jolle tuo kaverittomuus ja muut ihmiset merkkaa yhtä vähän. Silloin siitä ei tule ongelmaa. :)


    • Jokaisel o omat tarpeensa. Nainen mahdollisest funtsi = e frendei, aina himas = e saa olla himas ikinä yksin ku tol frendei e oo. E siis lähe yksin baariin etc. Tietty, tuo ol arvaust.
      Pakkokaveruus taas o syvält.

    • Introverted

      Mitenhän miehet reagoi jos NAISELLA ei ole läheisiä kavereita ja on ns. introvertti?

      Naisiahan pidetään ylisosiaalisina joilla on aina laumaa ympärillä..Nykyään somessa "pitäis" olla aktiivinen. Kun itse olen tästä "kaverittomuudesta" maininnut miehet ovat vähän sillai et oho, vähän outoa tai ajattelee varmaan et puhun paskaa / valehtelen :D Sanon et oon itsenäinen vähän ujo ja vanhat kaverisuhteet ovat jääneet...Tykkään kyllä ihmisistä ja kaipaisin vaan mukavan miehen seuraa ja ehkä yhden hyvän ystävän ja sukulaiset of course..

      kommentteja? :D

      • introverttimies

        Haluaisin löytää juuri tuollaisen naisen koska olen itsekin samanlainen mies.
        Noinhan suhde olisi toimivin kun olisi samat lähtökohdat eikä toisella olisi jatkuvasti kaverimenoja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe