Avoin suhde(ko)?

notknowing

Aloitin lyhyt aika sitten suhteen, jossa sovimme tapaavamme vain seksin merkeissä. Sen enempää asiaa määrittelemättä mitenkään. Minua ihmetyttää muutama asia:
Tässä tapailumme aikana olemme seksitreffien lisäksi kuitenkin olleet yksillä treffeillä, muutamilla, olen ollut yökylässä (hänen pyynnöstään), hän on laittanut ruokaa minulle useamman kerran, pyytänyt elokuviin ym. eli kiinnostusta on nähdä myös ilman seksiä. Tiedän jo aika paljon myös hänen elämästään. Onko kyseessä siis puhdas vakipanosuhde hänen puoleltaan vai onko taustalla myös ihastumista? Onko kyse avoimesta suhteesta vai mistä? Tällainen suhde on minulla ensimmäinen laatuaan, joten mielipiteitä kaipaan, en neuvoja.

Asiallisia vastauksia kiitos.

2

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PunainenLintu

      Se on sitä mitä sovitte sen yhdessä olevan. Ei kannata puhua avoimesta suhteesta ainakaan ennen vakavasti keskustelua.. Avoimessa suhteessa yleensä ainakin molemmille osapuolille on selvää, että haluavat seurustella vakavasti, mutta eivät nää seksin harrastamisen muiden kanssa haitalliseksi parisuhteelle. Päin vastoin.

      Oli miehellä mitä tunteita sinua kohtaan hyvänsä intohimon lisäksi, niin selvästi kumminkin haluaa panostaa teidän väliseen suhteeseenne. Kyse voi tosiaan olla ihastumisesta, mutta voi haluta pelkän seksin lisäksi myös muuta sitten kumminkin, kuten läheisyyttä ja ystävyyttä. Pelkkä seksisuhde on kumminkin joidenkin mielestä tylsä.

    • AgainandAgain

      Big Database of Him/Her/One!! Love! Like to exist afterwards also!
      With whom? Like who? Quick connect. (tunnista kieli)

      Ilman muuta! (certainly!) Hyvä elämä pitää sisällään monta asiaa seksaamisen lisäksi & muulloin & oikein toimiessaan. (hups, tuli sanottua) Ihminen on (tai voihan sitä koittaa ilman näitäkin, mutta harvoin onnistuu) fyysinen, mielellinen(==psyykkinen) , sosiaalinen "olento". On sitten eri asia "sopia" näistäkin seksin lisäksi. Eihän kaveri saa kuolla nälkään (no to die into hunger) seksin keskelle. Ettei seinät romahda kokonaan päälle. Nice, beautiful to watch! With or without music?

      Jonkinlainen järki voi kyllä silti jäädä päähän (tai ainakin ajan kanssa palautuvaksi(=recovery)). Kaunista katseltavaa. Kosketeltavaa, tuoksuja, mielen virkistystä, hulppeita seurusteluaiheita, hyvä maine, asiantunteva, ammattitaitoinen, älykäs huipputyyppi, upea pukeutuminen ja sen puute, sama osko, mukava tyyppi, ajatuksia, joihin on ihana yhtyä, harrastuksia, joissa toteuttaa itseään. Saa luottaa!! Thrust Worthy!

      Oppiminen. Learning. Onko toiselle vain ohimenevä listahitti? Jo alussa ajattelitte jotain, otitte yhteyttä jollain, menitte jollain tapasitte jossain ja teitte jotain. Voi olla vaikeaa jatkossakaan yrittää ilman näitä. Miksei sitten samalla kehittää niitä, jos kerran helposti voi/"ranking paranee". Välittäminen on parempaa onnea kuin ihmiskunnan reunalta pois putoaminen. Kysy vaikka lääkäriltä! Tai ei tarvii! Hyvää syötävää, lisukkeita, joihin on helppo yhtyä. Pitäähän paikallakin olla joku status. Yhteisöt muistamisen apuvälineenä!

      Muistoja, joita ei koko ajan vain kadu! Saa ainakin sanoa niistä vapaissa keskusteluissa suoraan. Tai poimintoina, miten vain. Sweet! Very sweet!
      And very experienced! Dear!

      Herkkuja pöytään. Myy paremmin kaupallisestikin. Ei se paperi, esine eikä kone juurikaan rakastu. On vain myyten hyvää! Voimaa rakastua. Hyvät unet, ei nukahda helposti. Jne. Sexviduals plus plus!

      Jatkaa osallistumista siihen mikä "elämän suuntaa" määrää.

      Höpölöpö - ilman sanojakin. Pahus, ettei tässä ole enempää fontteja ja värejä.
      Hymiöt on jokaisen (on pakko?) lisättävä itse. Saiskos tämän kaiken yhdellä sanalla, kiitos! iPhone :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe