sopivilla keinoilla. Vaikka lihominen onkin ollut samankaltaisen , väärin toteutetun r-valion ansiota,,,niin laihtumisen saaga on YKSILÖLLINEN.
kerro , jos ett ymmärrä tätä totuutta tuossa alla olevaan tilaan !
Jokainen laihtuu vain omilla,,itselleen ,,,,,,
13
<50
Vastaukset
- näin_on
Sokeri syö terveyttä
Sokerin terveyshaitat sen sijaan ovat olleet tiedossa jo pitkään. Kansanterveyslaitoksen entisen pääjohtajan, lääketieteen professori Jussi Huttusen mukaan kolmen viime vuoden aikana on julkaistu useita huolellisesti tehtyjä seurantatutkimuksia, joiden mukaan sokeri on paljon vaarallisempaa, kuin mitä välillä on ajateltu
http://www.iltalehti.fi/elintavat/201603150173638_el.shtml?fb_action_ids=10153456323559290&fb_action_types=og.comments- Vhhfakta
Virallisissa suosituksista neuvotaankin välttämään sokeria.
- kalaiivari
Juntti-Puustisen luonnehäiriö istuu puustisessa yhtä tiukassa kuin nahka mateessa.
- sevalistavaveku
Voit jatkaa kaikessa rauhassa uskomista kaiken mailman satuihin. Sinun oma kehosi toimii niinkuin toimii. Uskorko että pystyt taistelemaan luontoa vastaan???
Minä en. Siksi painoni on normaali ja diabetekseni(D2) hoituu ilman lääkeitä.
Kumpi meistä on oikessa??- fiksufinn
täällä netissä voi kirjoittaa aivan mitä mielikuvitus kellekkin antaa myötä...,mutta oikeassa elämässä agitaattori veijo " puntarpää" puustisen aapiskirja on jo puhtaasti saksalaisten v 1936 kehittelemän kirjarovion materiaalia... Virallinen ja THL:n antamat ruokailuohjeet kelpaa kelle vaan.. niillekin joilla on päässään ikuinen " salaliitto-teoria "...Itse olen elänyt jo niin kauan että tivolitemput ei enää edes naurata...joten puntarpään jorinat on silkkaa ympäristösaastetta
- näin_on
fiksufinn kirjoitti:
täällä netissä voi kirjoittaa aivan mitä mielikuvitus kellekkin antaa myötä...,mutta oikeassa elämässä agitaattori veijo " puntarpää" puustisen aapiskirja on jo puhtaasti saksalaisten v 1936 kehittelemän kirjarovion materiaalia... Virallinen ja THL:n antamat ruokailuohjeet kelpaa kelle vaan.. niillekin joilla on päässään ikuinen " salaliitto-teoria "...Itse olen elänyt jo niin kauan että tivolitemput ei enää edes naurata...joten puntarpään jorinat on silkkaa ympäristösaastetta
Kirjoitta, jolla ei ole henkilökohtaista kokemusta
- MI1966
Näkkyypä Rossin asiakkaatkin olevan aika tikissä
https://www.facebook.com/Personal.Trainer.Antti.Rossi/photos/pb.360720994053717.-2207520000.1458171423./923166481142496/?type=3&theater - maailman-matti
THL on parasta mitä euroopassa on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141