niin kuinka usein päivässä vaadit seksiä ja oletko ehdoton että sinut tyydytetään ainakin 2 kertaa päivässä joka päivä
naiset jos suhteeseen
15
<50
Vastaukset
- einytsentään
jos vaikka jokatoinenpäivä seksiä ja jos parisen kertaa viikossa itsekin saa se on ihan kiva
- nainen.sen.arvoinen
jos mies haluaa tyydyttää sinut joka päivä ja usein eikö se ole hyvä ja haluaa ja vaatii että saat tyydytyksen joka kerta kun sekstaatte
- einytsentään
nainen.sen.arvoinen kirjoitti:
jos mies haluaa tyydyttää sinut joka päivä ja usein eikö se ole hyvä ja haluaa ja vaatii että saat tyydytyksen joka kerta kun sekstaatte
olisi tottakai superhienoa mutta on utopiaa
- kuinka.niin
kuinka niin utopiaa nyt en ymmärrä
- einytsentään
kuinka.niin kirjoitti:
kuinka niin utopiaa nyt en ymmärrä
Pidemmän päälle miehet kiinnostuneita vain omasta nautinnostaan harvassa miehet jotka saavat kiksejä naisen tyydyttämisestä nainen yleensä jää ilman
- Näin
Olen.
Jos se omalle miehelle ei ole mahdollista, niin sitten loput muualta ;) En nyt oikeen tiedä miten tota voisi vaatia, kun eletään tilanteiden mukaan. Ja fiiliksen mukaan. Ei ole seinällä kalenteria, että seksipäivä, eikä tee mieli tappaa eikä pettää toista, vaikka ei ole jotain tiettyä päivää tai lukumäärää.
Spontaani läheisyys on mukavempaa, kun ennalta määrätty. :)- nätti.silmä
voithan sinä sanoa miehelle haluaisitko antaa minulle kielihoidon loppuun asti ja haluan nauttia muuten onko kuvassa silmäsi sinun omasi kauniit silmät painoin hiirellä nimeäsi ja kuvasi isontui seksikkäät silmät tiikerin seksikäs katse
- nätti.silmä
oletko tummatukkainen
nätti.silmä kirjoitti:
voithan sinä sanoa miehelle haluaisitko antaa minulle kielihoidon loppuun asti ja haluan nauttia muuten onko kuvassa silmäsi sinun omasi kauniit silmät painoin hiirellä nimeäsi ja kuvasi isontui seksikkäät silmät tiikerin seksikäs katse
Joo, kyse ei olekaan siitä ettei osaisi tai viitsisi, vaan siitä ettei mun mielestä tämmöisiä asioita voi vaatia. Että toisen pitäisi olla kuin partiopoika hyppäämässä mun käskyjen mukaan, NYT HYPPÄÄT. :)
Spontaanisti ja kun kummallekin passaa.- pistä.koko.kuva
minkä värinen on nyt ja kun silmiäsi katselee lumoutuneena niin saat käskeä tai itse haluaa kysyä saanko tyydyttää sinut niin kauniit silmät sinulla en nyt kirjaimellisesti sanonut että käsket mutta pyytää voit ja että haluaisit miehesi tekevän niin
- parisuhdemies
Ei kukaan jaksa nussia kahta kertaa päivässä vuosia eikä edes joka päivä kerran. Siihen kyllästyy parissa viikossa ja sitten tulee ero kun toinen pihtaa ja mies muka haluaisi koko ajan. Realistinen arvio on että kaksi kertaa viikossa on hyvä määrä
- jännäjare
Edellisenkin akan kaa pantii 3 päivässä.
- edottomastikokopäivätyö
45krt päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073