Laitat hakuun paikkakunnan, kuvalliset, ikää, ym ja hae.
Lista näyttää parisataa tulosta, mutta vain tusinan jättikuvaa kerralla,
mikä on tehty ketä varten? Kompaktisuus ennen kaikkea! Pieni lista kuvineen takaisin!
Paras kohta onkin sitten se kun painat "näytä lisää" niin jumalauta hakukentät menee tyhjiksi ja se näyttää ihan kaikki käyttäjät, parikyttuhatta! Ei jeesus...
Eikä ole edes "takaisin" nappia!
Aivan JÄRKYTTÄVÄN SURKEA päivitys, oliko tarkoituksenne tahallisesti tappaa oma treffipalvelu? Ostiko joku ulkopuolinen deittipalvelu teidät jotta voisi sabotoida teidät näin? Käsittämätöntä... Ei mitään mahkuja enää löytää ketään tuolta.
Ne pienet käytännöllisyyden rippeet mitä oli vanhalla treffisivustolla ovat menneet...
Ei muuta kuin tinderiin. RIP s24.
Hyvin kustu s24Treffipäivitys
11
<50
Vastaukset
- KehoRageAntaja
Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Perseelleen meni Suomi24 treffit nyt lopullisesti. Itse poistin profiilin äsken, hittoako tuolla enää tekee kun periaatteessa en maksa kyllä senttiäkään nettideittailusta. Happypancake rokkaa!
- kyllästynytnettideitta
Suomi24treffit on ollut vuosia jo perseestä..joukkopako sieltä pois kaikki..rahastamaan rupes..
- onko.rahasta.kiinni
Ei ole ainut päivitys muka on kustu jos muistatte näiden s24 keskustelupalstojen viime päivityksen, aiemmat palstat oli paljon toimivammat..
Miksi tuhota jotain mikä toimii? Vanha treffit-palvelu oli toimiva, vanhat palstat myös oli toimivia.. en ymmärrä - kohtaexdeittailija
Jep, hienoa kun näyttä vain tusinan käyttäjiä, ja muita ei pysty sivusto näyttämään. Sitäpaitsi kuvat ovat aivan liian isoja nyt. Nyt ne näyttävät lähinnä pikselimössölle.
Olen huomannut että Firefox selaimella(versio 45.0) tämän uusitun sivuston hakutoiminto on rikki. Ei näytä kuin ensimmäiset 16(muistaakseni) ja jos klikkaa "näytä lisää profiileja", niin nollaa haku kriteerit ja näyttää samat 16 profiilia.
Uusimmalla Crome selaimella näyttäisi toimivan kyllä.
Yksi minkä olen laittanut myös merkille, on se ettei edes maksulliset plus palvelun käyttäjät enään näe milloin ja kuinka monta kertaa profiilissa kävijä on vieraillut.- kohtaexdeittailija
chromella ei toimi sen paremmin minulla
- läppäri_käytössä
Täällä toimii firefoxillakin.
- Vuosiakäyttänyt
Voi hyvä luoja!!!! Miten yksi saitti voi osata ryssiä kaiken noin pahasti!!!! Mikään ei tunnu toimivan sivustolla! Ja pääkipua aiheutava ulkoasua. En todellakaan enää maksa latiakaan....Ei toimi Cromella, ei puhelimella....ei ole appsia. Heh. Vittu mitä amatöörejä!!!!
- SabbiUra
Suomi24 kusi päivityksensä ja Happypannarissa jengi senkuin lisääntyy sen myötä! Hieno homma, happypannari sentäs on toimiva ja käyttäjäystävällinen sivusto EIKÄ RAHASTA!
- Kekkosslovakialainen
Sama täällä, näyttää muutaman ja sitten kun klikkaa että näytä lisää niin hakuehdot nollautuu ja se näyttää kaikki tuhannet profiilit. Huh huh, edes noin simppeliä käyttötapausta ei ole testattu.
Nollasin muuten oman profiilini, ottakaa tekin veks ja menkää pannariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001