niin mikä on suosikki kauppasi ja missä et mielelläsi käy tai käy lainkaan
missä ruokakaupassa käyt eniten
18
165
Vastaukset
Käyn prismassa aina koska siellä on pari nättiä myyjää. Siwassa enkä salessa en käy koska siellä on kalliit hinnat
Prismassa ja s-marketeissa tulee käytyä eniten, joskus käyn citymarketeissa, jos siellä on jotain ale-hintoja. Siwa ja Sale ovat muuten myös valikoimaltaan huonompia kun prismat ja s-marketit.
DarkFear kirjoitti:
Prismassa ja s-marketeissa tulee käytyä eniten, joskus käyn citymarketeissa, jos siellä on jotain ale-hintoja. Siwa ja Sale ovat muuten myös valikoimaltaan huonompia kun prismat ja s-marketit.
Kenen rahoilla maksat ostoksesi? Käytkö töissä?
super-atm kirjoitti:
Kenen rahoilla maksat ostoksesi? Käytkö töissä?
No omilla rahoillani maksan tietenkin ostokseni ja s-etukorttia käytän myös. Käyn töissä ja tuntipalkkani on 12euroa/tunti, joten kyllä sitä oikein hyvin voi maksaa itse ostoksensa. Joskus oon myös saanut ansiosidonnaista päivärahaa, jos ei ole ollut sillä hetkellä töitä.
Oletko sä sitten itse töissä?DarkFear kirjoitti:
No omilla rahoillani maksan tietenkin ostokseni ja s-etukorttia käytän myös. Käyn töissä ja tuntipalkkani on 12euroa/tunti, joten kyllä sitä oikein hyvin voi maksaa itse ostoksensa. Joskus oon myös saanut ansiosidonnaista päivärahaa, jos ei ole ollut sillä hetkellä töitä.
Oletko sä sitten itse töissä?Nyt en ole töissä vaan kotona. Töissä käyn kyllä.
Ei maksaminen itse ansaituilla rahoilla ole mikään itsestään selvyys. Esimerkiksi palstan outsider1 on yhteiskunnan loinen, joka on niin laiska ettei edes halua tehdä töitä. Kaikki kulunsa hän kuitenkin ylpeänä maksaa toisten ihmisten rahoilla.
Lisäksi moni naisista maksaa ostoksensa miehen rahoilla, eli he ovat parisuhdehuoria.super-atm kirjoitti:
Nyt en ole töissä vaan kotona. Töissä käyn kyllä.
Ei maksaminen itse ansaituilla rahoilla ole mikään itsestään selvyys. Esimerkiksi palstan outsider1 on yhteiskunnan loinen, joka on niin laiska ettei edes halua tehdä töitä. Kaikki kulunsa hän kuitenkin ylpeänä maksaa toisten ihmisten rahoilla.
Lisäksi moni naisista maksaa ostoksensa miehen rahoilla, eli he ovat parisuhdehuoria.No hyvä juttu, kun käyt töissä ja että sulla on töitä. Niin no sen oon kyllä huomannut, että eipä se omilla rahoilla maksaminen, itsensä elättäminen ja työssä käynti ole todellakaan mitään itsestään selvyyksiä tämän palstan miespuolisille kirjoittajille. Eipä taida naisasialuuserikaan töissä käydä, eikä ole ainakaan mitään suurta varallisuutta onnistunut elämässään kartuttamaan.
On se kyllä myös hieman miehen omaa syytä, jos hän suostuu jatkuvasti kaikki naisensa ostokset ja varsinkin kalliimmat ostokset maksamaan.DarkFear kirjoitti:
No hyvä juttu, kun käyt töissä ja että sulla on töitä. Niin no sen oon kyllä huomannut, että eipä se omilla rahoilla maksaminen, itsensä elättäminen ja työssä käynti ole todellakaan mitään itsestään selvyyksiä tämän palstan miespuolisille kirjoittajille. Eipä taida naisasialuuserikaan töissä käydä, eikä ole ainakaan mitään suurta varallisuutta onnistunut elämässään kartuttamaan.
On se kyllä myös hieman miehen omaa syytä, jos hän suostuu jatkuvasti kaikki naisensa ostokset ja varsinkin kalliimmat ostokset maksamaan."On se kyllä myös hieman miehen omaa syytä, jos hän suostuu jatkuvasti kaikki naisensa ostokset ja varsinkin kalliimmat ostokset maksamaan."
Totta. Tyhmä ei ole se joka pyytää tai vaatii vaan joka maksaa.
En ymmärrä ollenkaan miksi ihmiset käy s-marketissa tai sivassa ja salessakin kun niissä hinnat on paljon kalliimmat. Tomaatit maksaa siwassa yli 5 euroo kun prismassa 4 euroo ja koffin kalja maksaa 1,68 siwassa kun prismasta saa 0.90 hinnalla. Leipakin on paljon kalliimpaa siwoissa ja saleissa. Sitten valitetaan köyhyyttä että ei ole varaa ostaa ruokaa.
- Hevonkustajuot
Paljonko menee kkssa rahaa halpaan kaljaan ja baareihin?
Kaljaan ei mene välttämättä yhtään - korkeintaan 20. Baareihin ei ole mennyt rahaa yhtään viimeisen 5 kk aikana.
- Ikis__M
Cittarissa tulee käytyä aika usein, toisinaan lidlissä ja joskus harvoin prismassa. Cittari on siitä hyvä kun siellä ei ole koskaan niin paljon ruuhkaa kuin prismoissa ja vaikka ehkä vähän kalliimpi ei se hirveän iso ero ole kuitenkaan ja vaikka vähän pidempi matkakin saa ajaa suorempaan kuin prismaan eikä ole niin täynnä parkkiskaan kuin prismassa missä saa sahata etsimässä vapaata tilaa.
- pihtarihuora
s-marketissa,se on lähikauppa ei ole ihan 20 kilometriäkään.joskus lähden hummailemaan kaupunkiin ja käyn prismassa
- Luolamadonna
Hakaniemen kauppahallissa mä en mielelläni käy, koska siellä on niin kallista ja ahdasta. Sörkan rantatiellä saa drive in aterioita policesta specialeen.
Tykkii mättöö.
(Hihitystä) K-marketissa. Lidlissä en käy
- Anonyymi
En käy kaupoissa enää, koska siellä kuitenkin aina ihmisiä haahuilemassa. Aivan järkyttävää olisi, sydänkohtauksen saisin. On paljon järkevämpää (riskien minimoimiseksi) palkata netitse lähetti hakemaan ruoka, ja kun hän on ovella, pudotan postiluukusta desinfioidun kirjekuoren, jossa rahat sekä ostoksista että lähetin palkka. Joskus kerran kuussa, joskus kaksi kertaa kuussa. Täten vältän ihmisten paheksunnat ja virnuilevat katseet. Enkä edes ole huomiota herättävä, ihmiset ovat vain niin kusipäisiä että virnuilevat/mulkoilevat tuntemattomia. Ja sitten kaiken lisäks vielä ne hintit.
Mutta näin, hyvät ohjeet karanteeniin. Ei koronan takia vaan ihmisten. - Anonyymi
Lisäohje: teipatkaa mustat verhot JOKAISEN ikkunan eteen! Yhtään reunaa teippaamatta! Teippi mustaa tai harmaata ettei näe läpi! Täten vältätte mahdolliset riski-tilanteet joissa kadulla kävelijät tekisivät jotain typerää nähdessään sinut ikkunassa.
- Anonyymi
Mutta jos asut kerrostalossa, on tilanne tukalampi🥴
- Anonyymi
Sairaala voi olla myös kuin ruokakauppa, kun olin paareilla vietävänä ja sitten tuli voileipäkin sairaqanhoitajilta iltapalaksi, koska jouduin olemaan pitkän ajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736