Odinien taustat paljastetaan tänään

natsinaamarit.alas

28

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallaahonäänestäjä45

      en katso Ylen valhemediaa
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818


      ESIMERKKI YLEN VALHEPROPANGANDASTA jota on jatkettu vuosikausia http://mvlehti.net/2016/03/16/paivan-kuva-yle-ja-totuus/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tiedustelu-ja-soon-kytkos-mv-lehteen/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/suomalaisen-journalismin-kafkalainen-todellisuus-nuket-pahat-peikot-ja-zombit/

      http://mvlehti.net/2016/03/01/mv-ajojahdin-syy-on-jessikka-aron-huumetaustan-eli-totuuden-esiintuominen/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/huumetuomittu-palkittu-journalisti-jessikka-aro-ei-nay-yhtaan-sukellusvenetta/

      http://mvlehti.net/2016/02/23/mv-vaatii-jessikka-aron-eroa-julkaisee-pian-lisatietoa-hanen-rankasta-huumetaustastaan/

      • MoskovanValheet

        MoskovanValheista voit lukea natsipropagandaa, myös näiden DildoSeniorien tekemää. Sehän tietysti sopii Hallanvaaran äänestäjille.


      • odinpaskiaiset

        Siinä yksi piripää odinpaskiainen yrittää maalata mustaa valkoiseksi kuin kremlin trollikone. Valehtelulla on kuitenkin lyhyet jäljet. Saatana minkälaisia natsimulkkuja olette! Onko teillä yhtään tervettä aivosolua?

        http://www.hs.fi/kotimaa/a1458104039394?ref=hs-prio-2-1


      • Antipersux

        Älä puhu paskaa. Väität että et muka katso YLEn ohjelmia. Kuitenkin tuolla alempana hehkutat YLEn ohjelmia näin::

        "Hallaahonäänestäjä45

        10.3.2016 13:42

        UUSI

        ON SE KUMMA ETTÄ MAIKKARI PALKKAA RAISKATUN SYYLLISTÄJÄÄ

        http://mvlehti.net/2016/03/10/raiskattujen-syyllistajat/

        ZYSSE ANTAA ISÄN KÄDESTÄ EDUSKUNNAN VIHERPASKIAISELLE

        Oikein hyvää tekee katsoa, kun paremmaksi ihmiseksi julistaunut valehteleva tekopyhä viherpaiskiainen saa kyytiä ammattimies Ben Zyskowiczilta

        kohdassa 5:20 täydeltä laidalta

        https://www.youtube.com/watch?v=0eOv5ZDzvZ0"

        Niin että kukas se tässä tunnustaa ja suorastaan kehottaa katsomaan YLEn tuottamaa materiaalia? Miltäpä sitä tuntuu jäädä kiinni ihan housut nilkoissa?


      • Ei se mistään mitään tajua. Lienee joku teekkareiden pila koko nimimerkki.


    • pSS-mätä-pursuaa

      Odinien Mika Rannan yhteydet MV lehteen selvitetään myös. Kannattaa katsoa illan A-Studio.

    • 57j57

      Ilman muuta katsotaan ja isolla mielenkiinnolla. Mitä kaikkea ikävää saammekaan kuulla ja nähdä.

    • HäpeäSoini

      Natsit ovat persujen erityissuojeluksessa. Persut pesevät urakalla mustaa valkoiseksi. Soini on ahneuksissaan haukannut suullisen sitä itseään, mutta hämäysyritys ei onnistu.

      • persuodisti

        Halla-aho on puolustanut näitä natsipaskiaisia monta kertaa. Paljasti samalla itsekin olevansa natsi - natsi natseja puolustaa.


    • Hallaahonäänestäjä45

      Yle eli valhemedia levittää jälleen huuhaataan
      ESIMERKKI YLEN VALHEPROPANGANDASTA
      http://mvlehti.net/2016/03/16/yle-valehteli-torkeasti-odinien-johtajan-naiseen-kohdistuneesta-pahoinpitelysta/
      LUE LISÄÄ http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tiedustelu-ja-soon-kytkos-mv-lehteen/

      YLE on valhemedia, jota johtaa ATTE JÄÄSKELÄINEN https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818

      YLE VALEHTELI MATUT TÄRKEIKSI MONIKULTTUURISIKSI
      LEVITTI SONTAANSA VUOSIKAUSIA
      http://mvlehti.net/2016/03/16/paivan-kuva-yle-ja-totuus/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/suomalaisen-journalismin-kafkalainen-todellisuus-nuket-pahat-peikot-ja-zombit/

      http://mvlehti.net/2016/03/01/mv-ajojahdin-syy-on-jessikka-aron-huumetaustan-eli-totuuden-esiintuominen/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/huumetuomittu-palkittu-journalisti-jessikka-aro-ei-nay-yhtaan-sukellusvenetta/

      http://mvlehti.net/2016/02/23/mv-vaatii-jessikka-aron-eroa-julkaisee-pian-lisatietoa-hanen-rankasta-huumetaustastaan/

      • spämmipaskianen

        Sähän spämmäät natsipropagandaa oikein urakalla. Supo (Suomen valtion suojelupoliisi) on jo kannoillasi. Jokainen natsipaskiainen häkkiin, niin Isänmaa on turvassa.


      • Antipersux

        Älä puhu paskaa. Väität että et muka katso YLEn ohjelmia. Kuitenkin tuolla alempana hehkutat YLEn ohjelmia näin::

        "Hallaahonäänestäjä45

        10.3.2016 13:42

        UUSI

        ON SE KUMMA ETTÄ MAIKKARI PALKKAA RAISKATUN SYYLLISTÄJÄÄ

        http://mvlehti.net/2016/03/10/raiskattujen-syyllistajat/

        ZYSSE ANTAA ISÄN KÄDESTÄ EDUSKUNNAN VIHERPASKIAISELLE

        Oikein hyvää tekee katsoa, kun paremmaksi ihmiseksi julistaunut valehteleva tekopyhä viherpaiskiainen saa kyytiä ammattimies Ben Zyskowiczilta

        kohdassa 5:20 täydeltä laidalta

        https://www.youtube.com/watch?v=0eOv5ZDzvZ0"

        Niin että kukas se tässä tunnustaa ja suorastaan kehottaa katsomaan YLEn tuottamaa materiaalia? Miltäpä sitä tuntuu jäädä kiinni ihan housut nilkoissa???


    • halla_ahontaustat
    • KakkuPille

      Voi viddu kun pelästyin että Susanne Päivärinta Ja Supon pamppu alkavat väittelemään kunnolla siitä kummalla on rikollisempi menneisyys, Kokoomuksen Vapaavuorella vai Odinien Rannalla.

    • tarkkanäköinen

      Niin ohutta , niin ohutta on tuo ylen ja suvakkien lässytys , nyt yritettin hakea taustatukea suposta, ei saa yle käännettyä valheitaan todeksi.

      • kukavalehtelee

    • Hallaahonäänestäjä45

      Mutta ZYSSE onneksi jaksaa ja jaksaa ANTAA ISÄN KÄDESTÄ EDUSKUNNAN PIKKU VIHERPASKIAISELLE, Zyssellä on selkärankaa

      Oikein hyvää tekee katsoa, kun paremmaksi ihmiseksi julistaunut valehteleva tekopyhä viherpaiskiainen saa kyytiä ammattimies Ben Zyskowiczilta

      kohdassa 5:20 täydeltä laidalta

      https://www.youtube.com/watch?v=0eOv5ZDzvZ0

    • velehtelevatpaskiaiset
    • pian.taas.harjataan

      Odinit, persujen pamputussiipi?

    • Niin_mitkä---

      .

      "kytkös MV-lehteen" sehän on vain hyvä

      .

      • natsipuolue-pSS

        Persut luottavat vain peruSSpravdaan ja MV Moskovan Viestiin. Persut ovat natsisäkki päässä eläviä soiniuskovaisia.


    • Hallaahonäänestäjä45

      YLE-VALHEMEDIAN TAUSTAT PALJASTETAAN JOKA PÄIVÄ

      Yle-valhemedian relativisti (totuus on suhteellista sen kuin valitsee oman totuutensa) ATTE JÄÄSKELÄINEN on jälleen indoktrinoimassa suomalaisia käyttäen suomalaisten verorahoja
      http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tutkiva-journalismi-yksi-laki-anarkomarkoille-toinen-laki-odineille/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/yle-valehteli-torkeasti-odinien-johtajan-naiseen-kohdistuneesta-pahoinpitelysta/
      LUE LISÄÄ http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tiedustelu-ja-soon-kytkos-mv-lehteen/

      Jääskeläinen johtaa Yle-valhemediaa verorahoilla, tälle on tultava loppu nyt https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818

      Valhemedia selitteli vuosikausia matut tärkeiksi monikulttuurisiksi ja levitti tätä rasisminvastaisuuttaan sotkemalla ammatilliset osaajat (esim. Nokia-insinöörit) luku-kirjoitustaidottomiin kehitysmaalaisiin (lieksalaisiin koneinsinööreihin, joiden todistukset olivat jääneet kotiin) ""sosiaalijohtaja Soile Syrjäläinen kuvaili vuonna 2013 kaupungin somaleja Karjalainen-lehdessä näin: Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa"" http://www.halla-aho.com/scripta/hirvea_tyovoimapula.html

      http://mvlehti.net/2016/03/16/paivan-kuva-yle-ja-totuus/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/suomalaisen-journalismin-kafkalainen-todellisuus-nuket-pahat-peikot-ja-zombit/

      http://mvlehti.net/2016/03/01/mv-ajojahdin-syy-on-jessikka-aron-huumetaustan-eli-totuuden-esiintuominen/

      http://mvlehti.net/2016/03/16/huumetuomittu-palkittu-journalisti-jessikka-aro-ei-nay-yhtaan-sukellusvenetta/

      http://mvlehti.net/2016/02/23/mv-vaatii-jessikka-aron-eroa-julkaisee-pian-lisatietoa-hanen-rankasta-huumetaustastaan/

      • Antipersux

        Älä puhu paskaa. Väität että et muka katso YLEn ohjelmia. Kuitenkin tuolla alempana hehkutat YLEn ohjelmia näin::

        "Hallaahonäänestäjä45

        10.3.2016 13:42

        UUSI

        ON SE KUMMA ETTÄ MAIKKARI PALKKAA RAISKATUN SYYLLISTÄJÄÄ

        http://mvlehti.net/2016/03/10/raiskattujen-syyllistajat/

        ZYSSE ANTAA ISÄN KÄDESTÄ EDUSKUNNAN VIHERPASKIAISELLE

        Oikein hyvää tekee katsoa, kun paremmaksi ihmiseksi julistaunut valehteleva tekopyhä viherpaiskiainen saa kyytiä ammattimies Ben Zyskowiczilta

        kohdassa 5:20 täydeltä laidalta

        https://www.youtube.com/watch?v=0eOv5ZDzvZ0"

        Niin että kukas se tässä tunnustaa ja suorastaan kehottaa katsomaan YLEn tuottamaa materiaalia? Miltäpä sitä tuntuu jäädä kiinni ihan housut nilkoissa?????


      • spämmäripaskiainen

        Odinin soturit hyökkäävät vihaspämmillään yleensä naistoimittajien kimppuun. Nytkin ovat olleet hipihiljaa SUPOn suuntaan josta YLEn tiedot vahvistettiin. Miksi nämä persvakosoturit eivä uskalla arvostella SUPOa. Siksi koska rohkeita vain piripäissään. Kun SUPOa arvostelee, voi joutua niin moneksi päiväksi häkkiin, että piriuho haihtuu.


    • Lomillelompsahti

      MV sivusto ottaa varmaat herneet nenään tosta taustojen paljastamisesta ^^

      saas nähä alkaako tulla ylen työntekijöiden tastojen paljastuksia tai paljastus uhoomista siellä ^^

      • tuhatkasvoiset.persut

        Ylen hallintoneuvoston puheenjohtaja on persujen piinaajapappi Kimmo Kivelä, entinen kepu-loikkari, joka ei ps:n alkuaikoina lähtenyt edes persujen kunnallisvaaliehdokkaaksi, koska ei uskonut persujen tulevaisuuteen. Ylen hallintoneuvostossa on muitakin persuja. Eli persut ampuvat aina itseään jalkaan, kun arvostelevat Yleä.


      • kansa.lukastuu

        Odinin jäljiltä löytyi haiseva jytkykasa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe