Kerrattain sattu semmonen tilanne vastaan, että tanssin reilusti ylipainoisen naisen kanssa, siis todella reilusti. Jossakin vaiheessa hän kysyi, että "Olenko minä sinun mielestä lihava?".
Mitä tuohon vastata? Kyllähän sitä elastisuutta on siunaantunut, tai naisellisen pyöreä, suoraan ei voi sanoa, että kyllä olet sairaalloisen lihava.
Jos sitten olisi sanonut, että et ole liian lihava, niin varmasti syyte valehtelusta tulisi heti.
TS. Vastaatpa mitä tahansa, niin se vastaus on auttamatta aina väärä.
Miksi kysyy?
6
<50
Vastaukset
- valintarunoilija
Mitä vastasit?
"Et ole" vastaus olisi voinut tuoda esiin treffiehdotuksen
"Olet" taas sanan "Sika" ja poistunut kesken tanssin - t463r
"Sinähän sen sanoit" on hyvä vastaus ja kyllä se nainen tietää olevansa todella lihava tai muuten on helkkarin tyhmä.
- dsjfglkdjflgkj
Naisen kysymys oli ehkä tämä: "Haittaako sinua, että olen näin lihava?" Ei vaan osannut valita oikeita sanoja.
- riddle.me.this
Miten ylipäätänsä olit päätynyt tilanteeseen jossa tanssit valaan kanssa?
- sannhet
Itselle nousee kysymys, miksi nainen kysyy?
Onko tarkoitus provosoida? Vai provosoitua?
Kyllä varmaan täysijärkinen ihminen itse tietää, jos on lihava?! Mikä pointti on esittää tuollainen kysymys tanssiparnerille? Tulee lähinnä mieleen, että nainen syvässä itsesäälissään imemällä imee lisää pahaa mieltä jossa ah niin makeasti kieriskellä
Tämän kaltainen nainen jäisi siihen kuin kanan kakka kalliolle, vaikka muuten olisikin ihan ok.
Niin, ja vastaisin että kun kerran kysyt, haluat varmaan suoran vastauksen; mielestäni olet. - Suoraanjarehellisesti
"Rehellisyys maan perii."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463