Terve
Mistä saa muutettua sen ettei viesti lähde enteristä painamalla, siis facebookissa?
Vasemmalla valikosta ottamalla viestit niin sieltä löydän kyllä ruksi kohdan että viesti lähtee enteriä painamalla. Jos kumminkin kirjoitain jonkun sivuille niin siellä viesti lähtee enteriä painamalla, tämä on ärsyttävää jos haluasin kirjoittaa pidemmästi.
Kuinka sen saa muutettua?
-kiitos
viesti lähtee enteristä, facebook
8
<50
Vastaukset
- ruokapieru
Miksi painat enteriä? Ei sitä kuule painella rivin lopussa tyyliin goldrose, hyi hyi.
- Tok1
Jos haluaa tekstiin kappalejaon, niin tietysti silloin pitää painaa enteriä tai keksiä jokin muu keino pakotettuun rivinvaihtoon.
- spacerunoilija
Eli haluat vaihtaa riviä?
ensin ctrl alas ja sitten space (rivinvaihtaja), mikäli oikein muistan.
Toimii myös isot kirjaimet enter - kysynvielätarkemmin
Kiitos
Kumminkaan eikö ole sellaista vaihtoehtoa että enteristä ei lähde viesti?
Jos kirjoitan tutulle joka on ystävänä facebookissa, tälläinen vaihtoehto löytyy.- spacerunoilija
Kannattaa kysyä facen yläpitäjältä
- spacerunoilija
spacerunoilija kirjoitti:
Kannattaa kysyä facen yläpitäjältä
Korjaan, facen alapitäjältä.
- spacerunoilija
spacerunoilija kirjoitti:
Korjaan, facen alapitäjältä.
meneppä feikkini runkulle niin paineesi laukeaa
Kyllä olen! Toi sama ongelma on monessa eri laitteessa ja palvelussa, jostain ne vastaukset asetuksiin ja toimitapoihin kuitenkin aina löytyy.....kiusallista.
https://www.facebook.com/help/community/question/?id=988060724585768
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063