Pettääkö vaimoni?

Jonttu761

Takana on 14 yhteistä vuotta ja tämä mitä nyt kerron on tapahtunut hieman eri tavalla kolme kertaa aiemmin. Käymme todella harvoin ravintoloissa, max kerran vuodessa ja silloin vaimoni on kännissä ja alkaa käyttäytyä erikoisesti, muuttuu eri henkilöksi kuin mitä on arkieämässä. Joskus hän kyllä flirttailee miehille.
Viime viikonloppuna olimme tanssiravintolassa kahdestaan omassa loossissa. Vaimoni oli jo juopunut niin kuin itsekin vähän ennemmin totesi. Hän lähti käymään vessassa, tuli takaisin n. 20 min myöhemmin. Itse siemailin olutta sillä aikaa ja ihmettelin että mikä kestää. Hän saapui ja tokaisi heti että noh? Tiesi että ihmettelin mikä kesti. Kysyin sitä ja hän sanoi istuneensa paskalla. Alle puoli tuntia myöhemmin hän meni jälleen vessaan ja häne piti tuoda uudet juomat tullessa. Meni reilut 20 min. Lähdin etsimään ja näin hänet juttelemassa jonkun miehen kanssa baaritiskillä. En tiedä miksi mutta kävelin vain ohi, vaimoni kiinteästi keskustelussa ettei huomannut vaikka kävelin ihan ohi. Vaimo palasi aika pian pöytään ilman juomia. Kysyin mikä kesti ja missä juomat. Itsekin olin sen verran humalassa etten muista mitä hän sanoi, mutta ei puhunut mitään tuosta keskustelusta. Tunnustin että kävin häntä etsimässä ja näin hänet. Aloimme riitelemään kun syytin häntä valehtelemisesta. Hän haukkui minua ja sanoi että meni kanssani naimisiin koska olen niin nössö! Sanoin hänelle että nyt meidän on parasta lähteä, mutta hän ei missään nimessä halunnut lähteä vaan jäädä pitämään hauskaa. MInä lähdin ja nyt kaduttaa että lähdin, koska näin jälkikäteen uskon että hän myös halusi minun lähtevän. Seuraavat 2 tuntia yritin soittaa hänelle ja välillä hän vastasi pikaisesti ja sulki heti puhelimen. Välillä puheilin oli kiinni. Kerran kun hän vastasi taustalta ei kuulunut ravintolan ääntä. Sitten hän alkoi puoli tuntia ennen kotiin tuloa soitella minulle ja sanoi itkien että on vihainen minulle että jätin hänet ravintolaan. Sama tarina kun hän saapui kotiin. Sanoin että aletaan nukkkumaan ja puhutaan aamulla.
Aamulla olin hänen mielestään täysin ääliö kun kysyin häneltä oliko hyvä pano. Hän vakuutteli että mitään ei ollut tapahtunut ja hän ei muista koko illasta mitään. Eikä osannut siis vastata mihiinkään mitään.
Vastaavaa on siis tapahtunut aiemmin lähinnä tuossa että hän häviää pitkiksi ajoiksi pitkin ravintolailtaa. Sanoin myöhemmmin että uskon häntä kun hän sanoi ettei petä minua. Mutta, mutta järki sanoo että jotain on tapahtunut tuona iltana.
Olen tuskassa enkä pysty nukkumaan öitä. MItä mieltä olette ja olkaa asiallisia kommentoinnessanne.

9

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohvessori

      Turhaan kiusaat ittiäs sillä, mitä on ehkä tapahtunut tai ei ole. Sen sijaan kannattaisi miettiä ja jutella vaimosi kanssa siitä, onko teidän suhteessa kaikki kunnossa. Oletteko molemmat tyytyväisiä suhteeseenne ja haluatteko yhä edelleen jatkaa sitä. Jos siinä on jotain vialla niin voisiko sitä jotain korjata? Onko molemmilla halua korjata ja halua edelleen sitoutua siihen. Kyllä tuo hieman kuulostaa siltä, että suhteessa ei välttämättä kaikki ole ihan kohdillaan, jos tuollaista käytöstä tapahtuu.

      Toisten ihmisten kanssa juttelu on normaalia ja se pitää hyväksyä. Sen sijaan, minun mielestä, jos asiasta kysyy ja toinen siitä ärsyyntyy, on jotain vialla. Jos suhteessa on kaikki hyvin, toista arvostetaan ja rakastetaan edelleen ja olette toinen toisillenne ne tärkeimmät ja rakkaimmat henkilöt, ei tuollaisesta kysymyksestä pitäisi kenenkään ärsyyntyä.

      • Jonttu7611

        Kiitos vastauksestasi. Viime aikoina ollaan oltu kumpikin sitä mieltä että meille menee ehkä paremmin kuin koskaan, koska aiemmista vastaavista tapahtumista ja muista riitelyistä on jo niin kauan. Siksi varmaan tuo ilta oli sellainen isku vasten kasvoja. Kyllähän halu olisi jatkaa eikä ainoastaan sen takia että meillä on 10 vuotias lapsi jonka maailmaa en haluisi järkyttää mahdollisella erolla.
        Päässä vain takoo että onko vaimoni nyt ja aiemmin pettänyt ja nimenomaan onko hänellä sellainen ajatus päässänsä että on ok käydä välillä sivuraiteilla. Hän kyllä vakuuttaa ettei ole ikinä pettänyt, mutta on jäänyt monista muista valheista kyllä kiinni.


    • päivänjatkoatänne

      Ehkä teille kummallekkaan ei sovi alkoholi ja ongelmanne alkaakin siitä. Kyllähän ihminen voi äärimmäisessä kännissään kaikenmoista örveltää ja menettää jopa sen oman moraalin sekä kontrollin itsestään, joten jos viihdytte ja osaatte nauttia elämästänne ilman sitäkin, niin luottamuksenne toisiinne säilyy. Viinakin on viisasten juoma ja ei sellaisella änkyräkännillä saa muuta kuin pahaa mieltä aikaan sekä itselle että muille, jos nyt sitten sattuu edes seuraavana päivänä muistamaan illan tapahtumia. Vaimosikaan ei edes saata tiedostaa sitä millaiseksi muuttuu ja eihän se ole kohteliasta sinua kohtaan, jos lähtee haahuilemaan pitkin baaria ja jättää yksin ,jos yhdessä kuitenkin iltaa olette viettämässä. Kai sulla perusluottamus on häntä kohtaan normielämässänne kuitenkin, eihän hän siitä ole mitenkään muuttunut, mutta se on vain se, alkoholi joka muuttaa sekä häntä että sinuakin hetkellisesti. Jospa olisitte ilman alkoholia, niin elämänne säilyisi sopuisana. Aurinkoisempaa...

      • jonttu1111

        Eipä meillä alkoholia tule useasti otettua, minulla useammin, mutta vaimolla vain pari kertaa vuodessa. Itselläni kontrolli kestää känninkin enkä millään lähtisi loukkaamaan toista. Vaimo tiedostaa käytöksensä ja pahinta on se että jos kännissä moraali on noin löyhää niin kyllä se on sitä tilaisuuden tullen myös selvin päin...


    • uskoa_vai_ei

      Kohtalon toveri näemmä...munkin vaimoni muuttuu täysin kun ottaa viinaa. Flirttailee avoimesti ja estottomasti miehille ja on pieni hajukin ja osittainen todiste että nussii humalassa muita miehiä,,,löysin sattumalta käsilaukusta kerran pari kortsua, ja vaimo kun syö pillereitä ja ainakin viimeksi tyhjensin lastini sisälle, siitäkin toki aikaa 2-3 kuukautta.

      • kmulli

        Kyllähän tuon aloittajan muija on sitä sorttia että kännissä alkaa sama touhu mihin on joskus sinkkuna toteuttanut, eli kännissä alkaa kumppanin metsästys. Jos tekee tuota miehen läsnä, niin mitä sitten muilla reissuilla? Se että ei vastannut puhelimeen ja kun vastasi niin lyhyesti ja välillä puhelin vielä kiinni viittaa siihen että ainakin jotain touhua on ollut. Onko sitten naimiseksi asti mennyt on eria asia.

        Ymmärrän tuskaasi...


      • maalis12

        Välttämättähän ei ole tapahtunut mitään ja pelkästään muutaman avoimeksi jäävän asian vuoksi tuskin kannattaa lopettaa avioliittoa jossa lapsi kärsii.


      • panokarju_enzio_

        mutta miehistyä voisi Ap kuitenkin. Sano että jos ei käytös lopu niin avioliitto loppuu! Ja kerran voisit kouluttaa naistasi (vedellä kevyesti turpaan ja sitten naida kunnolla orkut sille) näyttääksesi kuka on herra talossa - sitä jokainen nainen kuitenkin haluaa.


    • 9274635222

      En usko että pettää. Tekstisi perusteella hän on 14 vuoden aikana ollut kolme kertaa liian humalassa?????? Taas on tehty kärppäsestä härkänen. Toisten ihmisten kanssa juttelu on normaalia ja olisiko mahdollista että olet mustasukkaisuudessasi epäluuloinen ihan turhasta. Yleensä mustasukkaisten epäluuloiset kyselyt ja vahtiminen saa toisen osapuolen ärsyytymään. Esitätä itsesi tekstissä täysin viattomana osapuolena, mutta en ihan usko että asia. Toivottavasto vaimosi tulee järkiinsä ja jättää sinut niin ei tarvitse kestää turhaa epäilyä ja syyttelyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe