Onko minulla liian pieni penis?

13vboi

Olen 13v poika ja löysänä penikseni on 10 cm ja erektiossa 14cm ja onko se liian pieni? Haluan asiallisia vastauksia ja pian :)

15

235

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuleks sä vittu oikeesti että sä saat TÄÄLTÄ asiallisia vastauksia?? Sulla on ihan helevetin pieni muna perkele XD

• Sopii-käyttöön

Ihan hyvän kokoinen. Ehkä vähän jopa keskikokoa isompi. Sopii moneen käyttöön.

• 13vboi

Kiva että vastasit :) Ei tarvi enää luulla että liian pieni

• Saatana21

Aika iso 13v jätkälle, ku tossa iässä saattaa kasvaa vielä muutaman sentin. Varmaan 20cm tulee olee isona.

• 13vboi

Kiitos vastauksesta :) Hyvä kun ei tarvi enää luulla että on liian pieni.

• piusamies69

haluux piusaa

• hkljhkg

Ei ole lyhyt ym, ihan normi.

• 13vTyttö

Ei ollenkaan pieni! Todella iso verrattuna minkä kokoiseksi olin luullut tuon ikäisten poikien penisten olevan. Hyvää jatkoa ;)

• on xD nakki

• peniskoko

Ihan hyvän kokoinen penis ! Voit olla ylpeä miehuudestasi !!! :)

• Mikronismi

Olen 18-vuotias ja penikseni on velttona 3 cm ja erektiossa 12 cm ja hyvin olen pärjännyt, joten ei sinullakaan ole mitään hätää.

• makemc211

no aika pieni kyllä. minulla on noin 57cm ja olen 7 v. tykkään minecraft ja minulla on poikaystävä siellä

• Muistakaa että peniksen pituudella ei ole väliä ellet koskaan harrasta seksiä.

• 11vpoikakihniöstä

Onko normaalia että minulla on 16cm pippeli miesten pukukopissa, mutta kun näin kaksi naista panevan kadulla pippelini kutistui 3cm ???

• huutomerkitkunniaan

Täysin normaalia! Normaaliakin normaalimpaa! Suorastaan epänormaalin normaalia!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1853
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      309
      990
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      887
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      131
      746
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      601
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      569
    7. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      567
    8. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      44
      561
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37