Onko minulla liian pieni penis?

13vboi

Olen 13v poika ja löysänä penikseni on 10 cm ja erektiossa 14cm ja onko se liian pieni? Haluan asiallisia vastauksia ja pian :)

15

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuleks sä vittu oikeesti että sä saat TÄÄLTÄ asiallisia vastauksia?? Sulla on ihan helevetin pieni muna perkele XD

• Sopii-käyttöön

Ihan hyvän kokoinen. Ehkä vähän jopa keskikokoa isompi. Sopii moneen käyttöön.

• 13vboi

Kiva että vastasit :) Ei tarvi enää luulla että liian pieni

• Saatana21

Aika iso 13v jätkälle, ku tossa iässä saattaa kasvaa vielä muutaman sentin. Varmaan 20cm tulee olee isona.

• 13vboi

Kiitos vastauksesta :) Hyvä kun ei tarvi enää luulla että on liian pieni.

• piusamies69

haluux piusaa

• hkljhkg

Ei ole lyhyt ym, ihan normi.

• 13vTyttö

Ei ollenkaan pieni! Todella iso verrattuna minkä kokoiseksi olin luullut tuon ikäisten poikien penisten olevan. Hyvää jatkoa ;)

• on xD nakki

• peniskoko

Ihan hyvän kokoinen penis ! Voit olla ylpeä miehuudestasi !!! :)

• Mikronismi

Olen 18-vuotias ja penikseni on velttona 3 cm ja erektiossa 12 cm ja hyvin olen pärjännyt, joten ei sinullakaan ole mitään hätää.

• makemc211

no aika pieni kyllä. minulla on noin 57cm ja olen 7 v. tykkään minecraft ja minulla on poikaystävä siellä

• Muistakaa että peniksen pituudella ei ole väliä ellet koskaan harrasta seksiä.

• 11vpoikakihniöstä

Onko normaalia että minulla on 16cm pippeli miesten pukukopissa, mutta kun näin kaksi naista panevan kadulla pippelini kutistui 3cm ???

• huutomerkitkunniaan

Täysin normaalia! Normaaliakin normaalimpaa! Suorastaan epänormaalin normaalia!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      199
      2248
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe