Onko minulla liian pieni penis?

13vboi

Olen 13v poika ja löysänä penikseni on 10 cm ja erektiossa 14cm ja onko se liian pieni? Haluan asiallisia vastauksia ja pian :)

15

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuleks sä vittu oikeesti että sä saat TÄÄLTÄ asiallisia vastauksia?? Sulla on ihan helevetin pieni muna perkele XD

    • Sopii-käyttöön

      Ihan hyvän kokoinen. Ehkä vähän jopa keskikokoa isompi. Sopii moneen käyttöön.

      • 13vboi

        Kiva että vastasit :) Ei tarvi enää luulla että liian pieni


    • Saatana21

      Aika iso 13v jätkälle, ku tossa iässä saattaa kasvaa vielä muutaman sentin. Varmaan 20cm tulee olee isona.

      • 13vboi

        Kiitos vastauksesta :) Hyvä kun ei tarvi enää luulla että on liian pieni.


    • piusamies69

      haluux piusaa

    • hkljhkg

      Ei ole lyhyt ym, ihan normi.

    • 13vTyttö

      Ei ollenkaan pieni! Todella iso verrattuna minkä kokoiseksi olin luullut tuon ikäisten poikien penisten olevan. Hyvää jatkoa ;)

    • on xD nakki

    • peniskoko

      Ihan hyvän kokoinen penis ! Voit olla ylpeä miehuudestasi !!! :)

    • Mikronismi

      Olen 18-vuotias ja penikseni on velttona 3 cm ja erektiossa 12 cm ja hyvin olen pärjännyt, joten ei sinullakaan ole mitään hätää.

    • makemc211

      no aika pieni kyllä. minulla on noin 57cm ja olen 7 v. tykkään minecraft ja minulla on poikaystävä siellä

    • Muistakaa että peniksen pituudella ei ole väliä ellet koskaan harrasta seksiä.

    • 11vpoikakihniöstä

      Onko normaalia että minulla on 16cm pippeli miesten pukukopissa, mutta kun näin kaksi naista panevan kadulla pippelini kutistui 3cm ???

      • huutomerkitkunniaan

        Täysin normaalia! Normaaliakin normaalimpaa! Suorastaan epänormaalin normaalia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      122
      2251
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1340
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1043
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      103
      1021
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      108
      1004
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      906
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      251
      686
    9. 50
      664
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    Aihe