Olen 13v poika ja löysänä penikseni on 10 cm ja erektiossa 14cm ja onko se liian pieni? Haluan asiallisia vastauksia ja pian :)
Onko minulla liian pieni penis?
15
216
Vastaukset
Luuleks sä vittu oikeesti että sä saat TÄÄLTÄ asiallisia vastauksia?? Sulla on ihan helevetin pieni muna perkele XD
- Sopii-käyttöön
Ihan hyvän kokoinen. Ehkä vähän jopa keskikokoa isompi. Sopii moneen käyttöön.
- 13vboi
Kiva että vastasit :) Ei tarvi enää luulla että liian pieni
- Saatana21
Aika iso 13v jätkälle, ku tossa iässä saattaa kasvaa vielä muutaman sentin. Varmaan 20cm tulee olee isona.
- 13vboi
Kiitos vastauksesta :) Hyvä kun ei tarvi enää luulla että on liian pieni.
- piusamies69
haluux piusaa
- hkljhkg
Ei ole lyhyt ym, ihan normi.
- 13vTyttö
Ei ollenkaan pieni! Todella iso verrattuna minkä kokoiseksi olin luullut tuon ikäisten poikien penisten olevan. Hyvää jatkoa ;)
on xD nakki
- peniskoko
Ihan hyvän kokoinen penis ! Voit olla ylpeä miehuudestasi !!! :)
- Mikronismi
Olen 18-vuotias ja penikseni on velttona 3 cm ja erektiossa 12 cm ja hyvin olen pärjännyt, joten ei sinullakaan ole mitään hätää.
- makemc211
no aika pieni kyllä. minulla on noin 57cm ja olen 7 v. tykkään minecraft ja minulla on poikaystävä siellä
Muistakaa että peniksen pituudella ei ole väliä ellet koskaan harrasta seksiä.
- 11vpoikakihniöstä
Onko normaalia että minulla on 16cm pippeli miesten pukukopissa, mutta kun näin kaksi naista panevan kadulla pippelini kutistui 3cm ???
- huutomerkitkunniaan
Täysin normaalia! Normaaliakin normaalimpaa! Suorastaan epänormaalin normaalia!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082941Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171842644Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2001280Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3772