Lopettakaa nyt se paskan jauhaminen siellä piffill

Anonyymi9999

Tajuutteko te että jotkut ihmiset tekee musiikkia, järkkää tapahtumia, julkaisee levyjä jne. Eihän kukaan tykkää tuollasista vittuilijoista jotka vaan jauhaa paskaa netissä. Tulkaa vittuilemaan keikoille jos uskallatte.

Eri asia jos kyse olisi teini-ikäisistä, mutta kun useimmat teistä paskanjauhajista on aikuisia ihmisiä.

18

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama_kuin_yllä

Treenikämppien järkkääjät unohtui mainita, ovat yksi tärkeimmistä tekijöistä musakulttuurissa.

Kiitos ja kumarrus heille!!

• Nimimerkki123123

Punk in finland ei ole punk sivusto. Voitte te sinne kirjotella mutta ette te kyllä punkkareihin siellä tutustu.

Ihan kusetusta koko sivusto.

Käykää keikoilla, tehkää naamanne tutuksi. Kannattaa ymmärtää myös että porukka jotka käy keikoilla yleensä tuntee toisensa myös muussa elämässä. Ei kannata lannistua jos jollain ei ole aikaa juuri sinulle sillä hetkellä.

• Hyvä.punk

Juu, kyllä nuottikorvattomillakin pitää olla jotakin kuunneltavaa. Se on demokraattista!

• Crass

Ei punk ole mikään musatyyli.

Mites vaikka joku The Pogues tai Minutemen. Taisivat pojat osata soittaa.

Joka tapauksessa jos haluatte tietää jotain punkista piffiltä ette sitä tietoa löydä.

• Hajaantukaa

Onpa outo avavutuminen alottajalta. Mikä on hätänä?
      Miksi vihaat punkinfinlandia? Eihän sen keskustelupalsta ole pitkään aikaan ollut puhtaasti musiikkikeskutelua, ja sen keskustelijatkin tietävät. Onko kyseinen keskustelupalsta jotenkin pois sulta ja muilta tän ketjun hätääkärsiviltä? Mitä menetätte, kun palsta on olemassa?
      Jos DIY-meininki ja sekoilu ei kelpaa, ei kannata piffiä edes avata.

• os12

Tilanne?

• Ei_oo1234

Natsit valtas piffin jo aikaa sitten. Se on täynnä natseja ihan ylläpidosta lähtien. Seuraavaks ne meinaa viedä vastavirran elleivät ole jo vieneet.

Otte aika sokeita kun ette oo aikasemmin tajunneet tätä.

• Seksi2395

Kyllä nämä piffin valtaamiset ja vastavirran valtaamiset on suunniteltuja juttuja, näitä on suunniteltu selkeästi jo vuosia.

Aika moni nimittäin otti natseilta turpaansa, puukosta yms 90-luvulla ja 2000-luvun alussa, historia toistaa näköjään itseään ainoastaan kun olette antaneet. Miksi annoitte natsien vallata piffin? Miksi ette puolustaneet omaa mestaa? Nyt se on ainoastaan natsien mesta. Nyt me kaikki joudutaan kärsimään teidän vitun avuttomien internet-punkkien takia.

• kullimnuppi

Se on taas kodeiinit ja stilkkarit naamarissa. MT-tapaus, kirjaimellisesti.

• Heikki_Silvennoinen666

Varmasti. Tiedätköhän sä edes kenestä taas puhut? Taidat ihan itse olla MT-tapaus, ja kaikilla tämä on tiedossa että natsit valtas pi*ffin ja monet muutkin mestat.

Faktat löytyy vaikka ihan jo googlettamalla. Quottaa jos olen väärässä. Politiikka ei kuulu musiikkiin. Mutta keikoilla nähdään.

• KASIKAKKONEN82

Mitä vittua sä kirjottelet tänne kuvittelemasi ihmisen päihteiden käytöstä? Tiedät sä edes kuka tämä henkilö on, tai onko näillä sytöksilläsi perää? Tunnet sä tätä ihmistä oikeassa elämässä. Kusipäähän sä olet!!

Jos olet tämä nimimerkki Juan, mä olen lukenut sun juttujas piffil ja haistapaskalla, sä olet ihan vitun kusipää mulkkujätkä. Sulla ei ole mitään tekemistä punkin kanssa, varo vaan ettet saa turpaas jonkun kulman takana, saatanan nilkki. Sulla niitä selkeitä mielenterveysongelmia on. Varo vaan missä liikut. Ja mä en ole ainoa joka näin ajattelee.

• Nyt loppuu paskapuhe!

"Se on taas kodeiinit ja stilkkarit naamarissa. MT-tapaus, kirjaimellisesti".

Tämä on ilmeisesti tämän piffi-juanin kirjoittamaa roskaa. Vaikka en natsesita tykkääkkään, joka ikinen natsivastainen kirjoitus internetissä EI ole minun kirjoittama. Kyllä nuo punk in finlandin natsiyhteydet ihan yleisessä tiedossa on. Ei se ole mikään salaisuus. Ei tuonne punkkarit enää kirjottele.

Tää jätkä lätkäs mulle ip-bännit piffille varmaan joku viisi vuotta sitten, ja on sen jälkeen seurannut mua ympäri nettiä kuin koira. Kenelläköhän niitä mielenterveys ongelmia on? Kaiken lisäksi tämä ihminen ei tunne minua millään tavalla oikeassa elämässä.

Mitä stilkkareihin tulee, mulla kokeiltiin niitä joskus viis vuotta sitten ja ne ei toiminut, joten ne lensi roskiin. Ja mitä kodeiiniin tulee, multa murtui jalka pari viikkoa sitten ja olen ottanut kipuihin pitkäkestoista tulehduskipulääkettä ja panacodia, joka tosiaan sisältää pienen määrän varsinaista kodeiiniä, eipä tuollasilla määrillä "pilveen pääse". Eikä kannata alkaa narkkariks leimaamaan ihmisiä jotka ei huumeita käytä, saattaa nokka kipeentyä helposti.

Ja mitä mielenterveysongelmiin tulee, paniikkihäiriö joo löytyy, niin kun hyvin monelta muultakin kaverilta. Eiköhän tuo että seurataan ympäri nettiä joku viisi vuotta kieli vähän pahemmista ongelmista.

• kekenyrkki

Mitä vittua sää täällä haukut ihmisiä perättömästi mielenterveysongelmaisiks? Sinun naamataulu on tiedossa, multa ainakin tulet saamaan turpaas vitun hintelä mulatti.

• Tää juan on punk in finland keskustelu foorumin yksi ylläpitäjistä. Nimestään huolimatta tuolla ei ole paljoakaan tekemistä punkin kanssa. Tuonne kirjottelee vaan natseja ja mitä lie hevi-proge metallimiehiä. Kaaoksen Jakkekin kuvaili piffiä, että se on rikkaiden kakaroiden hevi-proge paskanjauhamis paikka, eikä ollut kyllä yhtään väärässä. Ei tuonne punkkarit kirjottele. Pari mun kaveria, jotka käy mm. töissä puntalassa kirjotteli tuonne joskus varmaan alaikäisenä ja lopettivat touhun. Ja nää piffaajat kirjottelee vaan paskaa Kaaoksen Jakesta, että oli turha alkkis ja tyhmä jätkä, joutikin kuolla sun muuta kivaa. Kirjottelevat tuollaista suomen parhaasta hardcore laulajasta.

Kukaan ainakaan näistä tampereen ja lähikuntien punk-porukasta ei tiedä kuka tämä juan on, ja nämä on niitä jotka tuntee, tai ainakin tietää kaikki. Itsehän tämä juan pitää itseään varmaan suomen kuuluisimpana punk-vaikuttajana. On kummallinen punk-vaikuttaja kun kukaan ei edes tiedä kuka tää on. Asuu ilmeisesti helsingissä ja on kai puoliksi chileläinen, tai niin ainakin väittää. Ainoastaan kerran yksi kaveri näki tän miksaamassa jossain helsinkiläisessä tapahtumassa.

Tällä on myös ilmeisesti aika pahoja mielenterveysongelmia itsellään, kun kerta käy välillä lepäilemässä mielisairaalassa, tai psykiatrisella osastolla. On myös ilmeisesti ollut eläkkeellä varmaan parikymppisestä asti.

Tää tosiaan lätkäs mulle varmaan viisi vuotta sitten ip-bännit tuonne piffille, ei tarvinnut muuta kun kirjoittaa www.punkinfinland.net, ja tuli että this ip-address has been permanently banned. Eli en nähnyt edes millon on keikkoja. Tämän lisäksi tämä juan on seurannut mun ympäri nettiä, ja mm. uhkailee minua. Että aika kusipäiseltä jätkältä vaikuttaa. Monet näistä vanhan liiton punkkareista on sanonut yleensäkin piffaajista että tuollaiset kusipäät olis ennen aikaan saaneet turpaansa jollain keikalla, mutta nyt porukka vaan vittuilee netissä ja kirjottelee paskaa ihmisistä jotka oikeasti tekee musaa, äänittelee, järkkää tapahtumia sun muuta.

Karttakaa tuota punk in finlandia kun ruttoa.

• Hankkikaaelämä

Hankkikaa elämä!

• Olipa sitten tällä juan-hahmolla mielenterveysongelmia tai ei, niin ei mulla kyllä riitä ymmärrystä että tämä kirjottelee musta ihan ihmeellisiä satuja yleisesti nettiin jota kuka tahansa vitun kakara voi lukea, vuosi toisensa jälkeen. Uskovat vielä tuota paskaa.

Miksi tämä ihminen on ottanut minut silmätikuksi? Ja on kaiken lisäksi käynyt itkemässä joka ikisellä internet-foorumilla että minut pitäisi poistaa sieltäkin, kun en sen mielestä saisi kirjoitella ollenkaan nettiin. Minkä ikäinen tämä ihminen on 13? Oikea ikä taitaa olla lähempänä neljääkymmentä. Kaiken lisäksi nuo jutut mitä tämä ääliö minusta kirjottelee on loukkaavia ja tämä ihminen on mm. uhkaillut yleisesti minun henkeä.

Ei tällaisessa touhussa ole mitään järkeä. Miettikää vähän mitä sinne nettiin kirjottelette, aikuiset vitun ihmiset.

• Itämaan_Tietäjä

Jos tää jätkä on nyt tää mulaatti joka asuu helsingissä, niin eipä tuolla paljoakaan ole tekemistä punkin kanssa. Kerran näin sen puntalassa kun se ujosti siellä katteli porukkaa, enpä muista että kukaan olis edes jutellut sen kanssa.

Joku paskanjauhaja nyt otettu keskustelufoorumille sitä ylläpitämään. Ei sen nyt silti tarviis jauhaa paskaa puolesta suomesta, jos näissä syytteissä on jotain perää.

Ennen tehtiin musiikkia...

• WanhaLiitto

Ja ennen myöskin tuollasesta olis saanut kusipään maineen, ja turpaansa.

On tässä maassa ihan oikeitakin punkkareita joilla on säännöt, kyllä nyt perusasiat pitää tajuta ja käytöstapoja olla. Muutama viikko sitten yksi jätkä meinasi kirjaimellisesti saada turpaansa näissä porukoissa kun vittuili vähän väärälle tyypille ja oli uusi. Olis aika moni ollut puolustamassa jos vaan tappelu olis syttynyt.

Tyhmä saa olla mutta ei idiootti. Yrittäkää nyt tajuta mitä mää tässä selitän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      42
      1906
    2. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      44
      1796
    3. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      29
      1631
    4. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      1508
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1475
    6. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      46
      1469
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1277
    8. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1249
    9. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1158
    10. Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!

Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?
      Pihasuunnittelu
      9
      1129
    Aihe