Miksi pitää johtaa harhaan

curiousz

Ikävää kun nainen on itse ensin aktiivinen mutta sitten kun itse alkaa kiinnostumaan ja aktivoitumaan, tuntuu kuin nainen haluaisikin yhtäkkiä hävitä kuin tuhka tuuleen.

Mistä tällainen käytös oikein johtuu? Jos on kuitenkin suht varma ettei mitään kummoista ole kerennyt tässä välissä tapahtumaan. Käynyt näin nyt pariin otteeseen...

19

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adasasdasdas

      Naiset usein pelaa ns pelejä.
      Naiset haluaa testata omaa viehätysvoimaansa ja saa siitä jonkinlaista tyydytystä jos huomaavat että miehet kiinnostuvat.

      Yhden ohjenuoran voi kuitenkin varmaan antaa kaikille miehille: älä ikinä ole liian kiinnostunut naisesta, naiset pitää miestä kiinnostavampana jos mies on vähän välinpitämätön. Sitten siinä vaiheessa jos ollaan jo vahvasti parisuhteessa ja nainen on sanonut ensin että rakastaa sinua niin sitten voi muuttaa käytöstä lämpimämmäksi.

      • curiousz

        Harmillisen totta. Itse en vaan jaksaisi mitään pelejä tai leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Ehkä pitäisi vaan siirtyä seuraavaan ja toivoa ettei tulisi uutta samanlaista tapausta vastaan.

        Epäilen kyllä vahvasti, että kun minusta ei kuulu pariin viikkoon alkaa taas nainen aktivoitumaan :D ei olisi ensimmäinen kerta kun näin käy. Mutta siinä vaiheessa ei kyllä enää kauheammin kiinnostusta tipu.


      • adasasdasdas
        curiousz kirjoitti:

        Harmillisen totta. Itse en vaan jaksaisi mitään pelejä tai leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Ehkä pitäisi vaan siirtyä seuraavaan ja toivoa ettei tulisi uutta samanlaista tapausta vastaan.

        Epäilen kyllä vahvasti, että kun minusta ei kuulu pariin viikkoon alkaa taas nainen aktivoitumaan :D ei olisi ensimmäinen kerta kun näin käy. Mutta siinä vaiheessa ei kyllä enää kauheammin kiinnostusta tipu.

        Tästä aihepiiristä löytyy ihan kuviakin, vissiin sen verran yleistä toimintaa naisilta:
        https://cdn-webimages.wimages.net/0512b85b149b7c912892e5a396fb5b9c287b7d-wm.jpg


      • 2näkökulma

        "Älä ikinä ole liian kiinnostunut naisesta"
        Voihan tuo aluksi toimia. Jos mies on heti kauhean kiinnostunut ennen kuin edes tietää naisesta mitään, hän voi tuntua epätoivoiselta tapaukselta. Jos tunnetaan jo paremmin eikä mies vieläkään näytä kovin kiinnostuneelta, nainen ajattelee että mies ei ole oikeasti kiinnostunut, ei ainakaan tarpeeksi, ja että tilanne on toivoton ja on parasta luovuttaa.


      • jdjdjjdjaoppi
        curiousz kirjoitti:

        Harmillisen totta. Itse en vaan jaksaisi mitään pelejä tai leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Ehkä pitäisi vaan siirtyä seuraavaan ja toivoa ettei tulisi uutta samanlaista tapausta vastaan.

        Epäilen kyllä vahvasti, että kun minusta ei kuulu pariin viikkoon alkaa taas nainen aktivoitumaan :D ei olisi ensimmäinen kerta kun näin käy. Mutta siinä vaiheessa ei kyllä enää kauheammin kiinnostusta tipu.

        Voi käydä päinvastoinkin. Itselle kävi vasta niin, että olin itse aktiivinen miehen suuntaan, mutta kyllästyin sitten siihen rooliin. Ajattelin, että olkoon. Kun sitten lopetin yhteydenpidon, mies puolestaan aktivoitui... itseä ei enää kiinnostanut, kun olin jo päättänyt siirtyä eteenpäin ja todennut, etten jaksa sellaista perässä vedettävää, joka ei saa sanaa suusta nyhtämättä.


    • Nainen_vastaa

      Voi olla, että nainen vain flirttailee, eikä mitenkään tahallisesti johda harhaan. Mies ottaakin sen sitten liian vakavasti. Itselle käynyt näin, en pelannut mitään pelejä enkä testaillut, vaan flirttailin eräälle miehelle ihan kevyesti. Ajattelin, että hän ei voisi olla minusta yhtään kiinnostunut, oli tosi komea ja ajattelin, että en ole hänen tyyppiä ollenkaan. Huonostihan se sitten meni. Olen varovaisempi nykyään.

      Kyllähän miehetkin pelaa pelejä naisten tunteilla. Ja toki voi olla niinkin, että huomaakin, että ei olekaan kiinnostunut. Joku piirre ulkonäössä tai luonteessa saa kiinnostuksen loppumaan kuin seinään.

    • tulimieleen

      En tiedä ap tilannettasi, mutta naisen näkökulmasta muutamia näkövinkkejä, joistakin omista kokemuksista. Jos nainen on alkuun rohkeampi eikä ole saanut omasta mielestään sinulta riittävästi viitteitä kiinnostumisestasi niin hän voi tulla varovaiseksi. Lisäksi, jos tunteet ovat vahvemmat hän voi suojautua pelätessään tulevansa loukatuksi. Ole sinnikäs ap omassa tapauksessasi.

      • curiousz

        Tuntuu siltä, että jos tässä vaiheessa yrittäisi vielä olla sinnikäs, päätyisi enintään sellaiseksi tarrautujaksi tai elättelisi turhaan liikoja toiveita. Ehkä paras antaa vaan olla.


    • oivoisentään

      Naiset vaan leikkii ja siksi ei kannata netissä naisille vastailla.

    • valitettavasti.noin

      Luultavimmin naisella on niin monta kiinnostunutta miestä että ei tiedä ketä heistä valita, pitää osaa varalla kun yrittää saada niitä korkeatasoisimpia miehiä.
      Sinä olet sitten se kehen tyydytään jos ei parhaimpia saada.

    • Älä.roiku

      Draamanhakuisiin naisiin ei kannata tuhlata aikaa. He rakastavat pelata miehen tunteilla ja saada sitä kautta itse huomiota.

      Tuollainen nainen flirttaa, leikkii ja käyttää viehätysvoimaansa saadakseen miehen kiinnostumaan. Sitten kun hän huomaa että mies kiinnostuu, nainen menettää kiinnostuksensa ja pakittaa. Etsii uuden miehen jota "kiusata". Ei kuitenkaan päästä edellistä miestä kokonaan irti, vaan kiinnostuu uudelleen jos huomaa että se mies kiinnostuu jotain muusta naisesta, tai ei muuten enää roiku naisen perässä.

      Vaikka tuollaisen naisen kanssa päätyisikin suhteeseen, se ei ole mikään voitto miehen kannalta. Jos mies kohtelee naista hyvin ja osoittaa tunteensa, miehestä tulee naisen silmissä tylsä, ennalta-arvattava jne. Tuollaisista naisista on tullut sanonta että jos suhteessa ei ole ongelmia, niin nainen kyllä kehittää niitä.

      Usko pois: Olet paljon onnellisempi kun etsit jonkun normaalimman, tasapainoisemman naisen. Tuollaiset naiset sopivat yhteen parhaiten sellaisten miesten kanssa jotka kohtelevat heitä yhtä huonosti ja välinpitämättömästi kuin he miehiä. Voivat sitten draamailla ja tapella keskenään.

    • rrr555

      En tiedä naisista, mutta miehet ainakin tekee usein juuri noin. Mitä rakastuneemmalta mies vaikuttaa, sitä varmempaa on ettei hänellä ole mitään todellisia tunteita.

      • sdtsgsdgsd

        Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Taidat itse tulkita väärin näitä miehiä, olet itse rakastunut joten luulet että mieskin on?


      • rrr555

        En luule, että mies on rakastunut, jos siitä ei ole mitään merkkejä. Sitä paitsi myös kaverini ja muut sivusta seuraajat ovat "tulkinneet väärin" näitä miehiä. Aina minulle sanotaan, että mies on aivan selvästi rakastunut minuun.. on ollut jo kauan.. Kertaakaan se ei ole ollut totta.
        Kun taas sellaiset miehet, jotka ovat käyttäytyneet kuin haluaisivat olla vain kavereita eivätkä koskaan ole edes punastuneet seurassani, ovatkin rakastuneita ja haluaisivat suorastaan väkisin alkaa seurustella kanssani.


      • NäinMeillä
        rrr555 kirjoitti:

        En luule, että mies on rakastunut, jos siitä ei ole mitään merkkejä. Sitä paitsi myös kaverini ja muut sivusta seuraajat ovat "tulkinneet väärin" näitä miehiä. Aina minulle sanotaan, että mies on aivan selvästi rakastunut minuun.. on ollut jo kauan.. Kertaakaan se ei ole ollut totta.
        Kun taas sellaiset miehet, jotka ovat käyttäytyneet kuin haluaisivat olla vain kavereita eivätkä koskaan ole edes punastuneet seurassani, ovatkin rakastuneita ja haluaisivat suorastaan väkisin alkaa seurustella kanssani.

        Sekoitat nyt vain eri miestyyppien käytöksen rakastumiseen. Ns. pelimiehet kyllä esittävät vakuuttavasti ihastunutta/ rakastunutta jotta saisivat haluaumansa. Mutta eivät he oikeasti välitä juuri tuosta naisesta.
        Monet tavalliset vähän ujommat miehet taas eivät uskalla tuoda esiin niitä todellisia tunteitaan koska pelkäävät naisen torjuntaa ja satutetuksi tuloa. Siksi he saattavat vaikuttaa ihan samanlaisilta kuin ne meihet jotak eivät ole kiinnostuneita.


      • rrr555

        Jos kysymys on ollut pelimiehistä, niin miksi he eivät ole yrittäneet saada minulta seksiä? Ei kai pelimiehelle riitä pelkästään se, että tietää naisen olevan rakastunut?


      • NäinMeillä
        rrr555 kirjoitti:

        Jos kysymys on ollut pelimiehistä, niin miksi he eivät ole yrittäneet saada minulta seksiä? Ei kai pelimiehelle riitä pelkästään se, että tietää naisen olevan rakastunut?

        "Jos kysymys on ollut pelimiehistä, niin miksi he eivät ole yrittäneet saada minulta seksiä? Ei kai pelimiehelle riitä pelkästään se, että tietää naisen olevan rakastunut?"

        Pelimiehillä on aina "monta rautaa tulessa" eli monia naisia eri "vaiheissa". Et ole ollut niin helppo että olisivat sitten menneet pidemmälle ja ovat häipyneet muiden naisten perään.
        Kyllä jos mies on oikeasti rakastunut niin hän on. Jotenkin olet vain tulkinnut väärin näitä rakastumisen merkkejä.


    • Intohimoinennainen

      Mä ainakin lopetan flirtin, jos saan tietää että mies on varattu. Siihen se usein tyssää.

    • lkjflkasdjf

      En tiedä aloittajan tilanteesta, mutta naisena mulle käynyt muutamaan otteeseen näin: Olen luonnostani hymyileväinen ja ystävällinen, pyrin olemaan kaikille huomaavainen ja olen kiinnostunut ihmisistä ihmisinä, kuuntelen mielelläni toisten juttuja jne. Joskus joku sitten ottaakin tämän niin, että olisin kiinnostunut seurustelumielessä, ja pettyy, kun en ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe