Esitätkö jotain

palstajussi

roolia palstalla? :)

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman muuta.

    • modeIli

      Käsikirjoitan kaikki juttuni etukäteen ettei paljastuisi, että olen papparainen tekohampailla.

      • Kirjattuna_kirjeenä

        .

        "Vaadin esitetyt kysymykset etukäteen # KIRJATTUNA KIRJEENÄ #" ruuspäri

        har!1

        .


      • Nyt auttakaa palstailijaa pulassa. Mitä noi "spedet" sössöttää, en tajua yhdenkään heidän viestinsä asiayhteyttä. Mietin vaan, kuinka monen sukupolven on täytynyt juoda sinolia, että pää pehmenee kuin näillä pässeillä.


    • Luolamadonna

      Totta kai. Mitä järkeä tässä muuten olisi.

      (Naurua)

      • Sinä se olet alkanut luuhailemaan vieraissa hieman turhan paljon. Kotiin kirjoittelemaan siitä.


      • Luolamadonna
        elisakettu kirjoitti:

        Sinä se olet alkanut luuhailemaan vieraissa hieman turhan paljon. Kotiin kirjoittelemaan siitä.

        Joo siis mä kyllästyin sinkkutolloiluun.

        Nyt mä olen yrittänyt kopioda itseäni lumiselle partsille selfieen, mutta en saa taustaa näyttämään Norjalta.

        Hirveä darrakin on.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Joo siis mä kyllästyin sinkkutolloiluun.

        Nyt mä olen yrittänyt kopioda itseäni lumiselle partsille selfieen, mutta en saa taustaa näyttämään Norjalta.

        Hirveä darrakin on.

        (Hihitystä)

        :-D Ootsä olevinaan Norjassa? No jos maalaat piimällä vuoret ja vuonat ikkunaan. Parin tunnin päästä on sopiva hämäräkin. Jos sitä piimää jää yli, auttaa krapulaankin.


      • Luolamadonna
        elisakettu kirjoitti:

        :-D Ootsä olevinaan Norjassa? No jos maalaat piimällä vuoret ja vuonat ikkunaan. Parin tunnin päästä on sopiva hämäräkin. Jos sitä piimää jää yli, auttaa krapulaankin.

        Kuudelta aamulla oli kaikki skumpat juotu. Tultiin tilataksilla stadiin juomaan piimää.

        (Naurua)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Kuudelta aamulla oli kaikki skumpat juotu. Tultiin tilataksilla stadiin juomaan piimää.

        (Naurua)

        Hillittömät geimit. Ja sillä litrahinnalla jää rahaa sinne häämatkaankin:)


      • Luolamadonna
        elisakettu kirjoitti:

        Hillittömät geimit. Ja sillä litrahinnalla jää rahaa sinne häämatkaankin:)

        Joo siis tää loppupäivä menee kynsiä leikellessä ja puhallellessa. Yhdestäkään osallistujasta ei ole kuulunut vielä mitään.

        (Reps)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Joo siis tää loppupäivä menee kynsiä leikellessä ja puhallellessa. Yhdestäkään osallistujasta ei ole kuulunut vielä mitään.

        (Reps)

        Raavit kaikki hengiltä?


      • Luolamadonna
        elisakettu kirjoitti:

        Raavit kaikki hengiltä?

        Väitätkö sä että mua pitäs vähän viilata?

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Väitätkö sä että mua pitäs vähän viilata?

        (Hihitystä)

        Pois se minusta. Menisi vain hyvinkehitetty särmikkyys pilalle. Ja onhan siinä se etu ettei ovella jonota turhan kitisijöitä.


      • Luolamadonna
        elisakettu kirjoitti:

        Pois se minusta. Menisi vain hyvinkehitetty särmikkyys pilalle. Ja onhan siinä se etu ettei ovella jonota turhan kitisijöitä.

        Saatanasti tekis mieli jäätelöä. Jotain ällömakeeta karamellimössöä. Tällaisiin aamuihin pitäs tajuta varautua. Mieletön työ saada ittensä pelikuntoon. Luulevat vielä juopoksi.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Saatanasti tekis mieli jäätelöä. Jotain ällömakeeta karamellimössöä. Tällaisiin aamuihin pitäs tajuta varautua. Mieletön työ saada ittensä pelikuntoon. Luulevat vielä juopoksi.

        (Naurua)

        Karmeeta tönkkökieltä. Ei mitään lyyrisyyttä.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Saatanasti tekis mieli jäätelöä. Jotain ällömakeeta karamellimössöä. Tällaisiin aamuihin pitäs tajuta varautua. Mieletön työ saada ittensä pelikuntoon. Luulevat vielä juopoksi.

        (Naurua)

        Ei sitten kantsi mennä ostamaan ainakaan superjäätelöä.

        No niin, nyt on taas huoraamiset annettu anteeksi. Mää meen virpomaan :)


    • Minulla ei ole aika esittää mitään. Tämä koko palstan tukinikkinä oleminen vie kaikki mehut. Te ette voi käsittää, millaista kivirekeä olen perässäni vetänyt jo vuodesta 2008. Ei tähän enää muita rooleja mahtuisi, niin hyvä näyttelijä en sentään ole. :)

    • Tietysti.
      Teeskentelen älykästä ja ihmettelen miksi niin monet teeskenetelevät päinvastaista.

      • No kun jaossa oli vain niitä helpompia tai inhokkirooleja.


    • Oonks myöhän, sori. Juoksin kuin silmäpako sukas, kuultuain roolituksest.
      Vai oonks mä iha oma itsein?
      Olin etsimäs pääsiäiseks kulkuneuvoo, löyty fat boy (HD)
      http://i.imgur.com/Kvi21n1.jpg

      • Ihana:)


      • Kyöpelinvuorel hämmästyvät, ku kurvaan paikalle tuol :)


      • Minä_olen_POLIISI---
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Kyöpelinvuorel hämmästyvät, ku kurvaan paikalle tuol :)

        .

        "Minä olen # P-O-L-I-I-S-I # onkos kulutuspintaa hä"

        har!1

        .


      • Minä_olen_POLIISI--- kirjoitti:

        .

        "Minä olen # P-O-L-I-I-S-I # onkos kulutuspintaa hä"

        har!1

        .

        Tiiun taaon, kun aivastaa noita tää, kulutuspintaa lisää luutaan taion. Hjatsii!


      • Turpa kiinni tai heitän sua tekareilla tai kaari....heitto sorsalla:D



      • No sitten tyydyn vain siihen heittelyyn. Mun täti oli muuten suutari, ei kala, eikä ammatillisesti, vaan silleen.


      • modelli kirjoitti:

        No sitten tyydyn vain siihen heittelyyn. Mun täti oli muuten suutari, ei kala, eikä ammatillisesti, vaan silleen.

        Lekuriin osuit, Saattaapi määrätä muhkeet tropit.

        Nii joo, Suutari o myös sukunimi


      • Sä oot välkympi kuin 10 palstalaista:D


    • Olen oma itseni.

      Olenko muuten kertonut, kun mentiin Itä-Suomeen sukulaisia katsomaan lehmätilalle. Keittivät sinä sitten kahvia ja käskivät minua mennä lypsämään kahviin maitoa navetassa olevasta lehmästä. Nopeasti tuo olikin tehty ja yhtä nopeasti katosi kahvin sekaan. Ei siitä kun uudestaan lypsämään ja pian taas oli mennyt sekin vastalypsetty maito. Lähettivät sitten taas lypsämään, mutta ei tullut enää maitoa.
      Menin takasin tupaan ja sanoi, ettei maitoa tule enää. Isäntä siitä epäilemään, olisiko lehmä ummessa ja lähdettiin yhdessä katsomaan. Kun näkivät lypsylehmän, jokainen mukana ollut oksensi, en tiedä miksi. Lehmä oli linkin kuvan näköinen, hieman vaaleampi. Navetassa ei ollut muita nelijalkaisia, paitsi koira.
      http://criafertil.com.br/uploads/2015_06/images/original/baine---angus.jpg

    • En jaksa esittää. En tosin jaksa myöskään miettiä millaisen kuvan,eli kuinka rehellisen siis, annan itsestäni. En lue koskaan vanhoja vastauksiani, paitsi jos joku vanha ketju nostetaan ylös ja bongaan "itseni". Yleensä luen ihan ihmeissäni vastauksia: ahaa, vain noin olen vastannut ja pohtinut, mielenkiintoista..

      • Komppaan, se on just noin. Sä olet ihan kuin minä, tai päin vastoin. En voi ymmärtää, etteivät jotkut näe kun joku feikkaa. Tiedän tälläkin palstalla muutamankin tällaisen oudon olion. Yksi heistä vielä käsivarsinimmareiden konsultti ja toinen suoliaukon ja kaasun spelialisti. Ihan käsittämätöntä kuinka halpaan ihmiset menevät, etteivät ymmärrä kuka on oikea henkilö, kuin me.


      • modelli kirjoitti:

        Komppaan, se on just noin. Sä olet ihan kuin minä, tai päin vastoin. En voi ymmärtää, etteivät jotkut näe kun joku feikkaa. Tiedän tälläkin palstalla muutamankin tällaisen oudon olion. Yksi heistä vielä käsivarsinimmareiden konsultti ja toinen suoliaukon ja kaasun spelialisti. Ihan käsittämätöntä kuinka halpaan ihmiset menevät, etteivät ymmärrä kuka on oikea henkilö, kuin me.

        Niin :) Toisaalta on aika kauhistuttava ajatus jos suoliaukko-kaasu-kirjoittaja ja käsivarsinimmari-kinuaja-tyyppi eivät oliskaan feikkejä, vaan ihan tosissaan ;(


    • Emmä mitään esitä, ei mulla oo vehkeitä siihen.

    • kiItti_mies

      Esitän :)

    • Okei okei, voi olla etten aina pysy omana itsenäni. Mutta sanotaanko näin, että ihannoin Israelin ensimmäistä kuningasta Daavidia, jolla oli kahdeksan vaimoa ja kymmenkunta seksiorjaa. Ja todellinen idoloni on Salomon, Davidin poika, joka oli varsinainen hurjastelija, jolla oli 700 vaimoa ja 300 jalkavaimoa.

    • Jos on tarvetta, yleensä ei ole. :)

    • En esitä, mutta mielelläni kyllä esittäisin jotain parempaa kuin olen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe