Pääsiäispupu

eipupu

Pitäisikö jo valita sinkut palstan virallinen pääsiäispupu?

30

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna
      • tuleeko.muita.pupuja

kyllä pitäisi ja pupu oli kivan näköinen tähän asti paras

• Luolamadonna

Arvatkaa mikä oli eilisillan teema?

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Arvatkaa mikä oli eilisillan teema?

(Reps)

Kyllä tuollaista jyrsijää on aina ilo polkaista.

(Naurua)

• sankarionsyntynyt

Pääsiäispupu kohtaa bätmänin.

• Luolamadonna
        sankarionsyntynyt kirjoitti:

Pääsiäispupu kohtaa bätmänin.

Joo siis mä siitä heilautin viitan sivuun ja pyöräytin tytsyn Siemensin konepellille. Tuollaiset kahisevat hamoset saa pyllistämällä tieltä.

Oikein kätevää.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Joo siis mä siitä heilautin viitan sivuun ja pyöräytin tytsyn Siemensin konepellille. Tuollaiset kahisevat hamoset saa pyllistämällä tieltä.

Oikein kätevää.

(Naurua)

Siinä ne ruuvit tukassa jojoili, kun pantiin pikapyykki namukasta päälle.

( Naurua)

• ehdottaja

Ehdotan ratikkaa

• pupunpitääollanuori

Pupun pitäisi olla nuori, ei vanha paperinohutihoinen, ryppyinen kurppa. Nuoria naisia on palstalla vähän.

• erkki-täti

• atännä
        erkki-täti kirjoitti:

Pääsiäispupu on kylläkin miespuolinen, häneen viitataan aina persoonapronominilla "he". Tässäpä video, kuka palstalaisista tulee mieleen?

https://www.youtube.com/watch?v=ZgIvFIRHDoI

Annan ääneni tälle pupulle :D

• helmiä.sioille
        erkki-täti kirjoitti:

Pääsiäispupu on kylläkin miespuolinen, häneen viitataan aina persoonapronominilla "he". Tässäpä video, kuka palstalaisista tulee mieleen?

Minä! Aina minä!!!

Ps. Mä kyllä diggaan susta, erkki-täti... :)

• LapsetPelkääTätiä
        helmiä.sioille kirjoitti:

Minä! Aina minä!!!

Ps. Mä kyllä diggaan susta, erkki-täti... :)

Toivottavasti et ehdota erkki-tätiä pupuksi, sillä se olisi tavattoman irvokas näky. Vääristyneet, syvien uurteiden peittämät kasvot vääntyvät irvistykseen, jonka olisi tarkoitus kuvata hymyä. Vähemmästäkin lapset pelästyvät.

• erkki-täti kirjoitti:

Juuri tuollaisista väkivaltaisista jännäpupuista naiset aina innostuvat.

• SharkGear
        erkki-täti kirjoitti:

Videosta tuleekin mieleen DarkFear. Äänestän häntä palstan pääsiäispupuksi, että tietääkin se!!!

• kummallakin.hame.vai

tuleekohan vielä ehdokkaita jos ei niin kumpi voittaa luolamadonnan ehdotus vai ehdottajan ehdotus ratikka

• 151617

Marrnie on kuvan perusteella söpö pupu, tiedä sitten onko omakuva

• Äänestän Ratikkakuskia. Hän on varmasti ulkonäöltään yhtä miehekäs kuin pääsiäsipupu ja luonteeltaan päänsä piiloon työntävä arka jänis.

• 6266

Kyllä nuo aras jänöt on enemmän teitä ätmejä. Expulla on enempi räksyttävä chihuahua ja superätmi muistuttaa siiliä joka käpertyy piikkipuolustukseen peloissaan, ketäs muita vakiätmejä täällä oli, no ehkä hc-ätmel sitten, sillähän on tapana heittää jotain lakonista pikkunokkelaa ja luikkia pakoon.

• 6266 kirjoitti:

Kyllä nuo aras jänöt on enemmän teitä ätmejä. Expulla on enempi räksyttävä chihuahua ja superätmi muistuttaa siiliä joka käpertyy piikkipuolustukseen peloissaan, ketäs muita vakiätmejä täällä oli, no ehkä hc-ätmel sitten, sillähän on tapana heittää jotain lakonista pikkunokkelaa ja luikkia pakoon.

Mikäs itse olet? Jollain random nimimerkillä puskista huutelija.

• Eikö Ätmel voisi olla meidän kaikkien naisten pupu :)

• Luolamadonna

Valitettavasti ei voi olla. Tämä on vähän kuin kouluruokailussa: vaihtoehtojen kirjo on kaukana historiallisesta.

(Pupumaista hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Valitettavasti ei voi olla. Tämä on vähän kuin kouluruokailussa: vaihtoehtojen kirjo on kaukana historiallisesta.

(Pupumaista hihitystä)

Sikäli tämä on myös historiallinen aamu, sillä rakastamani Jenni V (avaruuslisko) näytti jotenkin kulahtaneelta ja voimattomalta tämän aamun kuvissa.

Olen hieman hämilläni reaktiostani.

• Luolamadonna kirjoitti:

(Pupumaista hihitystä)

Sana "kouluruokailu"-tappaa mielenkiinnon asiasta kuin asiasta! :P

• Luolamadonna
        Nainen_28v kirjoitti:

Sana "kouluruokailu"-tappaa mielenkiinnon asiasta kuin asiasta! :P

Tämän teollisen syömistavan ja V:n niputtaminen lähelle toisiaan pitää sisällään jonkinlaisen totuuden itusen. Musiikkiteollisuus on teollisuutta siinä missä huono syöminen on. Uskonnot ovat myös suuria teollisuuslaitoksia, niin kuin tällaiset saititkin olisivat ilman minua, joka nautinnollisesti ja pyyteettömästi puurran täällä vuodesta toiseen.

Pupu saa olla tuolla luonnossa, mutta täällä pitää asennoitua toimintaan kuin sotaan. Vähän kulahtaneenakin.

(Naurua)

• Lyolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Tämän teollisen syömistavan ja V:n niputtaminen lähelle toisiaan pitää sisällään jonkinlaisen totuuden itusen. Musiikkiteollisuus on teollisuutta siinä missä huono syöminen on. Uskonnot ovat myös suuria teollisuuslaitoksia, niin kuin tällaiset saititkin olisivat ilman minua, joka nautinnollisesti ja pyyteettömästi puurran täällä vuodesta toiseen.

Pupu saa olla tuolla luonnossa, mutta täällä pitää asennoitua toimintaan kuin sotaan. Vähän kulahtaneenakin.

(Naurua)

Mutta ehkä voimme Jennin kanssa ikääntyä yhdessä irrallisina kosmisina kappaleina.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

(Naurua)

Puurtaa. Siis puurtaminen kuulostaa fitimmältä kuin "puurran".

(Reps-naps)

• Luolamadonna kirjoitti:

Puurtaa. Siis puurtaminen kuulostaa fitimmältä kuin "puurran".

(Reps-naps)

Kosminen pupukin kuulostaa oikein hyvältä. Ketään satuttamatta tahi vangitsematta!!

• Ikis__M

Kenenkään kiltin & kunnollisen palstan miehen ei ole viisasta asettua pääsisäpupuksi. Täällähän ovat ainakin erkki-täti ja että.silleen metsästyksen harrastajia, en usko että pääsiäinenkään saisi pelastettua pupurukan henkeä jos noiden alfanaaraiden passin ohitse sattuisi tepsuttelemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe