apua mulla on ollut napakoru joulukuusta lähtien, olen vaihtanut pari kertaa, olen huolella liikkeestä saamilla ohjeilla hoitanut tätä, mutta nyt alapallon kohdalta on tullut ulospäin nahan näköistä punaista kirvelevää osaa... sattuu aivan v****ti ja kirvelee. pelkään että koru on alkamassa kasvaa ulos, onkohan näin? kuitenkin nahkaa on runsaasti pallojen välissä.. ja yläpallon ympärillä oleva nahka on todella hyvässä kunnossa, ainoastaan alapallon nahka siis tulossa alaspäin.. auttaisiko joku ja kertoisi että mistä tässä on kyse, vähän pelottaa meinaan
napakorun uloskasvu?!?!
4
176
Vastaukset
- lävistetty94
Joulukuusta asti ollut ja kahdesti oot vaihtanut? Ei ihme jos on kipeä! Napalävistyksillä menee 6-12kk keskimäärin parantua, oon kuullut tapauksia jossa mennyt yli vuodenkin. Uloskasvun riski on korkea jo valmiiksi napalävistyksissä sillä se on surface lävistys kuten esim kulmalävistys, eli se ei mene mistään varsinaisesti läpi vaan koru on ihon alla, jolloin se voi kasvaa ulos. Lopeta korujen vaihtelu ja ota yhteyttä lävistäjääsi. Mikäli koru on kasvamassa ulos kannattaa se ottaa pois ajoissa, ennenkuin koru kokonaan putoaa kehosta ulos.
- Hemmet
Hemmetin mukulat!jos lävistys vaivaa yhteys paikkaan jossa otettu.ja kysykää koska korun voi vaihtaa !
- ÄrräpäitäLenteli
Minullakin tuli lihanpalasen näköinen juttu alemmasta lävistysreiästä ulos kun mieheni kiskaisi paitani ylös riuhtaisten joka sitten juuttui paranemisvaiheessa olevaan koruun. Itselläni se parani keitetyllä vedellä jossa oli pari teelusikallista merisuolaa.
- ttsdfdsfds
Ilmeisesti nk. läpikasvu on myös kudostyyppiin liittyvä ominaisuus. Itselläni sekä napalävistyksessä että nännilävistyksissä koru siirtyi koko ajan lähemmäs pintaa, vaikka muuten oli jo parantunut. Ovat olleet jo vuosikausia poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762099
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851519Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121212Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42938
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795