http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001140858.html
Jos ei kouluttaudu niin jää sinkuksi. Palstalla on pelkkiä peräkammarin poikia jolla ei ole töitä eikä koulutusta
Vähän koulutetut miehet jää sinkuiksi
63
67
Vastaukset
- tottaviserrät
Niin ja kurppanaisia. Varmaan vituttaisi olla korkeakoulutettu, työtön sinkku-atm. Ei ollut siitä koulutuksestakaan iloa.
Vaikea kouluttautua kun joutuu aina koulukiusaamisen uhriksi. Mun pää ei enää kestä sitä.
Johtuu siitä, että naiset vaativat aina että miehellä on paremmat tulot. Se on hypergamiaa. Ajattelitko kertoa lisää naisten ahneudesta?
- kurppa-nainen
Hyväksykää se että ette koskaan kelpaa naiselle.
- Naisasialooseri1
Älkää hyväksyö vaan kostakaa.
- mies.on.mies
mies ja koulu ei ole tarkoitettu toisilleen vaan mies ja camel bootsit jotka kulkevat omia polkujaan minne tykkää mies on tehty ajelemaan autoa polttamaan tupakkia syömään ja juomaan ja hässimään nukkumaan juhlimaan tekemään mitä huvittaa olla vapaa se on miesgeeniä se mutta koulut on naismaisia miähiä varten jotka ei ole miehiä eikä naisia ja heiltä puuttuu miesgeeni tukkaan geeliä punaakin huulille että näyttää hyvälle ja naiselliselta hakkaa ja tappaa naisiansa ja lapsiansa ja on kade ja himoitsee niinkuin naisetkin miehistä miestä
- miehet.on.miehiä
mies tykkää pussailla ja tyydyttää naisen ja ottaa naisensa mukaan minne meneekin ja pitää lapsistaan ja naisestaan huolta ja nauttii kun saa lihaksilleen töitä vapaa ajan töitä esim moottorisaha tai kirves ja ongelma puu tai raivaussaha tai vesuri ja raivattavaa siitä mies tykkää ja sellainen on miesgeeni ja oppikirjoista tykkää tehdä saunan pesään sytykkeitä jotta perhe voi saunoa ja jos ei ole miesgeeniä niin ei tuommoisista tykkää tykkää opiskella laukku jossa penaali ja meikki pussukka ja leikkii hieno pierua ja hienostelee kuin hienosto rouva
- miähinenmiäs
miehet.on.miehiä kirjoitti:
mies tykkää pussailla ja tyydyttää naisen ja ottaa naisensa mukaan minne meneekin ja pitää lapsistaan ja naisestaan huolta ja nauttii kun saa lihaksilleen töitä vapaa ajan töitä esim moottorisaha tai kirves ja ongelma puu tai raivaussaha tai vesuri ja raivattavaa siitä mies tykkää ja sellainen on miesgeeni ja oppikirjoista tykkää tehdä saunan pesään sytykkeitä jotta perhe voi saunoa ja jos ei ole miesgeeniä niin ei tuommoisista tykkää tykkää opiskella laukku jossa penaali ja meikki pussukka ja leikkii hieno pierua ja hienostelee kuin hienosto rouva
Kuules olen toiminut ammatiltani metsurina 15 vuotta. Kädessä pysyy niin moottorisaha, raivuri, kirves kun vesurikin. Ikää alle 40v. Asun pirkanmaalla ja eipä kuule tällainen duunari ammatti naisia kiinnosta. Pitää olla "siistin sisätyön tekijä" Teen puut vapaa ajalla niin vanhemmillenikin ja tuttaville yms ja kaikki alan työt. Siinä metsuri romantiikkaa kerrakseen mutta kaskummaa kun ketään ei kiinnosta kasvoiltaan ruma mies.
- kai.niitäkin.on
miähinenmiäs kirjoitti:
Kuules olen toiminut ammatiltani metsurina 15 vuotta. Kädessä pysyy niin moottorisaha, raivuri, kirves kun vesurikin. Ikää alle 40v. Asun pirkanmaalla ja eipä kuule tällainen duunari ammatti naisia kiinnosta. Pitää olla "siistin sisätyön tekijä" Teen puut vapaa ajalla niin vanhemmillenikin ja tuttaville yms ja kaikki alan työt. Siinä metsuri romantiikkaa kerrakseen mutta kaskummaa kun ketään ei kiinnosta kasvoiltaan ruma mies.
eikö nimimerkki jo kerro jotain jos puuttuu miesgeenit niin ei ole mies vaan miäs ja niin kuin sanoin jos ei kiinnosta kuin sisätyöt niin miesgeeni puuttuu naiset aistii sen en osaa neuvoa hae kouluun ne pojat tietää miten koristellaan itsensä ns kauniiksi toisiansa varten ja toiseksi missä metsuria nykyään tarvitaan eikö metsäkone tee ne työt ja raivaukseenkin on tehty kone ja eihän enään edes kouluteta metsureita niin ainakin metsäkoulu on sanonut
- metsurismies
kai.niitäkin.on kirjoitti:
eikö nimimerkki jo kerro jotain jos puuttuu miesgeenit niin ei ole mies vaan miäs ja niin kuin sanoin jos ei kiinnosta kuin sisätyöt niin miesgeeni puuttuu naiset aistii sen en osaa neuvoa hae kouluun ne pojat tietää miten koristellaan itsensä ns kauniiksi toisiansa varten ja toiseksi missä metsuria nykyään tarvitaan eikö metsäkone tee ne työt ja raivaukseenkin on tehty kone ja eihän enään edes kouluteta metsureita niin ainakin metsäkoulu on sanonut
Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee. Metsuri ja moto ei ole sama asia. Moto on vienyt tukkipuu/harvennushakkuu työt mutta edelleen taimikon raivaukset, ennakkoraivaukset, perkaukset sekä istutukset tehdään miehissä. Koneista ei näihin ole. Jos mietit missä metsuria tarvitaan niin soita vaikka paikalliseen mhy.n tai metsä firmoihin metsägroup, upm, koskitukki, stora enso jne jne ja kysy missä vielä metsuria tarvitaan vai tarvitaanko. He ohjeistavat kyllä.
- tiedä.sitten
oli joskus maansiirtokoneen huolto kurssi metsäalan halleilla ja siellä joku metsä ope sanoi että oli yksi hakija ja metsuri kurssi on lopetettu kun ei ole hakijoita ja nykyään on motokuskit niin en paremmin tiedä tai onhan moni vaihtanut alaa kun kuulemma töitä ei ole
- metsurismies
tiedä.sitten kirjoitti:
oli joskus maansiirtokoneen huolto kurssi metsäalan halleilla ja siellä joku metsä ope sanoi että oli yksi hakija ja metsuri kurssi on lopetettu kun ei ole hakijoita ja nykyään on motokuskit niin en paremmin tiedä tai onhan moni vaihtanut alaa kun kuulemma töitä ei ole
Mulle sanottiin -90 luvulla kun kouluttauduin ammattiin että ei kannata metsästä haaveilla kun ei siellä ole metsurille töitä. Jopa opettajat toitottivat tätä. En nyt sanois. Olen 16 vuotta ollut alalla olematta päivääkään työttömänä. Olosuhteiden pakosta on lyhyitä kausi lomautuksia mutta irtisanota ei koskaan. Olen välillä palkkauksen mukaan vaihtanut parempaan firmaan ja oltiinpa mua viime vuonna repimässä kahteen muuhunkin metsäfirmaan. Firmojen pomot soitteli ja olis tarjonnut josjonkinlaista ekstraa jos olisin vaihtanu firmaa. No mulla on nykyisessä senverran hyvät edut plus työmaat lähellä yms että en vaihda. Hyvä silti tietää että kysyntää olis muuallekin jos tilanne muuttuisi. Vapaa ajalla sukulaiset ja tuttavat pyytävät kaatelemaan pihapuita ja tekemään pienialaisia raivauksia yms joten kyllä tässä hyvin leivän syrjässä on pysyny ammatissa jonka ei pitäis ketään työllistää. Omassa metsässä löytyy kanssa savottaa ettei vapaa ajan ongelmia ole.
Kuten sanoin moto ei ole mies ja motoa ei voi taimikoihin laittaa.
No jopas oli uutinen.
- 5p7
Entäs vähän koulutetut naiset?
Harvoin kuulee miesten suusta, että naisen koulutus olisi kriteerilistalla kovinkaan korkealla. Nätti ja mukava lähäri on aina lääkärille kelvannut.
- nainen.on.nainen
nainen ja koulu ei nekään ole tarkoitettu toisilleen nainen tykkää kodistaan ja perheestään ja tykkää olla siellä missä mieskin ja lapset tykkää ajella miehensä mukana autolla syömään juomaan nukkumaan ja hässimään miehensä kanssa sellainen on nainen ja naisgeeni niistä saa hyvän vaimon ja seksikkään naisen mutta koulut on naesija varten joita ei perhe ja koti kiinnosta kiinnostaa vain työpaikalla ja pyytää lisä töitä ettei tarvis kotiin mennä ja sitten salille pukuhuoneeseen katselemaan alastomia naisia ja pimppejä ja pitkittää sitä ja suoraan kotiin nukkumaan ja heti herättyään töihin ja on ilkee ja vit,umainen kotona perheelleen ja on leuhka töissä muille ihmisille yleensä sinkkuja ja sinkkuina siitä ei saa hyvää naista
Ratikkakuski kirjoitti:
Harvoin kuulee miesten suusta, että naisen koulutus olisi kriteerilistalla kovinkaan korkealla. Nätti ja mukava lähäri on aina lääkärille kelvannut.
Onneksi poikkeuksiakin on.
- Ad_hominem
helka kirjoitti:
Onneksi poikkeuksiakin on.
Niin, onneksi. Muutoinhan kaltaisesi naiset, joiden paras ja ainoa meriitti on tutkintopaperi, eivät pystyisi mitenkään kompensoimaan ulkonäkönsä ja luonteensa puutteita kumppania etsiessään.
- kk_nnainen
persumiehet jää sinkuiksi ;)
"Soini intoutui tiistaina ottamaan kantaa naisten ja miesten väliseen suhteeseen ja siitä kumpuaviin ongelmiin.
Eräs ongelma on Soinin mukaan se, että suosituilla naisilla on tapana heittäytyä parisuhteesta toiseen pinnallisin perustein.
Nainen, jolla on varaa valita - ei aina, mutta usein - kattoo, että olisiko toi seuraava vähän parempi?"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122114981783_uu.shtml- mitä.naisia
juuri korkeakoulutettuja naisia tarkoitti ei muita sinkkuina olekkaan ei puhunut ministeri ja presidentti ehdokas soopaa ehkä siksi koulutuksista leikataankin kun tiedetään mitä ja mitkä naiset käy korkeakoulun etsitään aina jos olisi parempi mies
- dfhdfhfg
Jäisi ne sinkuiksi vaikka äänestäisivät jotain toista puoluetta. Itse äänestän aina mahdollisimman rasistista persua ihan feministien kiusaksi.
- elämän_koulu
Aloittaja on korkeakoulutettu kurppa jota vituttaa kun ikäisensä menestyneet YTM:it haluavat nuoremman naisen ja kurppa itse on täällä palstalla kitisemässä.
- aikuinenmies-
En ole kouluja käynyt mutta olen naisia saanut. Parisuhdetta naiset ei nykään edes halua ellei mies oli todella rikas jotta voi tehdä lapsia tehdä ja perheen perustaa ja ostaa se omakotitalo. Työn saanti on vaikeaa,vakitöitä ei saa ellei ole insinööri tai keksijä joka keksii uusia älypuhelimia.
- pitkäaikaistyötön
Tämän vuoksi on parempi olla kokonaan työtön kuin tehdä mitään surkeita hanttihommia joista saa alle 2500 euroa kuussa. Yksin joutuu kuitenkin aina olemaan.
Huomasin tuon Tinderissäkin, melkein kaikki naiset ovat AMK tai YO...
No onneksi elämää on parisuhteen ulkopuolellakin. Tosin mahdolliset 40-50 vuotta yksin kuullostaa aika raskaalta. Kai siihen tottuu...- karua.mutta.totta
kaikki ammattikoululais naiset on varattuja eikä siellä paljon erota ei hyvää naista päästetä vapaille markkinoille mutta kaikki sinkut on koulutettuja ilkeitä kukasta kukkaan menijöitä ylempänä ministeri soinikin on huomannut tämän ja moni muu koulutetuista ei saa hyvää kumppania ja puolisoa
Nainen_28v kirjoitti:
Mikä naisen pitäisi olla?
Vaadin maisterin papereita (naimamaisterin).
Naisen pitäisi olla sitä mitä itse haluaa. Tehdä sitä mistä tykkää. Henkilökohtaisesti en välitä koulutustausta, nostan hattua jokatapauksesssa ja arvostan oli se sitten kouluttamaton, amis, amk tai yo. Pääasia et mieli ja syli on avoin ja kosteutus toimii.Mies__30v kirjoitti:
Vaadin maisterin papereita (naimamaisterin).
Naisen pitäisi olla sitä mitä itse haluaa. Tehdä sitä mistä tykkää. Henkilökohtaisesti en välitä koulutustausta, nostan hattua jokatapauksesssa ja arvostan oli se sitten kouluttamaton, amis, amk tai yo. Pääasia et mieli ja syli on avoin ja kosteutus toimii."Naisen pitäisi olla sitä mitä itse haluaa. Tehdä sitä mistä tykkää. Henkilökohtaisesti en välitä koulutustausta, nostan hattua jokatapauksesssa ja arvostan oli se sitten kouluttamaton, amis, amk tai yo. Pääasia et mieli ja syli on avoin ja kosteutus toimii."
Tässähän ne perusasiat tulikin ;)
Oon sitä mieltä itse, että joku ammatti pitäisi olla, joko työssä tai koulussa hankittu, ettei ihan muiden rahoilla elele.
Itse olen vain käynyt pari opistotason koulua lukion jälkeen, koska amk-paikasta luovuin lapsen takia. En ole kyllä katunut. Paljon enemmän lapsi minulle merkkaa kuin koulut. Ei ole myöskään toistaiseksi tullut mitään morkkiksia, koska nykyisessä työssä palkkakin olisi sama vaikka olisin amk. Sitä en koe moraalisesti oikeaksi että lähtisin nyt kouluun ja elättäisin itseäni ja lastani yhteiskunnan rahoilla. Lapsen hankinta on kuitenkin ollut tietoinen valinta ja sen mukaan elän.
- 12121212
Hassua kuinka koulutetut naiset pilkkaavat kouluttamattomia miehiä sinkuiksi jäämisestä.
...kun samaan aikaan kirjoitetaan siitä kuinka koulutetut naiset jäävät sinkuiksi :D- atännä
Aika hassulta tuo pilkkaaminen kyllä kuulostaa. En ole missään törmännyt tuollaiseen.
atännä kirjoitti:
Aika hassulta tuo pilkkaaminen kyllä kuulostaa. En ole missään törmännyt tuollaiseen.
En ole minäkään.
- Koloinenpuu
Enkä minä :D
- atännä
Nainen_28v kirjoitti:
En ole minäkään.
Olisko yksi syy sinkkuuteen tuossa, että nähdään olemattomia mörköjä? Kaikenmaailman harhat ja epäluuloisuus voi olla kumppanin karkoittavia ominaisuuksia. Tai ainakin minä laittaisin kaverin hoitoon tai kiertoon saman tien, jos alkaisi suusta putkahtelemaan näitä yleisiä palstaharhoja :D
- atännä
atännä kirjoitti:
Olisko yksi syy sinkkuuteen tuossa, että nähdään olemattomia mörköjä? Kaikenmaailman harhat ja epäluuloisuus voi olla kumppanin karkoittavia ominaisuuksia. Tai ainakin minä laittaisin kaverin hoitoon tai kiertoon saman tien, jos alkaisi suusta putkahtelemaan näitä yleisiä palstaharhoja :D
Tulikin mieleeni yksi tapaus menneisyydestä. Lähdettiin porukalla kävelemään baarista kaverin luo, mulla oli seuralaisena baarista löytynyt mukavan oloinen mies. Yhtäkkiä se alkoi jankkaamaan, että "kusetan" sitä. Olin aivan hämmästynyt, että miten, mitä hän mahtaa tarkoittaa. Ei se osannut edes selittää sen enempää, ihmeellinen epäluuloisuuskohtaus, raivoaminen ja syyttely vaan "kusettamisesta". No jäihän se kaveri sitten siihen, sen verran sekopäältä vaikutti. Enkä yhtään ihmetellyt enää, että oli sinkku.
atännä kirjoitti:
Tulikin mieleeni yksi tapaus menneisyydestä. Lähdettiin porukalla kävelemään baarista kaverin luo, mulla oli seuralaisena baarista löytynyt mukavan oloinen mies. Yhtäkkiä se alkoi jankkaamaan, että "kusetan" sitä. Olin aivan hämmästynyt, että miten, mitä hän mahtaa tarkoittaa. Ei se osannut edes selittää sen enempää, ihmeellinen epäluuloisuuskohtaus, raivoaminen ja syyttely vaan "kusettamisesta". No jäihän se kaveri sitten siihen, sen verran sekopäältä vaikutti. Enkä yhtään ihmetellyt enää, että oli sinkku.
Kusetat etkä meinaa oikeasti antaa? Näin voisi nopeasti arvioida xD :)
- atännä
Nainen_28v kirjoitti:
Kusetat etkä meinaa oikeasti antaa? Näin voisi nopeasti arvioida xD :)
Heh :) Ei ollut aikomuksenakaan, ja se oli kyllä tiedossa. Jospa se pelkäsi, että vonkaan silti, tai että otan sen väkisin ;)
atännä kirjoitti:
Heh :) Ei ollut aikomuksenakaan, ja se oli kyllä tiedossa. Jospa se pelkäsi, että vonkaan silti, tai että otan sen väkisin ;)
Jos se kuvitteli että huijaat johonkin kolmen kimppaan? XD
Jos olitte menossa "kaverin luo".
Mistä helvetistä sitä tietää, mä en ainakaan tajua miehistä yhtään mitään!! XD- atännä
Nainen_28v kirjoitti:
Jos se kuvitteli että huijaat johonkin kolmen kimppaan? XD
Jos olitte menossa "kaverin luo".
Mistä helvetistä sitä tietää, mä en ainakaan tajua miehistä yhtään mitään!! XDJoo, oikein orgiat tiedossa... :)) Muistaakseni mulle jäi sellainen epäilys siitä raivokohtauksesta, että se ei uskonut mun olevan sinkku. Mutta mistäs sen tietää... Jollei osaa asiaansa sanoa, niin aikas paha on arvata oikein :)
atännä kirjoitti:
Joo, oikein orgiat tiedossa... :)) Muistaakseni mulle jäi sellainen epäilys siitä raivokohtauksesta, että se ei uskonut mun olevan sinkku. Mutta mistäs sen tietää... Jollei osaa asiaansa sanoa, niin aikas paha on arvata oikein :)
Musta tuntuu että "sinkkuus" on nykyään niin tulkinnanvaraista että...
Se että asuu jonkun kanssa ei edes meinaa kaikille että on varattu xD Harmi vain että esim. Yhteiskunta kyllä tulkitsee miehen ja naisen yhteiselon parisuhteeksi varsinkin jos lapsia kuuluu komboon...
- juujuujuu----
Eikös suomes ole paljon seurustelevia työttömiä.
- Aaahahahaahaha
;) Et sitten ole törmännyt ikisinkku diplomi-inssejä? ....
- YhtäKuin
Koulutettu nainen=verovaroin virkaan työllistyvä nainen=verorahoja koko ikänsä lapsesta vanhuuteen käyttävä nainen=verovaroin koko ikänsä elävä taparikollinen ja pitkäaikaisvanki.
"Noin joka kymmenes vastaantuleva mies on poikamies."
Mitä tapahtui palstafaktalle, jonka mukaan vain 10-20 % miehistä kelpaa parisuhteeseen?- EnKäveleVastaan
Harvat rumat kuten minä en edes kehtaa liikkua ulkona silloin kun tavalliset ihmiset. Siksi minä en kävele vastaan. Käyn kaupassakin joko salkkareiden aikaan tai just ennen sulkemisaikaa jolloin siellä ei juuri ketään ole. Aamulla aikasin töihin ja illalla myöhään takas. Lomalla vetäydyn mökille jossa en törmää kuin hirviin ja karhuihin vai laskeeko nekin että x määrä vastaan kävelevistä ihmisistä on sinkkuja?
EnKäveleVastaan kirjoitti:
Harvat rumat kuten minä en edes kehtaa liikkua ulkona silloin kun tavalliset ihmiset. Siksi minä en kävele vastaan. Käyn kaupassakin joko salkkareiden aikaan tai just ennen sulkemisaikaa jolloin siellä ei juuri ketään ole. Aamulla aikasin töihin ja illalla myöhään takas. Lomalla vetäydyn mökille jossa en törmää kuin hirviin ja karhuihin vai laskeeko nekin että x määrä vastaan kävelevistä ihmisistä on sinkkuja?
Tajuat kai, ettei tuossa tarkoitettu _kirjaimellisesti_ vastaantulijoita vaan tilastollista faktaa? :o
helka kirjoitti:
Tajuat kai, ettei tuossa tarkoitettu _kirjaimellisesti_ vastaantulijoita vaan tilastollista faktaa? :o
"1. Noin joka kymmenes vastaantuleva mies on poikamies. 20-vuotiaista miehistä 90 prosenttia elää poikamieselämää. Siitä luku laskee niin, että 30 ikävuoden jälkeen neljä miestä kymmenestä on sinkkuja. "
Selitä nyt koulutettu ihminen, miten tuo yhtälö on mahdollinen? Missä miesten ikäluokassa poikamiesten osuus on alle 10% ja kuinka paljon?scrg kirjoitti:
"1. Noin joka kymmenes vastaantuleva mies on poikamies. 20-vuotiaista miehistä 90 prosenttia elää poikamieselämää. Siitä luku laskee niin, että 30 ikävuoden jälkeen neljä miestä kymmenestä on sinkkuja. "
Selitä nyt koulutettu ihminen, miten tuo yhtälö on mahdollinen? Missä miesten ikäluokassa poikamiesten osuus on alle 10% ja kuinka paljon?Luulen, että vanhimmissa ikäryhmissä. Kontulan tutkimus puhuu suomalaisista, ei vain suomalaisista miehistä, mutta samoilla prosenttilukemilla:
"Kontulan mukaan yhdeksän kymmenestä suomalaisesta solmii vähintään yhden
avo- tai avioliiton elämänsä aikana.
- On kuitenkin joukko joka ei koskaan elä kumppaninsa kanssa. Heitä on väestössämme noin 10 prosenttia, hän sanoo."
Lisäksi hän rajaa vastentahtoisten lonereiden määrän viiteen prosenttiin:
"Toiseen ryhmään kuuluvissa syitä ovat muun muassa ujous tai sairaudet sekä vammat. Näitä ihmisiä on joukossamme noin viisi prosenttia väestöstä, hän tarkentaa."
Kiinnittäisin jälleen huomion myös siihen, että sinkkumiehistä suurempi osa haluaa säilyä sinkkuina kuin naisista. Vain 10 % naisista on omasta halustaan yksin.
Ja lopuksi huomauttaisin, että nyt puhutaan vain avo- ja avioliitosta, ei siitä kuinka moni pääsee/joutuu elämänsä aikana parisuhteeseen.
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/10-prosenttia-suomalaisista-ei-koskaan-el%C3%A4-parisuhteessahelka kirjoitti:
Luulen, että vanhimmissa ikäryhmissä. Kontulan tutkimus puhuu suomalaisista, ei vain suomalaisista miehistä, mutta samoilla prosenttilukemilla:
- On kuitenkin joukko joka ei koskaan elä kumppaninsa kanssa. Heitä on väestössämme noin 10 prosenttia, hän sanoo."
"Toiseen ryhmään kuuluvissa syitä ovat muun muassa ujous tai sairaudet sekä vammat. Näitä ihmisiä on joukossamme noin viisi prosenttia väestöstä, hän tarkentaa."
Kiinnittäisin jälleen huomion myös siihen, että sinkkumiehistä suurempi osa haluaa säilyä sinkkuina kuin naisista. Vain 10 % naisista on omasta halustaan yksin.
Ja lopuksi huomauttaisin, että nyt puhutaan vain avo- ja avioliitosta, ei siitä kuinka moni pääsee/joutuu elämänsä aikana parisuhteeseen.
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/10-prosenttia-suomalaisista-ei-koskaan-el%C3%A4-parisuhteessaJuuri sellaisia kaikki tutkijat aina on, että ne autoa ajaessakin katsoo pelkästään taustapeiliä.
EnKäveleVastaan kirjoitti:
Sinne kauppaan vaan samalla kuin kaikki muutkin. En ymmärrä tuota ajattelua nyt yhtään. :)
- 12121212
helka kirjoitti:
Luulen, että vanhimmissa ikäryhmissä. Kontulan tutkimus puhuu suomalaisista, ei vain suomalaisista miehistä, mutta samoilla prosenttilukemilla:
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/10-prosenttia-suomalaisista-ei-koskaan-el%C3%A4-parisuhteessaTuo on kuin toteaisi nälänhädästä että lähes 100% ihmisistä saavat syödäkseen jossain vaiheessa elämää.
Ei niin epärealistinen esimerkki:
Alfa/YTM
- paneskelee ja seukkaa kuumien naisten kanssa ikävuodet -> 30v
- viettää DINKY-elämää 20 naisensa kanssa ikävuodet 30-37v
- elää onnellisessa parisuhteessa ikävuodet 37->
Beta/KTM
- kärvistelee naisettomana suurimman osan ikävuosista ->30v
- asuu työleirillä elättämässä toisen miehen lapsia ikävuodet 30-37v
- kärvistelee naisettomana suurimman osan ikävuosista 37v->
Saivatko molemmat haluamansa? - Naisasialooseri1
helka kirjoitti:
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/10-prosenttia-suomalaisista-ei-koskaan-el%C3%A4-parisuhteessaVastentahtoisia lonereita on miehissä ainakin ikäluokassa 20-30v vähintään 30% ja miehet haluavat parisuhteen siinä missä naisetkin, sinkkuna naisia voi olla yhtä paljon koska eivät kelpuuta tasoistaan miestä.
YTM on monesti omasta tahdostaan sinkku, koska hänen ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä.
Eikä jää. Minunkin sukuni olisi kuollut sukupuuttoon, jos koulut jotain pariutumiseen olisivat vaikuttaneet. Isäni sukupolvesta ylöspäin on muutama joku ylioppilas ja ammattikouluja käynyt, mutta vain muutama on amk taustainen. Silti kaikilla on akka ja toisilla ehtinyt olla useampiakin.
Ja ei, eivät ole jännämiehiä ja hunsvotteja.
Nykyään vaan alkaa ihmisiltä todellisuudentaju kaikkoamaan ja eletään kauhean suorituskeskeisesti, määritellään ihmistä jonkun koulujen ja ammatillisten saavutusten mukaan. Ihan kuin vähemmällä meriitillä ei olisi elinkelpoinen ja arvokas yksilö ollenkaan. Ihmisethän tätä hulluuttaa eteenpäin ajaa, vaikka voisivat valinnoillaan yhtä hyvin olla ajamattakin. Ajatella itse, eikä mennä vaan virran mukana.- Eräkettu
Ja vitut...
Kyllä sillä amiksen tutkinnolla persettä saa. - Naisasialooseri1
Minkäs takia dippainssi HC-ATM kaveini on sitten totaalikokematon jos koulutetut miehet muka kelpaavat naisille? Ja kaksi muutakin ATM kaveriani on lähes samalla tasolla kolmekymppisenä ja he ovat AMK-inssejä.Ja YTM kaverini on parisuhteessa ja isä, koulutustaustana on kesken jäänyt ammattikoulu eli peruskoulupohjalta mennään.
- TotuusSattuu
SIksi koska niin harva täällä ymmärtää että kyse ei ole ehdottomista totuuksista vaan todennäköisyyksistä. Tietyt ominaisuudet lisäävät todennäköisyyttä saada nainen ja jotkut ominaisuudet vähentävät sitä. Mutta mikään ominaisuus ei takaa varmasti naisen saamista ja mikään ei estä sitä täysin.
- karu_fakta
Kolmasosa keskustelijoista ei osaa kirjoittaa oikein. Ja sitten ihmetellään, kun ei saa naista...
- LounelyRaider
öö pitää olla koulutettu että ymmärtää kuinka hauskaa on?/eiole? elää sinkkuna?
Siis sen verran älykäs sinkku on ettei kaipaa kotiintuloaikoja, kontrollia ja niin edelleen kun voi elää vapaammin :) tai kihlautua pankin kanssa, olla oravanpyörässä ja niin edelleen. - EipNappaaa
Aika hullun viehättävä seksipeto saa olla, ja eikä sittenkään onnistu x)
Sitoutuminen meinaan... heh heh heh - doldis
Kuulkaahan nyt.Järkenne ei riitä aivoihin saakka. On jäänyt kalsaritasolle. Sopisitte paremmin apinoiden kanssa samaan häkkiin, siistimpään ette pysty.
- parisuhdemies
Paska tutkimus joka ei pidä yhtään paikkansa. Olen pelkkä amis ja minulla on parisuhde ollut 10 vuotta. En ikinä tykännyt kouluja käydä mutta kävin vaan amiksen ja sen jälkeen sain töitäkin helposti. Olin raksafirmassa 10 vuotta armeijan jälkeen ja muita hommia tehnyt 5 vuotta kuten rakensin lavoja festareilla ja tein äänen toistohommmia. Olen myös lastannut junia ja tehnyt kaikenlaista.
- juujuujuu----
Raha-ahneet naiset haluaa miehen ahkeroiva raksatyömaalla kun nainen itse jossain toimistohommissa plaraa papereita ja sitten nainen vaatii kaikenlaisia mukavuuksia ostavan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 755129
- 754093
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2733840- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3832827- 232668
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472047
- 1101952