Huono uutinen

huonoa

Tornion sukkahousutehdas lopettaa.
Sukkahousut olleet hyviä.
Käykö siellä kemiläisiä työssä?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvakkilehmä

      Olisi kannattanut seurata aikaa ja valmistaa burkaa ja niqabeja .

      • EriAsia

        Kyllä sukkahousuja tarvitaan.


    • aijaivoivoi

      Ainoa sukkahousutehdas Suomessa kiinni??!! Sukkahousujen suurkuluttajalle tosi huono uutinen. Voguen sukkahousujen kanssa olen ollut melkeinpä naimisissa jo vuosia. Ja työpaikkojakin varmaan menee kymmeniä. Ei hyvä....

      • sijoitus.tulevais

        Kuluttajan murhe on tietenkin pienempi,mutta nyt kannattaa ostaa varastoon jos on löytänyt hyvän itselle sopivan ja nätin mallin. Eiväthän sukkahousut mene miksikään vaikka muutaman vuoden olisivat odottamassa käyttöä.


      • aijaivoivoi

        Jossain oli tekstiä, että Vogue tuotemerkki säilyisi. Mene ja tiedä, mutta täytyy hamstrata sukkahousuja varastoon kuitenkin. Useampaa mallia Voguen sukkahousuja käytän. Täytyy vaan poistaa pahvipakkauksesta, ovat tietäväiset neuvoneet. Elastaanikuitu kun saattaa kuivahtaa jos säilyttää sukkahousuja pitkään pakkauksessaan.


      • SukkahousuArska
        aijaivoivoi kirjoitti:

        Jossain oli tekstiä, että Vogue tuotemerkki säilyisi. Mene ja tiedä, mutta täytyy hamstrata sukkahousuja varastoon kuitenkin. Useampaa mallia Voguen sukkahousuja käytän. Täytyy vaan poistaa pahvipakkauksesta, ovat tietäväiset neuvoneet. Elastaanikuitu kun saattaa kuivahtaa jos säilyttää sukkahousuja pitkään pakkauksessaan.

        "Elastaanikuitu kun saattaa kuivahtaa jos säilyttää sukkahousuja pitkään "
        Ovat olleet ostettaessa aina kuivia. Märkinä säilytettäessä sukkahousut eivät kauan ole käyttökelpoisia. Sukkahousut säilyvät kuivina kymmeniä vuosia, jos niitä ei käytetä. Ne on kuitenkin pidettävä avaamattomissa pakkauksissa, jotta kuoriaiset ja koit eivät pääse tekemään niihin reikiä. Jos sukkahousuun tulee aivan pienikin reikä, se laajenee käytössä nopeasti.


      • aijaivoivoi

    • vanhalaulu

      Työn teettäminen on Suomessa liian kallista, joten tehtaat ja työt siirretään Kiinaan?

    • niksipirkka2

      Viekää rikkinäset sukkahousut kirpparille myyntiin. Useampi pari samaan pussiin ja vitonen hinnaksi. Kaupaksi käy.

      • eiArvottomia

        Eihän sukkahousut ole parillisia, niitähän on aina 1 kpl. Sukkia myydään pareittain.

        Rikkinäisillä sukkahousuilla kyllä on paljonkin käyttöä, ei niitä pidä hävittää.


      • kierrätyspirkko

        Niistä on moneksi.


      • nimi-merkki
        eiArvottomia kirjoitti:

        Eihän sukkahousut ole parillisia, niitähän on aina 1 kpl. Sukkia myydään pareittain.

        Rikkinäisillä sukkahousuilla kyllä on paljonkin käyttöä, ei niitä pidä hävittää.

        Rikkinäisillä sukkahousuilla on paljon käyttöä.
        Onneksi rikkinäisiä sukkahousuja on paljon.


      • niksipirkka3

        Jokuaika sitten löysin kirpparilta pussillisen käytettyjä sukkahousuja, eri värejä ja paksusia. Ostin heti ja hymyilytti koko matkan kotia asti. Kiitokset niistä hänelle joka niitä joskus käytti.


      • niksipirkka2
        eiArvottomia kirjoitti:

        Eihän sukkahousut ole parillisia, niitähän on aina 1 kpl. Sukkia myydään pareittain.

        Rikkinäisillä sukkahousuilla kyllä on paljonkin käyttöä, ei niitä pidä hävittää.

        Pidän asenteestasi. Rikkinäiset sukkahousut kiertoon.


    • BlackHorset
    • Eihyviäeipäihme

      Kuka ihme syö sukkahousuja?

    • Kaale.Mulkunen

      "Vain Amarit sen tekevät". Amar-sukkahousut ovat maailman parhaat. Herää epäilys, että sukkahousutehdas on myyty kiinalaiselle sijoittajalle. Suomalaiset myyvät kaikki hyvät tehtaat ja liiketoiminnat ulkomaalaisille.

      • nim-imerkki

        Sellaiset sukkahousut on parhaat jotka ovat itselle sopivia. Niissä on mukava olla ja ne kestävät peremmin kuin kinnaavat taikka löysät.
        Ulkomailla tehdyt tehdään erilaisille ihmisille kuin mitä täällä on.


      • Armas.Kulinen
        nim-imerkki kirjoitti:

        Sellaiset sukkahousut on parhaat jotka ovat itselle sopivia. Niissä on mukava olla ja ne kestävät peremmin kuin kinnaavat taikka löysät.
        Ulkomailla tehdyt tehdään erilaisille ihmisille kuin mitä täällä on.

        "Ulkomailla tehdyt tehdään erilaisille ihmisille kuin mitä täällä on."
        Kyllä Suomessakin on monenlaisia ihmisiä, joille ei mistään löydy sopivia sukkahousuja. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo naapurin Annamari. On niin paksut tolpat, että vain vyötärön kohta pystyisi ne peittämään.


      • jokutårniolainentuo.on
        Armas.Kulinen kirjoitti:

        "Ulkomailla tehdyt tehdään erilaisille ihmisille kuin mitä täällä on."
        Kyllä Suomessakin on monenlaisia ihmisiä, joille ei mistään löydy sopivia sukkahousuja. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo naapurin Annamari. On niin paksut tolpat, että vain vyötärön kohta pystyisi ne peittämään.

        Annamarin olet nähnyt vain unelmissasi.


      • Armas.Kulinen
        jokutårniolainentuo.on kirjoitti:

        Annamarin olet nähnyt vain unelmissasi.

        "Annamarin olet nähnyt vain unelmissasi."
        Niin pahoja painajaisia en ole nähnyt. Kemissä on paljon naisia, jotka ovat keskittyneet itsensä lihottamiseen. Niin suuria sukkahousuja ei kannata kenenkään valistaa eikä ostaa.


    • Hätätilanne

      Mistä Odin-partiolaiset nyt saavat sukkahousunsa???

      • ostama

        raivola rysapöksut eestist


      • ostamaa
        ostama kirjoitti:

        raivola rysapöksut eestist

        Ennen oli toisinpäin, nyt näinpäin, kääntyykö taas suunta ja milloin?


    • 15den

      Sukkahousut ovat seksikkäät.

      • 8den

        Samaa mieltä. Rikkinäisten kirpparimyynti oli hyvä idea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe