http://lrs.fi/tassa-on-maailman-realistisin-yhdyntanukke-eika-se-ole-mikaan-halpa-petikumppani/
Ostakaa tuommoinen, se ei varmaan pihtaa
Ätmeille ratkaisu saada seksiä
9
<50
Vastaukset
Tulee heti mieleen ominaisuuksia, jota tuollaiseen voisi lisätä, että se olisi todentuntuisempi. Voisi olla esim. sellainen että siihen pitäisi kaataa tietty määrä alkoholia ennen kuin se muuttuisi toimivaksi. Tai sitten sellainen ominaisuus, että se lukisi ääneen jotain naistenlehteä tai vaikka tieteellistä aikakausilehteä ja esittäisi silloin tällöin tarkentavan kysymyksen johon pitäisi vastata oikein osoittaakseen, että on kuunnellut. Sitten jos on erikoisempia fetissejä, niin sehän voisi aina koskettaessa huutaa että "raiskaus!" ja muutenkin vastustella ja kiljua apua.
- 1648
Kuinkahan läski ätmi saa ähkiä tuon kumipatjan päällä? Ettei tule pökkiessä piiiiiiitkä pieru. Tyttö paikataan sisäkumin korjaus paikoilla :D.
Taitaa olla kuitenkin halvempi kuin moni nainen.
- RumuudestaSakotetaan
Miksi vitussa niin uskot? Mäkin olen nainen vaikka ruma olenkin ja maksan yksin kahden ihmisen kaiken elämisen mitä vaan on kuluja!!
RumuudestaSakotetaan kirjoitti:
Miksi vitussa niin uskot? Mäkin olen nainen vaikka ruma olenkin ja maksan yksin kahden ihmisen kaiken elämisen mitä vaan on kuluja!!
Naisia on toki eri hintaisia.
- Flödksdfklöls
Vaikuttaa ihan laatu kapistukselta. On kivan näköinen ja kokoinen ja kurvit siellä missä pitääkin. Bonusta myös siitä että on tarkoituksella karrikoidusti Barbie-nukkemainen koska liian ihmismäinen olisi "häiritsevä". Oletan myös että kosketustuntuma on oikein mukava ja seksissä vastaa vähintään hyvää flesaria.
Sanoisin että tuo nukke olisi ollut parempi vaihtoehto kuin noin puolet panoistani kun laskee ns. "ihmissuhderasitukset" merkittäväksi tekijäksi. (ts. nukelta olisin saanut jopa paremman sosiaalisen kanssakäymisen tason) Koska olen pohjimmiltani majakanvartijaksi sopiva luonne joka osaa viihdyttää itse itseään ilman ihmisiäkin niin arvostaisin tuollaisen seksilelun kyllä hyvin korkealle laadullisesti.
Mahdollistaisi fantasiaseksin täsmälleen sellaisen naisen kanssa mitä haluan, mielikuvituksellahan sitä voisi jatkaa tuon fyysisen puolen ylitse, aivan kuin omin käsin onneenkin seteissä tulee, ei vaan tarvisi käpistellä itse itseään vaan saisi pehmeää silikonia ja vinyyliä puristella.
Elikkäs, sanoisin että modernin arvonsa tuntevan miehen oiva premium-seksilelu niihin hetkiin kun bio-naista ei ole tai sellainen ei vaan riitä.Onhan näitä seksileluja suositeltu piristämään parisuhteen arkeakin. Siinä pirkko yllättyy, kun kaivaa jonkin suristimen pöytälaatikosta ja itse haet vaatekaapista tuommoisen.
- kaisanoasaa
Ostan tuommoisen niin ei tarvi koko aikaa olla käteen vetämässä.
- japsit_tykkää
Neitsyttä haluaville on tarjolla Trottlan nukkeja
http://trottla.net/etop.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745112
- 754083
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723839- 1343260
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3812791- 232668
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472037
- 1101942