Korvalehden lävistys

tietämätön92

Olen tässä miettinyt, jos lähiaikoina ottaisin korviin reiät. Ihan perus siis eli korvalehtiin. Haluan ottaa ne lävistämällä, en ampumalla! Ampumisen hinnat, tekotavat jne. tiedän erittäin hyvin, mutta lävistyksen en. Äkkiseltään kyllä löysin, että about 50€ se maksaa mutta kauan menee googlata jos kaikki pk-seudun vaihtoehdot käyn läpi. :D

Onko teillä suositella jotain hyviä paikkoja missä ottaa ne reiät? Mieluiten Helsingin keskustassa/Itiksen suunnalla/Jumbossa..?

Ja kertokaa tyhmälle, ne siis tehdään neulalla jonka jälkeen laitetaan se koru? Puudutetaanko ensin? Sattuuko se? Kestääkö "toimenpide" kauan? :D

Jännittää kyllä mutta silti haluan ne lähiaikoina. Ampumisessa ei pelottais yhtään se tekotapa mutta tiedän ne kaikki hygienia-, tulehdus- jne. riskit joten siksi ei niin. :)

Kiitos jos joku jaksoi lukea kokonaan ja vieläpä vastata!

9

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lävistetty94

      Katsoin äkkisältään että lävistysliikkeessä oli huikeat 70e pari tavallisia korviksia, mutta monessa liikkeessä pystyy myös hiukan hinnasta tinkimään pois jos ottaa useamman lävistyksen.
      Ite oon ottanu monet muut lävistykset lassilla (hänkin mechelininkadulla samoin kun lävistysliike, työskentelee inkkus tattoon tiloissa) sekä petralta joka on siis harnessin lävistäjä iso-roobertin kadulla.

      Täytyy kyllä nostaa hattua siitä että otat korvanlehteen lävistämällä. Monet pitävät sitä niin mitättömänä paikkana ettei siksi välitä miten siihen reiät tekee. Olet kyllä valinnut paremman vaihtoehdon!

      Lävistämisprosessi menee jotakuinkin näin:
      Kerrot lävistäjälle mitä haluat, hän antaa joitakin koruvaihtoehtoja joista saat valita, hän puhdistaa lävistettävän alueen, merkkaa sen, antaa sun katsoa peilistä onko sijoitus ok, sitten neula valmiusasemiin ja luultavammin joko kysyy oletko valmis tai pyytää hengittämään syvään, ja kas! Neula onkin jo läpi. Koru laitetaan tämän jälkeen paikoilleen ja alue puhdistetaan taas. Eli jos puudutuksia haluat niin pitää sun itse hakea apteekista, mutta ei se lävistyskipu kestä kuin 1s/korva :) itse lävistysprosessi siitä kun olet valinnut korun siihen kun korut on paikoillaan ei kestä pitkään. Ehkä minuutin josta se 1s on se lävistysaika. Ei ole tosiaankaan paha :) ja kaikkia jänskättää, mutta mulla auttaa kun juttelee ja höpöttää kaikkea turhaa sille lävistäjälle.

    • tietämätön92

      Kauan sitten olet näköjään jo vastannu mut nyt palasin ketjua tsekkaamaan kun olen valmis reiät ottamaan. :) Kiitos vastauksesta! Helpottavaa kuulla, että se ite lävistäminen on niin nopeasti ohi. :) Ja nyt itseasiassa kävin YouTubesta jonku videonkin tästä kattoon joten vähä enemmän perillä asiasta ja vähemmän jännittää. :D

      Ja joo, mulle ei todellakaan oo ihan sama miten vinoon ne reiät pahimmillaan tulee jne. joten ehottomasti maksan vaikka sen 70€ siitä, että oikeasti ammattilainen ne tekee hyvin ja varmasti hygieenisesti. Liian monia tarinoita kuullu, että ammutut on vinossa, tulehtunut tms.

      Täytyy siis tsekata nuo paikat missä sä oot käyny. :)

    • tietämätön92

      Huiih nyt on reiät otettu! Mut otinkin ne lomareissulla eri paikkakunnalla, vähän edullisempikin oli kuin stadissa mitä jonku verran hintoja olin kattonu. :)

      Mutta kyllä se sattu! Tottakai siis riippuu ihmisestä miltä se tuntuu mutta mä yllätyin kuin paljon se sattu. :o :) Mut hengissä selvisin enkä pyörtyny, nyt vaan täytyy putsailla että paranee ja toivoo ettei tulehu.

    • järjetöntätouhuu

      Kun tää on muoti ja kauneus, niin lävistykset ovat ruma ja aivottomuus osastolla.
      Miksi ihminen tuhoaa itseään? En ymmärrä.

      • fiuesjk

        No moro! Tässä kirjottelee sellanen ''rautanaama''. Mulla on 14kpl lävistyksiä. Ja tiiätkö? Oon ottanu ne itseni takia, en miellyttääkseni muita. Mun mielestä lävistykset on kauniita. Sun mielestä ei. Miksi sä leikkaat hiuksia? Sähän vaan tuhoot itteäs!!! Koska sä jumalauta haluat :D Haluut näyttää paremmalta. Sen takia mäki maksan ihmisille, että ne tunkee niitä neuloja läpi mun naamasta


    • Mitähviddua

      Siis täh? Maksaaks jossain korviin reikä oikeesti 70e tääl maksaa 6e per reikä korvaan.

      • uieo

        Maksaa sen takia, että ammattilainen tekee sen steriileillä työkaluilla, ja laittaa siihen titaanikorun, mikä ei allergisoi kenelläkään. Ota ampumalla sitten ja mädännytä korvas, ei oo mun asia :D


      • Äskeinen79

        Oon ottanu 4 reikää ampumalla eikä oo kertaakaan tulehtunut tai ollut mitään mätää, että? :D


      • nanannaa

        Mulla molemmissa korvissa kahdet reijät ja kaikki on laitettu "ampumalla". Mitään ongelmia paranemisessa ei ole koskaan ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe