Kävin tänään ostamassa rintaliivejä, koska edelliset ovat jääneet liian suuriksi laihdutuksen takia. On mahdottomuus löytää sopivaa minun rinnoilleni. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, että rinnat ovat kaukana toisistaan? Näyttää ihan manbooseilta. Rinnat ovat leveät, että ne yltää kainaloon asti. Sitten kun laittaa rintaliivit niin nehän ovat liian pienet, ja rinnat jää torsottamaan kainaloista. Yritin kädellä vetää ne kuppeihin mutta sitten ne tursuaa keskeltä. Kupit tuntuvat olevan liian keskellä ja tuntuu että rintaliivit olisivat sopivat jos ne olisivat kauempana toisistaan. Minun toinen rinta on myös huomattavasti isompi kuin toinen niin jos löytyy toiselle juuri oikea koko niin se on sitten sille isommalle rinnalle liian pieni. minun rinnat on todella pehmeät niin haluaisin käyttää juuri kupillisia rintaliivejä jotta ne vähän "suurentaisi" rintoja.
Rintaliivit mahdottomuus
dfdfgdf
1
187
Vastaukset
- Eerik-
Käy jossain rintaliiveihin erikoistuneessa liikkeessä jossa osataan neuvoa ja avustaa oikenkokoisten liivien hankinassa, erilaisia malleja varmaan löytyy joten etköhän sinäkin saa miellyttävät rintaliivit itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993