Että kauniin naisen takia hakee vaikka kuun taivaalta ja jaksaa painaa pitkää päivää että saa hienot talot ja autot ja eukko pysyy. Ruman takia taas ei jaksa edes vetää vessan!!
Ja tiedoksi vielä kaikille että KAIKKI yli 25v naiset on rumia ja ihmissaastaa johon mies tyytyy vain äärimmäisestä pakosta olettaen tietenkin ettei niillä ole äpäröitä rasitteena!!
Kyllä se on niin pojjaat
6
<50
Vastaukset
- Nainen30-
Olet siis yksin koko elämäni ajan
- kunnioitustakiitos
täytyykin valita iän perusteella työntekijät. nämä nuoren t miehet kun haukkuvat vanhat naiset pystyyn milloin mistäkin syystä. ja varsinkin nyt, kun eräs vanha nainen kävi laittamassa vastauksen kysymykseen osaako miehet rakastaa
- Jarivm77
Totta. Ei sitä jaksas mennä työkkäriinkään kun joutuu samaa rumaa akkaa katella. Toista se olisi jos vaikka joku minttu virtanen tai muu kaunotar olisi mun kanssa niin painaisin kyllä duunia Räikkösenä yhteisen paremman tulevaisuuden eteen eikö painaa ees velkojat sun muut muut murheet painolastina. Nyt ei jaksa mennä ees duuniin viel pariin vuoteen ku alkaa muuten elarit taas pyöriä.
- TaiMeganFox
Kyllä se vaan niin on, että se on naisessa vika jollei miehellä työ maita. Jos esim, Virtasen Minttu olis mun tyttöystäväni niin en tarvitsisi enää pameja vaan kokisin hetimiten ihmeparannuksen! <3
- Pera56
TaiMeganFox kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että se on naisessa vika jollei miehellä työ maita. Jos esim, Virtasen Minttu olis mun tyttöystäväni niin en tarvitsisi enää pameja vaan kokisin hetimiten ihmeparannuksen! <3
Mulle riittää että saisin edes kerran kauniilta naiselta niin en tarttis mitään mieliala lääkettä! Kaunis nainen kun on parasta huumetta!
Ja rumalla naisella ei tee mitään!!!
- KylläVaanPojat
Jos Megan Fox olis kumppani niin kyllä jaksais painaa päiväää ja nussia ja tosiaan hakis vaikka kuuna taivaalta sellaselle ihanalle naiselle
mutta rumalle tai keskitasoselle naiselle pierasee ripulit kasvoille ja paskantaa sen vaatteile paska pötkön
Ihana nainen on kuin jumalatar eli sellainen kuin Megan Fox!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972