Tykkäättekö naiset lihavista miehistä

Kyselijä-

Kuinka paljon miehellä saa olla ylipainoa?

15

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihhy

Viisi kiloa korkeintaan. Karmean näköistä on se, kun isolla miehellä on valtava tynnyrivatsa, farkut ja niissä vyö. Mies voi olla kapealanteinen, mutta kun farkkujen vyötärö on sen valtavan vatsan alla ja mies nykii farkkuja tämän tästä ylös tyyliin Jethro R. etteivät housut putoaisi alas, niin onhan se kaamean näköistä!

• rariteetti

Jaa-a, minä kun en ole liikenteessä vaakan, mittanauhan enkä BMI-taulukon kanssa.
      Jos ylipainoa on silmämääräisesti sairaassa lukemassa, jos mies huohottaa ja hikoilee jo muutamassa porrasaskelmassa, jos naama punaisena joutuu koko ajan kuivaamaan hikeä naamaltaan vaikka huonelämpötila on normaali. Jos mies on epäesteettinen, roikkuvat rasvamakkarat, turpeat kasvot joissa silmät uppoaa rasvaan. Siinä tapauksessa ehdoton ei. Jos lappaa naamaansa kolme Big-Mag ateriaa, mutustelee suklaata, rouskuttaa makkaraa suupielet rasvaa valuen, ei.
      Jos ei tippaakaan välitä terveydestään vaan ruoasta on tullut jumala, sohvasta vakituinen kumppani,ei.
      Olen sen verran tässä maailmassa saanut kynsilleni, että arvot on muuttuneet radikaalisesti siitä mitä ne vielä muutama vuosi sitten olivat. Nykyään arvostan etusijalla sitä sisintä. Totta kai ulkonäkö on se johon ensimmäisenä huomio kiinnittyy. Olen kuitenkin opetellut antamaan mahdollisuuden, pelkän kuoren perusteella en enää tuomitse.
      Jos mies heittäytyy marttyyriksi; " eihän kuitenkaan kukaan koskaan.." ja uppoutuu sipsipussin ja kaljapullon kanssa sohvaan telkkarin eteen, siihen on tuomittu. Varmuus ja avoimuus, aktiivinen mukana olo kaikessa, ei napaansa tuijottaja vaan tekee asialle myös jotain jos ylipaino häiritsee tai uhkaa terveyttä. Oman itsensä hyväksyvä, puutteensa tiedostava mutta tarvittaessa asialle jotain tekevä, mikä jottei.
      Siis: minun kohdallani kokonaisuus, ei pelkkä paino yksistään, ei kalju, ei pituus, vaan mies sen kropan sisälla. Mitä tekisin Adoniksella joka on täynnä itseään ja pinnallinen p.ska?

• onneavaansulle

Olet siis rupsahtanut ja nyt alat laskea rimaa ja julistaa sisäistä kauneutta. Heh, hee.

• Eli juoksut juostu ja aika vakiintua. :->

• naisen_hajut_kamalat

Lihavat naiset piereskelevät valtoimenaan, sillä heidän ruokavalionsa on erittäin epäterveellinen pizzoineen, karkkeineen, suklaineen ja kakkuineen. Naisten pierujen haistessa tutkitusti pahemmalta kuin miesten, on pierunkatku lihavien naisten ympärillä karmea. Lisäksi lihavien naisten pierujen määrä on moninkertainen normaaliin ihmiseen verrattuna.

• tapsa77

Lihavilla naisilla on myös tapana ruiskauttaa joka pierulla vähän ulostetta kalasreihin. Siitä johtuen paskan haju on jatkuvasti läsnä heidän ympärillään vaikka eivät juuri sillä hetkellä ole piereskelleetkään.

• Naishenkilö

10-15 kg menisi ja enempikin käy jos mies on mukava.

• neiti34

Saa olla 15 kg ja saa olla alle 170 cm , saa olla työtönkin.

• nukutaanko.koko.yönä

mitäs jos sen kunto on ennen nukkumaan menoa terästä ja nyt vasta huomaat juuri ehti kuivuun suihkun jälkeen pimppi karvat ja huutelee sinua makkariin

• ihorikki

siinä sitä sitten ollaan huuli pyöreenä, kun ei ole huuli pyöreenä

• ruokaasaatava

kyllä suomalaiset joutuu kohta venäläiseltä isomahalta ottamaan suihin muuten ei leipä riitä ajattele kun se pierasee kun mällilentää sanoo hjyvä huora

• kaunis.sinkku.nainen

Isomahaiset miehet on paljon parempia poikaystäviä kun monet treenatut axl smithit.

• ääääääääääää

Max 10kg. Ja nimen omaan ylipainoa, jos bmi mittarilla lasketaan. Se taitaa mennä lievän ylipainon piikkiin.

• aakkakkarjaaltan

No kuhan muluukku eipi oo muhan allan piilossan

• Painaasataa

niin kauan saa mun kultu lihoo,kun hommat hoituu.sitten kun ei näe enää omaa pienokaistaan isonvattan takii,niin vaihto solakampaan.hihi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe