Hei.
Olen 14v poika, ja tarvitsen apua asuvalinnassa. Haluaisin tietää, kuinka vakava tyylivirhe on musta puku, mustalla kauluspaidalla ja solmiolla, jolloin ainoana vaaleana osana kokonaisuudessa on valkoinen taskuliina. Onko asu kelvollinen?
Hautajaisasu
3
257
Vastaukset
- sgrhd
Oikein sopiva. Jos ihan etiketin mukaan haluaa mennä, niin paita voisi olla valkoinen. En silti usko, että kukaan pahastuu mustastakaan paidasta.
- ehdottomasti_valkoinen
Kyllä hautajaisiin pitää olla mattamusta solmio ja valkoinen kauluspaita - mikään muu ei käy.
Kukaan ei ehkä hautajaisten aikana sano mitään, mutta jälkeenpäin kun katselee valokuvia omaisen hautajaisista, saattaa jotain sukulaista alkaa ärsyttämään musta paita niin paljon että heittää sellaiset valokuvat roskiin joissa se näkyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427