Moi!
Tulin ostaneeksi viikko takaperin tuota MeineBase mineraalisuolaa ja olen käyttänyt sitä nyt iltoisin ja jättänyt yöksi naamaan. kahden sormenpään verran olen ensin sulattanut kämmenellä ja sitten levittänyt ympäri naamaa.
Onko normaalia että nyt muutaman päivän sisällä on alkanut puhkeemaan finnejä? onko tämä se puhdistuvaihe vai mikä on hätänä? Onko suolan aiheuttama kirvelyyn syynsä, kuten epäpuhtaudet iholla?
Mulla on sekaiho/couperosa ja välillä allergisia oireita poskissa. Finnejä tulee hormonaalisista syistä ja myös maitotuotteista.
Uskallanko jatkaa käyttöä? En ole huomannut sen kuivattavankaan ja siksi aloinkin käyttämään että palauttaisi ph-tasapainoa.
Suolan käyttö kasvoissa
Kaikkeakokeillut
0
113
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931048Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3201004- 102895
- 79785
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640