Heti lääppimässä ja pussaamassa naisia ja naiset antaa lääppiä koske se on pitkä ja komea mies
Ällöttävä tuo unelmien poikamies
8
<50
Vastaukset
Kyllä ne naiset ovat enemmän ällöttäviä, kun antavat tuollaisen "vain tapahtua".
- Totuudenkertojatar
Te ootte hassuja, kun ette tajua että kaikki tuollaiset on enemmän tai vähemmän käsikirjoitettuja.
Naisten ohjelma, en katsele
- ohutxtzryfjkt
Tuo koko idea on jotenkin ällö.
Tulee jotenkin lipevä kuva kaverista joka heti lääppii. Ja varmaan samalla lääppii kaikkia muitakin naisia. Onko ne muka käsikirjoittanut kaikki pussailut. Tuo mies nuolee jokaisen naisen naamaa.
- vittusentään
Siinä ohjelmassa ei ole mitään järkeä. Éi ne kaikki naiset saa edes tutustua mieheen kunnolla.
- kalsarihöyry
Kuuminta hottia tuo sarja, aion liimautua ruutuun kiinni, kun tulee seuraava jakso!
- eimullamuuta
Sen ohjelman ainoa idea on näyttää miten pinnallisia naiset ovat. Sitten ne teko itkee kun eivät saa ruusuja ja se vasta säälittävää on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2342567Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka92138Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501073
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016