Kumpi näistä lonkkareista soveltuu paremmin kruisailuun, slaidailuun, pumppaamiseen yms. vapaa-ajan lonkkaukseen tyyliin pitkin kaupunkia ja biitsiä, silleen et vois tehä joitain temppujakin. Tulisi ehkä myös jotain downhilliä ja "matkalonkkausta" harrastettua. Malleiksi oon aatellut joko Sector 9 Sentinel II tai Sector 9 Striker. Kumpi teidän mielestänne soveltuu paremmin tollaseks "all-rounder" lonkkariksi?
Lonkkarin valinta
5
121
Vastaukset
- PARIZ
Liian kalliita allrounder kruisereiksi, parempia saat samalla rahalla.
- B08
Suosituksia sit alle 200e lonkkukokonaisuuksista? Siis koko setti, trukit ja renkaat.
- Miglu
Ainakin viime kesänä oli Offshorella Tampereella valikoimissa yli 10 erilaista completea alle 200e. Niitten nettisivut on ihan p****t. Ite soitin :P
- Ostamaskans
Minkä ostit?
- Miglu
Valinta easy, Miller Shibuya. Ekaks ajattelin jotain iha muuta lautaa, en kyl muista mitä, sellasta tailillista. Toi Shippis on kevyt ja flexaaki mut ei liikaa. Koko näppärä 39.5" ja matala, trukit on läpi. Toimii khyl meitsillä, kruisailuu ja vähän slideekin. Oon kevyysti pommitellu mäkii sillä. Trukkikumit menee vaihtoon tänä kesänä. Makso alle 200 egee. Uudet trukkikumit kai jotain 5e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901