Asun kumppanin kanssa vuokralla ja poika asuu vielä kotona. Saan työttömyyspäivärahaa reilu 5ooe, naisystävä ansiosidonnaista noin 1000e. Kumppani maksaa isomman osan vuokrasta koska saa enemmän rahaa ja asumistukea tulee 145e. Muut kulut jaetaan tasaisesti ja kummallakin on omaa rahaa käytössä. Olen ehdottanut muutosta, jossain vaiheessa suhdetta otettiin yhteinen tili mutta nyt haluaisin vanhan käytännön takaisin eli molemmat vastaa kuluista oman tilin kautta...Se on aiheuttanut närää kumppanissa, toisin sanoen hän haluaisi hallita rahan käyttöä ja hän myös suorittaa rahan siirtoa välillä tietämättäni verrkopankissa, siis käyttörahaa itselleen, On aiheuttanut kitkaa sen verran että en vaikuttanut jopa peti puuhiin. Onko muilla kinastelua rahan käytöstä.
Raha keskiössä
raha_ratkaisee5
1
<50
Vastaukset
- sinkkumies--
Raha tuhoaa suhteet nopeasti koska toinen haluaa enemmän käyttää rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419