http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001144089.html
Nainen on kelpuuttanut komean pettäjä miehen joka kävi nussimassa isotissistä lehmää
Komea mies pettää heti
22
80
Vastaukset
- komea.mutta.luotettava
tuo on sairas ohjelma ja lukekaa kommentit pitää paikkansa ja kysymys ei pidä paikkansa ainakaan minun tapauksessani olen luotettava mies
- Nnnaaiinennn
Ei se komeus riitä siihen että saisit kaikkien naisten pillut märiksi = että ympärilläsi pyörisi kaiken aikaa toinen toistaan kauniimpaa ja haluttavampaa naista. Lisäksi vaaditaan karismaa ja hyviä sosiaalisia taitoja jotta sinusta voi hullaantua. Ihanaa ääntä, hyviä juttuja jne
- luotettava.on
Nnnaaiinennn kirjoitti:
Ei se komeus riitä siihen että saisit kaikkien naisten pillut märiksi = että ympärilläsi pyörisi kaiken aikaa toinen toistaan kauniimpaa ja haluttavampaa naista. Lisäksi vaaditaan karismaa ja hyviä sosiaalisia taitoja jotta sinusta voi hullaantua. Ihanaa ääntä, hyviä juttuja jne
mutta silti en petä ja minuun voi luottaa
- Nnnaaiinennn
luotettava.on kirjoitti:
mutta silti en petä ja minuun voi luottaa
Uskon uskon mutta onko edessäsi JONO kauniita ja haluttavia naisia?
- ätminki
Melkoisia horoja nuo naiset. Yks sanoi että "jos on parempaa tarjolla niin miksei siihen tarttuisi"
Nainen siis pettää heti kun on komea mies tarjolla, vittu mitä lutkia tässä maassa asuu.- aina.löytyy.määrätyille
mitä timo soini sanoi etsii aina jos löytyisi vähän parempi
- vittusentään
Idiootteja koko ohjelma täynnä
- Judish
Munat pois!
- hypergamia-iski
Tavis tyttöjä eikä yhtään kaunista naista.
- Nnnaaiineenn
Mäki katoin sitä et mit..vit...pitikö näiden naisten olla kauniita mut sit tajusin sen et vain niiden tyrkkyjen pitää olla kuumia, ei näiden pariskuntien.
- sinkkumies34-
vittu mitä paskaa. Ja naiset haluaa paskaa
- Munat.onkin.ne.aivot
Jos ukkoja ei panettaisi, huoria ei olisi.
- Eräkettu
Toi eksoottisemman näkönen muija olis aika kiva..
- Eräkettu
Sen nimi on Aino...
Just tollanen perus suomalainen nimi mulatilla.. Se on seksikästä..
Ei mitään hevonpaska nimiä niinkuin noilla siiderivalailla... "Sonya".. Voi vittu. - sukupuoli
Kyllä,helppoa komealle miehelle, rumaa kun ei kukaan huoli.
Tuollainen ohjelma olisikin tosi mielenkiintoinen, kun sinne valittaisiin tavallisia, uskollisia suomalaisia.
(Onko tuo mies mielestäsi ihan oikeasti komea??)- Nnnaaiinennn
Kai se kasvoista on komea..ite en lähtis edes tutustuu mut se johtuu tän miehen ruumiinrakenteesta...ihan törkeen iso mies, en kiinnostu sellasista.
- tämä-selvä
Se on komea koska sillä on tyttöystävä.
- Totuudenkertojatar
Ei se tod. ole komea... miksi noissa ohjelmissa naiset on ihan kauniita ja nuoria, miehet vanhoja ja rumia? Tai sitten hintahtavia.
Mun mies on käynyt maksullisissa, ulkomailla. Kaaauan ennen kuin tavattiin. Mitä sitten? Kyllä mäkin saattaisin kokeilla. Tuon Mikan pärstä on kaikkea muuta kuin komea. Maksullisella naisella ei kuitenkaan kannattaisi retostella, koska sitä saa kuka tahansa jolla on rahaa.
- ruma-ätmi
Palstan naisia vituttaa kun komeat miehet ei petä heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689