Paras mahdollinen kosto?

Itistimetomakeherpay

Tavoittelemani nainen teki minua kohtaan niin pahasti, että en voi antaa asian olla. Mikä olisi pahin mahdollinen kosto olettaen, että hän ei välitä minusta tippaakaan? Mikään haukkuminen ei ole tarpeeksi pahaa. Mietin, että antaisin hänen katsoa, kun halaan ja suutelen toista paljon kauniimpaa naista. Tosin haluaisin hänen tietävän sen tulevan suoraan sydämestä, joten jotain vielä pahempaa pitäisi keksiä. Lakia en kuitenkaan ala rikkomaan.

141

2228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itistimetomakeherpay

Eikö kukaan aio vastata?

• Ucibpnåmm

Etsä voi kostaa halailemalla muita jollei se susta välitä. Sehän on vaan onnellinen jos halaat muita.

• buahahahaaa

Ei. Kukaan ei AIKONUT vastata. ;D

• Noh, provon tai trollauksen uhallakin kysäisen mielenkiinnosta tarinaa kohtaan.....mitä pahaa suhmura sulle teki?

....voisin vastata jo valmiiksi, että et tee yhtään mitään vaan jatkat elämääsi........tosin riippuen tapauksesta, luonteesta/persoonastasi, niin ehkä jotain pientä lohdutusta tai tsemppi ohjetta voi antaa tai sitten nuhteita ja satikutia....riippuu mistä roikkuu ja mitä...

• Gormann

Mitä tapahtui?

• Itistimetomakeherpay

No siis olisin ymmärtänyt, jos tämä nainen olisi halunnut olla vain toisten naisten kanssa tekemisissä (miesviha tms.). En olisi ottanut tätä henkilökohtaisesti.
      Olisin myös ymmärtänyt, jos hänellä olisi ollut poikaystävä. En olisi ottanut tätäkään henkilökohtaisesti.
      Sen sijaan hän jutteli melkein kaikille muille miehille paitsi minulle, vaikka olin itse mennyt hänelle juttelemaan useampaankin otteeseen. Hän meni istumaan heidän viereensä, nauroi heidän jutuilleen ja kehui yhtäkin jopa fiksuksi. Minulle hän ei edes koskaan sanonut "moi", vaikka näimme toisiamme useita kertoja viikossa useiden kuukausien ajan. Hän kohteli minua kuin roskaa.

• Hmmmm....Nyt en tiedä pitäisikö sulle sanoa jotain nätisti vai pahasti.........pahasti sanoisin, jos olisit trolli tai muuten osaisit sen ottaa niinkuin kuuluisikin, eli jos sulla olisi varmasti psyyke siinä kunnossa, etten pahenna tilaasi....eihän tässä ole ollut edes mistään vakavasta kyse....

Mutta joo, eli jatka elämääsi ja jätä nainen rauhaan......ainoa asia mikä nyt on enemmän tai vähemmän huolestuttavaa on nuo sinun ajatukset kostosta yms...

• Itistimetomakeherpay
        MGTOW kirjoitti:

Hmmmm....Nyt en tiedä pitäisikö sulle sanoa jotain nätisti vai pahasti.........pahasti sanoisin, jos olisit trolli tai muuten osaisit sen ottaa niinkuin kuuluisikin, eli jos sulla olisi varmasti psyyke siinä kunnossa, etten pahenna tilaasi....eihän tässä ole ollut edes mistään vakavasta kyse....

Mutta joo, eli jatka elämääsi ja jätä nainen rauhaan......ainoa asia mikä nyt on enemmän tai vähemmän huolestuttavaa on nuo sinun ajatukset kostosta yms...

"eihän tässä ole ollut edes mistään vakavasta kyse"
        Miten voisin olla ottamatta tuota henkilökohtaisesti? Miksi vähättelet tilannettani?
        Hän suhtautui ainoastaan minuun tuolla tavalla, vaikka minä olin se, joka hänestä eniten välitti.

• Itistimetomakeherpay kirjoitti:

Miten voisin olla ottamatta tuota henkilökohtaisesti? Miksi vähättelet tilannettani?
        Hän suhtautui ainoastaan minuun tuolla tavalla, vaikka minä olin se, joka hänestä eniten välitti.

@TurhaaMurhehdit nimimerkki selvensi asiaa hieman jo tuossa alempana ihan hyvin ohjein, vaikka sun tarina on hieman vajaa siinä mielessä, ettei siitä kunnon kokonaiskuvaa saanut.

Mitään ei ole jos se ei ole vastavuoroista.......ei edes keskustelua, sehän on silloin vain yksin puhumista, vaikka siinä toinen olisi vieressä.....paradoksaalista, että moni on tälläkin hetkellä yksin suhteessa.....olkoot sen suhteen muoto mikä tahansa....kaveruussuhteesta parisuhteeseen...

• 43636

Ignoorasi sinut koska huomasi että olet kiinnostunut ja halusi viestittää ettei ole kiinnostunut takaisin. Joillain naisilla (aika monilla) on kyllä aika tylykin tapa kohdella heihin ihastuneita.

Sanoisin että tässä on nyt sulla sellanen kasvun paikka, että jos nyt alat jotain kostamaan, niin vain osoitat että nainen toimi oikein ignooratessaan pikkumaisen moukan joka ryhtyy kostelemaan. Ainoa järkevä kosto on että unohdat koko muijan ja keskityt fiksumpiin harrasteisiin/toisiin naisiin.

• Itistimetomakeherpay

"keskityt fiksumpiin harrasteisiin"
        Itse asiassa olen kyllä treenannut viime aikoina melko paljon, jos sattuisi käymään niin onnellisesti, että pääsen vähän "kouluttamaan" joitain noista muista miehistä. Ainakin osa heistä on pelkkiä heittopusseja. Tosin et varmaan tällaista tarkoittanut.

• Nnnaaiinennn
        Itistimetomakeherpay kirjoitti:

"keskityt fiksumpiin harrasteisiin"
        Itse asiassa olen kyllä treenannut viime aikoina melko paljon, jos sattuisi käymään niin onnellisesti, että pääsen vähän "kouluttamaan" joitain noista muista miehistä. Ainakin osa heistä on pelkkiä heittopusseja. Tosin et varmaan tällaista tarkoittanut.

Antakaa mun kaikkk kestää!

• Nnnaaiinennn
        43636 kirjoitti:

Ignoorasi sinut koska huomasi että olet kiinnostunut ja halusi viestittää ettei ole kiinnostunut takaisin. Joillain naisilla (aika monilla) on kyllä aika tylykin tapa kohdella heihin ihastuneita.

Sanoisin että tässä on nyt sulla sellanen kasvun paikka, että jos nyt alat jotain kostamaan, niin vain osoitat että nainen toimi oikein ignooratessaan pikkumaisen moukan joka ryhtyy kostelemaan. Ainoa järkevä kosto on että unohdat koko muijan ja keskityt fiksumpiin harrasteisiin/toisiin naisiin.

Mitä muuta ihastukselle voi tehä ku ignoorata? Yksikin katse, yksikin hymy, yksikin ystävällinen teko ihastunut ymmärtää kaiken niin että välittäisit. Se vasta julmaa ois olla mukava vailla pienintäkään kiinnostusta. Ihastusta ei saa ruokkia!

• Bi-nainen
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Mitä muuta ihastukselle voi tehä ku ignoorata? Yksikin katse, yksikin hymy, yksikin ystävällinen teko ihastunut ymmärtää kaiken niin että välittäisit. Se vasta julmaa ois olla mukava vailla pienintäkään kiinnostusta. Ihastusta ei saa ruokkia!

Nimenomaan! Jos ei itse ole kiinnostunut ja toinen juoksee kintereillä kuin paimenkoira, niin eihän siinä voi muuta kuin pitää ne omat rajat kohteliaan tylysti. Jos toinen on umpi-ihastunut, ei kaveruudestakaan yleensä tule mitään, vaikka se olisi aivan mahdollista jos se toinen ei olisi ihastunut.

Se on aitoa välittämistä, että tajuaa toisen tarpeet, olkoon se tarve vaikka sitä että tarvii vähän enemmän etäistyyttä. Sä menit sun tarpeiden perässä etkä välittänyt siitä oikeasti eli siitä mitä se halusi. Etkä tod. näk. edes tajua tota eroa.

• 5235623
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Niin, jos nainen olisi kohteliaasti sanonut suoraan ettei kiitos mutta ei kiinnosta, niin ap olisi varmaan kostoaikeissa silti. Ja ihan aiheesta näköjään ignoorasi kun on noin lapsellinen ja mulkku tyyppi. Kuka nainen tuollaista kostajaa haluaa? No ei kukaan. Yksinäistä loppuelämää hänelle. Toivottavasti ne kilpakosijat vetää ap:ta kunnolla kuonoon jos alkaa jotain lapsellisia jekkuja tekemään.

• Bi-nainen kirjoitti:

Nimenomaan! Jos ei itse ole kiinnostunut ja toinen juoksee kintereillä kuin paimenkoira, niin eihän siinä voi muuta kuin pitää ne omat rajat kohteliaan tylysti. Jos toinen on umpi-ihastunut, ei kaveruudestakaan yleensä tule mitään, vaikka se olisi aivan mahdollista jos se toinen ei olisi ihastunut.

Se on aitoa välittämistä, että tajuaa toisen tarpeet, olkoon se tarve vaikka sitä että tarvii vähän enemmän etäistyyttä. Sä menit sun tarpeiden perässä etkä välittänyt siitä oikeasti eli siitä mitä se halusi. Etkä tod. näk. edes tajua tota eroa.

Jeps, teillä kahdella oli ihan asiaa.......eikä tämäkään ole sukupuoliasia.....toinen vaihtoehto on keskustella avoimesti ja rehellisesti, mutta siinä on se ettei monesti tiedä tai ole ihan varma onko se toinen sellainen, että kykenee ottamaan sen keskustelun hyvin vastaan......joidenkin kanssa pystyy ja joidenkin kanssa ei pysty.

Tuo avoin ja rehellinen keskustelu olisi ideaalisesti paras, mutta se ei monesti ole helppoa kummallekaan, ei ihastuneelle, eikä sille joka ei ole niin ihastunut....ainakin joillekin, vaikka se "ei niin ihastunut" olisikin kultaisin yksilö päällä maan...

• ignooraavamies
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Ignooraamisenkin voi tehdä kahdella tavalla. Toinen on se että ei vain noteeraa toista, ja toinen on se että aktiivisesti viestii vastenmielisyydestään ja vihamielisyydestään toista kohtaan. Itsekin ignooraan tylsiä tavisnaisia jotka ihastuu minuun, mutta en kokonaan välttele, vaan kohtelen heitä asiallisesti vihjaamattakaan mihinkään muuhun vaikka he kuinka yrittää silmillään viestiä kiinnostustaan ja tehdä itseään tykö. Naisilla taas on aika usein tapa karttaa ihastunutta miestä kuin ruttoa ja hymähdellä ja näyttää vihaista naamaa jne. Sellainen tuntuu vähän kummalliselta.

• Nnnaaiinennn
        ignooraavamies kirjoitti:

Ignooraamisenkin voi tehdä kahdella tavalla. Toinen on se että ei vain noteeraa toista, ja toinen on se että aktiivisesti viestii vastenmielisyydestään ja vihamielisyydestään toista kohtaan. Itsekin ignooraan tylsiä tavisnaisia jotka ihastuu minuun, mutta en kokonaan välttele, vaan kohtelen heitä asiallisesti vihjaamattakaan mihinkään muuhun vaikka he kuinka yrittää silmillään viestiä kiinnostustaan ja tehdä itseään tykö. Naisilla taas on aika usein tapa karttaa ihastunutta miestä kuin ruttoa ja hymähdellä ja näyttää vihaista naamaa jne. Sellainen tuntuu vähän kummalliselta.

No mulle ignooraaminen on sama ku jättää huomioimatta, eli suhtautua täysin neutraalisti ja TUNTEETTOMASTI. Nytkin esim yks tyyppi joka rakastu ihan täysil muhun niin oli taas laittanu viestiä mutten oo vastannu siihen. Vastaan ehkä joskus tai sitten en. Aiemmin oon sanonu hänelle etten voi nähdä häntä KOSKA pelkään että hän rakastuu taas uudestaan muhun jos tapaisin hänet. Ja siitä ei hyvä seurais..... (jos hän ois homo voisin tavata häntä vaikka joka päivä, niin kiva ihminen kyseessä)

• Itistimetomakeherpay

"Toivottavasti ne kilpakosijat vetää ap:ta kunnolla kuonoon jos alkaa jotain lapsellisia jekkuja tekemään"
        Itsekin siis myönnät, että nämä muut olivat kiinnostuneita tästä naisesta, mutta heitä hän kohteli kuitenkin täysin toisella tavalla. Minulle vakuuteltiin, että hän suhtautui muihin toisella tavalla, koska he eivät yrittäneet iskeä häntä. Arvasin sen olevan valehtelua.
        Mitä tulee tuohon turpaan vetämiseen, niin katsotaan miten käy...
        "Tuo avoin ja rehellinen keskustelu olisi ideaalisesti paras"
        Ei hän siihen ikinä suostuisi.

• tuleejamenee
        Bi-nainen kirjoitti:

Joskus pitää olla jopa melkein julma että menee perille. Tämä omalla kohdallani totta että vasta kun ihastukseni lakkasi olemasta ystävällinen ja sanoi tiukasti suoraan että ei ikinä mitään mahdollisuuksia siinä mielessä vaikka kaveri haluaakin olla (4 vuotta kesti ihastusta) kanssani. Mutta minusta se oli hyvä että sanoi tylysti ja kylmästi niin että vihdoin ymmärsin kaiken olleen päässäni ja pääsin irti. Nyt olemme kavereita vaikka emme usein tapaakaan koska hänellä on nykyisin tyttöystävä. Alkuperäiselle sanloisin vaan että unohda koska kuten mainittiin todistaisit vain hänelle että teki oikein pysyessään tylynä jos käyttäydyt mustasukkaisesti koska ei antanut sinulle huomiota.

• panokarju_enzio

AP: olet ihan witun nössö.. Jos näkisin sut kadulla.. pakottaisin sut imemään kyrpääni! Itkkupilli ja homo oot!! Homoooooooooo!!! ÄMMÄ!!

• Anonyymi

Itse en edes ota ketään vakavasti.

• Anonyymi

Sori. Olet tekemisissä vain yksipuolisen ihastumisen kanssa .
        Yritä hyväksyä se et hän ei vaan ole kiinnostunut sinusta ja sinä et ole kiinostava …
        Tämä käytös on selvän ei kiitoksen sanomista sinulle ruumiiinkielellä.
        Sinun tehtäväsi on päästä yli ja unohtaa hänet kuvitelmissa ja haaveissa .

• Nötkött1

Paras kosto on olla onnellinen ilman häntä. Se voi jopa vähän kirpaista, jos hän muuttuu silmissäsi ilmaksi.

• Itistimetomakeherpay

Haluan jotain konkreettisempaa.
        Voisin tietysti myös kohdistaa kostoni niihin miehiin, joista hän niin ************** välittää.

• 532w56t2

Voisin tietysti myös kohdistaa kostoni niihin miehiin, joista hän niin ************** välittää.

Miten luulet että hän tai he reagoi kostoosi? Tuskin ainakaan toteaa että voi olinpa väärässä kun ignoorasin hänet. Ennemminkin alkaa kohdella sinua entistä enemmän kuin roskaa ja pitää idioottina.

• Itistimetomakeherpay

"Miten luulet että hän tai he reagoi kostoosi?"
        Toivottavasti ERITTÄIN huonosti
        "Ennemminkin alkaa kohdella sinua entistä enemmän kuin roskaa ja pitää idioottina"
        That makes two of us.

• Truth_over_lie

Väärin asia mitä voit tossa tilanteessa tehdä on ottaa toiset miehet jonkilaisina vihollisina ja lähteä heitä sun tunne pesusieneksi ottamaan. Jos tunnet vihaa niitä kohtaan etkä naiseen, sitä kutsutaan kateellisuudeksi. He saavat mitä sinä et. Mutta jos koston halu on niin voimakas pelkään että haluat jopa miehet pieksiä, pelkään että olet narsistinen kaveri.
        Paras kosto mikä oli mainittu jo, on mennä toiseen suuntaan.

• Anonyymi

Ei sä teet sun kostonhimolesi jotain ja opettelet vihanhallinnan taitoja ja tapoja .
        Et oo maailman ainoa kostonhimoinen mies jolloin ongelma itsensä kanssa sen suhteen et saat sen padotun vihan ja kiukun purettua ….
        Siihen ei tarvi muta ihmisiä tai kohdettavain tekemistä johon voit purkaa kaiken energiasi

• Kysy.häneltä

Kysypä naisasialooserilta mikä on paras kosto naiselle. Hän osaa sen värikkäästi ja hienoin sanankääntein sinulle kertoa.

• haiskahtaa

Aloitus oli varmaankin juuri häneltä..

• Itistimetomakeherpay
        haiskahtaa kirjoitti:

Aloitus oli varmaankin juuri häneltä..

En ole mikään naisasialuuseri, mutta usko mitä haluat.

• TurhaaMurhehdit

Hän kohteli sinua kuin roskaa?

Well. Naisilla on syynsä. Mitä sitä miettimään?
      Kiinnitä huomiosi muihin ja anna olla :)
      Jos naista ei kiinnosta, hän epäsuorasti kertoo sen. Tämä on usein tapana.
      Sun roolisi on olla mies ja herrasmies, joka on aina tarpeenvaatiessa.

Jos roolisi sinua vituttaa, anna sille piut paut, toisin sanoen etsi toinen nainen.
      Pikkusieluista on kostaa, koska se kertoo vain sen että olet pakkomielteisesti ihastunut ja kiintynyt tähän naiseen. Ja ilmeisesti hän koittaa sen vuoksi karkoittaa sinut ympäriltään ja pitää pilkkanaan.

Sen lorun loppu on siinä kun annat mimmin mennä. Ei ilmeisestikään ole sinun tyyppiäsi.

• Itistimetomakeherpay

"toisin sanoen etsi toinen nainen"
        Vain hullu toistaa samaa koetta toivoen erilaista lopputulosta.
        "Sen lorun loppu on siinä kun annat mimmin mennä"
        Ei ole. Tämä loppuu vasta sitten, kun olen tyytyväinen.

• Nnnaaiinenn

"Vain hullu toistaa samaa koetta toivoen erilaista lopputulosta."

Kuulostaa pelottavalta. Tossahan annat ymmärtää että kaikki naiset ovat samaa "koetta" ja kaikki naiset ignooraa sinua.

• 5674

Se on kylläkin. vain hullu tekee samalla tavalla odottaen erilaista lopputulosta. Selvästi sun tavassa lähestyä naisia on jotain vialla. Ja kyvyssäsi ottaa pakit vastaan on varmasti vielä enemmän vialla.

• Itistimetomakeherpay

Oma apu näyttää tosiaan olevan paras apu.
      En viitsi edes sarkastisesti kiittää hyvistä neuvoista.

• 4w6tyw6ty

Jos lapsellisia jekkuvinkkejä kaipasit niin harmi että tuotettiin pettymys. Voithan tietty käydä kakkaamassa naisen postiluukusta ja juosta hihittäen karkuun. Olisiko tuo sellainen jekku jota hait?

• Itistimetomakeherpay
        4w6tyw6ty kirjoitti:

Jos lapsellisia jekkuvinkkejä kaipasit niin harmi että tuotettiin pettymys. Voithan tietty käydä kakkaamassa naisen postiluukusta ja juosta hihittäen karkuun. Olisiko tuo sellainen jekku jota hait?

Tuollaisia lapsellisia kommentteja ainakin sain.

• Narsistinvikaa

Höh, no toihan on perussettiä, että likka huomaa sun olevan liiankin kiinnostunut ja ottaa välimatkaa ettei tule vahingossakaan rohkaisseeksi sinua muuhun.. tota nyt sattuu about kaikille.
      Fiksuin "kosto" olisi se että et aidosti enää olisi kiinnostunut hänestä yhtään ja keksit muuta ja etsit parempaa.

• ToistEivoiOmistaaEdesAin

Tuossa sinulle opus!
      Tuhat tapaa kostaa eksälle
      (Nidottu, pehmeäkantinen)

Itse jatkaisin kuitenkin elämääni. Paras kosto on unohtaa koko ihminen. Poitti viel: Ajattele tilanne toisinpäin? ;Mkä on pahanolon ja koston hinta?

• Itistimetomakeherpay

No niin! Now we are talking.
        Mitä oikein tarkoitat tuolla lopulla? Etkö lukenut kaikkia viestejäni?

• Itistimetomakeherpay

"Esimerkit on jaoteltu kätevästi osiin: Virtuaalikostaja, Ennen poismuuttoa, Ilkivaltaa, Lahjavinkkejä, Kiusa se on pienikin kiusa, Suku on pahin, Propagandaa, Väkivalta ratkaisee, Kapuloita uusiin rattaisiin, Pettäjälle omaa lääkettä sekä Järjestelmällisen kostajan ohjenuora"
        Tuo kirjahan kuulostaa aika hyvältä.

• Jos nainen ei välitä, kannattaa siirtyä seuraavaan joka välittää. ja jos hänellä ei sinua kohtaan ole ollut tunteita, ei tule edes mustasukkaiseksi joten sekin on täysin turhaa. :)

Jatka vaan elämääsi.

• Pelottava ajatus, että tämä _ei_ olisikaan pelkkä provo :o

• Anonyymi

Mä yritän puuttua tähän keskusteluun keskustelun tasolla ettei tulos olisi se kaikkein pahin mitä kostonhimon irtipäästämisetä voi seurata….
        (Minulla on yksi suomen tuomionsa suorittaneista murhaajasta oman nuoruuden kaveripiirissä ja huomaan tämän keskustelun kostonhimossa jotain ihan samaa mitä ystävässäni oli/on).
        Tämä keskustelun tyyppi voisi opetella vihanhalintaa ja tulemaan kostonhimonsa kanssa toimeen
        Eikä vaan mennä ja tehdä mitäain paskaa ihan hulluna ja miettiä asiaa jälkeenpäin koko elämänsä …😂
        Saati kuvitella näille kostonhimoisille hulluille tyypillisesti olevansa jotenkin uniikki ongelmiensa kanssa …. Ei ole ,,,,
        On Harvinaista kuulua pienee prosentin muttei uniikkia…..tai erityistä
        On kuitenkin aina muutakin….

Mut niitä jotka ei ongelmaansa myönnä tai hahmota yhtään.
        Tai ei oo keinoja miten päästä tilanteesta eteenpäin …..
        Saati et ois keinoja tai tappoja tai joskus pelkää haluakaan hallita vihaa ja agresiivisuutta paremmin….
        Mut aloittajalla on mahdollisuus silti valita paremin mitä joku muu valitsi….

• Rose_91

Jos nainen ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut niin ethän sinä voi oikeastaan mitenkään kostaa. Et pysty tekemään toista mustasukkaiseksi, jos toinen ei ole kiinnostunut. Ja toisaalta, jos teet jotain ikävää hänelle tai hänen kavereilleen, on hän vain entistä tyytyväisempi siihen, ettei ole sinun kanssasi tekemisissä, koska voi ajatella osanneensa välttää ihmisen, josta on harmia. Eli et voita mitään.

Ainoa millä oikeasti voi tehdä jotain on elää omaa elämäänsä iloisesti ja näyttää pärjäävänsä täysin ilman tuota naista.

• Kysynpävaan

"näyttää pärjäävänsä täysin ilman tuota naista"
        Eikö tämä muka tarkoita ap:n ehdottamaa tapaa olla toisten naisten kanssa?

• kjfgkjfklkl

Vedä kuule oma alahuuli pään yli ja nielaise...kyllä se siitä.

• ouyg

"Sen sijaan hän jutteli melkein kaikille muille miehille paitsi minulle, vaikka olin itse mennyt hänelle juttelemaan useampaankin otteeseen. Hän meni istumaan heidän viereensä, nauroi heidän jutuilleen ja kehui yhtäkin jopa fiksuksi. Minulle hän ei edes koskaan sanonut "moi", vaikka näimme toisiamme useita kertoja viikossa useiden kuukausien ajan."

Näitte toisianne useita kertoja viikossa? Te siis tapailitte? Vai oletko vaikka baarissa nähnyt häntä säännöllisesti, ja olet aina silloin tunkenut vääntämään tikusta asiaa?

• Nnnaaiinennn

Ei ne oo voinu tapailla ku nainen ei oo sanonu edes "moi". :D :D

• oyjgjhg

Niin, niin!! (Halusin vaan tarkennusta..) Eihän tuolla naisella -hyvä luoja- ole MITÄÄN VELVOLLISUUKSIA sinua kohtaan! Ihan hullua, jos alat kostaa.

• Psykopaattis
        oyjgjhg kirjoitti:

Niin, niin!! (Halusin vaan tarkennusta..) Eihän tuolla naisella -hyvä luoja- ole MITÄÄN VELVOLLISUUKSIA sinua kohtaan! Ihan hullua, jos alat kostaa.

Häntä on satutettu kun muita on huomioitu eikä aloittajaa. Nainen ei ole kuitenkaan ikinä ollut kiinnostunut aloittajasta joten syytön nainen on. Yhtä hyvin voisin alkaa kostamaan kaikille maailman henkilöille jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Kyllähän sillon koston ansaitsee jollei kiinnostu minusta. ;)

• Itistimetomakeherpay

Käymme samaa koulua.

• Nnnaaiinennn

Käymme samaa koulua.

Okei...ja ikää oli...13?

• Itistimetomakeherpay
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Okei...ja ikää oli...13?

Itse asiassa monta vuotta enemmän, mutta tarkemmin en kerro

• Nnnaaiinennn

Itse asiassa monta vuotta enemmän, mutta tarkemmin en kerro

Pettymykset kuuluu elämään. Jopa naisenkin elämään.
        Ajattele että nainen menetti sinut kun ei halunnut sinua. Olet arvokas ihminen. Koita unohtaa naisen käytös.
        Olen itsekin kostanut törkeästikin mutta sittemmin ymmärtänyt etten kenenkään toisen tunteista voi päättää, en voi saada ketään rakastamaan minua jollei hänellä ole tunteita minua kohtaan. Vaikka kuinka haluaisin että niin olisi.

• Itistimetomakeherpay
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Pettymykset kuuluu elämään. Jopa naisenkin elämään.
        Ajattele että nainen menetti sinut kun ei halunnut sinua. Olet arvokas ihminen. Koita unohtaa naisen käytös.
        Olen itsekin kostanut törkeästikin mutta sittemmin ymmärtänyt etten kenenkään toisen tunteista voi päättää, en voi saada ketään rakastamaan minua jollei hänellä ole tunteita minua kohtaan. Vaikka kuinka haluaisin että niin olisi.

Niin, mutta hän ei halunnut olla muutenkaan tekemisissä kanssani. Hän tosiaan jutteli useille hyvin erilaisille miehille, antoi heille puhelinnumeronsa ja sopi yhteisiä opiskelusessioita heidän kanssaan. Jos hänellä olisi esimerkiksi poikaystävä, tilanne olisi ok. En vain voi olla ottamatta tätä henkilökohtaisesti.

• Nnnaaiinenn

Niin, mutta hän ei halunnut olla muutenkaan tekemisissä kanssani. Hän tosiaan jutteli useille hyvin erilaisille miehille, antoi heille puhelinnumeronsa ja sopi yhteisiä opiskelusessioita heidän kanssaan. Jos hänellä olisi esimerkiksi poikaystävä, tilanne olisi ok. En vain voi olla ottamatta tätä henkilökohtaisesti.

Kaikki ei vaan voi tykätä kaikista!
        (Eikä hän tykänny susta :) )

• Itistimetomakeherpay
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Kaikki ei vaan voi tykätä kaikista!
        (Eikä hän tykänny susta :) )

Ja olet siis iloinen tilanteesta?

• Nnnaaiinenn

Ja olet siis iloinen tilanteesta?

Sori väärä hymiö, piti laittaa :(En iloitse muiden pettymyksistä.

• selväähänseonpässinlihaa

Ei mitään kostoa. Rikoksia juuri parisuhderiidoista on lehdistöstä usein luettavana.Et ole ainut jolle tulee pettymys kun kohde ei tykkää.Jokaiselle luulisin ,sattuu elämässä vääriä rakkauden kohteita,kun toinen ei ole edes kiinnostunut.Terve ihminen jo psyykkaa itsekin itseään ja jos ei niin hakekoon apua. Rikoksia ei saa tehdä.

• huorageeni

Naiset antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Lisäksi sitten annetaan jollekin ihan muulle, kuin sille, jolle alunperin annettiin ymmärtää.

Huorageeni on olemassa.

• kamelinpaskaa
        huorageeni kirjoitti:

Naiset antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Lisäksi sitten annetaan jollekin ihan muulle, kuin sille, jolle alunperin annettiin ymmärtää.

Huorageeni on olemassa.

Naiset erehtyvät tosiaan joskus olemaan kohteliaita sellaisillekin, joiden mielestä se on antaa-ymmärtämistä. Toivotaan siis, että kohteliaisuudet eivät elämässänne toistu.

• Nnnaaiinennn
        huorageeni kirjoitti:

Huorageeni on olemassa.

No eikö tässä tapauksessa nimenomaan nainen EI OLE antanut ymmärtää ja siitä aloittaja tuntee negatiivista kun nainen ei ole edes lirkutellut.

• nice.guy.bongattu
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

No eikö tässä tapauksessa nimenomaan nainen EI OLE antanut ymmärtää ja siitä aloittaja tuntee negatiivista kun nainen ei ole edes lirkutellut.

Pelkkä naisen olemassaolo riittää ätmille että nainen "antaa ymmärtää". Eli kaikkien naisten joihin ätmi ihastuu pitäisi ymmärtää antaa, riippumatta siitä ignooraako nainen heitä vai ei.

• Itistimetomakeherpay

"Rikoksia juuri parisuhderiidoista on lehdistöstä usein luettavana"
        En ole rikkomassa lakia, kuten jo totesin.

• nice.guy.bongattu

Ap taitaa olla se pahamaineinen nice guy joka kokee että nainen hänelle velkaa (seksiä) koska hän on ollut kiva. Nyt sitten paljastuu totuus millainen mulkku oikeasti on.

• hehheeeehehehe

Onhan se varmaan raskasta esittää kivaa turhaan.

• Informer2016

• Informer2016
        Informer2016 kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=a9XDb0nxSO4

Feminist alert!

"Lopetuksena on video jossa feministit itse asiassa syyllistävät kilttejä miehiä, ja sanovat että heidän kohtalonsa pitäisi olla paljon pahempi mitä se on. Sillä heidän logiikkansa mukaan raiskaaminen tietysti on paha, mutta lähes yhtä paha on se että odotetaan kiltin ja kohteliaan käytöksen takaavan menestystä pariutumisessa - sosiopaattisen käytöksen sijasta!

Mitä voin sanoa, kuin että elämme yhteiskunnassa missä kiusaaminen on ok, ainakin kun uhri on oikea (ei pysty puolustamaan itseään)?"

http://fundamentti.blogspot.fi/2013/01/sota-kiltteja-miehia-kohtaan.html

• nice.guy.bongattu
        Informer2016 kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=a9XDb0nxSO4

Feminist alert!

Höpö höpö. Olen katsonut tuon videon, mutta ap osoittaa, että osa näistä "kivoista miehistä" tosiaan on niitä kusipäitä jotka katsoo että nainen on hänelle velkaa jotain. Tämä ketju on todiste siitä.

• Informer2016
        nice.guy.bongattu kirjoitti:

Höpö höpö. Olen katsonut tuon videon, mutta ap osoittaa, että osa näistä "kivoista miehistä" tosiaan on niitä kusipäitä jotka katsoo että nainen on hänelle velkaa jotain. Tämä ketju on todiste siitä.

Jep, feministi se oli. Teki juuri kuten videolla ja tekstissä sanottiin. :)

• mitäshaissea

Kostoa noinkin vähäpätöisestä syystä? Eihän oo ees suhetta...........?mitähän suunnittelis jos oikea tyttöystävä jättäisi, oiskohan ip lehden otsikoissa luettavissa?

• Itistimetomakeherpay

Etkö lukenut kaikkia viestejäni vai ärsytätkö minua muuten vain? Esimerkiksi tämä kohta taisi jäädä sinulta lukematta:
        "Niin, mutta hän ei halunnut olla muutenkaan tekemisissä kanssani. Hän tosiaan jutteli useille hyvin erilaisille miehille, antoi heille puhelinnumeronsa ja sopi yhteisiä opiskelusessioita heidän kanssaan"

• Nnnaaiinennn

Etkö lukenut kaikkia viestejäni vai ärsytätkö minua muuten vain? Esimerkiksi tämä kohta taisi jäädä sinulta lukematta:
        "Niin, mutta hän ei halunnut olla muutenkaan tekemisissä kanssani. Hän tosiaan jutteli useille hyvin erilaisille miehille, antoi heille puhelinnumeronsa ja sopi yhteisiä opiskelusessioita heidän kanssaan"

Mutta toi tapahtuu kokoajan ja joka luokassa et nainen antaa puhelinnumeronsa monille miehille muttei kaikille. En tajua mikset voi ymmärtää että hän ei syystä tai toisesta ollut kiinnostunut sinusta? Ethän sinäkään ole kiinnostunut kaikista.

• teileisynkkaa

Mitä sit jos oo halua just sun kans tekemisissä mutta muiden kans haluaa, se ei koe sua saman henkiseksi tyypiksi ja opiskelutkin voi sujua muiden kans muttei sun kans. Koeta kestää niin me muutki samassa tilanteessa!

• OletkoPulla

Et kuulosta aivan terveeltä.

• DoubtofOrder

Sorry ap,
      Et voi kostaa, koska et ole kärsinyt vääryyttä. Ajatusmaailmasi vaikuttaa kouluampujan aatoksilta. Koska olet koulussa, olette ilmeisesti molemmat nuoria, niinpä ei ole ihme, ettei ihastuksesi kohde ole rohjennut lempeästi todeta, ettet kiinnosta häntä, mutta on pyrkinyt osoittamaan sen käytöksellään. Ja kyllä, naisella on oikeus olla kiinnostunut vaikka huoneellisesta miehiä, mutta kammoksua sosiopaatiksi epäilemäänsä. Ehkä sinun kannattaisi keskittyä hiomaan ihmissuhde- ja empatiataitojasi, kuten aikuiset tekevät.

• Itistimetomakeherpay

Tarkoitatko, että hän pitää minua sosiopaattina?

• Palstaraati

Tarkoitatko, että hän pitää minua sosiopaattina?

Me ainakin pidämme!

• Itistimetomakeherpay
        Palstaraati kirjoitti:

Me ainakin pidämme!

Ja millä perusteella?

• Palstaraati

Ja millä perusteella?

Olet kostamassa naiselle jota et edes tunne, jonka kanssa et ole tapaillut vaikka uskot että sinulla olisi oikeus sellaiseen.

Sosiopaatille ominaisia piirteitä ovat itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.

Tollaset kostosuunnitelmat viittaa yllä mainittuihin piirteisiin.

• Anonyymi
        Palstaraati kirjoitti:

Olet kostamassa naiselle jota et edes tunne, jonka kanssa et ole tapaillut vaikka uskot että sinulla olisi oikeus sellaiseen.

Sosiopaatille ominaisia piirteitä ovat itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.

Tollaset kostosuunnitelmat viittaa yllä mainittuihin piirteisiin.

No niinpä ihan hullua touhua ….

• uusi.alfa

Näin monta vastausta. Tarkoittaako tämä, että ap on a-a-a-a-a-a-alfauros?

• Ex------------PUA

Good, good! Let the hate flow through you!

USE YOUR AGGRESSIVE FEELINGS BOY!

En kannata minkään laittomuuden tekoa, mutta olen taipuvainen olemaan koston kannalla.

Naisille on tärkeää antaa opetus, sillä aina kun he selviävät tuollaisesta syrjimisestä tai muusta pahasta kuin koirat veräjästä, he ylpistyvät ja alkavat kuvitella että se on heidän oikeutensa.

Oi ei ole!

Vain ankarimmat mahdolliset nöyryytykset ja rangaistukset saattavat heidät oikealle tielle.

Esim. eikö olekin hassua, että kaikki naiset yrittävät saada sinut luopumaan ajatuksesta? Olisiko hieman syyllisyyttä ja pelkoa miesten heräämisestä taustalla.

Joko olet keksinyt mitä teet?

Miten hyvin muuten tunnette?

• Itistimetomakeherpay

Halaan, suutelen ja kehun toista paljon kauniimpaa naista hänen edessään. Kehun tuota toista tyttöä sellaisista ominaisuuksista, joita hänellä ei ole. Etenen kuitenkin varmaan pienin askelin, jotta suunnitelmani ei olisi ilmeinen.
        Emme tunne kovinkaan hyvin, koska hän ei ole koskaan halunnut tutustua minuun. (En ymmärrä miksi.)

• Typerä ajatus, mutta nussit joko sen siskoa tai jos sitä ei ole, niin äitiä.

• Itistimetomakeherpay

Olen siinä käsityksessä, että hänellä ei ole siskoa.
        Noiden lisäksi yksi hyvä vaihtoehto voisi joku hänen kavereistaan. Toisaalta täytyy myös miettiä, kuinka paljon hän on kertonut minusta ystävilleen. Olisi varmaan liian ilmeistä, jos heti ryhtyisin iskemään heitä. Olen kyllä jo jonkin aikaa pitänyt silmällä myös kaikkia hänelle juttelevia ihmisiä, enkä pelkästään niitä miespuolisia.
        En tosin halua antaa hänelle sitä iloa, että en kelvannut hänen kaverillekaan. Siksi joku hänelle entuudestaan tuntematon nainen sopisi tarkoituksiini paremmin.
        En tiedä, kuinka tosissasi olit kirjoittaessasi tuota, mutta idea ei ole sinänsä hullumpi.

• Itistimetomakeherpay

Nyt muuten ymmärrän, miksi kaikkialla naisten sanotaan olevan rahan perässä. Jatkossa tykkään YouTuben kommenteista, joissa sanotaan noin.
      Laittakaa vain lisää viestejä tulemaan. Odottelen vielä itseäni tyydyttäviä vastauksia.

• exnprtti

Hmm.. Tuolla ap:n logiikalla mulla olisi hemmetisti kostettavaa miehille, jotka ovat täysin ignooranneet esim.opiskelupiireissä :D
      Olin se hiljainen nörtti ponnaripää (lauta hoikkis siihen päälle) jota ei moikkailtu tai ynähdettii vaikeasti jos erehtyi kysymään vaikka edellisen luennon kotitehtävistä tms (jos olin kipeä ollut jne).

Eihän nyt kaikkien kanssa tarvitse olla edes ns.väleissä koulussa. :) Se nainen on vaistonnut alkujaan jtn outoa ap:ssa ja oikeassahan näköjään ollutkin.. Nyt kun kostoa hautoo :| Ette siis seurustelleet, tapailleet tms eikä sinua ole petetty tai vaihdettu paremman tyypin osuessa kohdalle yms? Vois silloin vähän ymmärtää edes sitä kostonhimoa.. Heh.
      Tai se nainen ei vain kokenut Sua aloittaja kiinnostavaksi eikä taustalla muuta sen kummempaa.

Mutta.. Parhainta mielihyvää saat kun näytät ettet välitä siitä naisesta yhtään. Tee hänestä ilmaa itsellesi ;)
      Kun sillä toisella ei alkujaan ole ollut mtn kiinnostusta niin mitkään kostot tuskin häntä kuitenkaan hetkauttaa ja laittomuudet ovat ei-listalla aina. Ei kenenkään takia pidä vaikeuksia hankkia itselleen..
      Kerran kyllä olen ollut myös lapsellinen. Tapailin erästä nörtihköä poikaa ja antoi aikansa luulla tunteiden olevan molemminpuolisia. Nauraen sitten vaihtoi ns.suosittuun(joka vain halusi pokata pojan ja unohti eron aikaansaatuaan). Kostin sillä etten huomioinut enkä viestitellyt mtn. Annoin ymmärtää löytäneeni paljon paremman ja näyttäydyin muualla asuvan kaverini kanssa muutamia kertoja. Pojalle tulikin hätä kuka se on ja alkoi kiukkuamaan kuinka nopeasti "uuden löysin" :D ikinä en kertonut totuutta mutta joo kivaltahan se tuntui silloin.

Suosittelen kuitenkin unohtamaan kostot sillä se nainen ei ole millään lailla velvollinen kiinnostumaan tai edes juttelemaan jos ei huvita. Eihän miehetkään ole velvollisia huomioimaan hiljaisia tavisnaisia :P

• eitasapuolista

Kummasti miehet sietävät ukottelun ja muka huumorilla ukon pylläkkeet yms nimittelytyyliä.Tarinoivat vaan naisen kanssa. Ennen eivät hyväksyneet mitään,tai ehkä toinen ihminen vaan on hyväksyttävämpi miehen silmissä?Ei näy kostokirjoituksia.

• kkkggggiiiii

Kovasti otti taas hermoon tuo Eräketun ukottelu. :)

• kemiaton-mies

Saattaa hetken kirpasta, muttei pakkeja kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos liikutte samoissa porukoissa vielä, yritä iskeä niitä muita naisia ja jätä tämä sut torjunut nainen huomiotta. Järeämmillä kostotoimenpiteillä osoitat olevasi epätoivoinen ripustautuja ja säälittävä surkimus. Pika-analyysi tilanteesta: miksi kävi näin ja eteenpäin elämässä!

• muista.se

"Halaan, suutelen ja kehun toista paljon kauniimpaa naista hänen edessään." Saat siis KAUNIIN NAISEN. Herätät tällä vaan kateutta, joten miehet haluavat sinut kateuttaan tuhota. Jos nämä kauniit naiset pitävät sinua psykopaattisena kostajana, et saa enää heitäkään.. Se olisi palstan miehille suuri ilo!!!

• Selväkeissi

Se nainen ilmeisesti näki heti että olet hullu ja päätti pysytellä kaukana as possible.

• Itistimetomakeherpay

"pelkään että olet narsistinen kaveri"
      "Yksinäistä loppuelämää hänelle. Toivottavasti ne kilpakosijat vetää ap:ta kunnolla kuonoon"
      "ihan aiheesta näköjään ignoorasi kun on noin lapsellinen ja mulkku tyyppi"
      "Nyt sitten paljastuu totuus millainen mulkku oikeasti on"
      "Et kuulosta aivan terveeltä"
      "Se nainen ilmeisesti näki heti että olet hullu ja päätti pysytellä kaukana as possible"
      Kivaa, että saan lukea näin positiivista ja rohkaisevaa palautetta surun hetkillä :(
      Näen hänet taas ensi tiistaina, mutta en ole vieläkään varma, miten pitäisi toimia.

• annalehmänolla

Kundi, kuulostat siltä, et oot vähän kiree päästäs, jotkut tykkää, jotkut ei.

Ite treenaan paljon ja oon muutenkin tiukka mimmi, noin niinkuin henkiseltä kantilta, mitä taidat olla sinäkin, koska annat asialle merkitystä tietyllä intensiteetillä.

Mun neuvoni on, ettet nöyryytä itseäsi turhaan enempää, mimmi karttaa sua, sillä on syynsä eikä ne oikeestaan sulle ees kuulu, ei se ole mitenkään velvollinen sua kohtaan.

Ikävää, et oot fiksoitunut ihmiseen, joka ei haluu sua lähelleen, sitä on mahdotonta kenenkään muun kun sen naisen tietää, mitä se susta tykkää, jos itekkään tietää. Vastakohdat voi kiihottaa toisiaan, mut suhde ei ehkä oo paras mahdollinen ja niin eespäin..tai sen naisen vaisto pelkää sua, kuten varmaan moni muukin, suorittajatyypit on pelottavia, kireitä ja ehdottomia, aina valmiina... ainakin ite oon ja miehet himoitsee mua, mut pelkää, mikä realiteetissa on ihan turhaa, koska oon reilu ja ystävällinen sekä ehdottoman luotettava ihminen.

Epäkohteliaan sosiaalisen poissulkemisen syitä voi tosin olla monia, esim pelkkä vallankäyttö. Ja oot koukussa, koska jos dissaat sen, se voittaa, koska luovutat tai jos jatkat, se voittaa, koska siten säilyttää valtansa suhun. Jos tää istuu profiiliin, niin neuvoisin sua oleen sille ystävällinen ja huomaavainen, mahdollisimman neutraalisti, koska pikkupelureitten kanssa ei järkevä ihminen ruutiaan tuhlaa, vaikka onhan tää hyvää harjoitusta , näitä ihmisiä tulee aina silloin tälöin vastaan, jotka koukuttaa tahallaan, pikkumaisesta vallanhimosta.

Tai tahtomattaan koukuttaa vetoamalla suhun primitiivisesti, et haluisit paiskata sen naisen patjalle ja leikkiä isää ja äitiä...

Jos oot noin tiukka itestäs, niin koetko sen mimmin lepsuuden jotenkin eroottisesti? Jos se kerran jakelee numeroonsa ja aikaansa. Ehkä sua häiritsee se, ettet oo saanut vaan palaas kakusta? Ja mietit, miksi? Eli itsetunto soimaa.

Mut missään tapauksessa sä ET ala mihinkään helvetinteatterileikkeihin, niistä ei oo nyt tällasessa tilanteessa MITÄÄN hyötyä ja nautinto, se hetkellinen, saastuttaa sut pitkäksi aikaa, usko vanhaa ihmistä, joka on nähnyt ja kokenut.

• edelllinen

Ai herra on hollilla, tuleppa jutteleen, oon täs vielä hetken

• Itistimetomakeherpay

"usko vanhaa ihmistä, joka on nähnyt ja kokenut"
      Kuinkahan vanha mahdat sitten olla? Ei tarvitse vastata, jos et halua. Kysyn ihan vain uteliaisuudesta.
      "Jos oot noin tiukka itestäs, niin koetko sen mimmin lepsuuden jotenkin eroottisesti? Jos se kerran jakelee numeroonsa ja aikaansa. Ehkä sua häiritsee se, ettet oo saanut vaan palaas kakusta?"
      Lähinnä se pistää vihaksi, koska hän pitää heistä kaikista enemmän kuin minusta. Ne miehet ovat keskenäänkin hyvin erilaisia, eivätkä he kaikki ole edes toistensa kavereita. En ymmärrä, miksi juuri minä olen se poikkeus, jonka kanssa hän ei juttele, jota hän ei kehu tai jonka katsekontaktia hän välttelee. En myöskään siis tiedä, mikä minussa on vialla, koska tällä hetkellä hänen tyyppinsä vaikuttaa olevan "kuka tahansa paitsi minä".

• Itistimetomakeherpay

Olen miettinyt lukemattomia kertoja käyttäytymistäni ollessani hänen lähettyvillään, mutta en ole mielestäni tehnyt mitään outoa/tyhmää. Toisaalta ehkä on ihan hyvä sitten, kun tiemme eroavat. En enää ole varma saisinko pidettyä hänet itselläni, vaikka saisin hänet jotenkin. Joutuisin varmaan koko loppuelämäni ajan kilpailemaan hänestä. Lisäksi en usko, että koskaan näyttäisin Arnold Schwarzeneggerilta (parhaina päivinään), vaikka treenaisin kuinka paljon. Toisaalta ei hän ehkä tuollaistakaan sitten haluaisi, koska juttu näyttää luistavan todella hyvin myös erittäin hintelien kanssa. Nykyään tämä on mielessäni päivittäin. Ainoa hyvä asia tässä on se, että näin minulla riittää aina motivaatiota treenata.

• Itistimetomakeherpay

En tiedä, miten pystyn jatkamaan tästä eteenpäin. Kaipaan häntä vain niin paljon. Haluaisin mennä puhumaan hänelle, jotta näkisin hänet mahdollisimman läheltä. Nyt taas ajatus kostamisesta tuntuu pahalta. En kuitenkaan varmaan voi enää saada häntä, joten onko sillä niin väliä...

• annalehmänolla

No ihanaa, nyt puhut kundi asiaa, oot rakastunut ja ilmaiset sen, tosin vähän itsesäälillä, koska et saa siihen täyttymystä, se on ihan ymmärrettävää ja normaalia. Mut parempi, kun kosto.

Oon reilu 40 ja ihmissuhteiden psykologia ja henkiset aspektit ovat suuri mielenkiintoni kohde.

Tulin kurkkaan mitä oot vastannut, eikä tarvinnut pettyä:)

Mainitsit näkeväsi hänet tänään, kerro, kuinka meni ja mitä tunsit?

Tuun taas joku päivä, sun omaan eristyselliin;)

• Itistimetomakeherpay

Ei (valitettavasti) ole oikein mitään kerrottavaa. Hän vain jälleen kerran ignoorasi minut :(
        Onneksi sentään sain edes nähdä hänet. Juuri tänään hän ei tosin ollut muiden kuin toisten tyttöjen kanssa tekemisissä, mikä oli hyvä asia, koska en olisi kestänyt nähdä häntä toisen miehen seurassa juuri silloin. Yleensä olen rauhallinen julkisilla paikoilla toisten ihmisten edessä, mutta tämän tytön läsnäolo muuttaa tilanteen. Olen huomannut, että en ajattele (tai en pysty ajattelemaan) selkeästi, jos hän on lähettyvillä. Ajattelen vain, miten kovasti haluaisinkaan tutustua häneen.
        En usko, että hän koskaan tulevaisuudessakaan suhtautuu minuun toisella tavalla. Kesäloma on jo aika lähellä, joten aikaakaan ei ole enää kovin paljon. Minusta tuntuu, että jotain pitäisi tehdä ennen sitä.
        Hän suhtautuu itse asiassa jopa yllättävän positiivisesti muihin miehiin, jotka juttelevat hänelle. Niin kauan kuin ne muut miehet ovat kuvioissa, hän ei huomaa minua. Näin se valitettavasti taitaa olla.

• Pum.sanoi.koulu

Jotenkin alkoi tuntumaan että pian saamme lukea uudesta kouluampumisesta. Jopa NAL ei uskaltanut tätä miestä lähteä yllyttämään koska heti huomaa että tuo on todellakin päästään sekaisin ja pian paukkuu.

• iuyeftg

Siltä minustakin tuntuu. Hyytävää. (Ainakin ihmiset YRITTI kaikin tavoin puhua järkeä..)

• Itistimetomakeherpay

Älkää viitsikö edes leikillänne. En todellakaan ole tekemässä mitään tuollaista.
        Kuka muuten on tämä NAL?

• dddddddddddddd

Naisasialooseri. (No SUN PARASTA ihmiset täällä ajattelee, ainakin suurin osa..)

• Itistimetomakeherpay kirjoitti:

Älkää viitsikö edes leikillänne. En todellakaan ole tekemässä mitään tuollaista.
        Kuka muuten on tämä NAL?

Trolli tai ei, niin sairas yksilö kuitenkin........kukaan hiukaakaan terve ei voi tehdä sellaista trolli hahmoa....

Pysyttele kaukana ja älä ota vaikutteita siitä hahmosta.....oli sitten trolli tai aito yksilö....

• Itistimetomakeherpay

Ok.

• hhhhhhhhhhhhh

"Vain ankarimmat mahdolliset nöyryytykset ja rangaistukset saattavat heidät oikealle tielle.

Esim. eikö olekin hassua, että kaikki naiset yrittävät saada sinut luopumaan ajatuksesta? Olisiko hieman syyllisyyttä ja pelkoa miesten heräämisestä taustalla.

Joko olet keksinyt mitä teet?"

Pulla näköjään yllytti.

• annalehmänlevätä

Haukkuminen ei ole oikea tapa keskustella kenenkään tunteista. Psykologian harrastajana suosittelisin KAIKILLE siihen syyllistyville ja muutenkin kontrollin tarvetta omaaville erinomaista mielen ja tunteiden hallinta kirjaa " joustava mieli parisuhteessa" Pietikäinen, löytyy myös nettisivut.

Itistimetopay, voisi olla tosi tervettä SINULLE ettet näkisi naista vähään aikaan. Jotkut ihmiset herättää kemiat oikein kunnolla, itse menin varatusta miehestä ihan kuutamolle tuossa muutama viikko sitten ja sain todella työstää, etten tehnyt virhettä tai nolannut itseäni.

mielestäni parasta olisi, jos olisit hänelle tosiaankin neutraalin ystävällinen ja huomaavainen ja jos hänen tylyttävä käytöksensä jatkuu siitä huolimatta, on ihan asiallista kysyä häneltä jossain sopivassa tilanteessa syytä siihen ja voit samalla kertoa myöskin, että hänen läsnäolonsa vaikuttaa sinuun voimakkaasti, muttet halua kuitenkaan ahdistaa häntä mitenkään.

Avoin keskustelu on koululaistasolla (ja yleensä aikuisillakin, koska molempien osapuolien täytyy pystyä hallitsemaan tilanne, eikä sortua syytöksiin tai painostukseen)ehkä hieman vielä vaikeaa tällaisissa tapauksissa, mutta se olisi parempi, niin tulisi jotain selkeyttä tilanteeseen.

Rohkeassa itseilmaisussa tunteiden suhteen, yleisen ilmapiirin selkeyttämiseksi ei todellakaan ole mitään hävettävää:)

• Aivan loistava kommentti.... =)))

Tuttuja juttuja.....vaikka aina tilanteen ollessa päällä kaikki ei olekaan niin selkeää ja helppoa.........pitäisi olla aina joku muistuttaja olkapäällä... ;D

• terapiaakaikille

Joustava mieli-terapia muoto on juuri sellaisia tlanteita hallitsemisen opettelemista varten, joissa tunteet ottavat vallan, eikä ihminen sitten toimi omien arvojensa mukaisesti, vaan sortuu sanomaan ja ehkä jopa tekemään asioita, jotka periaatteessa ovat siis täysin omien tavoitteiden vastaisia. Kirja maksaa 37 euroa, ja on halpa hinta verrattuna läpi elämän kestävään ettun saada kokea tunteitansa hallitusti, ilman pelkoa kontrollin menettämisestä.

Kirja on tosiaan raskaan sarjan psyyken hallintaa ja saattaa aluksi tuntua omituiselta, kun sen vaikutuksen kokee aivojärjestelmässään, mutta kirjan läpi käytyään ja toiminnan muuttuminen arjessa eivät tunnu pahalta, vaan ihan luonnolliselta.

Toinen erittäin hyvä kirja on "Tunne lukkosi", en nyt muista kirjoittajaa, suomalainen ja myös aivan mahtava teos.

Monilla psykologisen käytännön kirjoilla on niin typerät nimet, että niitä kohtaan saattaa tuntea välitöntä vastenmielisyyttä, mutta se johtuu vaan kirjoittajien asiallisuudesta, he eivät ole myymässä viihdettä;)

• Itistimetomakeherpay

Miten tuo neutraalin ystävällinen käytös voisi tapahtua käytännössä? Pitäisikö mennä puhumaan hänelle jotain vai pitää ovea auki hänelle vai mitä? Hän on yleensä aina muiden miesten seurassa, mikä aiheuttaa valtavia ongelmia.
        Tuskin löydän tuolta koulusta tyttöä, joka pitäisi minusta. Muistan, kun kerrankin juttelin yhdelle tytölle, joka pyysi minulta apua tehtäviin (useaan otteeseen). Hän tuli käytävilläkin joskus juttelemaan. Eräs kaverini sanoi, että hän kyllä pitää minusta.
        Sitten taas jutellessani yhden toisen tytön kanssa hän suhtautui minuun erittäin positiivisesti. Hän hymyili leveästi, vaikka juttuni eivät olleet mitenkään erityisen hauskoja. Katsoimme toisiamme silmiin todella pitkään, kunnes minä katsoin toisaalle. Olisinkohan voinut kysyä hänen nimeään? Tuskin. Hän oli vain ystävällinen, kuten myös tuo toinen tyttö, jonka nimeä en myöskään tiedä. En sitä koskaan kysynyt, vaikka juttelimme useampaankin otteeseen.
        Onneksi sentään opin tuon tytön kanssa olemaan jälleen hyvin varovainen naisten seurassa. Enää en yritä tehdä vaikutusta tyttöihin, jotka tapaan. Lopputulos olisi kuitenkin sama.

• Anonyymi
        terapiaakaikille kirjoitti:

Joustava mieli-terapia muoto on juuri sellaisia tlanteita hallitsemisen opettelemista varten, joissa tunteet ottavat vallan, eikä ihminen sitten toimi omien arvojensa mukaisesti, vaan sortuu sanomaan ja ehkä jopa tekemään asioita, jotka periaatteessa ovat siis täysin omien tavoitteiden vastaisia. Kirja maksaa 37 euroa, ja on halpa hinta verrattuna läpi elämän kestävään ettun saada kokea tunteitansa hallitusti, ilman pelkoa kontrollin menettämisestä.

Kirja on tosiaan raskaan sarjan psyyken hallintaa ja saattaa aluksi tuntua omituiselta, kun sen vaikutuksen kokee aivojärjestelmässään, mutta kirjan läpi käytyään ja toiminnan muuttuminen arjessa eivät tunnu pahalta, vaan ihan luonnolliselta.

Toinen erittäin hyvä kirja on "Tunne lukkosi", en nyt muista kirjoittajaa, suomalainen ja myös aivan mahtava teos.

Monilla psykologisen käytännön kirjoilla on niin typerät nimet, että niitä kohtaan saattaa tuntea välitöntä vastenmielisyyttä, mutta se johtuu vaan kirjoittajien asiallisuudesta, he eivät ole myymässä viihdettä;)

Ja, sinulle ja omaisillesi unelmien elämä ja kuolemattomuus, 🥳🥳 N

• bhjhbjhbjkhbjkhbjh

Hmmm... ongelmasi ilmiselvästi aiheutuu nuoren ihmisen sosiaalisesta epävarmuudesta, jonka itseensäpäin kääntyvä problematiikka saa sinut ajattelemaan asiaa epäterveellisen runsaasti.

On aivan normaalia etsiä ratkaisuja ongelmiin pohdiskelemalla, sitä sanotaan ajatteluksi:) Sitäkin voi Faustin esimerkin tapaan kuitenkin tehdä liikaa, ja joutua paholaisen (vertauskuvainnollisesti itsekyydestä) valtaan ja turmioon syöksemäksi.

Annat liikaa painoa omille tunteillesi ja johtopäätöksillesi tilanteissa, joissa sosiaalinen epävarmuutesi heijastuu muista ihmisistä luomiisi mielikuviin. Tämä on monille todellinen sudenkuoppa sosiaalisessa ajattelussa.

Ehdottaisin, että järjestelmällisesti opettelisit teoilla ja juttelulla pinnallista sosiaalista kanssakäymistä molempien sukupuolien edustajien kanssa, jotta sosiaalinen itsevarmuutesi kehittyisi. Sinulla saattaa olla tunnelukkoja, kuten kaikilla ihmisillä, jotka vaikuttavat minäkuvaasi ja sosiaaliseen käytökseesi. (Tunne lukkosi-kirja!) On aivan normaalia, että sosiaalisissa tilanteissa on psykologista jäykkyyttä, mikä käytännössä tarkoittaa esim. nolouden ja häpeän tunnetta, kiusallisia hiljaisuuden hetkiä jne. Kaikki kokevat niitä, eikä sellaisista fiiliksistä kannata ottaa stressiä todellakaan, ihmiset ovat ihmisiä, eivät mitään kokeita, jotka käyvät kuin saksalainen kaappikello vuorokaudenajasta riippumatta..huumori auttaa rentoutumaan ja itselleen ja muille pitää osata tällainen inhimillisyys suoda ja antaa anteeksi.

Jokapäiväinen kanssakäyminen sosiaalisissa tilanteissa aivan varmasti ajan mittaan tekee kanssakäymisen sinulle helpommaksi. Vaikutat hieman varovaiselta luonteelta..? Ilmiselvästi kuvailemasi tilanteet naispuolisten opintotovereidesi kanssa ovat olleet positiivisia. Ehkä olet alitajuisesti jättänyt tilanteet kesken, koska itsevarmuutesi ei riittänyt niiden jatkamiseen.

Nimen kysyminen on normaalia, ei seksuaalista samoin yhdessä opiskelu ja esim Facebook-kaveriksi pyytäminen. Siitä on helppo jatkaa sitten, kun tuntee olonsa mukavammaksi toisen seurassa, sitä sanotaan tutustumiseksi. jatkaa voi hienovaraisesti kysymällä toista esimerkiksi kahdenkeskiselle kahvitauolle ja sitten jossain vaiheessa voi esimerkiksi kysellä toisen seurustelusta, esim, että seurusteletko tällä hetkellä kenenkään kanssa ja vastauksesta pitäisi kyllä olla helppoa päätellä, onko toinen kiinnostunut. Sitten voi edetä pyytämällä esim elokuviin jonain viikkoiltana ja sen jälkeen esim ulkoilemaan viikonloppuna. Tähän itse lisäisin, että alkoholia/siihen väistämättä johtavia tilanteita (viikonloppubileet/bailaaminen) kannattaa tosiaankin välttää, jos on seurustelumielessä matkassa. se toki "rentouttaa", mutta haluatko kokea ensisuudelmasi kännissä? Inhottava ajatus. Ja vaikka olisit selvinpäin, kun muut juhlivat ja sanoisit työlle, että haluan olla selvinpäin sinun takiasi, niin se saattaisi vaikuttaa hieman ryhmästä poikkeavalta, vaikka onkin tavallaan romanttinen ajatus. Ihminen on laumaeläin.

Näin ajan kanssa tutustutaan toiseen ihmiseen muutenkin, kun pelkän ulkonäön vuoksi. Nyky-yhteiskunnassa ihmisiin tutustuminen on ainakin meidän vanhempien ihmisten suhteen hyvin pinnallista. Olen itse kärsinyt siitä, että miehet haluavat heti seksiä, eivätkä viitsi ajan kanssa tutustua, olen herkkä ja älykäs ihminen, en mikään lihapala, jolla on "tarpeet".

Iloitse järkevästä asennoitumisestasi, olisiko parempi, jos et välittäisi?:))

• Itistimetomakeherpay

Kiitos erittäin hyvästä viestistä. Muutaman aikaisemman ohella tässä oli paljon hyvää asiaa.
        "Vaikutat hieman varovaiselta luonteelta"
        Olet oikeassa. Luotan toisiin ihmisiin vasta, kun tunnen heidät hyvin. Mieitin sanomisiani pitkään, jos olen menossa juttelemaan vähänkään vieraammalle ihmiselle. Tämä johtuu osittain siitä, että kaikki lapsuudenystäväni muuttuivat liian omituisiksi, enkä enää voinut olla heidän kanssaan tekemisissä. Esimerkiksi yksi todella mukava kaveri muuttui todella ikäväksi. Hän alkoikin sittemmin kuulemma kärsiä masennuksesta.
        "Ilmiselvästi kuvailemasi tilanteet naispuolisten opintotovereidesi kanssa ovat olleet positiivisia"
        Kyllä ja ei. Kun hän kävelee ovesta sisään, sydämeni alkaa jyskyttää voimakkaammin ja haluan istua ryhdikkäämmin. Jos hän kuitenkin menee istumaan jonkun toisen pojan viereen, muutun todella nopeasti surulliseksi. Myöhemmin kotona taas tulen todella vihaiseksi. Mietin, mitä heissä kaikissa on sellaista, mitä minussa ei ole. En ehkä saa koskaan tietää.
        Olen miettinyt, kannattaisiko minun ehdottaa yhteistä opiskelusessiota. Pelkään tosin, että menetän malttini, jos hän sanoo ei.

• jhkljhkjhkjhkjh

Ole hyvä, mukavaa, että kiität:)

Niin, jos ihminen on herkästi empaattinen, hänestä tulee helposti epäluuloinen sosiaalisissa tilanteissa. Olen myös itse hyvin herkkä vaistoamaan toisten ihmisten tunnetilat. Se on hieno, mutta raskas ominaisuus ihmisessä.

Siksi olisikin tärkeätä, että opettelisit sujuvaa tunneviestintää ja tunteiden tuomien ajatusten hallintaa. Ihmisten tunnetilat eivät nimittäin aina ole selkeitä ja miellyttäviä ja silloin niiden kokeminen empaattisesti on hirveän raskasta.

Rehellisyydellä ja taidolla eli psykologisella ymmärryksellä ja mielen tietoisella kontrollilla( korostan rehellisyyttä, myöskin omien tunteidesi vaikuttimien suhteen), voit voittaa epämukavuutesi toisten tunnetilojen suhteen ja jopa tarpeen tullen olla tukena muille vaikeissa tilanteissa.

Millä tavoin pelkäät menettäväsi malttisi tilanteessa, jossa nainen kieltäytyy? Sanoisitko jotain defensiivistä itsestäsi tai kenties nimittelisit häntä? Millaisia elämänarvoja toivot elämääsi? Valtataisteluja, kilpailua, rauhanomaista yhteistyötä? Sillä ota huomioon, että se, mitä suustasi päästät, kun menetät kontrollin, on askel kohti jotain päämäärää, mutta asia erikseen on tietysti se, että vastaako se SINUN arvomaailmaasi, enkä nyt tarkoita tavoitteitasi kenenkään toisen henkilön suhteen.

En tarkoituksella kommentoi, pitäisikö sinun pyytää tyttöä opiskelemaan, mielestäni osaat itse paremmin arvioida tilanteen mahdollisuudet ja menetykset, joka tapauksessa sekavista tunteistasi huolimatta.

• fanittaja
        jhkljhkjhkjhkjh kirjoitti:

Ole hyvä, mukavaa, että kiität:)

Niin, jos ihminen on herkästi empaattinen, hänestä tulee helposti epäluuloinen sosiaalisissa tilanteissa. Olen myös itse hyvin herkkä vaistoamaan toisten ihmisten tunnetilat. Se on hieno, mutta raskas ominaisuus ihmisessä.

Siksi olisikin tärkeätä, että opettelisit sujuvaa tunneviestintää ja tunteiden tuomien ajatusten hallintaa. Ihmisten tunnetilat eivät nimittäin aina ole selkeitä ja miellyttäviä ja silloin niiden kokeminen empaattisesti on hirveän raskasta.

Rehellisyydellä ja taidolla eli psykologisella ymmärryksellä ja mielen tietoisella kontrollilla( korostan rehellisyyttä, myöskin omien tunteidesi vaikuttimien suhteen), voit voittaa epämukavuutesi toisten tunnetilojen suhteen ja jopa tarpeen tullen olla tukena muille vaikeissa tilanteissa.

Millä tavoin pelkäät menettäväsi malttisi tilanteessa, jossa nainen kieltäytyy? Sanoisitko jotain defensiivistä itsestäsi tai kenties nimittelisit häntä? Millaisia elämänarvoja toivot elämääsi? Valtataisteluja, kilpailua, rauhanomaista yhteistyötä? Sillä ota huomioon, että se, mitä suustasi päästät, kun menetät kontrollin, on askel kohti jotain päämäärää, mutta asia erikseen on tietysti se, että vastaako se SINUN arvomaailmaasi, enkä nyt tarkoita tavoitteitasi kenenkään toisen henkilön suhteen.

En tarkoituksella kommentoi, pitäisikö sinun pyytää tyttöä opiskelemaan, mielestäni osaat itse paremmin arvioida tilanteen mahdollisuudet ja menetykset, joka tapauksessa sekavista tunteistasi huolimatta.

joo mää fanitan sua

• Pipikipeäsairas

Mitä tulee ajatella sellaisen ihmisen (?) aikuisuudesta, kehitysasteesta, kypsyydestä ... joka ei osaa hoitaa asioitaan kuin kostamalla?

• Anonyymi

Paras kosto kelle vaan on välinpitämättömyys.

• Ei aina sekään. Mulle se välinpitämättömyys mua kohtaan kertois vaan, että erehdyin luulemaan huonoa hyväksi. Eli päinvastoin, ei kosto vaan silmät avaava temppu.

• G-LoveR kirjoitti:

Ei aina sekään. Mulle se välinpitämättömyys mua kohtaan kertois vaan, että erehdyin luulemaan huonoa hyväksi. Eli päinvastoin, ei kosto vaan silmät avaava temppu.

Aattelis, et olipa hyvä kun en ryhtyny ton kanssa mihkään, se olis tehny ton tempun joskus kuitenkin suhteessakin. Eli se on siunaus. Ei kosto.

• Ei mitään järkeä kostaa. Kaikki ei tykkää kaikista ja aina ei saa vastakaikua, vaikka kokisi olevansa kuinka se joka kaiken järjen ja kohtelun mukaan sitä voisi ansaitakkin.

Pitää hyväksyä, että joku ei näe sinua ja sinun motiivejasi itselleen sopivina tai tarpeellisina. Joku muu sen sijaan näyttää saavan pilkkahintaan kaiken sen mitä sinä olisit halunnut ja ollut valmis "maksamaan" enemmän, kuin se joku muu. Elämä on.

Antaa jokausen tehdä omat valintansa ja kyllä myös huonot valintansakin, ne jos mitkä opettaa.

• Anonyymi00121

Mä en kuuntele sua mä kostan koska kosto on vähintä mitä voin antaa maailmalle takaisin.

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Kostohimo on vain sinun ominaisuutesi.
      Kanattattaa miettiä ruokkiiko sitä Todella ….
      Mutta kiukku ja viha pitää purkaa…
      Liikkumaan salille potkii nyrkkeilee tai mitävain missä kohde ei oo oikea ihminen.
      Mutta missä se sun padottu viha saa kyytiä kunnolla luvan kanssa …..
      Et tarvi hantä fyysisesti … edes katsomaan ….
      Ongelma on kostonhimoisuus.
      Tai teet itsellesi robotin.
      Mutta saat kyllä ajatella häntä kyllä kun purat vihaasi….

• Anonyymi

Samankaltaisia ajatuksia käyn minäkin läpi.

T. Eri

• Anonyymi

En voi olla kommentoimatta, että Turussa muuan S teki minulle juuri noin (suuteli toista naista edessäni) yökerho Marilynissä. En tule koskaan unohtamaan sitä. Tein hänelle aiemmin törkeitä juttuja, oli syystä vihainen. Toivon silti, että hänelle kuuluisi hyvää ja yritän välttää sotkeutumasta elämäänsä mitenkään. Luottamus minun on varmasti mennyt iäksi. Hän oli muuten myös rapu horoskoopiltaan

• Anonyymi00122

Hanki köyttä joka kestää

• Anonyymi00123

Nauru kaulaan korkea puun oksa

• Anonyymi00124

Kaveri avuksi jos ei yksin onnistu

• Anonyymi00125

Housut kintuissa vyö rinnuksilla kastanjetit soimaan.

• Anonyymi00127

Et pysty kostamaan mitenkään jos ei hänellä ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan yhdentekevää mitä teet miksi hänen pitäisi välittää vähääkään kostosta ihmiseltä joka ei hänelle merkitse mitään totuus on paras puollustuskin jopa

• Menestys on paras tapa kostaa. Tsemppiä matkaan. :)

• UUSI

"Tavoittelemani nainen teki minua kohtaan niin pahasti, että en voi antaa asian olla. Mikä olisi pahin mahdollinen kosto olettaen, että hän ei välitä minusta tippaakaan? Mikään haukkuminen ei ole tarpeeksi pahaa."

Sun pitäisi vähän avata nyt että mitä hän siis teki? Jos "teki minua kohtaan niin pahasti" tarkoittaa ettei hän ollut sun kanssasi samaa mieltä tuosta tavoittelemisesta ("olettaen ettei hän välitä minusta tippaakaan" vähän viittaisi siihen) niin tuo on sun puolelta ylireagointia.

Jos hän ghostasi tai esitti valheellisesti kiinnostunutta, niin häpeä on kokonaan hänen. Mutta en kyllä siinä tapauksessakaan suosittelisi mitään kostotoimia, vastasin juuri kiusaamista koskeneeseen kostoketjuun omista kokemuksistani ja olen sitä mieltä että edes rankan ja julman kiusaamisen ollessa kyseessä kostaminen on ylimitoitettua toimintaa. Vielä enemmän tässä tapauksessa, jossa lienee kyse kertaluonteisesta tai ainakin verrattain lyhytaikaisesta pahan mielen aiheuttamisesta.

• Anonyymi00128
      UUSI

no ihan hyvin kai pystymään parankamaanin tyttöjä, jutuilla, koska en ole maailmaqn unnetuin pedodiili kuin -imo -kovanwen.

• Anonyymi00129
      UUSI

ulosta prisman lattialle ja ala kieriskelemään tuotoksessasi jonka jälkeen lähet jahtaamaan satunnaisia kaupassakävijöitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      230
      4529
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2558
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      73
      1478
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1286
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      96
      1176
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    Aihe